Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło

Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Instagram
Facebook
Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

Pracownik Miodowego Królestwa
15.01.2021 21:34
z 7 piętra to mógłby być bez kitu ciekawy widok

moje życie to mem
15.01.2021 21:33
Jakbym wylała z 7 piętra to może by zamarzł do parteru

ale nie wiem, nie znam się. I wolę nie pytać rodziców, bo rozpętam fizyczną dyskusję xD

15.01.2021 21:31
CoSieDzieje, to bardzo kuszące, może jutro to zrobię u rodziców :D

ja błogosławię nasz garaż

Niezwyciężony mag
Mikasa, sprawdź czy wrzątek się zamieni w lód zanim doleci do ziemi Wrozka

Współpraca
Najaktywniejsi

1) Prefix użytkownikaAlette

Posiada 59592 punktów.

2) Prefix użytkownikafuerte

Posiada 56546 punktów.

3) Prefix użytkownikaKatherine_Pierce

Posiada 45153 punktów.

4) Prefix użytkownikaShanti Black

Posiada 43631 punktów.

5) Prefix użytkownikaSam Quest

Posiada 40798 punktów.

6) Prefix użytkownikaania919

Posiada 37632 punktów.

7) Prefix użytkownikaulka_black_potter

Posiada 36501 punktów.

8) Prefix użytkownikalosiek13

Posiada 33827 punktów.

9) Prefix użytkownikabatalion_88

Posiada 31890 punktów.

10) Prefix użytkownikaMarcus Clinton

Posiada 30892 punktów.

Losowe zdjęcie
Zobacz temat
Drukuj temat
Magiczne studia?
Prefix użytkownikaShanti Black
To pytanie spadło na mnie jak grom z jasnego nieba podczas obiadu i tak się zastanawiam, czy młodzi czarodzieje również mogli iść na studia po ukończeniu szkoły magii?
Wiadomo, że uczniowie wybierali sobie "ścieżkę kariery" czy jak to się tam nazywało, ale czy, gdy ktoś chciał dalej zgłębiać tajniki magii, to czy miał taką możliwość?
A może istniały jakieś magiczne uniwersytety, na których można było studiować? :D
Pogdybajmy sobie...
Edytowane przez Prefix użytkownikaShanti Black dnia 26.12.2015 13:12
www.harry-potter.net.pl/images/articles/shantiwielkawojanff.jpg

www.harry-potter.net.pl/images/articles/shanti.png