Ostatni Riddle - Teorie, przemyślenia...

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Które zwierzę ze świata Harry'ego Pottera chciałbyś posiadać?

sowę

kota

ropuchę

szczura

hipogryfa

smoka

trójgłowego psa

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

Ostatni Riddle

Czytając 4 tom, zwróciłam uwagę na pewien fragment w pierwszym rozdziale. Zacytuję go tutaj, aby go Wam przypomnieć:

" Ostatni właściciel Domu Riddle'ów ani w nim nie mieszkał, ani go nie wynajmował, a był na tyle bogaty, że mógł sobie na to pozwolić. W wiosce mówiono, że trzyma dom "ze względu na podatki", choć nikt nie wiedział, na czym to właściwie polega. Płacił jednak Frankowi za doglądanie ogrodu".

Kim jest ostatni Riddle? Wcześniej napisane jest, że dom zamieszkiwały różne rodziny, które nie zagrzały na długo miejsca w Domu Riddle'ów - "Opustoszała posiadłość wkrótce zaczęła popadać w ruinę". Po tych słowach następuje cytowany wcześniej fragment.

Wydaje mi się, że Rowlling nie pisałaby o tym właścicielu kilku zdań, gdyby nie miało to jakiegoś ukrytego znaczenia. Ostatnim Riddle'em, rozumiejąc dosłownie, jest Voldemort, ale fakt, że miałby on płacić jakiemuś mugolowi, za opiekę nad ogrodem, jest po prostu absurdalny. Nasuwa się, więc wniosek, że został jeszcze ktoś z rodziny Voldemorta, może jego brat, kuzyn - tego nie wiadomo. Może to właśnie on jest tajemniczym R.A.B.'em? A może ten fragment nie ma żadnego znaczenia? Przyznacie mi chyba rację, że w momencie, kiedy okazałoby się, że jakiś krewny Voldemorta istnieje i całkiem możliwe, że jest przeciwny Voldemort'owi, całość nabrałaby nowego znaczenia.

Co o tym myślicie?

Proszę o komentarze =).
Ostatni Riddle
Aevenien 10/04/2007 20:25
Czytano 1339 razy
Liczba komentarzy - 48
bestia dnia 10/04/2007 20:38
O tym R.A.B.ie z pewnoscia dowiemy sie w 7 tomie
Ginny Potter dnia 10/04/2007 20:38
coś nieuważnie czytasz Rowling chodziło o to że to był kiedyś dom Riddlów a później został on sprzedany innym ludziom, chodziło o to że ten dom nazywano Domem Riddlów bo najdłużej w tym domu mieszkali... dam Z
szopen14 dnia 10/04/2007 20:41
Ale tam jest napisane, ze to byl tylko ostatni wlasciciel domu Riddle'ow a nie ze to jest ostatni Riddle...daje Z
zyrafa12 dnia 10/04/2007 20:45
nikt nie powiedział że ten dom jest zamieszkiwany przez jakiegoś Riddle'a tylko że jest to, był DOM RIDDLE'ÓW ale nikt nie wie czy nie ma jeszcze kilku potomków rodu Voldemorta, kto wie?!
Novik dnia 10/04/2007 20:47
Daje W i może właśnie ten niewiadomy członek rodziny Voldemorta zginie w 7 części?
Carola3000 dnia 10/04/2007 21:43
Świetne!! Olśniło mnie!! To jest napewno prawda i ma jakiś związek z R.A.Bem!! Kasia mówiłam, że piszesz świetnie sformułowane arty!! Bezkonkurencyjnie daję W++
GINNNY dnia 10/04/2007 21:46
myślę żę to może mieć pewien związek
Lilusia dnia 10/04/2007 21:50
mam nadzieje że ostatni bo nigdy nic nie wiadomo
keyis dnia 10/04/2007 21:59
JAaaaasne. ...Novik.....i byłoby mi ogromnie smutno gdyby to wlasnie Jo usmiercila jakiegos bohatera ktorego nie znam...Zastanow sie. A R.A.B. z raczej nie jest bratem LV...bo Dumbledore by chyba o tym wiedział skoro zbadal tak dokaldnie jego przeszlosc
nindalf_black dnia 10/04/2007 22:57
Strange....Riddle RABem?NIe...
cieszyniak dnia 10/04/2007 22:59
może i jest, nioc nie wiadomo.
Luna12 dnia 10/04/2007 23:10
Nie na darmo Rowling wspomina o kimś...każdy pojawia się później albo ma z kimś związek.
Tom dnia 10/04/2007 23:52
Nie jestem przekonany co do tego czy ostatni Riddle to Voldemort... Może faktycznie był jescze ktoś z tego rodu... Dobry artykuł, ale dam P
Luna12 dnia 10/04/2007 23:57
Bardzo możliwe, że Harry bedzie dziedzicem G..
Sabrina dnia 11/04/2007 00:10
moim zdaniem to nie ma powiązania... Niczego podejrzanego w tym nie zauważyłam... Ale jak ja to mówię Rowling i tak nas czymś zaskoczy, więc wszystko jest możliwe a i ona z niczego zrobi coś smiley
R_Lupin dnia 11/04/2007 07:11
Dobry art, też się nad tym zastanawiałem, ale nie miałem pomysłow. Daje P
Fleur007 dnia 11/04/2007 08:35
No, moze jest tak jak piszesz, ja nie mam zadnej teorii co do tego.
Wood dnia 11/04/2007 09:32
jest to ciekawa teoria heh też gdy czytałem Księcia to zdanie mnie zaciekawiło...
Moony dnia 11/04/2007 10:05
Niezły art i daje do myślenia. Chyba po raz kolejny sięgnę po książkę...
Cho Chang2 dnia 11/04/2007 10:37
Ciekawy artykuł. Ja mysle, ze nie ma rodziny Voldek, ale znowu nie chce mi sie wierzyc, ze to on... Faktycznie to jest podchwytliwe. Watpie, ze RAB to Voldek.
gryfka dnia 11/04/2007 11:46
niezle spostrzezenia tez sie nad tym zastanawialam... artykol bardzo fajny!!!
DaRoN dnia 11/04/2007 13:54
z RABem to trzeba poczekac do 7 tomu to sie wyjasni smiley bardzo ciekawe :] daje W
HP_HG_RW dnia 11/04/2007 14:35
Kto jest tajemniczym R.A.B wie tylko Rowling.smiley
Cho Chang108 dnia 11/04/2007 14:58
tylko chyba to źle zrozumiałaś bo najpierw Ridlejowie tam mieszkali potem pszyszed Voldemort i ich zabił prwda?potem różne rodzinki tam mieszkały i nie zagrzaly tam miejsca a ten ogrodnik to tam chciał mieszkać choć nikt tam nie mieszkał i nikt mu nie płacił więc nie wiem a ten R.A.B. to nie wiem może nie był jego żdnym krewnym?
Daniel_R dnia 11/04/2007 15:10
jest napisane "ostatniwłaścicielRiddleów. to nie musi być riddle tylko ktoś inny. Ale dam to Z
Nimfadora Tonks dnia 11/04/2007 15:10
całkiem możliwe, ale jeżeli matka Voldemorta umarła zaraz po jego narodzinach to on chyba nie może mieć brata. Ale może ktoś inny z rodziny??
Pawel_155 dnia 11/04/2007 15:29
Mozliwe ale przeciez bylo pozniej napisane ze wszyscy Ridlowie zostali zamordowani w salonie wiec pewnie tam ten tez a wogole kazdy Riddl no oprocz Voldemorda byli mugolami
Sweet Luna_xD dnia 11/04/2007 16:04
sama nie wiem co myslec art jest bardzo dobry daje PO
Tonia dnia 11/04/2007 17:01
Ostatni WŁAŚCICIEL DOMU Riddley'ów cyli nie koniecznie Riddley. ja np. Jestem właścicielką domu państwa K...a mam na nazwisko W... Po prostu brak logicznego myślenia u ciebie...
beatus dnia 11/04/2007 17:10
"Ostatni właściciel Domu Riddle'ów"- taka mała uwaga, a gdzie masz tu napisane, że ostatni właściciel tejże posiadłości nazywał się Riddle? Radzę przeczytać jeszce raz ten początek... A co do dalszej części hm nie wydaje mi się, żeby to było ważne kto był właścicielem po prostu Rowling chciała tak jakby po krótce opisać ten dom i jego historię. Tak mi się wydaje smiley pzdr dostajesz Z na zachętęsmiley
Albus12 dnia 11/04/2007 18:11
Proszę was nie wyprzedzajmy faktów.
Wstrzymam się od głosowania, gdyż MOIM ZDANIEM ten artykuł nic nie wnosi.
PomyLuna dnia 11/04/2007 18:20
ciekawe...bardzo ciekawe...
coral dnia 11/04/2007 18:24
to prawda że bardzo ciekawe...
Aischa dnia 11/04/2007 20:00
ciekawe... warto sie zastanowićsmiley
herma_78 dnia 11/04/2007 21:28
Twoje teorie mogą być słuszne, ale ja radzę poczekać na 7 częsc. Wtedy się wszystko wyjaśni!!! Daje P!!!smiley
ladyAlex dnia 11/04/2007 22:35
Głupota. A kto napisał, że właściciel domu ma na nazwisko Riddle lub jest z Riddlami spokrewniony? Opisując chałupę warto byłoby wspomnieć czemu mieszka w tak wielkim domu tylko ogrodnik. Rowling przedstawiła nam nie tylko właściciela starego domostwa Riddlów, ale też pokój wspólny gryffindoru, wygląd Syriusza i mnustwo innych rzeczy bo ksiażka jako plan wydarzeń byłaby denna. Robisz z igły widły.

A na pytanie postawione przez Ciebie ("
Kim jest ostatni Riddle?"smiley ja osobiście odpowiem - lordem Voldemortem.

Czytanie ze zrozumieniem - pożyteczna umiejetność.
Lestrange dnia 12/04/2007 09:14
Ja tam się nie będe sprzeczała tylko dam ci PO smileysmiley
ginny_potter dnia 12/04/2007 11:06
W książce Jo napisała ostatniwłasciciel, a nie Riddl wię twój aart nie ma sensu, daje N
uosiu_potter dnia 12/04/2007 11:19
daje P
znurb06 dnia 13/04/2007 17:09
Dom Riddle' ów to taka ogólna nazwa, a właściciel nie musi być spokrewniony z Voldemortem...Dam Z
James_Potter dnia 24/04/2007 13:41
to nie byl nikt z rodziny Riddlow to byl tylko wlasiciel tego domu
fanka-ginny-weasley dnia 13/05/2007 10:41
no nie wiem.... Trudno powiedzieć. Jeżeli to się wyjaśni , to tylkow siódemce.
kajablack dnia 18/05/2007 16:45
a mi sie wydaje ze pisała o Tomie ewidentnie,ale to raczej nie ma zadnego znaczenia dla przyszłych biegów wydarzen w HP
Hermiona Potter123 dnia 01/06/2007 14:17
Moze i tak ale...
anka_potteromanka dnia 16/06/2007 18:48
Może się powtarzam, ale wszystkiego dowiemy się w 7 tomie. Na razie pozostaje nam tylko czekać na premierę w niecierpliwości....
Maugo777 dnia 07/07/2007 15:48
wydaje mi sie ze ten fragment nie bedzie jakis wazny...
emma weasley dnia 18/11/2007 18:36
nie umiesz czytać dokładniesmiley chociaz ciekawa teoria - nieprawdziwa . Przeciż Rowling musiała napisać wyjaśnienie dlaczego Frank tam ciągle siedzi i za co żyje
emce danicel dnia 28/02/2008 22:05
JA nie zwróciłem na to wcześniej uwagi więc dzięki za arta pomyśle nad tym troche (nie czytałem jeszcze VII części)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 21% [6 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 36% [10 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 21% [6 Głosów]
Nędzny Nędzny 18% [5 Głosów]
Okropny Okropny 4% [1 Głos]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

mimid
(Szef działu)
19/11/2008 18:45
Nie.

vampir
(Pracownik Ministerstwa Magii)
19/11/2008 18:41
jest tu ktos chetny do rozmowy ?smiley

vampir
(Pracownik Ministerstwa Magii)
19/11/2008 18:40
Bog wrocil!!! ;]

Claire
(Dark Vampire)
19/11/2008 18:38
Tak, mozna.

andrzejster
(Prefekt Naczelny)
19/11/2008 18:35
nom wewnetrzne czyli z tej strony, ale mniejsza wyslalem juz ci na PW

Claire
(Dark Vampire)
19/11/2008 18:28
Wewnetrzne?

andrzejster
(Prefekt Naczelny)
19/11/2008 18:11
Claire linki wewnetrzne mozna umieszczac w SB?


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2007 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Tibia, Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter