Ostatnie
Artykuły Fan Fiction

Podziemne przygody H...

Kategoria: Teorie, przemyślenia...
Autor: Prefix użytkownikaAneta02

Wciąż powtarzający się schemat podziemia.
>> Czytaj Więcej

Pamela Ferris

Kategoria: Aktorzy
Autor: Prefix użytkownikaAneta02

Pamela Ferris wcielająca się w postać Marjorie Dursley.
>> Czytaj Więcej

Imiona pochodzące od...

Kategoria: Materiały z Pottermore
Autor: Prefix użytkownikaAneta02

Centaury z Hogwartu nie są jedynymi, którzy lubią patrzeć w gwiazdy w celu uzyskania porad i wska...
>> Czytaj Więcej

[WYWIAD] Fiona Shaw ...

Kategoria: Aktorzy
Autor: Prefix użytkownikafuerte

Tłumaczenie wywiadu z Fioną Shaw dla VULTURE o Killing Eve i Fleabag - serialach, które ostatnio ...
>> Czytaj Więcej

Harry Potter i Insyg...

Kategoria: Streszczenia
Autor: PaulaSmith

Streszczenie siódmej części przygód Harry'ego Pottera.
>> Czytaj Więcej

[RECENZJA] Zabójcza ...

Kategoria: Recenzje
Autor: Prefix użytkownikafuerte

Recenzja czwartego tomu o Cormoranie Strike'u.
>> Czytaj Więcej

Prorok Niecodzienny ...

Kategoria: Prorok Niecodzienny
Autor: Prefix użytkownikaProrok Niecodzienny

Praca w magicznym świecie
>> Czytaj Więcej

>> Więcej artykułów! <<

Zniewolenie

Tytuł: Zniewolenie
Gatunek: Inne
Autor: Prefix użytkownikaAneta02

Od początku zniewolony
>> Czytaj Więcej

Zazdrość

Tytuł: Zazdrość
Gatunek: Drabble
Autor: Prefix użytkownikaAneta02

Gdy zazdrość bierze górę nad emocjami
>> Czytaj Więcej

Głos

Tytuł: Głos
Gatunek: Drabble
Autor: Prefix użytkownikaAneta02

Gdy głos zmąci ciszę
>> Czytaj Więcej

[NZ]Rozdział 8.

Tytuł: Rozdział 8.
Seria: Zgniłe jabłka panny Weasley
Gatunek: Dramat
Autor: Prefix użytkownikaCanisPL

Kontynuacja rozdziału siódmego; pierwsze chwile w nowym domu.
>> Czytaj Więcej

[NZ]Rozdział 7.

Tytuł: Rozdział 7.
Seria: Zgniłe jabłka panny Weasley
Gatunek: Dramat
Autor: Prefix użytkownikaCanisPL

Ginny trafia do Hogwartu.
>> Czytaj Więcej

[NZ]Rozdział 6.

Tytuł: Rozdział 6.
Seria: Zgniłe jabłka panny Weasley
Gatunek: Dramat
Autor: Prefix użytkownikaCanisPL

Ginny prosi Lunę o pomoc w związku z przeklętym naszyjnikiem.
>> Czytaj Więcej

[NZ]Rozdział 5.

Tytuł: Rozdział 5.
Seria: Zgniłe jabłka panny Weasley
Gatunek: Dramat
Autor: Prefix użytkownikaCanisPL

Kradzież i wielka ucieczka Ginny.
>> Czytaj Więcej

>> Więcej fan fiction! <<
Statystyki
Online Statystyki
Goście online: 42
Administratorzy online: 0
Aktualnie online: 0 osób
Łącznie na portalu jest
43,598 osób
Ostatnio zarejestrowany:

Rekord osób online:
Najwięcej userów: 231
Było: 07.07.2019 17:46:33
Napisanych artykułów: 1,037
Dodanych newsów: 9,799
Zdjęć w galerii: 20,648
Tematów na forum: 3,585
Postów na forum: 308,551
Komentarzy do materiałów: 217,931
Rozdanych pochwał: 3,181
Wlepionych ostrzeżeń: 4,144
Puchar Domów
Aktualnym mistrzem domów jest  GRYFFINDOR!

Gryffindor
Punktów: 2952
uczniów: 3173
Hufflepuff
Punktów: 928
uczniów: 3068
Ravenclaw
Punktów: 1718
uczniów: 3867
Slytherin
Punktów: 1056
uczniów: 3152

Ankieta
Jaką formę aktywności wybierzesz w to magiczne lato?

Codzienny trening na miotle to podstawa! Chcę utrzymać miejsce w drużynie
13% [9 głosów]

Z przyjaciółmi założymy klub pojedynków - to połączenie przyjemnego z pożytycznym
12% [8 głosów]

Bieganie oczywiście - w Hogwarcie przyda się kondycja, kiedy trzeba uciekać przed woźnym, trzygłowym psem czy ogromnym pająkiem
10% [7 głosów]

Wyczynowe jedzenie to to, na co stawiam. W Hogwarcie dobrze karmią, ale nie ma to jak u mamy
9% [6 głosów]

Wybieram aktywność mózgu. Książki, książki i jeszcze raz książki
19% [13 głosy]

Akty... cooo? Planuję się wyspać na zapas
37% [25 głosów]

Ogółem głosów: 68
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 25.06.19

Archiwum ankiet
Ostatnio w Hogwarcie
HufflepuffWarren Samuel Wilson ostatnio widziano 19.07.2019 o godzinie 15:51 w Ulica Pokątna
HufflepuffElizabeth Cooper ostatnio widziano 19.07.2019 o godzinie 15:08 w Ulica Pokątna
HufflepuffWarren Samuel Wilson ostatnio widziano 19.07.2019 o godzinie 14:46 w Ulica Pokątna
HufflepuffElizabeth Cooper ostatnio widziano 19.07.2019 o godzinie 14:01 w Ulica Pokątna
HufflepuffWarren Samuel Wilson ostatnio widziano 19.07.2019 o godzinie 13:49 w Ulica Pokątna
HufflepuffElizabeth Cooper ostatnio widziano 19.07.2019 o godzinie 13:40 w Ulica Pokątna
Emma Watson zaręczona ??
Emma WatsonZ pewnością każdy z Was oglądał zdjęcia z filmowej premiery "Zakonu Feniksa", która odbyła sie w Francuskim Paryżu. Każdy z Was przyglądał się również Emmie Watson, ale czy ktoś przypatrzył sie jej pierścionkowi... chyba raczej nie. Dla tych którzy nie byli spostrzegawczy, (w tym i ja) mozecie go sobie przypomnieć klikając tutaj , natomiast tu zobaczycie go na palcu aktorki.
Zastanawiacie sie dlaczego w ogóle wam o tym mówię,.. otóż jest to pierścionek ZARECZYNOWY. Tak przynajmniej twierdzi jeden z fachowych jubilerów. A takimi słowami poleca klientom owy pierścionek:

"Panom szukającym czegoś bardziej oryginalnego polecam projekt marki "Dior". Wykonany jest z 18-karatowego białego złota, kropka nad "i" to diamencik o wadze 0.03 karata, a waga złota to 2.40 grama. Pierścionek mówi to, co proszący o rękę ukochanej panowie chcą usłyszeć - "Oui", czyli po francusku "Tak"

Czyżby związek Emmy z młodszym od siebie Tomem Duckerem, był czymś większym od niewinnej miłości dwojga nastolatków... A moze zabiją weselne dzwony... poczekamy zobaczymy

Podziel się z innymi: Delicious Facebook Google Live Tweet This Yahoo
Facebook - Lubię To:


Komentarze
avatar
Sual  dnia 01.09.2007 13:59
u to się emma pośpieszyła
avatar
Sual  dnia 01.09.2007 14:00
ładny ten pierścionek wow!
PS pierwsza !!!!!!!!
avatar
Marigold  dnia 01.09.2007 14:02
szczerze w to wątpię :D to, że nosi jakiś tam pierscionek wcale nie oznacza, że już jest zaręczona:smilewinkgrin:
avatar
Kristel  dnia 01.09.2007 14:12
Trochę młoda jak na zaręczyny...B):smilewinkgrin: A mi się ten pierścionek nie podobaNie, przynajmniej jak na zaręczynowy...:@:rip:
avatar
jetinajt  dnia 01.09.2007 14:14
Może się zaręczy, ale koło trzydziestki:). W Polsce kobiety nie spieszą się ze ślubem, a co dopiero w UK. Po prostu facet kupił dziewczynie pierścionek, a że jest bogaty, to pierścionek też kupił odpowiednio drogi:)
avatar
volta  dnia 01.09.2007 14:14
nie przesadzajcie. jest na to stanowczo za młoda... a o tym chłopaku wiadomo nam od niedawna.
a jeżeli się zaręczyła, to ma minusa. gówniara jedna :D
avatar
Prefix użytkownikaAngelina  dnia 01.09.2007 14:15
Osobiście jestem zdania, że Emma nie zaręczyłaby się w tak młodym wieku.
avatar
cho17  dnia 01.09.2007 14:23
Chyba nik z was nie zorjetowal sie ze ona ma go na prawej rece a pierscionek zareczynowy wklada sie na lewa reke!!
avatar
pakaszaka  dnia 01.09.2007 14:47
to jest niemożliwe żeby w tak młodym wieku sie zaręczać ale by było...:lol::lol::lol::lol:
avatar
Araminta Meliflua  dnia 01.09.2007 14:55
Chyba raczej to jest po prostu prezent. Drogi, kosztowny etc.
avatar
Antekk  dnia 01.09.2007 14:55
o lol, za niedługo napiszą że emma spodziewa się dzieckajezyk
avatar
harrypotter666666  dnia 01.09.2007 14:56
ile ona ma lat??B)B)B)B)
avatar
Tomaszszo  dnia 01.09.2007 15:23
Nie, plis, nie możesz wyjść za mąż!!!!
avatar
JuLLLieTTa  dnia 01.09.2007 15:26
ile ona ma lat a tak wogule napewno to prezend albo sama sobie kupiła bo jej sie spodobał:D kazdy mógł by tak zrobic;p
avatar
Renaemma  dnia 01.09.2007 15:31
Wiecie, to była wielka uroczystość. Może dlatego Emma chcąc dać doś do ozdoby postanowiła włożyć pierścionek. Weźmy pod uwage, że ją na pewno stać na takie drobiazgi. Nawet na takie drogie. To, że nosi pierścionki (albo w tym przypadku pierścionek) to nie znaczy, że od razu jest zaręczona. Ale oczywiście nie wykluczamy takiej opcji.
avatar
ola watson  dnia 01.09.2007 15:31
wątpie a nawet jesli tak to jej zycie to jak chce to niech ma nawet i 10 dzieci
avatar
Emma95  dnia 01.09.2007 15:44
W zupełności się zgadzam z Renaemma...:rol:
avatar
lukasyno  dnia 01.09.2007 15:53
nie no ja też tak sądzę ze to tylko prezent podarowany z samej sympatii, a nie jakiś zaręczyn... ona teraz ma inne sprawy na głowie, tak samo jak inni nastolatkowie... nie w głowie jej małżeństwo... no i jeszcze coś, jeśli moje dwa newsy są jakieś trochę dziwne, to dlatego, że jak je pisałem to bylem "trochę"piany
avatar
herma_007  dnia 01.09.2007 15:54
tak ku**a a na podróż poślubną polecą na księżyc, albo nie, na księżycu już byli inni ludzie, oni niech lecą na marsa....
avatar
Kocham_Dana  dnia 01.09.2007 15:56
Skoro Emma jest taka rozważna, to to napewno nie jest pierścionek zaręczynowy, tak przynajmniej myslę...
Emma ma chłopaka??<wow> chyba jestem trochę nie w temaciejezykjezyk
avatar
Lara  dnia 01.09.2007 16:18
Lol tak szybko by się zaręczyła? Ja sadzę, ze to bzdura. A jeżeli prawda to chyba sława jej uderzyła do glowy ;]
avatar
Motylek13  dnia 01.09.2007 16:29
pirścionek piękny ale ona zaręczona??????????????
avatar
H-e-r-m-i-o-n-a  dnia 01.09.2007 16:30
jakoś nie chce mi się w to wierzyć ale jeżeli to prawda to coś bardzo się pośpieszyła
avatar
michalowska1  dnia 01.09.2007 16:34
watpie by była zareczona ale co jezeli miłość jest silniejsza
avatar
Nice_Destruction  dnia 01.09.2007 16:40
Gdyby to był pierścionek zaręczynowy, to byłoby wokół tego wiele szumu... dlatego myślę, że to trochę wyolbrzymiona sprawa... ^^
avatar
Alqalonde  dnia 01.09.2007 17:20
Śmieszne i tyle. Jeżeli się zaręczyła to Paris przy niej to geniusz.
avatar
Levander0013  dnia 01.09.2007 18:09
Nie , jakoś nie chce mi się wierzyć żeby sie juz zaręczyła, ale pierscionek jest ładny
avatar
agaa_21  dnia 01.09.2007 18:37
Ja tam w to nie wierze, że Emma jest zaręczona. Po pierwsze to ona ma 17 lat dopiero, a po drugie to ona ma chłopaka chyba dopiero od niedawna ;/
avatar
Paulincia  dnia 01.09.2007 18:44
:o:o:oja myśle że to nie jest prawda... no ale mogę sie mylić:)
avatar
ciacho  dnia 01.09.2007 19:39
mysle ze z tym Tomem zna sie juz dlugo i ppewnie sa w sobnie zakochani ale zeby zareczyny masakra:sourgrapes: no ale jesli tak to wszystkiego najlepszego
avatar
Hermiona161  dnia 01.09.2007 20:30
Wydaje mi się że nie zaręczyła się a pierścionek założyła dla ozdoby:)
avatar
xXHeRmIoNaXx  dnia 01.09.2007 20:51
ja wątpię że to prawda i Emma się zaręczyła B)B)B)
avatar
Hermione_Gr  dnia 01.09.2007 20:53
Ładny ma pierścionek, ale wątpie żeby była zaręczona:DTakB)
avatar
Komnata Tajemnic  dnia 01.09.2007 20:56
no wlasnie pierscionek moze i ladny ale juz sie zareczyla? jakos w to nie wierze:D:D
avatar
madzia_zaspa  dnia 01.09.2007 21:01
niemożliwe nie uwiężę w to xD
avatar
Magduska  dnia 01.09.2007 21:06
Sie mnie zatkało....Ale to nie możliwe, tez w to nie wieże. BAjki ludzie pisza. A ten pierścionek to wcale nie taki ładny, mi sie nie podoba...
avatar
PaWeL94  dnia 01.09.2007 21:35
ja jus sam nie wiemTak
avatar
Prefix użytkownikaMagnus Walter  dnia 01.09.2007 21:38
Nie dałbym takiego mojej dziewczynie. Mi się nie podoba Nie. Co do "zaręczyn"... hmm... być może. Mogła się zaręczyć, a za jakiś rok okaże się, że to nie "była ta druga połówka"... .
avatar
Diorka  dnia 01.09.2007 22:33
Wydaje mi się że to niemożliwe aby oni już się zaręczyli! Przecież ona ma dopiero 17 lat jezykP
avatar
Kathleen  dnia 01.09.2007 23:00
jaaaaaaaaasne.
nie wiecie Emma jest w ciąży ! :lol::lol:
avatar
Tomasz - 94  dnia 01.09.2007 23:45
Dość sZbko bierze ślub xD
avatar
Magda Granger  dnia 02.09.2007 10:25
Być może to tylko taki pierścionek.
A może nie???
avatar
syllwiaaa  dnia 02.09.2007 12:22
Eee tam, ona ma dopiero 17 lat. To trochę za wcześnie na zaręczyny. Przecież to może być normalny pierścionek.
avatar
paula_  dnia 02.09.2007 13:15
O matko, przecież to zwykły pierscionek z kolekcji Diora!! Przecież już nosiłą kolczyki Chanel jezyk Poza tym 17 lat to chyba troche mało żeby juz się zaręczyć!
avatar
sandra_Potter  dnia 02.09.2007 13:56
Oj szkoda. A on jest taki brzydki a ona ładna ;p
avatar
mela92  dnia 02.09.2007 15:39
Hehe a to dobre... jeśli emma byłaby zaręczona to cały świat o tym by wiedział
avatar
kasiarella  dnia 02.09.2007 21:43
eeeee tam. emma lubi ladna, droga i metkowana bizuterie i tyle.
avatar
Erohim  dnia 06.09.2007 11:53
Jaki lol:):):)::):D:Dtrudno uwieżyć:)
avatar
emma weasley  dnia 17.11.2007 16:06
pierścionek nawet ładny ale trudno mi uwierzyć że Emma już się zaręczyła
avatar
kkapii  dnia 07.03.2009 21:39
Uważam że Emma nie jest zaręczona pozatym gdyby nawet to cały świat by trąbił a pozatym niemogła by chyba go mieć a pozatym nieprzypomina pierścioka zaręczynowego albo osoba na zdjęciu to nie EmmaTak
avatar
kkapii  dnia 07.03.2009 22:05
Zauważyłem że osoba ma białe paznokcie i ciuch kturego em w filmie nie miała to raczej niemożlwe bo em nie mogła mieć białych paznokci:D
avatar
kkapii  dnia 07.03.2009 22:55
Emma nie jest w ciąży bo niemogła by grać w 6 cześci
avatar
kkapii  dnia 07.03.2009 23:16
Emma poco je sie zaręczyć skoro wyjeżdża do usa na studia poza tym jeśli em sie zaręczyła to ja zagrałem rona
avatar
kkapii  dnia 07.03.2009 23:23
gdzie można obejrzeć zdjęcia z premiery
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Facebook
Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

Wielki mag
19.07.2019 14:45
Facepalm
Jaki jest sens umawiania się z kimś na rozmowę kwalifikacyjną, jeśli danego dnia jest inwentaryzacja?

Sklepikarz na Pokątnej
19.07.2019 14:44
Scarllet, no ale były kible no to chyba wiele wyjaśnia

Łowca czarnoksiężników
19.07.2019 14:32
Może były jakieś specjalne zaklęcia które nie zostały uwzględnione, ale były

Śmierciożerca
19.07.2019 14:28
Scarllet, była, myli się

Czasami

Łowca czarnoksiężników
19.07.2019 14:27
A tam była higiena? xD

Współpraca
Najaktywniejsi

1) Prefix użytkownikaAlette

Avatar

Posiada 58237 punktów.

2) Prefix użytkownikafuerte

Avatar

Posiada 50258 punktów.

3) Prefix użytkownikaShanti Black

Avatar

Posiada 41857 punktów.

4) Prefix użytkownikaKatherine_Pierce

Avatar

Posiada 39849 punktów.

5) Prefix użytkownikaania919

Avatar

Posiada 34426 punktów.

6) Prefix użytkownikaulka_black_potter

Avatar

Posiada 34071 punktów.

7) Prefix użytkownikalosiek13

Avatar

Posiada 32263 punktów.

8) Prefix użytkownikabatalion_88

Avatar

Posiada 31890 punktów.

9) Prefix użytkownikaMarcus Clinton

Avatar

Posiada 30495 punktów.

10) Prefix użytkownikaYourSmile

Avatar

Posiada 29744 punktów.

Losowe zdjęcie
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2019 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Theme by Andrzejster
Copyright © 2006-2015 by Harry-Potter.net.pl
All rights reserved.
Wygenerowano w sekund: 1.11