Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło

Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Instagram
Facebook
Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

Niezwyciężony mag
16.01.2021 00:20
Z siódmego piętra na pewno by wyszło

Sprawdzaj śmiało :D

Wróg ciemnej strony
15.01.2021 23:53
nie ma to jak robienie pączków o w pół do dwunastej w nocy, które na dodatek nie wyszły Grumpy cat

Pracownik Miodowego Królestwa
15.01.2021 22:29
Potwierdzam. Zimno.

Pracownik Miodowego Królestwa
15.01.2021 21:34
z 7 piętra to mógłby być bez kitu ciekawy widok

moje życie to mem
15.01.2021 21:33
Jakbym wylała z 7 piętra to może by zamarzł do parteru

ale nie wiem, nie znam się. I wolę nie pytać rodziców, bo rozpętam fizyczną dyskusję xD

Współpraca
Najaktywniejsi

1) Prefix użytkownikaAlette

Posiada 59592 punktów.

2) Prefix użytkownikafuerte

Posiada 56546 punktów.

3) Prefix użytkownikaKatherine_Pierce

Posiada 45153 punktów.

4) Prefix użytkownikaShanti Black

Posiada 43631 punktów.

5) Prefix użytkownikaSam Quest

Posiada 40798 punktów.

6) Prefix użytkownikaania919

Posiada 37632 punktów.

7) Prefix użytkownikaulka_black_potter

Posiada 36501 punktów.

8) Prefix użytkownikalosiek13

Posiada 33827 punktów.

9) Prefix użytkownikabatalion_88

Posiada 31890 punktów.

10) Prefix użytkownikaMarcus Clinton

Posiada 30892 punktów.

Losowe zdjęcie
Zobacz temat
Drukuj temat
Kto po zabiciu Voldemorta będzie najgroźniejszym czarodziejem na świecie?
Santino
Kto po Voldemorcie może przejąć 'pałeczkę lidera' wśród typów spod ciemnej gwiazdy??? Kto zostanie wrogiem czarodziejów numer jeden? Jak myślicie? Jestem bardzo ciekawy waszych opinii...:)
Edytowane przez Prefix użytkownikaXeri dnia 27.10.2013 11:55

Asiula
JA! ;3
Epilog był tak słodki, że z całego czarodziejskiego świata zapewne wypleniło się zło i wszyscy są superdobrzy... wszyscy zapomnieli co to jest Avada i w ogóle jest bosko...
No jejku, co mnie to obchodzi? xD