Harry Potter jako wzór do naśladowania - Inne

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Co sądzisz o Pottermore?

Fantastyczne, nie mogę się oderwać!

Spodziewałem się czegoś lepszego, ale nie jest źle

Jeszcze się nie zarejestrowałem

Kompletna strata czasu

Nie wiem, co to jest Pottermore

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

pogoda w karpaczu

Harry Potter jako wzór do naśladowania

Jednym z wzorów do naśladowania, jest dla mnie Harry Potter - główny bohater książek autorstwa J.K.Rowling.
Jest to szczupły chłopiec o czarnych, rozwichrzonych włosach i jasnozielonych oczach, nosi okrągłe okulary, a na czole ma bliznę w kształcie błyskawicy. Harry jest sierotą, stracił rodziców, gdy był jeszcze niemowlęciem. Wychowywała go Ciocia - siostra jego mamy. Ona oraz jej mąż i syn traktowali Harrego jak "piąte koło u wozu".
Nie kryli, że im przeszkadza w domu i w ogóle w życiu. Harry wykonywał najgorsze prace domowe, znosił cierpliwie wymówki wuja i docinki ze strony kuzyna. Mimo tego Harry wyrósł na dobrego chłopca, o czystym sercu. Wiele razy wykazał się dużą odwagą, gdy bez strachu stawał do walki ze swoim wrogiem - Voldemortem. Podobnie wiele razy udowodnił, że jest lojalnym przyjacielem, w obronie przyjaciół gotów był poświęcić życie. Ponad to charakteryzowała go wyjątkowa inteligencja, spryt, bystrość, opanowanie w różnych sytuacjach, choć czasami dawał ponieść się emocją. Zwłaszcza na lekcjach z profesorem Snapem, który zawsze starał się ośmieszyć Harrego, a ten nie zawsze wtedy zachował spokój. Wiedział że, poniesie karę, ale przyjmował ją z godnością. Harry nie umiał bezczynnie patrzeć na to, jak cierpią inni, starał się za wszelką cenę pomóc pokrzywdzonym (np. wykazał się dużą pomysłowością uwalniając skrzata Zgredka spod władzy pana Malfoya), Wielokrotnie bronił swoich przekonań i praw rządzących w Hogwarcie, stał lojalnie przy dyrektorze Dumbledorze, gdy ten miał kłopoty przez swoich wrogów.
Podziwiam za to wszystko Harrego Pottera i uważam go za dobry wzór do naśladowania. Jak każda osoba ma kilka wad, ale bardzo go polubiłem i chciałbym mieć takiego przyjaciela.
Harry Potter jako wzór do naśladowania
Albus Dumbledore609 29/05/2007 23:56
Czytano 12197 razy
Liczba komentarzy - 77
Majandra dnia 30/05/2007 00:55
"Ponad to charakteryzowała go wyjątkowa inteligencja, spryt, bystrość, opanowanie w różnych sytuacjach"
Czy my o tym samym Potterze myślimy???
On głównie ma farta i pomoc przyjaciół tam gdzie sam by sobie nie poradził.
Jakby słuchał dorosłych i mądrzejszych od siebie i zamkną umysł to Syriusz by nie zginą...
Ale nie, jemu sie podobało że zagląda w myśli Voldemorta...
Lady_Black dnia 30/05/2007 06:02
Eeee... Jakby to powiedzieć...
Potter jako wzór do naśladowania? że niby jak?! że niby ON?! Nie, raczej nie. Powody podała Majandra w komentarzu powyżej. Nie będe ich cytować.
Artykuł napisany poprawnie, bez literówek czy powtórzeń. Fajnie się czytało. Powstrzymam się od oceny.
Pozdrawiam
M.
kajablack dnia 30/05/2007 06:08
Napisałes to tak jakby to było wypracowanie w 6 klasie podstawówki Kto jest moim wzorem. Wszyscy wiemy kim był Harry i ze był odwazny i lojalny i nie musisz nam tego udowadniac,piszac ze to wielki wzór dla nasladowania.a moze zauwazysz tez wady Pottera,bo jak wies nie był on idealny tez...
Magdalena dnia 30/05/2007 08:24
Ja się z tym zgodze, sama bym chciała mieć takiego przyjaciela jak Harry, daję W
emma19 dnia 30/05/2007 08:33
No... Harry jest super! EDlaczego to już będzie ostatnia część... Ja tak bardzo lubie to czytać . a Harry jest na serio EXTrA!smiley
KaMcIa dnia 30/05/2007 09:33
A kto by nie chciał? smiley Ja uwielbiam Harrego i tesh uważam go tak trochę za wzor do naśladowania.
OLCIA dnia 30/05/2007 11:07
Potter do naśladowania? szczeze to moze nie wszyscy tak uważają ale moim zdaniem tak!a dlaczego?wystarczy sobie przypomniec jego odwagę iale to jest mniejszość najbardziej podoba mi się w nim jego upartość i chęc dążenia do celu: kto inny by się skulił i czekał az najgorsze minie a on wstał i walczył oraz przykład taki że gdy miał szlaban u umbrige nie dał jej tej satysfakcji i nawet nie okazał bólu jaki czuł gdy jej pióro żywcem kroiło mu rękę!!!smiley
Serina le Dilame dnia 30/05/2007 11:41
smiley co do naśladowania to nawet jestem na tak smiley wykazywał sie wszystkimi dobrymi cechami smiley bystrość, spryt,inteligencja, miłośc,przyjaźń, wogóle wszystko smiley niekiedy zdarzały się wpadki ale ..smiley nikt nie jest doskonały smiley jestem na tak smiley
Herma dnia 30/05/2007 13:46
Potter?! Wzorem do naśladowania?! Nie radzę! Dla mnie to zwykły egoista,który zachowuje się jak rozkapryszony dzieciak.
Albus Dumbledore609 dnia 30/05/2007 13:58
To było moje wypracowanie na temat wzór do naśladowania, a że napisałem o Harrym to dałem tu jeżeli ktoś by też miał takie wypracowanie do napisania to ma gotowe, ja dostałem 5
Pan Nocy dnia 30/05/2007 14:17
Wydaje mi się, że na wypracowanie to to jest za krótkie. Druga sprawa, Potter wcale nie był takim ideałem, jak opisałeś. Miał głównie szczęście, a w słuchaniu mądrzejszcyh przeszkadzało mu dorastanie, bo sam wszystko wiedział najlepiej.
Albus Dumbledore609 dnia 30/05/2007 14:22
tu tak wyszło krótko bo jest mała czcionka mi zajeło 2 strony, i na końcu napisałem że miał wady
anka_potteromanka dnia 30/05/2007 14:37
Ładne słownictwo bez błędów i w ogóle. Uwielbiam Harry'ego, nawet mimo jego wad. Nie wiem, dlaczego piszecie, że był egoistą itp. Przecież o to Rowling chodziło: Harry ma być zwykłym chłopcem a nie ideałem z bajki. W każdym razie wiem jak trudno napisać artykuł, a jeszcze trudniej czytać komentarze do niego. Zdaję sobie sprawę z tego, że moje są okropne, a więc stwierdzam, że twój mi się spodobał i daję Psmileysmileysmileysmileysmiley
joanna_corinne dnia 30/05/2007 14:54
Zgadzam sie tylko z tym, że chciałabym miec takiego przyjaciela...smiley
Gruba Dama dnia 30/05/2007 15:11
wcale nie jest wzorem do naśladowania...no dobra, był odważny czy lojalny, ale ma również wady...które pominąłeś..."Jak każda osoba ma kilka wad" racja...ma dużo wad...które są równie ważne jak zalty...
-był lojalny ale czesto nie potrafił dostrzec tego, że każdy starał się mu pomóc, jest zarozumiały i myśli, że to tylko on ma cięzkie życie...itp.
Aevenien dnia 30/05/2007 15:32
trochę zbyt idealny ten Twój Harry dam Z na zachęte ale podoba mi się raczej średnio
Ginny_xD dnia 30/05/2007 15:43
Piszesz jak czwartoklasista wypracowanie na temat; Moja ocena postaci czy harry potter-osoba godna nasladowania. Zreszta moze i jestes czwartoklasista wiec jak tak to niezlesmiley
Nie oceniam bo nie ma czego. fani harry'ego wiedza czemu sa jego fanami!
Smierciojadek dnia 30/05/2007 16:14
powiem tak xD
dla mnie Potter na pewno nie jest wzorem do naśladowania i nigdy nim nie będzie, ale, że ty masz inne zdanie, trzeba to uszanować. Podoba mi się, ładnie napisane i fajnie się czyta, moim zdaniem pani słusznie postawiła ci 5 za tę pracę, bo ci się należy.
Tak jak mówiłam, dla jednych Potter jest godny naśladowania, dla innyh nie, a stawiając niskie oceny lub pisanie negatywnych komenatarzy tylko z tego powodu z mojego punktu widzenia jest niesprawiedliwe. Każdy ma inne poglądy i tyle.
jagoda dnia 30/05/2007 17:14
Charakterystyka na poziomie piątej klasie podstawówki. Ups! Wybacz, ty jesteś w piątej klasie;p Pottera można naśladować tylko jako przyjaciela - lojalny i uczciwy. Brak mu opanowania, a jeśli chodzi o inteligencję? no cóż, czasami bywa tępy
Malinjaaa dnia 30/05/2007 17:26
buhahah nie moge z tego art. xD PRZECIE KAZDY WIE KIM JEST HARRY!!!a po za tym dlaczego nie napisales o jego wadach?! daje O art. bez sensu
Kubanr20 dnia 30/05/2007 17:39
No to wygląda jak charakterystyka...Więc do nasladowania jak najbardziej ale nie we wszystkich momentach moze i jest odwazny ale nie zbyt bo wkoncu pomagali go w wiekszosci przyjaciele ale bardzo chcial bym miec takiego przyjaciela daje Z.
dominik1111 dnia 30/05/2007 17:57
gdyby moja mama uslyszala ze Harry jest wzorem do nasladowania to pomyslalbym ze zwariowala
nindalf_black dnia 30/05/2007 18:00
Zgadzam się z twierdzeniem że Harry to wzór do naśladowania bo jego czyny są "kierowane sercem i umysłem"
GinnyPotter dnia 30/05/2007 19:04
Chyba trochę przesadziłeś z tym wzorem i ogólnie jak by to był polski a nie poważna strona o HP
Angelina Johnson dnia 30/05/2007 19:30
niepotrzenie opisywales Pottera, i nie sadze aby on byl taki wspanialy..gdyby nie Dumbledore, Hermiona i Ron oraz duzo szczescia nie mialbys juz o kim pisac xD
marami7 dnia 30/05/2007 20:34
Napisałeś to tak jakby to było wypracowanie w 6 klasie podstawówki Kto jest moim wzorem. Kompletne nudy.
Asiula_HP dnia 30/05/2007 21:20
Już do tego czy jak z podstawówki czy nie nie bede sie czepiać, ale Harry jest tu przedtawiony w zbyt dobrym świetle!! on jest tez egoistyczny przede wszystkim!!! Ale zawsze mozęmy brać przykład z jego dobrych cech!!smiley Dam Z
Poznaniaczek dnia 30/05/2007 21:41
Proszę nie nabijać się z kolegi.
Każdy może pisać co chce.
Sam za stary jestem aby mieć wzór do naśladowania w postaci Harrego, raczej w postaci Albusa musiał bym szukać.
Herma33 dnia 30/05/2007 22:07
Nie rozumiem waszych kąśliwych komentarzy. Albusie ! widzę twoje zaangażowanie i podziwiam. To wspaniałe, że pragniesz mieć dobry wzór do naśladowania. W naszej polskiej rzeczywistości to rzadkość. A to, że wybrałeś Harrego a nie Voldemorta tylko dobrze o tobie świadczy. Ja daję W smileysmileysmiley
Slayerka dnia 31/05/2007 08:04
Hmm... Przypomina mi to wypracowanie na temat: "kto jest Twoim wzorem do naśladowania?" Szczerze, ja kiedyś napisałam na ten temat podobnie do Ciebie... Nawet dobrze pamiętam wyrażenie "piąte koło u wozu", które zastosowałam prawie w tym samym zdaniu co Ty smiley
Niezbyt rozumiem innych... Potter jest Twoim wzorem do naśladowania, wymieniłeś dlaczego... więc po co inni mają się czepiać smiley Mi się to nawet podoba xD
Cho Chang123 dnia 31/05/2007 08:19
taki przyjaciel jak Harry...smileysmiley byloby supciosmiley
Herma95 dnia 31/05/2007 10:47
Szkoda, że u w naszym beznadziejnym świecie nie ma takiego faceta jak Harry. Artykuł świetny.
TonksII dnia 31/05/2007 15:23
Artcio doobry, ale wydaje mi się że wogóle temat do.... ekhm.. tak więc nie wystawie oceny bo ja nie wiem po co to pisałeś skoro i tak wszyscy wiedzą jaki jest Harry.. Popełniasz błędy ortograficzne z ę... tak więc popracuj nad stylem, a może napiszesz jeszcze parę artykułów, z których dam ci Wybitnego.. pozdrofffionka i buziaki for all :* smiley
kaasssia dnia 31/05/2007 15:24
może nie jest ideałem do naśladowania ale warto choć troche zastanowić sie nad tym , jaki miał stosunek do przyjaciół i "rodziny" choć niekompletnej .. harry dałby sobie za nich rękę uciąć jak nie więcej .... pod tym względem JEST godny naśladowania ... takie jest moje zdanie ... smiley
Hermiona Granger 1993 dnia 31/05/2007 16:46
HP i wzór do naśladowania? chyba nie.... Tzn raczej nie dla wszystkich... Ale szczerze mówiąc to chciałabym być taka jak on... smiley
Dzikimmzpl dnia 31/05/2007 18:42
na początek... weźcie wywalcie Harry'ego2 za te jaja co sobie robi... wiem ze sie dzieciom nudzi czasami, ale do tego stopnia?? mam nadzieje ze nie dostał 3 pkt za kazdy denny komentarz... a co do artu : mi sie ogolnie nie podoba... wiem ze Harry ( ten z ksiażki) jest fajny i w ogole, ale nie nadaje sie na wzór do naśladowania
Fenix dnia 31/05/2007 19:37
Wszystko to co w książce, ale art ujdzie. Niestety moja ocena to tylko N.

PS. Powodem jest to, że to samo możemy przeczytać w książkach J.K. Rowling
Fenix dnia 31/05/2007 19:40
Aha Dzikimmzpl popieram Cię w wywaleniu ze strony Harry'ego2. Sprawdziłem wszystkie punkty dostał za te komentarze
( 3pkt. za jeden ). To oburające.
MaTe dnia 31/05/2007 19:42
no no fajnie masz a co do harry 2 to napisalem do niego ze jezeli jeszczze raz tak zrobi to nasle na niego adminow moze to go czegos oduczy
Anix dnia 01/06/2007 11:36
Zbyt wypracowaniaste :/ co ty w podstawówce jesteś? Dam Z za dibre chęci, N za wykonanie, a O za temat. smiley
luna_pomyluna dnia 01/06/2007 19:43
Tak Harry dwa... rozumiemy że się cieszysz, ale może weźmiesz przykład z Harrego (oryginalnego) i opnaujesz swoje pozytywne, wręcz szaleńczo radosne emocje.... art nawet, nawet, ja ogólnie bardzo lubię postac Harry'ego w książkach ale jakos nie bede go naśladować w życiu... myślę żę wiele zależało od jego sytuacji życiowej, a ja mam happy rodzinkę i nie posiadam śmiertelnego wroga smiley za arta daję P
Lily Potter dnia 01/06/2007 23:32
HArry Potter jest ciekawą postacią książkową ale raczej nie wzięłabym go jako mój wzór do naśladowaniasmiley pozdrawiam i daję Z
Misio dnia 02/06/2007 08:22
ja tam bym Harry'ego nie wybrała jako mój wzór do naśladowania ale za pomysł daje Z
Woodmanka dnia 02/06/2007 16:22
Może i fajny byłby z niego kumpel, ale na pewno nie chciałabym go naśladować... Czasami postępuje idiotycznie, chociaż przyznam, że miał kilka dobrych pomysłów. Dobra, to moje zdanie, a sam art jest taki sobie, szczerze mówiąc. Daję Z
CzaryMary dnia 04/06/2007 14:58
Rubeus chyba ci się straszni nudzi, wkurzające te twoje komentarze. A art jest dość beznadziejny, przecież to się czyta jak wypracowanie na polski jakiegoś pierwszaka z podstawówki, ja lubię Harry'ego ale to co napisałeś to każdy wie, poza tym nie zgadzam się z kilkoma cechami króre wymieniłeś no i nic nowego nie wymyśliłeś, chyba nie dam ci oceny, bo nie chcę cię dołować
Ginny363 dnia 04/06/2007 15:16
Tak zgadzam się z Tobą całkowicie Harrego można brać jako wzór do naśladowania... I keruję się on dobrymi cechami więc nie jest to książka zła jak mówi kościół!!!
monika_black dnia 05/06/2007 12:02
"Harry Potter" na pewno nie jest złą książką, nawet jeśli kościół tak twierdzi. Co do tego, że Harry jest wzorem do naśladowania, to mam wątpliwości. I to duże. Owszem, Harry jest tylko człowiekiem i ma prawo do błędów, ale nie chciałabym, żeby moje dziecie (zakładając, że będę je kiedykolwiek miała) brały z niego przykład.
Cette Noire dnia 05/06/2007 13:25
I co za to dostałeś w szkole? Hmm? Zadali wam temat z , napisałeś o Harry'm i od razu dla punktów postanowiłeś tu to zamieścić. A może dostałeś dobrą ocenę i to Cię rozochociło? I jak ja mam to teraz ocenić? Zgodnie z punktacją, którą w szkole oceniają: zgodność z temaem, poprawność formy . . . .

Powstrzymam się od oceny, ale to naprawdę powinno być na Nędznego.Przykro mi.
Misiak2 dnia 06/06/2007 12:22
Daje W. Poza tym Harry nauczyłby zamykać sobie umysł, gdyby miał lekcje z Dumbledorem.
OLCIA dnia 06/06/2007 13:08
jeżeli ktos uważa że potter to okropna rozkapryszona osoba (a paru takich jest) to mam do tych osób pytanie więc po co siedzicie na tej stronie i czytacie te ksiązki????
OLCIA dnia 06/06/2007 13:08
jeżeli ktos uważa że potter to okropna rozkapryszona osoba (a paru takich jest) to mam do tych osób pytanie więc po co siedzicie na tej stronie i czytacie te ksiązki????
Cho24 dnia 06/06/2007 16:49
Majandra!!Normalnie zachowujesz sie jak Percy! Nie wiem czy to dlategop ze jeste perfektem naczelnym czy co ale tutaj sa FANI pottera a nie antysmiley
Ja sie z toba zgadzam Dumbledore!
Dostajesz od mnie W
Izabella 84 dnia 07/06/2007 09:39
To wszystko już wiemy ale miło że ktoś zebrał wszystko do kupy.
Daję P.
Lady Lilly dnia 07/06/2007 19:01
No nie wiem...WZÓR?? Może przykład głupoty ludzkiej Nie jestem co do tego pewna...Niby Potter usprawiedliwia się,ale co to daje?To przez niego/dla niego poświęciło życie wiele osób.I co niby to wzór?Zależy dla kogo.
Do Cho24:A skąd wiesz,że nie zaglądają tu antyfani?Ach i chyba troche ci sie nudzi,bo wysyłasz bezsensownie ten sam komentarz...A takie osoby mnie wkurzają.
chrapak_kretorogi dnia 07/06/2007 21:49
zgadzam sie z połową komentarzy... wygląda jak wypracowanie, ale z powtórzeniami i błędami ort... i harry jako wzór??? eee... nigdy w zyciu. On miał farta i tyle a tak w ogole to czasem okazywał się kompletna ofiarą... aha Anika i kajablack - on jest w piątej klasie wiec sie nie dziwcie...
Zmija dnia 08/06/2007 08:15
Ja nie uważam by Harry był wzorem dla nas, wzorem tu są wszystkie osoby po dobrej stronie bo każda nich ma w sobie to COŚsmileysmileysmiley
dusia15 dnia 08/06/2007 08:59
daje Z bo komentarz troszke jest dziwny połowa komentarza jest spoko ale w drugiej już coś nie gra
Rosiu dnia 08/06/2007 14:17
zbyt pewny siebie... szczeniak. nie wybacze mu smierci mojego ULUBIONEGO BOHATERA - SYRIUSZAsmiley
ola_potterka dnia 08/06/2007 15:40
artykuł zbyt "szkolnie" napisany, to znaczy jak wypracowanie dla polonistki, a nie na luzie. widze, że wiele osób wraca do sprawy syriusza... słuchajcie, kazdy ma prawo do błędu, a już szczególnie piętnastoletni chłopak! postawcie się na jego miejscu i zobaczcie jakie miał trudne życie! no... wzorem to on może nie jest, ale ma wiele wspaniałych cech np. odwaga, lojalność..
Matiu dnia 01/10/2007 19:04
fajny artykuł ale powiedzmy prawdę to typowy bohater z książki i jest jak typowy przyjaciel z filmu że zawsze broni,pomaga
baba-jaga dnia 22/07/2008 11:27
całkiem niezła charakterystyka,ale zapomniałeś o jego wadach Albusie.
-_-ginny-_- dnia 26/08/2008 10:23
artykuł fajny.Ja to bym też chciała mieć takiego przyjaciela harrego.Daje W.
Kerle dnia 01/01/2009 22:31
No, cóż wypracowanie jedzie szkołą, już na wstępie. I gdybym była Twoją Panią od Polaka, to u mnie też dostałbyś piątkę. A piątka to tak jak Powyżej Oczekiwań, więc wszystko się zgadza, nie?
Stylistycznie dobrze, ortograficznie bez zastrzeżeń. Interpunkcyjnie też. Bez powtórzeń. Tak jak powinno być napisane wypracowanie. Na temat. Mam tylko pytanie: Jesteś w podstawówce?
(Zapewne mi na nie już nie odpowiesz, bo Ci się pewnie już znudził "Twój wzór do naśladowania". Nie martw się, ja też pisałam w szkole takie wypracowania; "Opisz losy Harry'ego, gdyby nie trafił do Dursleyów" - wówczas omawialiśmy KF, "Twój ulubiony bohater filmowy" i wiele innych dzieł.W gimnazjum nie dostałbyś już za to piątki.)

A co do tego, czy zgadzam się z myślą, że "Harry jest wzorem do naśladowania" - to owszem, zgadzam się. I użyłabym takich samych argumentów, jakich ty użyłeś, dlatego nie ma sensu, abyśmy oboje tracili czas (Ja pisząc, a Ty czytając.).

Pozdrawiam,
Kerle.
Paula D dnia 13/03/2009 18:04
Świetny artykuł!!!! Wspaniałe wypracowanie!!!! Fajnie by było gdyby w naszej rzeczywistości latał na miotle taki Harry Potter.smileysmileysmileysmileysmiley
ginny-magda dnia 24/05/2009 19:26
Bardzo dobre wypracowanie. Strasznie mi się spodobało. Ja również wybrałabym Harrego Pottera jako wzór do naśladowania. Może nie był on idealny-bo nikt nie jest-ale za to miał wiele zalet był m. in. odważny, wierny przyjaźni, bystry. Pokazał, że potrafi być dobrym przyjacielem i, że potrafi kochać chociaż w dzieciństwie nie dostał jej dużo. Daje Wybitny.
rudaweasley dnia 10/07/2009 20:10
Bardzo fajny art. Ja napewno będe naśladowała Harrrego Potterasmiley
Krong dnia 17/07/2009 14:00
Harry jest wielkim wzorem do naśladowania i chyba w ogóle nie trzeba się nad tym zastanawiać, bo przecież to oczywiste co wynika z tego artykułu.
OrbiEmir dnia 15/08/2009 23:29
Nawet nawet daje P.
Selena Snape dnia 04/09/2009 18:23
Ehh, wzorem do naśladowania to on nie jest bo wzór do naśladowania nie pakuje się byle czego w kłopoty, a chłop z niego równy !!! smiley
Wezousty dnia 29/12/2009 03:04
Wzorem do naśladowania to Harry nie jest na pewno. Dlaczego? Można by się sporo na ten temat rozpisać, ale że jest już późno to nie będę tego robił. Ale zrobię to może kiedyś w dziale "postacie" przy nazwisku zainteresowanegosmiley Teraz nadmienię jedynie że za mało w nim jest pokory, a za dużo egoizmu, działa bardzo impulsywnie nie bacząc na konsekwencje ...
olga786 dnia 24/01/2010 20:52
ja bym to rozpisała na 3 str a4 ale jak miała być to np. ograniczona ilość tekstu to super!
Ana_Black dnia 01/04/2010 17:26
Harry może być wzorem do naśladowania. A błędy, błędy są rzeczą ludzką, a Harry jest tylko człowiekiem.smiley
Huge Fan dnia 17/08/2010 00:40
Czy to do szkoły ? Bo tak wygląda ... I to na marną ocenę ;/ Daję O Bo nie lubię takich ,,szkolnych" wypracowań na tej stronce ;]
My-lai dnia 24/08/2010 15:59
Harry nie jest tak do końca wzorem do naśladowania. Za często pakuje się w kłopoty no i ma kilka wad. Nie uważacie, że jest on trochę za bardzo... wybuchowy?
skywalker dnia 20/11/2010 21:55
Nie wiem po co ludzie piszą charakterystykę Harry'ego. Przecież prawie wszyscy ludzie tutaj, to potteromaniacy. Każdy chyba wie jak wyglądał.
Wikcia_p dnia 22/02/2011 08:46
Osobiście uważam, że Harry musiał postawić zawsze na swoim i miał farta oraz służących mu pomocą przyjaciół ,jak już ktoś zdążył napisać. Daję Z ,choć uważam ,że Huncwoci też byli odważni, a raczej wzorem to nie są .
Pozdrawiam ;**!!
strasznykolec dnia 16/04/2011 16:27
W
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 32% [15 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 26% [12 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 28% [13 Głosów]
Nędzny Nędzny 6% [3 Głosów]
Okropny Okropny 9% [4 Głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Andrzejster
(eXtreme-Fusion Ninja)
24/05/2012 18:40
A co do piosenki to jeszcze Wilki wg mnie fajna piosenka [LINK]

alette
(*:)
24/05/2012 18:34
ale polska druzyna zawsze byla do dupy. Nie wiem jakie to ma znaczenie dla obcokrajowcow XD

Andrzejster
(eXtreme-Fusion Ninja)
24/05/2012 18:28
To powiedz mi jak mamy myslec skoro chociazby dzisiaj wypadl podstawowy lewy obronca kadry.

alette
(*:)
24/05/2012 18:24
A ja mysle, ze powinnismy podejsc do tego z wiekszym dystansem. Jak bedziemy gadac tylko o porazce, to tak wlasnie bedzie.

Hogsmed
(Świetny czarodziej)
24/05/2012 18:07
Nie powolal Arusia Piecha! Co za imbecyl.

Hogsmed
(Świetny czarodziej)
24/05/2012 18:06
Ta Greczynka! smiley Ma piekne oczy, 1:03 minutka.

Andrzejster
(eXtreme-Fusion Ninja)
24/05/2012 18:06
A porazka to wystarczy spojrzec na powolania Smudy (brak Boruca, Zewlakowa) a o dzialaniach Donka juz nie wspomne.


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2011 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter