Nauka obrony przed czarną magią - Teorie, przemyślenia...

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Co sądzisz o Pottermore?

Fantastyczne, nie mogę się oderwać!

Spodziewałem się czegoś lepszego, ale nie jest źle

Jeszcze się nie zarejestrowałem

Kompletna strata czasu

Nie wiem, co to jest Pottermore

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

karpacz pogoda na jutro

Nauka obrony przed czarną magią

Dlaczego co roku w Hogwarcie naucza inny nauczyciel obrony przed czarną magią? Istnieje wiele poglądów na ten temat, a ja chcę wam przedstawić jeden z nich.

Otóż za pewne sami wiecie, że nauczyciel eliksirów, profesor Snape od zawsze stara się o posadę nauczyciela obrony przed czarną magią. Niestety nie dla dobrych celów, bo dla Lorda Voldemorta. Żaden nauczyciel tego przedmiotu nie uszedł z życiem więcej niż jeden rok. Podobno zawdzięczamy to Snape'owi.

Starał się pozbyć każdego, kto nauczał obrony przed czarną magią aby Dumbledore w końcu jego mianował na nauczyciela tego przedmiotu. Dumbledore nie miał wystarczającego zaufania do Snape'a więc starał się nie ryzykować takim przedsięwzięciem. Niestety w VI części książki o przygodach Harrego Pottera, Dumbledore zaryzykował; mianował Snape'a nauczycielem obrony przed czarną magią i.................stało się Snape zabił Dumbledora, zakończył swą misję i mógł spokojnie wrócić z Hogwartu, gdzie przebywał, by szpiegować Dumbledora, do Voldemorta i wciąż służyć mu pokornie.

Może artykóuł trochę za krótki i ma parę błędów ale jak coś to mnie poprawcie:D
Nauka obrony przed czarną magią
zaaki 06/03/2007 21:43
Czytano 3170 razy
Liczba komentarzy - 54
Agee Maritimess dnia 06/03/2007 21:49
"i.................stało się Snape zabił Dumbledora, zakończył swą misję i mógł spokojnie wrócić z Hogwartu, gdzie przebywał, by szpiegować Dumbledora" hm? Trochę tego nie zrozumiałam. To zabił go czy szpiegował? Ale ogólnie to nieźle. rzynajmniej jakieś nowe informacje na stronce. Chociaż nie jestem zachwycona... =P Dobra nic nie mówię! =="
Peeves dnia 06/03/2007 21:49
W książce (dokładnie w KP) zostalo dobitnie wytłumaczone, że jest to wynik działania uroku/klątwy rzuconej przez Voldemorta po tym jak Dumbledore nie pozwolił mu tego przedmiotu nauczać w Hogwarcie
zaaki dnia 06/03/2007 21:56
najpierw szpiegował potem zabił
Ginny Wesley dnia 06/03/2007 22:11
spoko art ale jest tam troche błędów stylistycznychsmiley
Limonka dnia 06/03/2007 22:14
Trochę bez sensu. Jak już Peeves pisał(a?) to jest w 6 tomie wyjaśnione smiley Artykuł wg mnie jest bez sensu. Nie mógł go zabić jako nauczyciel eliksirów?
Limonka dnia 06/03/2007 22:16
Ale niegramatycznego komenta walnęłam... Tego pierwszego "trochę bez sensu" miało nie być :/
fati166 dnia 07/03/2007 07:13
Klątwa,wisi na tej posadzie od czasu gdy dyrektor odmówił posady Voldkowi.Art może być.smileysmiley
wojob3 dnia 07/03/2007 07:45
fajny art jest troche błędów ale spoko
Dorian_Voldemort dnia 07/03/2007 08:11
dobra. Może być.
ginny-potter dnia 07/03/2007 08:29
Jak dla mnie to może byc choc mogłas sie troche bardziej postarac
ladyAlex dnia 07/03/2007 08:56
ART słaby.
W rzeczywistości snape nie ważyłby sie na żaden wyskok.
To lord Voldemort rzucił przekleństwo na to stanowisko, wtedy gdy bumbledore powiedział, że go na nie nie przyjmie. Kiedyś Dumbledore pokazał Harremu to wspomnienie.
Zapomniałeś/aś o najważniejszym.
tina ledung dnia 07/03/2007 10:32
mi się zdaje że od kiedy dumbledore odmówił voldemordowi posady to klątwa wisi na tej posadzie
cath riddle dnia 07/03/2007 10:47
Zgadzam sie z Tiną.
A co do artu, to trochę pusty.
Przecież to każy wiem, można wywnioskawać z książki :/.
I że niby po co nam to napisałaś. Sorki...
Ale tak to spoko smiley.
Myślę, że mogę dać Z. Pasuje??
Madzia_lily dnia 07/03/2007 13:45
Jak czytałeś uważnie szósty tom, to powinieneś wiedzieć, że Voldemort rzucił urok na to stanowisko i dlatego żaden nauczyciel nie mógł na nim wytrzymać dłużej niż rok. Art mi się nie podoba, jest pusty i bezsensowny
dementor dnia 07/03/2007 14:39
art spoko
Lunka dnia 07/03/2007 14:43
Artykuł do bani.
Cho Chang2 dnia 07/03/2007 14:47
Wiesz ja myslalam, ze to Voldek rzucil jakis urok, bo tak mówil dumbek...ale coz...artykul eeeeee... nie za fajny.
demelza_robins dnia 07/03/2007 14:50
No właśnie, w szóstym tomie jest to dokładnie wytłumaczone...
Sabrina dnia 07/03/2007 14:55
zgadzam sie z kolezanka wyżej smiley
ags dnia 07/03/2007 15:08
a mi sie zawsze wydawało że to Voldemort rzucił urok a nie Snape
zaaki dnia 07/03/2007 15:09
MOZE TO JEST KLATWA ALE PRZECIEZ NAPISALAM ZE TO JEST TYLKO DOMYSL NA TEMAT TEGO CO SIE DZIEJE Z NAUCZYCIELAMI!!!!
Gryfonka dnia 07/03/2007 15:37
ags i dobrze Ci sie wydawalo bo to Tom Riddle po skonczeniu nauki chciał objąć to stanowisko a kiedy mu Dumbl odmówił to rzucił na nie urok.
Voldemort nie Snape!
Limonka dnia 07/03/2007 15:55
Zaaki, ale po co pisać jakieś domysły, skoro znamy prawdę? =P
Natalka184 dnia 07/03/2007 17:36
W VI tomie Dumbledore powiedział wyraźnie, że nad tym stanowiskiem ciąży klątwa po tym jak odmówił pracy Voldemortowi, a nie za sprawą Snape'a... ale art ogólnie ok.
Irytek94 dnia 07/03/2007 19:21
spoko art. smiley
Tonia dnia 07/03/2007 19:41
Klątwa Voldemorta i zemsta Snape'a.... smiley
CzarnyPan dnia 07/03/2007 20:15
LOL??
Draco Malfoy dnia 07/03/2007 20:45
nie napisalas o tym co bylo wszostej czesci ze podobno to Czarny Pan rzucil klatwe na ten przedmiot
Dezerterka dnia 07/03/2007 22:00
dobra... Art właściwie kiepski - po pierwsze - nie na temat - o ile wiem to mialo byc o OPCM a nie o stosunku do niej Snape'a...
po drugie - "Niestety nie dla dobrych celów, bo dla Lorda Voldemorta." - to zdanie jest bez sensu - Voldemortowi bylo obojetne czego uczy snape tylko chodzilo mu o pozostanie w blisko Dumbledore'a.
Po trzecie - "Żaden nauczyciel tego przedmiotu nie uszedł z życiem więcej niż jeden rok. Podobno zawdzięczamy to Snape'owi" -uszli przeciez z życiem - a jak o tym nie wiesz to przeczytaj CAŁĄ serie o HP to zauwazysz, ze większość przeżyła (np. taki Lupin...) i NIE zawdzieczamy tego Snape'owi...


Wiesz... najpierw przeczytaj pożądnie książki - potem o nich pisz... :/

KOMPLETNE DNO!!!!!!1
zaaki dnia 07/03/2007 22:25
NIE OCENIAJCIE MNIE TAK SUROWO TO MÓJ PIERWSZY ARTYKÓŁ
zaaki dnia 07/03/2007 22:26
mowilam ze to tylko domysl
Hermiona13Granger dnia 08/03/2007 11:03
ART. TAKI SOBIE
Ginny_Weasley12 dnia 08/03/2007 12:08
to przecierz oczywiste, ale za dobre checi.... jeszcze sie zastanowie, co ci dac...
emilcia1994 dnia 08/03/2007 14:03
Takie sobie. Po prostu na tym przedmiocie ciąży klątwa. U mnie w szkole jest podobnie. 3 rok z rzędu mamy nowego nauczyciela angielskiego.
paulah88 dnia 08/03/2007 14:07
zaaki ARTYKUL!!!!! nie artykól!! boze... a co do artu to zgadzamsie z reszta! blyo o tym w ksizce i pierw ja przeczytaj a potem pisze arty!
paulah88 dnia 08/03/2007 14:09
zaaki ARTYKUL!!!!! nie artykól!! boze... a co do artu to zgadzamsie z reszta! blyo o tym w ksizce i pierw ja przeczytaj a potem pisze arty!
paulah88 dnia 08/03/2007 14:10
sorry komp mi sie zaciol i wyslalao sie dwa razysmiley
-Liska- dnia 08/03/2007 15:34
Dobry art, daję P.
Kasiunia dnia 08/03/2007 17:12
bez sensu....... a pozatym moim zdaniem okaże sie że nasz kochany nauczyciel eliksirów okaże się dobry. Nie wiem dlaczego tak myśle, ale Autorka jiz wiele razy nas zaskoczyła, więc, mam taką nadziejesmiley Atr. do du*y
kahlan8 dnia 08/03/2007 18:57
Ja od samego początku uważam że Snape jest zły! A poza tym art. troszke bez sensu!
zuza dnia 08/03/2007 19:00
Hm. Przecież Dumbledore miał największe pod słońcem zaufanie do Snapiego. Ile razy to powtażał.
EthacridiniLactas dnia 08/03/2007 22:24
Hmm...Myslenie troche ograniczone. Ten art mozna bylo rozwinac do rozmiarow niewielkiej ksiazki. Jest znanych wiele roznych teorii na temat posady nauczyciela OPCM, a ty podalas tylko jeden. Ten art wlasciwie bardziej traktuje o Snape'ie niz o Obronie. Jak dla mnie nie zasluje na wiecej niz N
icoja dnia 08/03/2007 22:34
W VI części jest wytlumaczone, że Lord Voldermort rzucił klątwe na to stanowisko gdyż sam się ubiegał o tą posade i jej nie dostał. Jedyną możliwoscią zrzucenia klątwy to zatrudnienie Voldemorta(szybko to sie nie stanie).
Asiula dnia 09/03/2007 08:58
Ej...!! przeciez nie kazdy z nich zginal. W V czesci wystepuje Lockhart. Lupin jest nawet w VI a uczyl przeciez w III czesci... itd.- wiec daruj sobie. Snape rzucl urok? - to byl Voldemort. Moge sie zalozyc ze w VII czesci bedzie nowy, koljeny nauczyciel....
wiktor dnia 09/03/2007 12:30
no taki nawet taki sobie ale taki sobie napisze sam sobiesmiley
Bella dnia 09/03/2007 12:46
PPPSSSSS Snejpiątko
Rubeus Hagrid dnia 09/03/2007 13:26
Zgadzam się z peevesem poltergeistem. Jest przedstawiona rozmowa Voldemorta z Dumbledorem.Nawet sie pofatykowałem i znalazłem strone w której jest przedstawiona ta rozmowa.Od strony 475 do strony 480. Stawiam Z
Olusia dnia 09/03/2007 14:29
Snape to straszny dwulicowiec, ale raczej to pozbywanie się nauczycieli to sprawka Voldemorta a nie Sanpe'asmiley
michcio dnia 27/03/2007 15:27
moze być
zaaki dnia 02/05/2007 13:17
prosze was nie przesadajcie z tym krytykowaniem bo to MOJ PIERWSZY ARTYKUL
kajablack dnia 18/05/2007 16:25
w 6 tomie zostao wyjasnione dlaczego co roku był inny nauczyciel od tego przedmiotu,nie bed epoisała,bo to chyba jest dla kazdego juz znane.Dosc kiepski art;/
Diana_Di dnia 19/10/2007 15:10
Kiepski art. W HPiKP, po tym jak Dumbledore pokazał Harry'emu swoje wspomnienie, jak Voldemort prosił o posadę, napisane było, że po tym wydarzeniu żadnego nauczycie OPCM nie udało się utrzymać dłuzej niż rok. Nie trzeba być bardzo inteligentym, żeby to zrozumieć.
Po za tym Snape był odpowiedzialny jedynie za wylanie Lupina, pozostali nauczyciele opuścili szkołę w innych okolicznościach.
Bebiko dnia 30/03/2008 17:06
Myślę, że to nie Snape zawinił, ale sam Voldemort. W HP i KP dowiadujemy się, że Tom Riddle chciał objąć to stanowisko, jednak Dumledore nie wyraził na to zgody. To chyba od tamtej pory nauczyciel OPCM nie wytrzymał dłużej niż rok na stanowisku.
Może to jakaś klątwa rzucona przez Riddle'a?

daję PO
Vertus dnia 29/07/2010 13:19
to całkiem realne i zostawia wiele do myślenia..... Daję Zsmiley
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 0% [Żadnych głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 20% [3 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 40% [6 Głosów]
Nędzny Nędzny 20% [3 Głosów]
Okropny Okropny 20% [3 Głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Vovero
(#SWAG)
25/05/2012 14:04
Warny rozdane, spam usuniety wiec moge sie ulotnic smiley

Vovero
(#SWAG)
25/05/2012 12:37
Pa!

Esey
(Abhorsen)
25/05/2012 12:37
pa:* muah, pozdrow jadeczka

fuerte
(The Skin of a Killer)
25/05/2012 12:35
Spadam, pa!

Esey
(Abhorsen)
25/05/2012 12:31
ojooj <3

fuerte
(The Skin of a Killer)
25/05/2012 12:31
Haha, ta : D

Esey
(Abhorsen)
25/05/2012 12:30
huehue, swoj do swego, co?smiley


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2011 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter