Harry nie jest horkruksem - Teorie, przemyślenia...

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Które z opowiadań z "Baśni Barda Beedle'a" spodobało wam się najbardziej?

"Czarodziej i skaczący garnek"

"Fontanna Szczęśliwego Losu"

"Włochate serce czarodzieja"

"Czara Mara i jej gdaczący pieniek"

"Opowieść o trzech braciach"

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

Harry nie jest horkruksem

obrazek utrzymywany przez eIMG.org

Gdy przeczytałem już po kilka(naście) razy każdy tom Harry'ego Pottera zacząłem wchodzić na stronki o HP i czytać. Na wielu z nich napisane jest, że Harry to prawdopodobnie horkruks. Ja jednak wczytując się w tomy Harry'ego Pottera (głownie w czwarty) spostrzegłem że to nie może być prawda. Znalazłem (tylko) trzy mocne argumenty na zaprzeczenie tej tezy. Oto one:

- Jeśli Harry to naprawdę horkruks to Voldek musiał go zamienić w swojego horkruksa po zabiciu Potterów. I tak później miał go zabić więc to bezsensu. To tak jakby kupić coś drogiego, a po powrocie do domu wyrzucić przez okno.

- Gdy na cmentarzu różdżka Harry'ego połączyła się z różdżką Voldiego (Priori Incantatem) zaczęła pokazywać zaklęcia, których używał Voldek. I tak pojawiła się dłoń Glizdogona (ta, którą mu zrobił), następnie widma Cedrika, Franka Brayce'a, Berty Jorkins i rodziców Harry'ego. Między widmem Berty, a widmem Lily pownien pojawić się jakiś obraz horkruksa, a czegoś takiego nie było.

- Jeśli wierzyć podejrzenią Dumbledore'a, że jednym z horkruksów jest Nagini można zauważyć, że Voldi miał nad nią całkowitą kontrole, a więc powinien przejąć umysł Harry'ego i kazać mu zrobić wszystko np. zabić Dumbledore'a, nakazać Harry'emu wyskoczyć z wieży zachodniej itd.

Sądze, że to wystarczające argumenty.
Harry nie jest horkruksem
R-A-B 06/02/2007 21:49
Czytano 1060 razy
Liczba komentarzy - 54
Lenusia15 dnia 06/02/2007 21:53
Bardzo ciekawy arykuł. Pozdrawiam i daje wybitny smiley
paulah88 dnia 06/02/2007 21:53
nom mozliwe... W sumie zgadza sie ale moze to taki trik! jak przeczytal te wrozbe to stwierdzil ze jeden z nich umrze, wiec czemu by nie miec duszy w obu cialach? w koncu ktores musi przezyc. Wiec jakby Harry zabil Voldka automatycznie zostalby zawladniety przez Niegosmiley dobra teoria ale ja jestem uparta... Pewnie ty masz racje ale kazdy ma swoje schizy<lol><;p>
uczennica z gryfindoru dnia 07/02/2007 00:09
ŚWIETNY ARTYKUŁ DAJE WYBITNY NAPRAWDE SUPER ŚWIETNE PRZEMYŚLENIA.SUUUUUUUUUPERRRRR.
Cho Chang2 dnia 07/02/2007 08:21
Artykuł może być... Ja tez uważam, że nie jest horkruksemsmiley
Natalka184 dnia 07/02/2007 09:16
Fajny artykuł, chyba masz rację , dobre argumenty na to że nie jest horkruksem Też daje W.
Asiula dnia 07/02/2007 09:33
TEz tak uwazamsmiley i ten pierwszy argument ktory podales jest chyba najwazniejszy...Bardzo fajny art smiley
Tiara dnia 07/02/2007 09:38
Zgadzam się z Toba RAB, ja też myśle, że Harry nie jest horkruksem. Myślę, że Voldemort nie chciałby się, aż tak uzależnić od losu swojego, bądź co bądź przeciwnika- jak mówi przepowiednia.
zgredek324 dnia 07/02/2007 10:02
no no no dobry art, ja też sądzę, że hary nie jest horkruksem
Grzesiu dnia 07/02/2007 13:56
Słuchaj paulah88 Voldek nie znał całej przepowiedni
więc nie mógł wiedzieć że jeden znich umrze, no nie?
Lady_Black dnia 07/02/2007 14:15
art bardzo fajny, ja tam myśle, że Harry nie może być horkruksem. Pozdro
Madzia_lily dnia 07/02/2007 14:33
Przekonujące argumenty.
Rozmyślając nad tym wcześniej nie wzięłam pod uwagę drugiego argumentu, ale OK.
Tylko jest tam pewien błąd: zapomniałeś o Franku Jakimś tam (Nie pamiętam nazwiska... mugol, pierwszy rozdział Czary Ognia).
On zostałą zabity przy pomocy różdżki Voldemorta smiley
Kamilmo dnia 07/02/2007 15:02
te argumenty są bardzo przekonujące.
najlepszy jest Voldek
vampir dnia 07/02/2007 15:05
Ciekawy, owszem zgadzam się, ale bardziej jestem za uwaga Pauly. Rabi moze i ma rację, i podał swietne argumenty ( mogłeś podać ich więcej) jednak ta teoria paulah88 wydaje się bardziej racjonalna smiley Ale jak to Ona napsiała, każdy ma swoje shizy, Dam Ci wybitka, za to, że tak ostro wytęrzasz umysł przez ostatnie kilka dni smiley
emilcia1994 dnia 07/02/2007 15:27
Ale po połączeniu się różdżek nie pojawiały się zaklęcia tylko ofiary tej różdżki, które zostały zamordowane klątwą avada kavadra. Więc różdżka by nie pokazała ofiary, która jest horkruksem. Chyba, że by sam ją zabiłsmiley
TomV dnia 07/02/2007 15:57
Wydaje mi się, że jest tak jak napisała emilcia1994. Efekt priori incantatem ukazał wszystkie ofiary zabite klątwą Avada Kedavra z różdżki Voldemorta.

A Voldemort nie wiedział, że konfrontacja z małym Potterem może w ogóle pociągnąć jakieś konsekwencje. Stając nad nimowlakiem, Czarny Pan nie miał pojęcia iż za chwile straci moc. No i nie zapominajmy, jak cenna jest dla Voldemorta jego dusza. Nie pozwoliłby sobie na taki eksperyment "a, lepiej dmuchać na zimne, zamienię dzieciaka z horkruksa, a potem go zabije, co mi tam, to tylko jedna cząskta duszy"
Herma dnia 07/02/2007 16:15
Do Madzia_lily:R-A-B nie zapomniał o Franku Brayce przyjrzyj się lepiej. Co do artykułu to dla mnie oczywiste jest,że Harry nie horkruksem.
Black Lilly dnia 07/02/2007 16:28
"pownien pojawić się jakiś obraz horkruksa, a czegoś takiego nie było." z tym s ie nie zgadzam, gdyby tak było to pojawiłby sie tez dziennik Riddl'a i inne horksruksy.
fati166 dnia 07/02/2007 16:39
To raczej pewne,że Harry nie jest Horokrusem.Super-art,daje WYBITNY!
Panna_Black dnia 07/02/2007 19:08
Ciekawy art
melancholia dnia 07/02/2007 19:20
Cóż podoba mi sie arcik...chciałabym napisać, na ten temat coś więcej, ale jakos tak dzisiaj nie mam humoru ani nic...
Herma Granger dnia 07/02/2007 20:09
Chyba masz rację.... W końcu po co zabijac właśnego horkruksa, jeżeli ma się w nim własną duszę????
madziula dnia 07/02/2007 20:37
swietny art. podziwiam cie
Darkon dnia 07/02/2007 21:06
no ta ostatni hipoteza jest super!!!
Nuda dnia 07/02/2007 21:07
Artykul fajny.Argumenty pierwszy i trzeci , sa naprawde mocne ; ].Pozdrawiam.
OlEsKa14 dnia 07/02/2007 21:14
Całkiem niezły artsmiley smiley
Iwona14 dnia 07/02/2007 21:20
Spoko art, przekonujące argumenty, ja też nie wierzę że Harry jest horkruksem, to niemożliwe...
EthacridiniLactas dnia 07/02/2007 21:27
Powiedzmy, że zgadzam się z tobą, chociaż jeżeli wnikać w treść zawarta we wszystkich czesciach HP to moznaby polemizowac. POlecam rowniez blizsza znajomosc ze slownikiem jezyka polskiego. Jezeli cos publikujesz nie powinno byc w tym bledow. I nie mam tu na mysli literowek, ktore zdarzaj sie wszystkim.
Jeśli wierzyć podejrzenią Dumbledore'a
Nie ma takiego słowa. PODEJRZENIOM
R-A-B dnia 07/02/2007 21:53
dobrze jest napisane "podejrzenią" o co ci kur*o chodzi?
EthacridiniLactas dnia 07/02/2007 22:06
pisze się "Jeśli wierzyć podejrzeniOM"!!!! Nie ma w jezyku polskim slowa "podejrzenią"
A i uwazaj na jezyk chlopcze
R-A-B dnia 07/02/2007 22:15
zamknij się!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
R-A-B dnia 07/02/2007 22:16
napisz lepszego wieśniaku!! a poza tym za błąd ortograficzny nie daje sie oceny "okropnej" pedale/szmato
EthacridiniLactas dnia 07/02/2007 22:31
Ocene okropny dalam za tresc a nie za bledy ortograficzne. I skoro musisz znizac sie do poziomu 10 latka to pewnie tyle wlasnie masz lat. Nie wydaje mi sie odpowiednia reakcja na krytyke, obrazanie kogos w ten sposob. Jezeli zalezy ci tylko na dobrej ocenie to pownienes sie bardziej postarac.
R-A-B dnia 07/02/2007 22:37
to czemu dałęś smileykropny" uzasadnij?? Pało!
R-A-B dnia 07/02/2007 22:38
i tak sie składa że jestem od ciebie starszy
EthacridiniLactas dnia 07/02/2007 22:42
Z twojego zachowania wynika ze wrecz przeciwnie.
Uzasadnienie: Takie argumenty znajdziesz na kazdej stronie o HP. Powinienes wniesc cos nowego, a nie powtarzac to co znalezc mozna wszedzie. To robi sie pospolite.
Poza tym artykul sam w sobie mi sie nie podobal.
vampir dnia 08/02/2007 07:35
EthacridiniLactas wiesz co Ci powiem, nie trawiłem za bardzo RABA ( wkońcu sie dowiedziałsmiley) ale Ty robisz tutaj niezły ambaras ;/ Każdy popełnia błędy, kazdemu się to może zdarzyć. Nikt nie jest doskonaly chyba, że tylko Ty. EthacridiniLactas jeszcze jedno, tutaj większosć userów ma po 10 lub też 12 lat, więc czego się czepiasz, Ty jak byłeś mały, nie potafiłeś sam się wysikać, a oni nie potrafią pisac poprawna polszczyzną tak jak ja i wielu wielu innych ludzi na caałej zakichanej ziemi.
Kate_Luis dnia 08/02/2007 11:01
Pierwszy argument jest najlepszy smiley
monika_black dnia 08/02/2007 12:59
Ciekawy artykuł, twoje argumenty są przekonujące. Daję P.
dawidlp19 dnia 08/02/2007 13:10
R-A-B chyba pomiliłes sie z datą urodzenia jak ją wpisywales a skąd wiesz czy do hurokruksa jest potrzebne zaklecie morze to jest jakis rytuał
paulah88 dnia 08/02/2007 13:48
rab z tego co pamietam to keidys miales mniejszy wiek... nie sadze zeby wyywanie tej damulki ciemnosci bylo dorosle... nie zgadzam sie z nia gdyz ja np. niestudiuje wszystkich stron o harrym. Wchodze tlyko na te jedyna i nie jestem swiadomoa ze gdzies jest art o podobnej tresci i ty moze tez. Ale krytyka zawsze bedzie i trzeba ja przyjmowac z godnoscia...
EthacridiniLactas dnia 08/02/2007 16:27
No i wyszlo szydło z worka. Jednak mialam racje co do ciebie. I nie chodzi tu o to ze ja dyskryminuje mlodszych od siebie. Chodzi o to zeby wypowiadac sie na poziomie, a nie tak jak ty uzywac wulgaryzmow, bo wlasnie to sklonilo mnie do napisania ze masz 10 lat. Zastanow sie nad tym i naucz sie przyjmowac slowa krytyki. Nie zawsze i nie kazdy bedzie ci mowil jaki to jestes wspanialy.
Black Lilly dnia 08/02/2007 16:31
R-A-B chcesz toczyć otwartą wojnę? To dobrze że ktoś komuś mówi że popełnił błąd ortograficzny czy stylistyczny, bo sobie zapamięta i więcej go nie popełni. Wyobraź sobie że piszesz coś takiego na wypracowaniu. Babka by cie ochrzaniła bo to błąd banalny, a tak to tego unikniesz. I na przyszłość. Nie wkurzajcie sie o upomnienia o ortografie czy stylistyke.
Mila dnia 08/02/2007 16:38
Pierwszy argument jest najlepszy. Zgadzam się ze Harry nie jest horkruksem. Od początku to mówiłamsmiley W
R-A-B dnia 08/02/2007 18:32
EthacridiniLactas ty jesteś taka wspaniała jak twó ostatni artykół ( to nie jest komplement). a poza tym nie obchodzą mnie tylko moje arty. ty komentujac arta masz skale: jeden blad ortograficzny, interpunkcyjny itd. dajesz okropny. za bezbłędny art dałabyś nędzny. moze zastanów się nad karierą nauczyciela polskiego.
EthacridiniLactas dnia 08/02/2007 18:36
Nie dziekuje postoje. W dniu w ktorym ocenilam twoj art na okropny, ocenilam rowniez artykul ktory wyawal mi sie dobry na powyzej oczekiwan. Wiec nie wypowiadaj sie na temat mojego sposobu oceniania po wgladzie w komentarze tylko twoich artow.
pani Norris dnia 08/02/2007 18:50
też mi sie wydaje że Harry nie jest horkruksem. Przecież Voldi nie próbowałby zabić swojego horkruksa...
HP-maniaczka dnia 08/02/2007 19:13
No nie jest to do końca prawda. Przynajmniejdla mnie
Ja nadal uważam, że blizna Harry'ego JEST horkrusem. Pamiętacie, co mówił Dumbledore? Voldi lubi gromadzić trofea i przypieczętowywać różne "ważne" i "wielkie" czyny w jego życiu. Zabicie potencjalnego wroga, było takim czynem! Horkrus mógł to tylko dopełnić
mk dnia 08/02/2007 19:17
Jak harry to horkraks to ja jestem królowa angielska to by było kąpletnie bez sensu
AdzixMalfoy dnia 08/02/2007 19:32
daję wybitny bo to bardzo dobry art, harry to na 100% nie jest horkruks, chcoiaz to z tą nlizną może być prawda
Peeves dnia 11/02/2007 14:35
nareszcie ktoś podszedł do tej beznadziejnej sprawy z rozsądkiem
LUDZIE HARRY NIE JEST I NIEBĘDZIE HORKRUSEM
opamiętajcie się
Filip Potter dnia 07/03/2007 16:19
Harry horkruksem !!! To jaka bzdura.Bardzo ciekawy artykuł. Daje Wsmiley
wigglesik dnia 17/03/2007 19:10
Nie uwierzycie co odkryłem! W HPiZF pisze "Znaleźli też ciężki medalion, którego nikt nie potrafił otworzyć". Prawie na Pewno jest to medialion zabrany przez R.A.B-a. A Harry może być jednak horkruksem, bo prawdopodobnie Voldemort stworzył szósty zabijając Harrego! (To tylko moje przypuszczenia)
dziula dnia 15/04/2007 14:32
ja dalem wybitny :smileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley
sTWorEk93-93 dnia 13/07/2007 17:33
ej nie czytales ksiazki dokladnie?przeciez voldemort na poczatku sie nie zorientowal, ze moze kontrolowac harrym, a jak juz tak sie stalo, to przeciez harry mial chwile, kiedy mial ochote rzucic sie na dumbledora, a potem snape nauczal harrego jak chronic swoj umysl.







moim zdaniem to co napisales to bez sensu

Daje:NEDZNY lub OKROPNY

znajomosc języka polskiego by sie przydala R.A.B.I.E
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 63% [17 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 15% [4 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 11% [3 Głosów]
Nędzny Nędzny 4% [1 Głos]
Okropny Okropny 7% [2 Głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Sarahis
(Uczeń Hogwartu)
07/01/2009 22:29
wlasnie:] jak nacisniesz szukaj po lewej stronie to Ci sie takie okienko pokazesmiley

Claire
(Dark Vampire)
07/01/2009 22:24
A tu niby tak nie robisz?^^

sheknowsit
(Mugol)
07/01/2009 22:23
chodzi mi o taka gdzie wpisujesz w okienko , a nie szukasz recznie- to strasznie zmudne jest jednak...

agatqa92
(Szef działu)
07/01/2009 22:17
odsylam do 'szukaj' po lewej stronie ;p

Carbon
(Uczeń Hogwartu)
07/01/2009 22:16
z lewej strony

Claire
(Dark Vampire)
07/01/2009 22:07
Jest wyszukiwarka do newsow, artykulow, uzytkownikow...

Carbon
(Uczeń Hogwartu)
07/01/2009 22:04
baaaardzo duzo


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2007 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Tibia, Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter