Ile daje wiara w siebie? - Teorie, przemyślenia...

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Które zwierzę ze świata Harry'ego Pottera chciałbyś posiadać?

sowę

kota

ropuchę

szczura

hipogryfa

smoka

trójgłowego psa

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

Ile daje wiara w siebie?

Zapewne każdy z was wie jak Ron gra w Quidditcha... Na początku idzie mu świetnie, lecz gdy nie uda mu się coś, traci wiarę w siebie i już do końca nie daje sobie rady. Obwinia się o przegrane drużyny itp. Pamiętacie co się stało gdy usłyszał głupią piosenkę wymyśloną przez Malfoya? Zawstydził się... denerwował się tym, że jak coś mu nie wyjdzie to cała publiczność zgromadzona na trybunach zacznie śmiać się z niego!

Chciałbym omówić jeszcze jedną sytuację z książki "Harry Potter i Książe Półkrwi". Otóż przed meczem Harry udawał, że wlewa Ronowi coś do picia. Hermiona od razu zaczęła podejrzewać, że dolał mu eliksiru szczęścia, który dostał od nauczyciela w nagrodę. Od razu zaczęła sypać komentarze na ten temat. Ron wtedy uwierzył, że wypił Felix Felicis i czytaliście co się stało. Obronił wszystkie bramki... szło mu bardzo dobrze... Może to nie był przykład wiary w siebie, ale Ron uwierzył, że gdy "wypił" eliksir, pójdzie mu znakomicie. Po prostu nie było mowy o przegranej! Wmówił sobie, że na pewno wygra. I proszę jak to podziałało.

Gdy nie wierzymy w siebie to wszystko knocimy... Lecz kiedy wiemy, że coś się nie uda nawet nie staramy się uwierzyć. Ja kiedyś uwierzyłem, choć wszystko wskazywało na to, że coś mi się nie uda, a potem zdałem sobie sprawę, ze odniosłem sukces! Wiara w siebie pomaga i to bardzo! Biedny jest ten, który ją utracił! Pewnie niektórzy przekonali się o tym co mówię...
Ile daje wiara w siebie?
potteroza89 21/08/2007 02:25
Czytano 2376 razy
Liczba komentarzy - 86
Selekcjonerka dnia 21/08/2007 03:14
Mhm, no wszystko fajnie, tylko o czym to właściwie jest? Ten artykuł nie wnosi nic nowego. Przecież każdy o tym wie. Gdy w siebie wierzymy, możemy osiągnąć więcej.

Jedyny plus tego artykułu to to, że jest dobrze i poprawnie napisany.

Pozdrawiam :).
Ginny_Potter_07 dnia 21/08/2007 08:03
O tak, niektórzy przekonali się o tym co mówisz... Daję P.
Jus-tynka dnia 21/08/2007 08:27
Jeśli waira czyni cuda, musisz wierzyć, że się UDA!
Masz rację, ale nie wspomniane tu było o 5 części kidy to Ron przepuścił pierwszego gola, ale póxniej nawet jednaego nie prezpuscił! Uwierzył w siebie... Pozdrawiam
Monarcha dnia 21/08/2007 09:13
mało mało mało. Temat na art wybrany bardzo dobrze ale strasznie krótko to rozpisane.
biadaga dnia 21/08/2007 09:24
tak,tak... Ginny_Potter_07 tak ja też się przekonałam o tym...
Levander0013 dnia 21/08/2007 09:36
Temat na artykuł jest fajny ale rzeczywiście mało rozpisany

Ja jestem istną pesymistką i zawsze wierzę że mi się nie udasmiley Kiedyś nawet próbowałam wierzys w szczęście i te rzeczy ale nie wyszłosmiley
Filemona dnia 21/08/2007 09:36
Hmmm, a co to ma wspólnego z Harry'm Potterem?
Askay dnia 21/08/2007 09:42
Kilka zdań o podatności na sugestię i kompleksach - pomysł niezły, tylko trzeba by mu nadać odpowiednią formę. Fakt, że brak wiary we własne możliwości, a co za tym idzie narastające kompleksy i chwiejność zachowań to problem wielu dorastających młodych ludzi. Cieszę się, że Rowling podjęła ten temat.
GomenD dnia 21/08/2007 10:09
piękny art i masz racje!! Dostajesz W chociaż to łatwo można było wydedukować z książki
danythomas dnia 21/08/2007 10:10
Masz racji 100%. Uzyskałem wiare w siebie! Yupiiiiiii
danythomas dnia 21/08/2007 10:10
Aha i co do tej piosenki-wypasista
lunatyczek dnia 21/08/2007 10:22
wiara w siebie zawsze dużo daje ale niestety nie każdy ją ma
klonik dnia 21/08/2007 10:24
Wg mnie ten art nic nie wniosl i sama doszlam do takiego wniosku jak przeczytalam ksiazke, wiec nic ciekawego. Daje N
dominika108 dnia 21/08/2007 10:38
Ok wiara w siebie jest ważna, ale co to ma wspólnego z ta str? ten temt był wałkowany juz wiele razy xD
Mitzi Caspar dnia 21/08/2007 10:40
heh..no właśnie...za wiele nie ma wspólnego.
ale dobry artykułsmiley
lav dnia 21/08/2007 10:47
A ja jestem optymistką i wierzę że wszystko mi się uda - i się udaje smileysmileysmiley Za arcik daję P - poprawnie napisany aczkolwiek nie wnosi wiele nowego smiley
martunia23 dnia 21/08/2007 10:55
raczej Rona ma z tym wielki problem,ale dla chcącego nic trudnego,nawet to ze mysła ze wypił,a to był zwykły sok
hemcia dnia 21/08/2007 11:05
Ja czasami tracę wiarę w siebie ale tylko na chwilkę i chyba dobrze na tym wychodzęsmiley Daję P bo dla mnie ten art jest za któtki.
wawrzus19 dnia 21/08/2007 11:11
Fajny arcik. Mam nadzieję, że napiszesz coś jeszcze. Za arta masz W!!!smileysmileysmiley
Black_Angel dnia 21/08/2007 11:17
Bardzo Fajny Artykuł daje Wsmiley
fanclub dnia 21/08/2007 11:23
zgadzam się z Limonką to nic nowego.O tym ucza nawet w szkołach....
Kot dnia 21/08/2007 11:38
Jeszcze jednym przykładem na brak wiary we własne możliwości jest Remus Lupin. Przez całe życie wmawiał sobie, że jest potworem. Niewierzył, że może być szczęsliwy jak normalny człowiek. Mimo iż miał przyjaciół, czuł się inny, gorszy. Myślał, że niezasługuje na szczęście i miłość. Uwarzał, że ludzie traktują go jak przyjaciela niedlatego, że go lubią ale z litości. Biedny Remussmiley
Kocham_Dana dnia 21/08/2007 11:53
Zdecydowanie zgadzam się z Kotemsmiley
Magda Granger dnia 21/08/2007 12:19
W sumie nie ma tożadnego ziązku z Harrym Potterem oprócz tego że jest pokazane na przykładzie Rona.
Takie rzeczy to właśnie uczą w szkołach jak napisał fanclub.
Lecz ewidentnie jest możliwe.
Lavender_Martusia dnia 21/08/2007 12:19
Super temat i w miare dobrze napisany. Szkoda tylko, że się bardziej nie rozpisałaś. Ode mnie dostajesz Z
volta dnia 21/08/2007 12:22
trochę to zbyt oczywiste. nie rozumiem tego artukułu smiley wszystko to było w skiążce i wszyscy o tym wiedzieli.
fanka_Pottera dnia 21/08/2007 12:23
No masz racjasmileyMi właśnie wiary w siebie brakuje...niestety
cho89 dnia 21/08/2007 13:26
proste acz mądre smiley
i poparte przykładem z HP
i na dodatek autor ma w nicku tę samą liczbę co ja smiley
daję W
Woodmanka dnia 21/08/2007 14:01
No ok, zgadzam się, ale o co tu w sumie chodzi?? To wszystko jest w książce i raczej każdy sam doszedł do takiego wniosku, bo jest on (co tu dużo gadać) OCZYWISTY...
Lara dnia 21/08/2007 14:18
Hmm...nawet spoko art tylko mógłbyś trochę więcej napisać....trochę rozwinąć
crezy_nileczka dnia 21/08/2007 14:33
Każdy wierzy w to co mu sie podoba... Ale konieczna jest wiara w siebie. Mi wiara w siebie bardzo pomaga...
Maurus dnia 21/08/2007 14:34
Może być...Wiara to podstawa smiley
Araminta Meliflua dnia 21/08/2007 14:50
Tak naprawdę to Twój artykuł nic nie wnosi nowego, żadnego odkrycia. Autorka ksiązki tak opisała wydarzenie, że każdy albo się domyślił, albo wiedział już wcześniej. No to o artykule to tyle. Jest poprawny i w porządku.


Mogę tylko zauważyć, a propos postaci Harry'ego, że tutaj przynajmniej nie był tylko i wyłącznie cierpiącym pępkiem świata - bo to mnie jednak czasem u niego denerwuje - ale prawdziwym przyjacielem.
Im_Ginny dnia 21/08/2007 15:41
Może i nic nie wnosi,ale jednak o czymś mówi
Im_Ginny dnia 21/08/2007 15:42
He wiecia co się mówi jak sie nie ma wiary " co z tego że jesteś zerem,w końcu z zer składają się tysiące" smileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley
PS.Daje Z
nataliapop dnia 21/08/2007 16:00
Jak Ron nie wierzy w siebie to powinien wyobrazić sobie że jest Harrym.smiley
keat1905 dnia 21/08/2007 16:15
Wiara jest nam potrzebna w każdym momencie życia ale poparlas to przykladem z HP wiec artykul ma sens.smiley
Moniczka99 dnia 21/08/2007 16:54
Taki trochę nie poukładany ten artykułsmileyP Wiadomo, że ważna jest wiara w siebiesmiley
edytawollnik dnia 21/08/2007 17:41
Bardzo cenny artykuł, chyba będę bardziej wierzyć w siebie
Hermiona161 dnia 21/08/2007 17:48
Troszkę chaotyczny jest ten artykuł...
Nice_Destruction dnia 21/08/2007 18:22
Święta racja z tą wiarą w siebie, wiem co mówię, bo bardzo często mi jej brak..
Dobry przykład na Ronie, tak żeby się trzymało tematu i nikt się nie czepiał, że artykuł nie dotyczy Harry'ego Pottera.
No i ma przesłanie smiley
Daję W i pozdrawiam!
Cassidy dnia 21/08/2007 19:18
Kot przestań bo się wzruszę. Lupin i potwór! Oh, jak mi go szkoda. Biedny, mały, zakompleksiony wilczek... No, ale nie o tym tu mowa. Nie o lunatyku. Brak wiary to poważny temat, bez wątpienia. Żeby mieć ów wiarę trzeba włożyć wiele pracy, najpierw trzeba doceniać siebie, swoje ja. Nie można popadać w kompleksy i doły bo później może to się skończyć jeszcze gorzej, np. depresją. Brak wiary często się z tym łączy. Ja niestety też mam z tym kłopoty. Ale podobno ciężką pracą można osiągnąć wiele.
damcio7i dnia 21/08/2007 19:26
jest lekkie zajżenie do tmatu hp ale to nie ma wogule sensu i to żadna nowosćsmileydaję z
herma_007 dnia 21/08/2007 19:32
wiara w siebie jest bardzo potrzebna ale czasami łatwo ją stracić, o tym ja się przekonałam chociaż i tak mi wszyscy powtarzali w kółko, że jestem bardzo cierpliwa...
no i się udało, uwierzyłam w siebie, może nie do końca i sie udało, mimo, że jeszcze długa droga mnie z tym czeka....
auror14 dnia 21/08/2007 20:22
O tak, wiara w siebie jest potrzebna i to bardzosmiley
Fajny art
Figlarna dnia 21/08/2007 22:05
No wiara w siebie jest bardzo ważna, ale artykuł banalny. Z za dobre chęci ;]
Ginny_Potter_07 dnia 21/08/2007 23:08
A mi się podoba ten artykuł!!!
lukasyno dnia 22/08/2007 02:42
oj tak wiara czyni cuda niema co gdy ja w siebie wierz to jakoś lepiej mi idzie...

"...A musisz uwierzyć w siebie, bo wiara czyni cuda
Musisz być waleczny jak Lion on Juda
Pamietaj, że Babilon to jedna wielka obłuda
Ej bracie, ej siostro...."

ten cytat mówi wszystko " NDK " wiara dużo daje
potteroza89 dnia 22/08/2007 08:49
mam pytanko do komentujących:
Czy tak naprawdę to jakiś artykuł wnosi coś nowego? np. Jeśli koleś opisuje przypuśćmy Lunę, pisze wszystko o czym wszyscy wiemy, a przynajmniej powinniśmy wiedzieć. Przecież czytaliśmy książkę i powinniśmy o tym wiedzieć. Mimo to koleś się napracował z wyszukaniem tych informacji i co mu dacie? N? Z? Ja bym mu dał P za to, że szukał informacji, choć informacji w książce jest niewiele!
Doceńcie chociaż moje starania, jeśli się wam artykuł nie podoba.
Dziękuję!
Domcia_hp dnia 22/08/2007 09:03
Hehe łatwo powiedzieć, trudniej zrobić ... Czasem życie jest tak okrutne, że po prostu nie da się w siebie uwierzyć ... Jesteśmy źle nastawieni do wszystkiego, jednak są momenty szczęścia smiley i radości. Dlatego jeśli spotka nas porażka, musimy ponownie podnieść się i walczyć ... żeby na koniec unieść się dumą.

PS Art trochę krótki ... ale rozwinąłeś ciekawy temat. Daję PO
OLCIA dnia 22/08/2007 09:31
podoba mi się
Syriusz_Harry_Remus_ dnia 22/08/2007 11:58
taak troche krótki art.smiley wszyscy o tym wiemysmiley
ale to prawdasmiley ja tez odniosłęm sukces gdy uwierzyłem w siebiesmiley wierzyłem ze mi sie udasmiley
luussiaa17 dnia 22/08/2007 12:51
art rzeczywiscie troche krotki... ale za to obralas fajny tematsmiley daje Psmiley
Narcyza Malfoy10 dnia 22/08/2007 15:45
wiara w siebie czyni cuda nie?smiley
Narcyza Malfoy10 dnia 22/08/2007 15:47
A`PROPOS DAJĘ W ZA FAJNY ART
najaranalala dnia 22/08/2007 16:51
wiara w siebie pomaga nam przetrwać smiley
Miss Bagwell dnia 22/08/2007 16:57
Oj , wiara w siebie to wielka moc. Nie wielu jednak potrafi z niej korzystać.To bardzo przydatna cecha która jak widać na przykladzie Rona gwarantuje sukces. Wiem coś o tym bo sama jestem osobą pewną siebie i wiele osiagnęlam dzięki wiarze we wlasne mozliwości.
A wystarczy... tylko wierzyć...naprawdę...
roy8 dnia 22/08/2007 17:49
no w sumie racjasmiley
haymusa dnia 22/08/2007 18:11
niezły artykuł tylko trochę bez sensu
Asiula dnia 22/08/2007 19:28
Artykuł w porządku, ale nie na tą stronę...
Wiara w siebie jest ważna, ale...
Ale! Czy za duzo wiary i pewności siebie nie jest złe? Bo, niektórzy z tym przesadzają - wierzą za bardzo, a tak to też nie można...
Dla mnie to nie nadaje się na artykuł, za krótko...
mumilka dnia 22/08/2007 19:40
Troche dziwny ten art, ale może być. Daje ci Z.
Ksikor11 dnia 22/08/2007 21:58
Uważam ten art za świetny daję W
metallinka dnia 22/08/2007 22:05
Nie nie nie! Art nie wnosi nic nowego. Ciężko się go czyta... :/ Mam nadzieję że Z Cię nie skrzywdzi... Wiem że mój art wysoko oceniłeś, ale sorki. Następnym razem liczę na coś naprawdę powalającego... smiley
mbolek dnia 23/08/2007 11:22
duze N!!!
Majandra dnia 23/08/2007 11:35
Sorry ale to nie ma treści..
Lilo dnia 23/08/2007 12:52
I co z tego wynika??
Przepraszam ale...
Nic!!

asia15963 dnia 23/08/2007 17:02
taakk....może i masz rację...

trochę krótki i nieprzemyślany ten art... bo , właśnie, co z tego wynika?
pozostanę bez oceny O.o
son goku dnia 23/08/2007 21:02
ja tak samo jak Ron graliśmy z kolegami w kłidicza .Tylkow ziemnego .Na początku przegrywałem. I jak uwierzyłem w siebie to wygrałem .Zdobyłem naj więcej punktów.smileysmileysmileysmileysmiley
anitek dnia 23/08/2007 21:27
Nieżle żeś to wykombimował, lecz to nie zwala mnie z nog. ogólnie fajne
son goku dnia 24/08/2007 10:08
Wiara bardzo pomaga .Było fajne.
Kicia13 dnia 24/08/2007 15:41
potteroza89 doskonale cię rozumiem. Ja też napisałam artukuł i około 80% oceny to Z a dlaczego??? Więksość osób pisała że powinnam dodać coś o pieśni Fawkesa ale ja nie czytałam 6 tomu. A twój artykuł jest świetny! Uwierz w to i nie przejmuj się głupimi komentarzami
Kicia13 dnia 24/08/2007 15:42
PS daję Psmiley
dragon69 dnia 24/08/2007 16:13
Całkiem niezłe, ale nie zwala z nóg. Daje za to POsmiley
dragon69 dnia 24/08/2007 16:13
Całkiem niezłe, ale nie zwala z nóg. Daje za to POsmiley
Miss Bagwell dnia 24/08/2007 16:38
haymusa co za bezsensowny komentarz
madzia_zaspa dnia 24/08/2007 18:59
ładnie napisane!
W
ana23 dnia 24/08/2007 20:58
zawsze wierze w siebie i dlatego zdałam mature na max punktów i teraz studjiuje w rzymie i tam zostane na stałe
hotsnow dnia 24/08/2007 21:48
fajnie napisane, bo to wkoncu sama prawda smiley
Lord Mariusz dnia 24/08/2007 22:30
Można dużo osiągnąć wierząć w siebie, napisana całą prawda
Diana_Di dnia 11/10/2007 14:54
Wiara w siebie rzeczywiście uskrzydla xD Daję W za świetnie napisany art smiley
Veela dnia 16/10/2007 20:50
Brak wiary w siebie nie bierze się z kosmosu. Presja, krytyka środowiska, porównywanie się z innymi, często nieprawdziwymi osobami (np. gwiazdami), brak akceptacji, samotność. To wszystko prowadzi do zaniku umiejętniości obiektywnej oceny samego siebie. I potem dziwne, że tylko samobójstw, chorób psychicznych, depresji. Zauważyłam, że osoby nawet chaskie, wredne i egiostyczne są bardziej lubiane i cenione od tych zakąpleksionych i cichych. Ci ostatni prawie zawsze stają się kozłami ofiarnymi. Nie mogą uwierzyć, że coś im wychodzi, w czymś są dobrzy. Uważają, że skoro nie są akceptowani przez swoje środowisko, to są gorsi i mniej warci od innych. Izolują się i faktycznie takimi się stają. Koniec już łatwo przewidzieć. Depresja, załamanie psychiczne, samobójstwo. I teraz: czy naprawde wystarczyło uwierzyć w siebie? Według mnie: tak. Tylko, że ciężko chyba było to osiągnąć bez pomocy kogoś z zewnątrz. Dlaczego to pisze? Bo mam identyczny przypadek w klasie. Dziewczyna zepchnięta przez innych na margines, wiecznie sama, wiecznie wyśmiewana przez te osoby, które są bardziej popularne, a przez to czują się lepsze. Nikt nie ma odwagi wyciągnąć do niej ręki z obawy przez odrzuceniem. A przecież wystarczy takiemu komuś pomuc uwierzyć w siebie. Pokazać, że jest komuś potrzebny, w czymś dobry. Ale każdy jest z natury egoistą, więc to zrozumiałe, że nie chcemy narażać swojej przynależności do jakiejś grupy, tylko po to, żeby komuś pomóc. I to jest, moim zdaniem, błąd.Ale wiadomo, nic w tej materii się nie zmieni.
Hermiona12 dnia 31/10/2007 19:22
A moim zdaniem wiara nie wystarczy. Tak było ( i chyba bedzie) w moim przypadku. Wierzyłam, że mi się uda dostać tą 4. Miałam nadzieję na czerwony pasek ( teraz moge sobie tylko o tym pomarzyć ), i co ? Ledwo zdałam. Sama wiara nie wystarczy. Trzeba jeszcze w tym czyms byc dobrym.
Veela dnia 31/10/2007 23:57
Tak, Hermiona12, ale to "bycie w czymś dobrym" da się osiągnąć tylko poprzez ciężką pracę. A nigdy się nie uda, jeśli z góry założymy "jestem beznadziejna - nie uda się". Wiara w siebie też dużo daje.
mlydy dnia 13/12/2007 19:21
Hermiona12 ma rację ja myślałem że chociarz 4.0 wyjdzi a co 3.89
kama20 dnia 10/06/2008 18:53
Moim zdaniem wiara nie zawsze starcza. Czasami trzeba sie przyłozyc i wybrac cel.smiley
Rosanne dnia 03/07/2008 20:45
To teoria zaczerpnięta z disnejowskiej bajki!
'Dumbo' on miał piórko, żeby latać. Ron ma eliksir, żeby grać.
Pewnie dzieci jej podsunęły pomysł.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 27% [13 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 44% [21 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 17% [8 Głosów]
Nędzny Nędzny 8% [4 Głosów]
Okropny Okropny 4% [2 Głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Claire
(Dark Vampire)
01/12/2008 21:26
Przeczytalam "Kruka" xD.

Kyinra
(Impressive Vampire)
01/12/2008 21:23
Oh, oh, kolega zbesztany - od razu zmiana nastawienia. Teraz to juz kontrowersja xD

Claire
(Dark Vampire)
01/12/2008 20:29
Ta, tez chcialam to powiedziec, ale juz sobie odpuscilam.

Mirru
(Uczeń Hogwartu)
01/12/2008 20:28
Hm... Ty chyba nic nie czytasz. Tak patrzac po interpunkcji.

Claire
(Dark Vampire)
01/12/2008 20:28
Cos Ci ta "kontrowersja" nie wyszla.

Mirru
(Uczeń Hogwartu)
01/12/2008 20:27
Sa ludzie i parapety, nie? smiley

Drizzt
(Mugol)
01/12/2008 20:27
zal mi sie robi ale ok naapewno czytaliscie wiedzmina to ze znacie ksiazke z powodu gry to nie ze ja czytaliscie eragon to przyklad wiem ze czytacie ale chcialem wzbudzic kontrowersje zeby zobaczyc re


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2007 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Tibia, Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter