Dumbledore a Voldemort - Teorie, przemyślenia...

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Co sądzisz o Pottermore?

Fantastyczne, nie mogę się oderwać!

Spodziewałem się czegoś lepszego, ale nie jest źle

Jeszcze się nie zarejestrowałem

Kompletna strata czasu

Nie wiem, co to jest Pottermore

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

karpacz pogoda online

Dumbledore a Voldemort

Witam
Chcę się z wami podzielić moimi myślami na temat Dumbledore'a i Voldemorta tak więc zaczynamy
Voldemort :
- jak łatwo wywnioskować panicznie boi się śmierci i zrobi wszystko , aby stac się nieśmiertelnym
- horkruksy stworzone przez Voldemorta to rzeczy które Harry i nie żyjący już Dumbledore znali lub przyypuszczali że znają , więc Voldemort tworząc horkruksy z takich przedmiotów nie spodziewał się że ktoś będzie prubował je odnaleść i zniszczyć ( popełnia nie odwracalny błąd )
- posiada skłonności do przemocy i lubi dominować nad innymi
- Voldemort zgłębia tajniki czarnej magi
- prawdopodobnie nigdy nie kochał lub nie był kochany jeszcze przed rozszczepianiem swojej duszy
- w przeszłości podejmował pochopne decyzje takie jak wiara w przepowiednie i w skutku atak na rodzinę Potterów , w IV części oddał Harry'emu różdżkę w skutek czego Harry mu zwiał

Voldemort popełniał wiele błędów i nie zawsze sprawdza wszystkie mozliwości "odbice zabójczego uroku poprzez starożytną magie" , "złączenie się różdżek Harry'ego i Voldemorta co dało Harry'emu czas na ucieczke

Dumbledore (ŚP):

- zawsze brzydził się czarną magią
- nie bał się w ogóle śmierci , twierdził że śmierć to następna przygoda
- zawsze uważał miłość i zdolność kochania za największą siłę i największy dar
- zgłębiał tajniki wiedzy które jak twierdził dawały mu przewagę nad Voldemortem i uważał go za ignoranta :P
( tak z innej beczki :P )
-Dumbledore uczył kiedyś w szkole transmutacji i na 99% jest animagiem

Podsumowanie :
Dumbledore zawsze chciał przekazywać wiedzę mołodszym ( o wiele ) pokoleniom a Voldemort chciał być w Hogwarcie dla własnych celów . Oboje popełniają błędy i oboje wykorzystują je nawzajem . Oboje mają GENIALNE umysły lecz ukierunkowane w dwie różne strony , są jakby swoimi przeciwnościami .
To tyle na razie Pozdro
Dumbledore a Voldemort
RAB 08/01/2007 19:38
Czytano 2595 razy
Liczba komentarzy - 51
Lily dnia 08/01/2007 19:46
zgadzam sie, fajny artykuł
olcia250 dnia 08/01/2007 19:52
Fajny art
Zajac dnia 08/01/2007 20:11
Fajny art naprawdę. Jakoś nikt mnie dotąd nie przekonał do tego że Dumbledore jest animagiem. Tobie uwierzyłam... smiley
Pawel_155 dnia 08/01/2007 20:30
Mi sie zdaje ze Dumbledore jest animagiem a Voldemord oddal rozdzke Harremu zeby nikt nie watpil w jeg sile kiedy go wykonczy
Asiula dnia 08/01/2007 20:42
fajny art i ciekawysmiley
Darkon dnia 08/01/2007 20:43
oddał mu rószczke bo był pewny siebie myślał że go zgladzi!!Superoski artykulik!POZDROsmileysmiley
Avada_Riddle dnia 08/01/2007 20:52
Spoko bardzo ładne podsumowanie... trafiłeś/aś w sedno oby tak dalej !! smiley
vampir dnia 08/01/2007 20:54
co takien iskie oceny??? Chłopak isę wysilił, dobzre wszystko wyjaśnił a tu zero wdzięczności za jego trud smiley hehe Atrykuł spoko, szkoda ,ze ja nei mam takiej weny smiley
TomV dnia 08/01/2007 22:01
ładne podsumowanko

Fajne określenie Voldemorta "posiada skłonności do przemocy" o kimś kto był ZŁY od zawsze, nienawidził każdego, każcemu kto mu stawał na drodze serwował Avadę Kedavrę, swojego tatusia i jego rodziców zamordował w wieku 16 lat, a potem rozdzierał sobie duszę mordując ludzi, a potem jeszcze mordował, mordował, mordował i mordował. Aha i jeszcze mordował i mordował. Mordował też. No i mordował, oczywiście. A jak mu się znudziło to mordował i mordował. A następnie (dla odmiany) mordował. Chyba faktycznie miał pewne skłonności do przemocy... smiley
RAB dnia 08/01/2007 23:46
Chodziło mi o to że miał skłonności jeszcze przed tym jak zaczoł rozdzierać swoją dusze , czyli jest zły z NATURY a nie przez to że kogoś zabił kumasz ??
Tiara dnia 09/01/2007 10:40
Zgadzam się, Voldemort i Dumbledore zawsze stali po przeciwnej stronie barykady
TomV dnia 09/01/2007 12:22
RAB, ja nic nie mam do ciebie ani twojego arta, jast bradzo dobry. Po prostu to mnie rozbawiło, ale w żadnym wypadku nie uważam tego za bład.
RAB dnia 09/01/2007 13:48
RAB, ja nic nie mam do ciebie ani twojego arta, jast bradzo dobry. Po prostu to mnie rozbawiło, ale w żadnym wypadku nie uważam tego za bład.

Spoko dzięki że tak uważasz smiley
Dodawać oceny ;]
Herma dnia 09/01/2007 13:48
Fajny artykuł
monika_black dnia 09/01/2007 16:28
spox art.
Emita dnia 09/01/2007 16:32
Bardzo dobry artykuł. Wydaje mi się tylko, że o Dumbledorze można było więcej napisać. Ale na prawdę mi się podoba i....fajne porównanie - można zaobserwować to podkreślenie dobroci i mądrości Dumbledora a podłości i "skłonności do przemocy" Voldemorta. Oby tak dalej...
Szyszymora dnia 09/01/2007 18:04
newet., nawet.... smiley
paulah88 dnia 09/01/2007 19:10
art ok jak zwykle w twoim przypadku bledy ort jak prubowal. pozatym tresc b dobrze
melancholia dnia 09/01/2007 19:20
No cóż, w Twoim arcie jeste wiele rzeczy, z którymi sie nie zgadzam, albo uważam za bzdury smiley Nie chciałam tego pisac, no ale jakos tak wyszło. Wiadomo było, od czasu przeczytania 6 tomu, że Voldek nie był kochany i sam nie potrafił kochać, ba on nie miał przyjaciół i nikomu nie ufał, więc jak może pisac, że prawdopodobnie nie był kochany? Dalej nie możemy zapomnieć, że czarodziej tez jest człowiekiem, a jak wiemy ludzie popełniają błędy i nie ma nic dziwnego, w tym że i Voldek i Dumbel je popełnili... hmmm no cóż.ary sam w sobie może być, ale nie można pisac o rzeczach, o którzych wszyscy juz dawno wiedzą smiley
Syriusz_Black dnia 10/01/2007 13:14
super art i dość długi smileysmileysmileysmiley
TomV dnia 10/01/2007 18:08
a ja się nie zgadzam z melancholią, bo nie wiemy na pewno czy voldek nigdy nie był kochany. Nie znamy całego jego życiorysu, skąd wiesz, czy może w tym okresie jego życia, o którym Dumbledore nic nie wiedział (tylko sie domyslał) Voldemort nie miał przypadkiem kilku romansów z kilkoma kobietami, które go kochały i miały z nim dzieciaki??? No??? Nie wiemy tego na pewno, dlatego uważam, że PRAWDOPODOBNIE jest tu dobnrym słowem.

Poza tym w książkach o HP niczego nie można być pewnym...
Cho Chang2 dnia 10/01/2007 18:54
Ciekawy art i podsumowanie dobre...smiley
melancholia dnia 10/01/2007 21:27
TomV nie będę sie sprzeczać, ale uważam że mam racje, bo sam Dumbel o tym chyba wspominał :]
magda m dnia 10/01/2007 21:30
Ciekawy artykuł
prawie_jak_Emma dnia 10/01/2007 22:14
fajny art
no i dobry pomysł na artykul ;]
hermiona22 dnia 11/01/2007 08:43
dobry pomysł na art. smiley dobre podsumowaniesmiley i dość długismiley
RAB dnia 12/01/2007 01:01
prawdopodobnie nie był kochany? - Napisałem dla tego bo nie wiemy na 100 % czy kiedyś jak Voldek był w szkole czy nie kochała sięw nim jakas dziewczyna ; w Voldemorcie zauroczona była starsza pani którą puźniej zamordował ale nie uznałem tego za miłość
Natalka184 dnia 31/01/2007 10:38
Może i był kochany ale sam napewno nigdy nie kochał...
Black Lilly dnia 06/02/2007 18:41
Świetny artykuł. Oni są jak woda i ogień. Ogień (Voldemort) sieje zniszczenie i strach a woda (Dumbledore) daje coś w rodzaju wiary na przetrwanie i jest podporą (jak kto woli - filarem) życia.
Peeves dnia 09/02/2007 22:57
zaskakujace porownanie pomimo ze wydaja sie swymi drastycznymi przeciwienstwami to sa rzeczy ktore ich lacza. daje "P"
_Fleur_Delacour_ dnia 10/02/2007 12:39
Spoko art smiley
gwiazda dnia 30/03/2007 20:31
hmmm...ciekawe czy dumb był czystej krwii... oczywiście pytam z ciekawości nie jestem jak Draco draka heh.dobry art daje p
RiotGirl dnia 01/04/2007 13:52
Doskonały art.! Naprawde niezły smiley Fajne porownanie smiley
alisterek dnia 20/04/2007 20:57
Artykuł fajny i ogolnie ok, ale dobila mnie mostatnia informacja o Dumbledorze.
Na jakiej podstawie sądzisz, ze jest on animagiem na 99%??
To tylko domysly!
Osobiscie uwazam ze nie jest on animagiem.
Pozdrawiam!
fanka-ginny-weasley dnia 22/04/2007 20:08
że niby co?? Dumbledore animagiem... wątpie . bardzo wątpuie...
Nie podoba mi się też zwrot "Voldemort panicznie bał się śmierci"
Bał się jej , ale na pewno nie panicznie.
Adamus dnia 05/05/2007 19:56
Voldemort był jednak człowiekiem ponieważ bał się śmierci. Dla Dumbledora była ona czymś oczywistym. Z artem się zgadzam
CiastkO dnia 06/05/2007 12:15
Spoko.
oswald dnia 10/05/2007 06:32
zajefajny art tylko mało informacji ale podoba mi sie zakonczenie
Vasco dnia 18/05/2007 17:26
Jak dla mnie średniak
Klemenciol dnia 24/06/2007 10:15
Zgadzam się i zostawiam W bo art ciekawy PoZdRo! smiley
Filemona dnia 14/07/2007 15:25
Spox art, zgadzam się i daję W.
jaczula dnia 22/07/2007 12:48
To tylko charakterystyka porównawcza bohaterów, a więc gdzie tu są jakieś teorie, przemyślenia. Teza, argumenty, wniosek. Taki powinien być art. No ale poza tym to PO.
T_O_N_K_S dnia 12/08/2007 13:20
Bardzo fjny arcik. Jeden z lepszych. Daję W.
Diana_Di dnia 07/10/2007 18:51
fajny art, ciekawy temat. daję W
kenobi23 dnia 17/05/2008 17:22
fajny art daje w podoba mis ie naprawde ;p
Hermiona xDxD dnia 18/03/2009 18:12
z tym ze Dumbledore moze jest animagiem to nawet moze byc prawda...smiley Mi sie zdaje ze moglby byc feniksemsmiley ale to tylko moje przypuszczeniasmileysmiley Za art daje P smiley
Rose Potter dnia 15/06/2009 21:12
Ciekawe. Znalazłaś tyle różnic, ale napewno byli w czymś podobni... i tak będzie P
Ruuuda__ dnia 22/06/2009 17:58
Troszkę drętwy ten art. Ale bardzo fajny artykuł. Gdybyś napisał więcej i dokładniej dałabym W. A jest PO.
Sefora dnia 25/07/2009 16:18
Świetny artykuł. Cóż.. Dumbledore zawsze byl dla mnie przykładem.. Opanowany, nie bal sie smierci.. Takk.. To wielki czlowiek.. A co do Voldemorta tez jest wielki i też jest w nim cos fascynujacego..
ssylwia dnia 05/01/2010 20:51
faktycznie art nawet nawet, ale błędy!!!
napisałaś :"prubował" a powinno być PRÓBOWAŁ!

Dumbledore nie był animagiem, wiec skąd w ogule taki pomysł! i 99%, tak mówimy gdy jesteśmy czegoś prawie pewni, a w książkach nie było takiej informacji i J.K.Rowling również nie potwierdziła!!!

Za tak rażący błąd dotyczacy Dumbledore'a dam N
DragonT dnia 30/01/2010 23:43
Ssylwia wiesz co, krytykujesz pisownie, a sama powinnaś poćwiczyć ortografię... Pisze się ogóle, a nie ogule... Co do artu, w większości się zgadzam, a animagiem mógł być, ssylwia, pytałaś kiedyś, osobiście, Joaśkę czy nie był?
Za artykuł P
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 43% [10 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 43% [10 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 4% [1 Głos]
Nędzny Nędzny 9% [2 Głosów]
Okropny Okropny 0% [Żadnych głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

losiek13
(I Love Helen)
23/05/2012 21:39
Fejsbuk...

Esey
(Abhorsen)
23/05/2012 21:37
NEVER

Nacia
(Varoffer)
23/05/2012 21:37
A, nie.

Nacia
(Varoffer)
23/05/2012 21:36
Czy mam rozumiec ze chat juz posty? smiley

alette
(*:)
23/05/2012 21:35
No tak, wszyscy rozumiemy - stare, dobre czasy itd.

scorpius
(Odrobina magii)
23/05/2012 21:34
Po prostu czytalem arty bez logowania sie

scorpius
(Odrobina magii)
23/05/2012 21:34
Po prostu czytalem arty bez logowania sie


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2011 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter