Książe Półkrwi - czy mógł być wcześniej zdemaskowany? - Teorie, przemyślenia...

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Co sądzisz o Pottermore?

Fantastyczne, nie mogę się oderwać!

Spodziewałem się czegoś lepszego, ale nie jest źle

Jeszcze się nie zarejestrowałem

Kompletna strata czasu

Nie wiem, co to jest Pottermore

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

karpacz pogoda online

Książe Półkrwi - czy mógł być wcześniej zdemaskowany?

Jak wiemy w szóstym tomie Harry zdobywa podręcznik Księcia Półkrwi, kom on jest, to już wiemy. ALE mam kilka punktów, które mówią o tym że Snape mógł być zdemaskowany wcześniej, znacznie wcześniej.

1. Miejsce z podręcznikiem, Harry mógł się domyślić, kogo był podręcznik, po miejscu jego znalezienia

2. Podejrzenia Snape'a po rzuceniu Sectusempry na Malfoya. Czy Harry'emu nie powinno się wydawać dziwne że po zranieniu ulubionego ucznia Snape'a, ten przeszukuje jego torbę?

3. Oklumencja z Snape'am - Harry w czasie lekcji, odbił zaklęcie Legilimens i zobaczył kłócącą się kobietę i mężczyznę oraz chłopca skulonego w kącie (Snape'a). Po pokazaniu przez Hermionę ,,pani" Prince Harry powinien skojarzyć ją z wspomnieniami Snape'a, w końcu chwila ta, dobrze zapadła mu w pamięci.

4. PISMO!!! Harry chyba widział kiedykolwiek jakieś notatki, albo chociaż wystawione przez Snape'a oceny, więc powinien to skojarzyć z pismem Snape'a.

Zapraszam do waszych teorii i dyskusji.
Książe Półkrwi - czy mógł być wcześniej zdemaskowany?
Yacik 14/05/2007 17:34
Czytano 3688 razy
Liczba komentarzy - 107
Dziedzic Gryffindora dnia 14/05/2007 17:43
Sorr'y ale dla mnie ten art jest niedorzeczny. Bez sensu. Jeżeli chodzi o długość OK! Przepraszam ale Nsmiley
Draco Malfoy dnia 14/05/2007 17:43
No nawet dobre hipotezy, ale mam wątpliwości do 2 punktu. Snape był dobry w legimencji, a Harry o tym wiedzał, wiec mógł pomyślec, że wtej chwili Snape przeczytał jego myśli.
Dezerterka dnia 14/05/2007 17:44
1 - było tam mnóstwo innych podręczników - na podstawie tego punktu można również powiedzieć, że książka pożyczona przez Rona była Snape'a

2. Snape zna się na legilimencji - i to właśnie było powodem zażądania dostępu do torby Harrego i jego książek przez profesora... zresztą zacytuję: Łazienka nagle zamigotała mu w oczach.Starał się jak mógł (Harry) powstrzymać od jakichkolwiek myśli, ale mimo to należący niegdyś do Księcia Półkrwi egzemplarz Eliksirów dla zaawansowanych wypłynął leniwie na powierzchnie jego świadomości
I jeszcze drugi fragment:
... Wiedział odkąd użyłam Sectumsmepry...

3. Myślę, że ułamek wspomnienia Snape'a nbył taki krótki, że Harry nie myślał nawet nad przyglądaniem się kto w nim się znajduje

4.To jest możliwe - chociaż i tak mało prawdopodobne. Czy rozpoznałbyś pismo swojego nauczyciela, który poprawiał Twoje wypracowania... ?
Ginny_Weasley_ dnia 14/05/2007 17:44
Hmm no wiesz co do 4 punkto pismo Snape mogło sie bardzo zmienic od lat szkolnych. Bardzo dużo osób dorosłych które mają ok 40 l nie pisza taj jak mieli 17 l
Yacik dnia 14/05/2007 17:45
co do 4. lothien to tak!
Anix dnia 14/05/2007 17:45
Nie bądź taki pewien. Podważę wszystko co tu napisałeś- a strasznie tego mało.
1. Miejsce nie ma nic do rzeczy. Książka równie dobrze mogła należeć do Lilly Evans. Na początku nawet było mówione, że była ona świetna z eliksirów. Nie wiedzieliśmy co znaczy "Półkrwi", więc ona była dopisana do mojej listy potencjonalnych Książąt.
2. Nie wydaje mi się to dziwne. Potter użył niebezpiecznego zaklęcia, Snape po prostu chciał wiedzieć skąd je zna. McGonagall też by przeszukała jego torbę. Zdarzyło się jednak inaczej-trafił na Snape`a, który znał legilimencję.
3. Fakt zobaczył Eileen Prince w pamięci Snape`a, ale wtedy ta kobieta była dużo starsza, zresztą Harry dokładnie wszystkiego nie widział. Na zdjęciu pokazanym przez Hermionę Prince była nastolatką, poza tym mogła być to zrobiona fotka z kiepskiego ujęcia.
4.Pismo jak pismo. To nie powód do podejrzeń. Cienkie ładne pismo miał Dumbledore, Lily zapewne też niebrzydko pisała. Podobnież Hermiona. Tak więc ten punkt jest niepotrzebny. Poza tym Harry nie trzymałby żadnych notatek napisanych przez Snape`a, czym prędzej podarłby je ze wściekłości a potem cisnął do kosza na śmieci.
To wszystko. Daję Z za dobre chęci i ciekawe argumenty, które dają do myślenia :*
fati166 dnia 14/05/2007 17:48
Moment:Snape mógł sobie wyrobić do tego pismo.Jak byłam w podstawówce też miałam ohydne pismo a teraz na pisze na lajcie.No a dlaczego nie rozpoznał Harry matki Snapa-lata mijają a ludzie się zmieniają.(Zdjęcie było ze szkoły,a Harry widział ją jako dorosłą kobietę-matkę).Harry wiedział,że to jest książka jakiegoś ucznia(ale gdzie by mu przyszło do głowy,że to książka nauczyciela-no sory co za nauczyciel zostawia ksiązke ze swoimi niedozwolonymi zaklęciami,notatkami-a nawet sukcesami),nawet przez chwile myślał,że to swojego ojca albo Syriusza.A tak wogóle to Snape jest mistrzem legilimencji-więc chyba wszystko jest jasne.Nawet jest taki fragment w książce-Chyba lothelin go nawet napisał.
Yacik dnia 14/05/2007 17:49
wiecie, nie pisałem że moje teorie są nie podważalne, tylko ja uważam że 3. mógł pomóc
Yacik dnia 14/05/2007 17:50
właśnie zauważyłem że Snape ma koło 60lat smiley
Pusia666 dnia 14/05/2007 17:53
Właściwie to ja wiedziałam kto jest Księciem zanim książka pojawiła się w Polsce,ale to teraz nie ważne.Co do Harrego on uważał Księcia za kogoś nie zwykłego,kogoś jakby przyjaciela.Nie dopuszczał do siebie myśli że może być kimś złym.Nawet jeśli podświadomość mu coś podpowiadala on tego do siebie nie dopuszczał.Rozumiecie?smiley
Anix dnia 14/05/2007 18:00
Yacik Snape ma 35 lat, sama Rowling to powiedziała :/ nie postarzaj mojego ukochanego, okej? XD
oswald dnia 14/05/2007 18:02
są to dobre ale podważalne dowody, ale co by to dało gdyby księcia wcześniej zdemaskowano?
dumbi go nie wyrzuciłby, to należy do jego przeszłości, a wg niego on się zmienił. nic by to nie dało. ale mi sie podoba . dam p
MaTe dnia 14/05/2007 18:04
nie raczej sie nie skapnął czy miał wtedy na to czas??? raczej nie przecierz były te wycieczki z Dumbledorem. Ginny...
Pawel_155 dnia 14/05/2007 18:11
Moim zdaniem mogl byc wczesniej zdemaskowany gdyby go pokazal Dumbledorowi i by on napewno cos zrobil ale wydaje mi sie ze nadala by mu ufal bezgranicznie i by przeciez Slughorn mogl rozponac dzienik ktory wzial Harry i napewno by rozpoznal w nim pismo a tak wogole Harry by rzeczywiscie by mogl byc bardziej domyslny co do tego ze to by mogl byc Snape przeciez sam Slughorn na przyjeciu mowil ze Snape byl bardzo dobry w eliksirach i wogole wiec dlaczego nie przywiazal do tego wagi i wiedzial ze dziennik pochodzi z czasow jego ojca wiec tez wiedzial ze pochodzi z czasow Snape'a moim zdaniem mogles dodac wiecej przykladow
Blood Brother dnia 14/05/2007 18:26
szczerze to nic o tym nie swiadczy tak mialo byc w ksiazce i tyle a domyslac to ty sie mozesz hehesmileysmiley
Pan Nocy dnia 14/05/2007 18:30
Zbyt naciągana teoria. Właśnie w tym sęk, że Rowling do końca trzyma w niepewności. Dam Z ale tylko dlatego, żeby Cię nie zniechęcać smiley
Asiula_HP dnia 14/05/2007 18:32
A moim zdaniem jest to dobry art. Argumentów moze i nie jest dużo, ale sa nawet przekonujace. dam Psmiley
Angela Davis dnia 14/05/2007 18:32
Niezłe hipotezy ale pismo sie zmienia xP
Kate dnia 14/05/2007 18:46
Do teorii to temu jeszcze sporo brakuje... Nie wydaje ci się to troszkę... napisane na kolanie? pzdr.
Hermi 06 dnia 14/05/2007 18:55
co do pisma, to przecież mogło mu się zmienić przez te kilka lat
art jest średni, bo mnie jakoś nie przekonuje więc daję Z
Aevenien dnia 14/05/2007 19:01
Ciekawe teorie ale moim zdaniem mało prawdopodobne. Art całkiem całkiem dam Z z dużym plusem smiley
piotrek0170 dnia 14/05/2007 19:01
bardzo... bardzo... wydumane
gryfka dnia 14/05/2007 19:18
pare punktow jest...ale postaw sie na miejscu harrego- skojazylbys miejsce skąd byl podrecznik z wlascicielem?? wedlug mnie na pismo tez bysmy nie zwrucili uwagi... mysle ze szybciej nie dalo sie zdemaskowac wlasciciela... pomysl i przemyslania nad artem napewno byly wiec Z
Monarcha dnia 14/05/2007 19:26
nie za długie i niezbyt przekonujące. można by więcej znaleźć okoliczności domyślnych do Snype. Daje Z.
Smierciojadek dnia 14/05/2007 19:29
nie podoba mi zbytnio ten art xD pisałeś, pisałeś te arty, aż w końcu jakiegoś ci przyjeli, ale nie wydaje mi się zeby był on jakiś nadzwyczjany^^ To co napisałeś to prawie nie teorie...jak dla mnie^^Źle mi się czytało...
xazez123 dnia 14/05/2007 19:29
masz racej mug sie wczesniej domyslic
magdziak dnia 14/05/2007 19:33
glupie to jest powoem szczerze
Katie_14 dnia 14/05/2007 19:36
No nie każdy zawsze patrzy na takie szcegóły jak myśli o czymś innym albo jak ma mało czasu
Narsise Malfoy dnia 14/05/2007 19:57
No tak, zgadzam się z Tobą ale pamiętaj, że chłopcy [bez obrazy panowie :*] są z natury z deczka niekumaci smiley a poza tym zapewne Rowling chciała zrobić lepszy efekt informując dopiero na końcu książki o tożsamości owego Księcia ^^ stawiam W smiley
Poznaniaczek dnia 14/05/2007 20:13
Cholipka już drugi raz przyznaję rację w ciągu jednego miesiąca ....Anice.
Źle ze mną.
Dodał bym tylko:
1. Data wydania książki sugerowała iż należy do kogoś starszego niż Snape. Nikt nie wiedział że Snape miał używane książki.
2. Tu akurat nie to że Snape polecił przynieść książki ale to że nie chciał uwierzyć że książka od eliksirów jest Harrego, to mogło nasunąć jakieś podejżenia, ale w zasadzie nic nieznaczące.
3. Plus to że Harry patrzył na chłopca a nie na kobietę.
4. Nigdzie nie było napisane że Harry widział pismo Snape, pozatym pismo z wiekiem się zmienia. Ja nie poznał bym swojego pisma z podstawówki, a z liceum miał bym wątpliwości.
smiley
kajablack dnia 14/05/2007 20:20
a wiesz ze nawet twój art podoba mi sie.bez sensu jest 1 i 2 punkt,ale pozostałe sa dosc konktretne.Harry powinien rozpoznac pismo Severusa,tak saMO POWINIEN ROZPOZNAC PANIA pRINCE,NO ALE JEST JEDNO ALE.... tenartykuł w gazecie został znaleziony przez Heme juz po tych wszytskich wydarzeniach.Pomimo tego podoba mi sie=)
Wood dnia 14/05/2007 20:24
taak, przecież Snape nie oddałby tej książki żadnemu nauczycielowi... jak ona w ogóle znalazła się w sali od eliksirów ?
voldemordriddle dnia 14/05/2007 20:31
smileysmileysmileysmileysnape to palantsmileysmileysmileysnape to palantB
wiktor dnia 14/05/2007 20:35
no, dobry arcik smiley PO
Zuzka Johnson dnia 14/05/2007 20:39
Zgadzam się z poprzednikami. Twoje argumenty sa nie do konca przekonujące. I chyb zgodzę się z Anikąsmiley W szczególności jednak nie przekonuje mnie punkt 4. Ja na pewno nie poznałabym pisma swojego nauczyciela. A zresztą cyfry (takie jak oceny), a normalnie napisane zdanie, to co innego. I wydaje mi się, że Harry tak jak i ja nie poznałby pisma, jęsli wcześniej widział tylko oceny(o ile wogóle) wystawiane przez nauczyciela. Za wysiłek jednak i wielki wkład w pracę daje PO
inkognito dnia 14/05/2007 20:44
A ja się zgadzam z Aniką i Poznaniaczkiem.
CzaryMary dnia 14/05/2007 20:45
zdemaskowany to by mógł być jeśli Harry by pokazał podręcznik do eliksirów Dumbledore'owi , pismo może się zmienić, ale to jeszcze w miarę sensowne ale co do 3. to raczej bylo nie takie proste do skojarzenia punkt 2, jest moim zdaniem bardzo dobrym argumentem za, a pierwszy jest raczej trochę głupi, wybacz, a za art daję PO muszę się jeszcze zastanowić nad Twoimi opiniami na ten tematsmiley
Vasco dnia 14/05/2007 20:47
A ja się zgadzam z inkognitosmileysmileysmileysmiley
Wronski dnia 14/05/2007 20:51
Za krótko napisałeś, nie rozwinąłeś tematu.Słaby art.Dam Ci N.
harryfan dnia 14/05/2007 21:03
Hehe. Vasco ale cwaniak.
Popieram Vasco.
Woodmanka dnia 14/05/2007 21:35
w sumie nieglupie... ale te dowody nie sa niepodwazalne, zgadzam sie z anika. daje P
Fred10 dnia 14/05/2007 21:39
faqjnysmileysmileysmileysmileysmileysmiley
lolass dnia 14/05/2007 21:40
mozliwe,mozliwe ale widac autorka tego nie wqymyslila!smiley
Loony dnia 14/05/2007 21:54
no coz..... malo sensowne! ;( jezeli w ksiazce jest tak ze harry nie zalapal iz snape jest ksieciem polkrwi to tylko i wylacznie dlatego ze tak bylo w ksiazce napisane! Nie mozemy gdybac co by bylo gdyby. Tak jest i juz! Tu raczej podwazasz autorytet pani rowling
Kathrina Shingo dnia 14/05/2007 22:20
nie ma zbytnio sensu smiley Daję Z
dusia15 dnia 14/05/2007 22:59
hmm no cóż wszyscy to wiedzą same nudy i komentujący wcześiej mają 100% racji co do twojego tekstu
Kai dnia 14/05/2007 23:24
fajne no powinien.za art daje W
Fajne to.
Hermiona też powinna rozpoznać bo ona błędy jak są to czyta w nieskończonaość a do księcia na pewno zerkneła do podręcznika
trnd dnia 15/05/2007 07:49
Może być-bo nie wymagaj od nich ze odrazu byle co skojarza ze Snapem
alishia179 dnia 15/05/2007 08:33
Pierwszy punkt się nie zgadza bo Harry nie znalazł tylko dostał zastępczy podręcznik od Slughorna bo nie miał jeszcze swojego!!!
Danka dnia 15/05/2007 08:50
Fajny art ale coś mi sie tu niezgadza
daję więc Z
pawel1992 dnia 15/05/2007 10:53
nom, harry powinien sie wczesniej polapac...
Ginny_xD dnia 15/05/2007 12:45
4 punkt jest sensowny. Chociaz rzeczywiscie pismo Snape mógl miec wtedy troche inne.
ola_potterka dnia 15/05/2007 13:05
Podobnie jak Ginny-xD uważam, że 4 jest prawdopodobne, ale pismo do tego czasu mógł zmienić. Chociaż na pewno było baaardzo podobne.
hermionka17 dnia 15/05/2007 13:21
ciekawe rozmyślania daję W
Anix dnia 15/05/2007 14:21
Jeju, Poznaniaczek, ty się psujesz, normalnie, aż dwa razy przyznałeś mi rację!! A kiedy był ten pierwszy raz, bo nie pamiętam XD w ogóle widzę, że wszyscy wątpią w ten artykuł. Naprawdę jakby tak podumać to wszystkie argumenty Yacika dało się obrócić przeciwko niemu. Składam ukłony wszystkim, ktorzy myślą podobnie do mnie-poznaniaczek, tobie szczególnie XD
emilcia1994 dnia 15/05/2007 14:42
Pismo?? Myślisz, że moje pismo teraźniejsze będzie identyczne w przyszłości? Wątpię.
Ginny Potter 2 dnia 15/05/2007 14:46
snape ma ok 58 lat
TonksII dnia 15/05/2007 14:51
Zakrecone... a Sanpe ma ok 30 lat tyle co Syriusz Black xD (skad cie sie wzielo 58?? <hehehe>smiley Arcik spoko Dam P smiley
znurb06 dnia 15/05/2007 15:05
Harry wcale nie musiał odrazu wiedzieć, kim jest książę, bo w lochach było mnóstwo innych książek, a Snape pisał tylko oceny na wypracowaniach. Dam Z.
Moniczka99 dnia 15/05/2007 15:09
Hm... myślę, że Harry nienawidząc Snapa, a Księcia Półkrwi bardzo lubiąc nie mógł do końca powiązać tych dwóch osób, nie przyszło mu do głowy, że tworzą one jedno. Ale dobre spostrzeżnia P
milena dnia 15/05/2007 15:46
Zasadniczo prawie wszystkie argumenty do podważenia od ręki, tylko ten o piśmie jest na pierwszy rzut oka dosyć sensowny, ale jak się nad tym zastanowić, to przecież chyba nikt nie ma takiego samego pisma przez całe życie, a w końcu Snape pisał w książce kiedy był jeszcze w szkole, a Harry miał z nim do czynienia kilkanaście lat później, tak więc to też odpada i nic już z Twoich argumentów nie zostaje...
Zelda dnia 15/05/2007 15:52
Nawet gdyby się wcześniej domyślil, że to książka Snape'a, to i tak pewnie by jej nie oddal i nadal z niej korzystal.
Novik dnia 15/05/2007 16:07
nigdy o tym nie myślałem
Lady Minionette dnia 15/05/2007 16:12
no bystry to on nie jest..
chrapak_kretorogi dnia 15/05/2007 17:16
hmm... co do pisma wymieniane są "wielkie, kosmate O" na testach Harry'ego co jednak nie podważa 4 argumentu bo jak wszyscy zgodnie twierdzą pismo sie zmienia, tylko pytanie: cz na gorsze?
Te wszystkie sytuacje dowodzą że Ksiażę mógł być wcześniej zdemaskowany, mimo wszzystkich poprzednich wypowiedzi, jednak sugerujac się waszymi komentarzami i samymi HP dochodzę do wniosku że same "nieszczęśliwe wypadki" a czasami brak pomyślunku u Harry'ego nie doprowadziły do tegoo... no cóż wielkim gwiazdom zwykle uderza woda sodowa...smiley
PomyLuna dnia 15/05/2007 17:41
setny artykuł na ten temat. krótko, i troche niedorzecznie. sorry ale dam N.
grudek dnia 15/05/2007 17:45
Jak se nie ma co sie lubi,to sie lubi to co sie ma!!
Madame Rosmerta dnia 15/05/2007 17:51
nie macie nic ciekawego do roboty tylko jakimis bzduami sie zajmujecie ? czy to było takie istotne ?
no pasaran dnia 15/05/2007 18:10
Z Twoich argumentów nie wychodzi praktycznie nic... Choć ten o tym, co Harry zobaczył w myślodsiewni było zastanawiające
Silver dnia 15/05/2007 18:20
Takie pytanie do adminów. Czy zaczniecie kiedyś egzekwować kary wobec użytkowników piszących bzdurne, krótkie i bezsensowne komentarze lub zaśmiecających stronę tonami emotek ??
Meduza dnia 15/05/2007 18:22
CZYLI ŻE SNAPE JEST KSIĘCIEM PÓŁKRWI?????????????????????? NIEKAPUJE!?
Domcia_hp dnia 15/05/2007 19:49
Art mi sie nie podoba... według mnie przyszła odpowiednia pora na poznanie Księcia Półkrwi czyli właśnie książka a nie wczesniejsze domysły ... sorry ale daje N
Ala dnia 15/05/2007 20:05
art podoba mi się smiley ale Snape mógł z 10 razy zmienić pismo .

daję Z za dobre chęci i pomysł na art
Slughorn dnia 15/05/2007 20:28
ciekawe najmocniejszy jest 2 punkt smiley
załem w za spostrzegawczoscsmiley
jjustyna dnia 15/05/2007 20:35
taki sobie art mogłoby być lepiejsmiley
Herma33 dnia 15/05/2007 22:06
Dla Harrego liczyło się, że dzięki temu podręcznikowi otrzymuje dobre oceny z eliksirów, i rozwikłaniu zagadki nie poświęcał należytej uwagi. Nawet ostrzeżeń Hermiony nie brał sobie do serca. Ale w jednym punkcie zgadzam się z tobą. Mógł się domyśleć po zaklęciu sectumsempra. Reakcja Snapea, okrucieństwo zaklęcia, powinno dać mu do myślenia. Za dobre chęci daję PO.
Patrryk Snape dnia 15/05/2007 22:18
no fajny art sama czy tam sam na to wpadłeś/aś
olus666 dnia 15/05/2007 22:40
kiepski ten artykuł, a i teorie kuleją. N za to, że z tego można było zrobić coś wartościowego, a wyszło jak wyszło
Poznaniaczek dnia 15/05/2007 22:55
Anika w opinii do twojego art.
Ale nie wiem dlaczego brakuje tam paru wyrazów.
np "najlepszy"
smileysmiley
harryfan dnia 15/05/2007 23:28
oo jakaś parka się szykuje?smiley
czy poprostu się godzicie?
Demon dnia 16/05/2007 09:18
Może możnaby się domyślać... Ale przecież Snape'owi mógł charakter pisma się zmnienić... Ale za artykuł: P
Aneczka_Potter dnia 16/05/2007 13:48
Hej ludzie! Ja mam pytanie. Co zrobić żeby mi się nie pokazywało obok mojego nicka: mugol? A co do artykułu to mi się podoba. Daję P.
luna_pomyluna dnia 16/05/2007 14:32
Taki średniawy ten art... hmnm... mógłbyś trochę rozwinąć temat itd... dam Z bo średnio mi się podoba.... Aneczka - zdobywaj punkty!!!
Anix dnia 16/05/2007 15:17
Poznaniaczek, nie wiem o co ci chodzi, bo art nie był najlepszy. Naprawdę utykał, wszystko było w zwątpieniu i do destrukcji. To po prostu niemożliwe. smiley
Dzikimmzpl dnia 16/05/2007 16:30
muszę się z tobą zgodzić... Harry powinien się kapnąć po zobaczeniu matki Snape'a we wspomnieniu i w gazecie... ciekawy art
Ethell dnia 17/05/2007 16:37
To nie musi być całkiem prawdobodbne. Yacik czy poznałbyś pismo nauczyciela, który juz Cie nie uczy? Ale art. dobry daje Psmiley
Ginny_Weasley_1993 dnia 17/05/2007 18:50
Zgadzam się z tobą w stu procentach.
Fenix dnia 17/05/2007 19:50
Ciekawy art tylko mogłeś się bardziej rozpisać.
Dałbym Ci W, ale jak mówiłem za mało napisałeś. Więc masz ode mnie PO
Hermi-ona-nina111 dnia 17/05/2007 19:55
ciekawe...masz racyję...smiley niby harry taki madry...a sie nie zczaił...xD
Priori incantatem dnia 18/05/2007 07:51
W sumie to masz racje rzecierz powinien zajarzyć prawda?? Daje P
jodusia dnia 18/05/2007 08:05
Uważam, że wysnute wnioski są nadzwyczaj poprawne...smiley
nindalf_black dnia 18/05/2007 08:34
Hmmm...Harry nie jest wielkim myślicielem...Hermiona jest od myślenia...
Filiputek dnia 18/05/2007 08:49
Racja,ale najbardziej zaskakujące jest własnie to pismo ;D Przecież Harry dostawał od Snape'a tylko literkę "O" Więc za bardzo pisma nie znał...chociaż...
zaneta dnia 18/05/2007 13:35
Taki średni jest ten artykuł... mi się nie podoba.smiley Nie dam ci żadnej oceny...
martuniapotterolog dnia 18/05/2007 14:13
Mi sie w ogóle nie podoba! poplatane z pomieszanym, nie to nie dla mne!!! z przykrością daję O!!!smileysmileysmileysmileysmiley
Anix dnia 18/05/2007 17:29
Ludzie wypowiedzcie się jakos, a nie piszecie głupoty w stylu "daję Z", albo "ciekawe przemyśliwania"! Przecież można tu podyskutować! Nie bądźcie aż tak płytcy...
beatus dnia 18/05/2007 18:44
Szczerze to niezbyt przemówił do mnie ten art. Po pierwsze w lochach było dużo podręczników, w końcu to była klasa od eliksirów, po drugie Snape w WC użył okulmencji względem Harry'ego i widział ten podręcznik. Po trzecie owa kobieta była już dorosła i zmieniła się na pewno zewnętrznie, po czwarte co do pisma hm charakter może się zmienić... Daję Z
Fleur Delacour 4 dnia 18/05/2007 21:26
Całkiem niezłe, ale co do 4 punktu- pismo Snape'a mogło się zmienić! Ale ogólnie całkiem nieźle, daje P
boska cho chang dnia 20/05/2007 11:56
Morzliwe żę snape coś przeczuwał
nessa dnia 04/06/2007 13:16
w sumie to można było się domyśleć kto jest tym Księciem Półkrwi, ale gdyby tak się stało, to ta ksiażka stałaby się ostro pusta.
MaMbA dnia 22/06/2007 21:17
Ale jest jedna sprawa: data wydania podręcznika, wskazywała rok na długo przed Jamesem i Severusem w Hogwarcie. Więc skojarzenie nie było takie łatwe. Może Snape też go pożyczył, lub kupił z drugiej ręki??
Bebiko dnia 30/03/2008 23:08
ale mógł też od razu wykluczyć Snape'a, bo wiedział, ze był śmierciożercą (którzy zazwyczaj są czystej krwi)

daję Z
olga786 dnia 05/01/2010 21:26
poza tym mógł skojarzyć że ci źli ( do jakich należał snape) lubią się nazywać tak jakby uroczyście tak np.
- LORD Voldemord
- KSIĄŻĘ półkrwi
Ghast dnia 05/01/2010 21:38
1. Nie wiem czy specjalnie ale Rowling dała Horacego na nowego nauczyciela eliksirów przez co trudniej było skojarzy Snape'a z tymm miejscem, pozatym to Slughorn dał Harremu podręcznik a Minerva mówiła coś takiego: "prof. Slughorn ma jakies podręczniki".
2. To jest niezbity dowód na potwierdzenie twojej tezy.
3. Może inaczej wtedy wyglądała, a może Harry widział ją od tyłu...
4. Nie wiele ludzi kojarzy czyjeś pismo, które jednak po czasie się zmienia.
Wezousty dnia 06/01/2010 18:43
Myślę że nie mógł się domyśleć w sposób tak oczywisty jak twierdzisz. Chociaż owszem przy jakimś nagłym przebłysku intelektu mogło coś takiego Harremu przejść przez głowę... ale nie przeszło. Widać przebłysku nie było smiley
lestrange-bellatrix dnia 23/11/2011 19:39
smileysmileysmileysmileysmiley smileysmileysmileysmiley
lestrange-bellatrix dnia 23/11/2011 19:40
smileysmileysmileysmileysmiley smileysmileysmileysmiley
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 12% [8 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 32% [22 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 34% [23 Głosów]
Nędzny Nędzny 15% [10 Głosów]
Okropny Okropny 7% [5 Głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Esey
(Abhorsen)
25/05/2012 10:38
HAAA ;P

alette
(*:)
25/05/2012 10:38
Juz zakladam sobie drugie konto xD

Esey
(Abhorsen)
25/05/2012 10:36
no! takie moga byc

alette
(*:)
25/05/2012 10:32
albo - kocham_esa xD

Esey
(Abhorsen)
25/05/2012 10:30
:< raczej fanka_esa

alette
(*:)
25/05/2012 10:29
Ale pod ciebie - kopia_esa. Wiesz - masz prestiz ; D

Esey
(Abhorsen)
25/05/2012 10:27
no raczej nie ;p


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2011 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter