Rowling dorasta wraz z czytelnikami?? - ¦wiat magii

Harry Potter

Ostatnie Artyku³y
Nawigacja
Ankieta
Co s±dzisz o Pottermore?

Fantastyczne, nie mogê siê oderwaæ!

Spodziewa³em siê czego¶ lepszego, ale nie jest ¼le

Jeszcze siê nie zarejestrowa³em

Kompletna strata czasu

Nie wiem, co to jest Pottermore

Musisz siê zalogowaæ, ¿eby móc g³osowaæ w tej Ankiecie.

karpacz pogoda na

Rowling dorasta wraz z czytelnikami??

Odk±d przeczytalam VI tom Harrego Pottera jedno pytanie nie daje mi spokoju:
Czy Rowling dorasta razem z czytelnikami, czy to mo¿e dorastaj± tylko postacie stworzone przez Rowling?

W pierwszej czê¶ci nic nie by³o. W drugiej i trzeciej tak¿e. W czwartej co¶ siê zaczê³o. Taki niewinny w±tek mi³o¶ci (??) Hermiony i Wiktora, zauroczenie Harrego w Cho, bal. W pi±tej ten s³ynny poca³unek Cho z Harrym. Podboje mi³osne Ginny.

A w szóstej? Przytoczê taki cytat:
"Sta³ tam Ron, na oczach wszystkich tak spleciony z Lavender Brown, ¿e trudno by³o powiedzieæ, ktore rêcê s± czyje"
"Wiesz my prawie nic nie robimy, tylko siê ca³ujemy"

Pamiêtam, ¿e gdzie¶ w ksi±¿ce by³o co¶ jeszcze: "Ron siedzia³ na fotelu i siê jak zwykle ¶lini³ z Lavender". Nie pamiêtam jak to by³o dok³adnie. To by by³o bez sensu wertowaæ ca³y tom od nowa.
A wiêc z ka¿dym tomem w±tki mi³o¶ci staj± siê coraz bardziej znacz±ce. Rowling przywi±zuje coraz wiêksz± wagê do nich.
Nie wiem, jak wam, ale mi siê wydajê, ¿e w koñcu bestseller przemieni siê w jakie¶ szmaciane romansid³o. Dla mnie ju¿ w VI tomie by³o tego za du¿o.

I bojê co przeczytam w VII. W pi±tce by³ niewinny poca³unek, w szóstej "¶linienie siê"... A w siódemce co?? Jakie¶ stricte erotyczne sceny?? Tego bym nie znios³a.
Mo¿e rzeczywi¶cie to bohaterzy dorastaj±...
Ale czytaj±c niektóre fragmenty odnios³am wra¿enie, ¿e to w³a¶nie Jo doros³a wraz z nami. Sta³a siê... brutalniejsza??
Mo¿e siê mylê.
I mo¿e ten artyku³ nie jest dobry, ale to mój debiut . Po prostu chcia³am siê czym¶ podzieliæ z Wami.
Piszcie co o tym my¶licie.
Rowling dorasta wraz z czytelnikami??
cath riddle 01/03/2007 19:53
Czytano 1166 razy
Liczba komentarzy - 31
pitterek dnia 01/03/2007 19:54
pierwsz jestem najg³upszy art jaki widzia³em
HP-maniaczka dnia 01/03/2007 19:58
Niestety. Popieram pitterka. Art. beznadziejny.
Lilly Malfoy dnia 01/03/2007 19:59
hmmy niezbyt ciekawe ale nie g³upie smiley
z@bol1294 dnia 01/03/2007 20:00
fajne ale ¶linienie i ine mi³osne sprawy mi nie przeszkadza³y ale pomys³ dobry
Dorian_Voldemort dnia 01/03/2007 20:02
niezbyt ciekawe ale te¿ niezbyt g³upie. Dam Z
Gryfonka dnia 01/03/2007 20:03
Im wiêcej takich w±tków mi³osnych tym ksi±¿ka fajniesza smiley chcemy siê dow czy bed± dalej razem, czy zerwa itp.
A co do scen erotycznych, to raczej w±tpiesmiley Nie masz sie co martwiæ Cath
A odno¶nie komentów powy¿ej, to art wcale nie jest najgorszy;]
Ginny_Weasley12 dnia 01/03/2007 20:16
calkowicie zgadzam sie z gryfonk±. mi to nie przeszkadza, wrecz ksiazka jest fajniejsza. nic nie postawiê nie chce cie peszyc
Dezerterka dnia 01/03/2007 20:49
HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!
To chyba najbeznadziejnejszy z beznadziejnych artyku³ów w ca³ej sieci... :/
Coz...
GUPI GUPI GUPI ART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fleur-Delacour dnia 01/03/2007 21:05
Gdzie¶ to czyta³am !
paulah88 dnia 01/03/2007 21:05
hmm.. powiem tak: Wiecej watkow milosnych bo bohaterzy dorastaja1 Ty chyba tez w wieku 14 lat np. pierwszy raz sie calowalas a juz z nastepnym chlopakiem "slinilas sie" smiley co nie znaczy ze razaz beda jakies erotyki z tej ksiazki powstawac! Czy wg ciebie Ron Harry i Hermiona mieli byc klodami ktore rzucaja zaklecia!? tez maja uczucia tez sie zakochuja i tez dorastaja do oazywania milosci w inny sposob! pozatym ktos kiedys napisal o tym ladny art, za powoli poznaja fizyczna czesc zwiazkow i moze teraz beda pozanawac te psychiczna wiez?smiley
Wood dnia 01/03/2007 22:10
a co nie mog± sie kochaæ
Peeves dnia 01/03/2007 22:12
Zainteresowanie p³ci± przeciwn± jest oczywi¶cie logiczne i wzrasta wraz z wiekiem. Od d³u¿szego ju¿ czasu zastanawia³o mnie czy w ostatniej czê¶ci pojawi± siê sceny erotyczne, lub jak kto woli sex. Odpowied¼ wydaje siê chyba oczywista, s±dze, ¿e pidarka nie przekrocz tej granicy, pamiêtajmym, ¿e w¶ród czytelników mamy osoby poni¿ej dziesi±tego roku ¿ycia. Wiele osób nasjakuje na Jo, ale to przecie¿ ¶wiadczy tylko o jej warsztacie pisarskim, inteligencji i talencie, ³±czenie wielu ró¿nych w±tków i aspektów w ksi±¿ce nie jest proste...
Mila dnia 01/03/2007 22:12
Jak mieli po 11-12 lat to chyba normalne, ¿e byli jeszcze dzieciakami i najwa¿niejsi byli dla nich koledzy. A z czasem jak maja po te 15-16 lat to zaczynaj± interesowaæ siê p³ci± przeciwn±. To chyba normalne. Chyba nie mysla³e¶/a¶, ¿e w I tomie Harry bêdzie mia³ dziewczynê a w VI bêdzie siê bawi³ samochodzikami...
misiekjpk dnia 01/03/2007 22:16
Czy to, ¿e pojawia siê w ksi±¿ce wiêcej uczuæ jest brutalniejsze?? Tak napisa³a¶ Przecie¿ to jest normalne. Ja nie odebra³em tego jak romansid³o. Art okropny, przykro mi
oliffka dnia 01/03/2007 22:17
uwazam ze dobrze ze w ksiazce sa takie watki przez to fabula jest ciekawsza i mowi to o rzeczach z ktorymi z wiekiem borykamy sie na codzien smiley
ginny-potter dnia 01/03/2007 22:33
Mnie tam siê te w±tki mi³osne podoba³y i chæ nie wiem ile mi³o¶ci by by³o to... jak ty to ujê³a¶?...., a HP nie bêdzie <szmacianym romansid³em> czy jako¶ tak... art wed³ug mnie do kitu...
cath riddle dnia 02/03/2007 07:37
Brrr... Ale mnie zjechali¶cie smiley. No æóz- przynajmniej nie przekopiowa³am wszystkiego z Wikipedii.
Mo¿e nastêpny art bêdzie lepszy....
wojob3 dnia 02/03/2007 07:53
to nie art to jest g³upie
-Liska- dnia 02/03/2007 10:21
Przecie¿ to normalne, ¿e ch³opcy zaczynaj± siê interesowaæ dziewczynami smiley Chba nie my¶lisz, ¿e jak s± czarodziejami, to bêd± tylko czarowaæ, graæ w quidditcha itp. ? Moim zdaniem by³oby to monotonne i do¶æ nudne smiley Artyku³ dobry, ale nie zgadzam siê z twoimi pogl±dami na t± sprawê.
dementor dnia 02/03/2007 13:18
Ten art to klapaa
Nuda dnia 02/03/2007 13:28
Jaki bezsensowny art!No more coments.
Lunka dnia 02/03/2007 17:39
Mog³e¶ siê bardziej postaraæ......
Ginny Wesley dnia 02/03/2007 19:11
takie watki milsne sa dobre oni dorasaja a w ksiazce nie moze byc tylko o tym jak Harry wlczy z Voldemortem to bylo by nudne
tina ledung dnia 02/03/2007 19:15
zgadzam siê z tob± cath. a artyku³ nawet dobry jak na pierwszy raz. w koñcu masz dopiero nieca³e 13 lat.
gimikis dnia 27/03/2007 21:44
Bohaterowie dorastaj±. Naturalnie.
A niech siê ¶lini±. Mnie tio nie przeszkadza. Jakby co, to mogê omijaæ te fragmenty.
kajablack dnia 05/05/2007 09:58
oczywiscie,ze Rowling hmm dorsta (dojrzeje) wraz z nami,podoba mi sie art=)
oswald dnia 14/05/2007 19:37
coraz z wiêkszym wiekiem musi dodawaæ coraz powa¿niejsze tematy - chyba ¿e by¶ wola³a ¿eby harry nadal wierzy³ ze przyniós³ go bocian
anka_potteromanka dnia 01/06/2007 11:34
Jako¶ sobie nie wyobra¿am, ¿eby Rowling napisa³a jakie¶, jak to niektórzy ujêli "sceny erotyczne". Ten artyku³ by³.....hm...... ma³o interesuj±cy.
stiffler dnia 06/09/2007 19:53
do¶æ ciekawe jest to o czym piszesz ale ja mam pewne rozbierzno¶ci z twoj± teori± smiley Z.
Rose Potter dnia 22/06/2009 15:44
Hm... chyba masz nie po kolei w g³owie. W 5 tomie bohaterzy maj± po 15, a to jest czas zauroczeñ. W 6 maja 16, a w 7 ju¿ 17. To wiadome, ¿e mi³o¶c jest potrzebna w ksi±zkach. Wraz z wiekiem bohaterów zmienia siê ich tok my¶lenia. Ka¿dy roi nauki przynosi nowe do¶wiadcze, jak dorastamy my¶limy o innych zupe³nie inaczeæ. Kiedy¶ Harry o dziewczynach my¶la³ jako zwyk³e kole¿anki a teraz dostrzega w nich piêkno. Tak samo by³o z jego przygodami. W pierwszym tomie wcale prawie nie czarowa³, a w 5 tomie jest ju¿ prawdziwa walka. Musi to zrozumiec. W komencie jest, ¿e masz 13 lat i co z ego?! Ja mam 14 lat i w ch³opakach widze ju¿ cos wiêcej ni¿ zwyk³ych kolegów i ludzi. Za art bêdzie O!
Ana_Black dnia 04/05/2010 13:32
To najg³upszy art jaki w ¿yciu czyta³am. Co ty my¶lisz? ¯e podczas gdy gdzie¶ tam Voldemort zabija i torturuje, Harry i Ginny bêd± urz±dzali sobie igraszki w ³ó¿ku? Rowling po prostu DOSTOSOWUJE siê do wieku bohaterów. Jak ju¿ zosta³o napisane powy¿ej, 15 lat to wiek zauroczeñ, a potem w±tek mi³o¶ci posuwa siê naprzód. To nie znaczy, ¿e od razu saga Rowling ma siê zmieniæ w, jak to okre¶li³e¶, szmaciane romansid³o. W±tek mi³o¶ci jest w wielu ksi±¿kach, ale to nie oznacza, ¿e wszystkie z nich to romansid³a! Dajê Z.
Dodaj komentarz
Zaloguj siê, ¿eby móc dodawaæ komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostêpne tylko dla zalogowanych U¿ytkowników.

Proszê siê zalogowaæ lub zarejestrowaæ, ¿eby móc dodawaæ oceny.

Wybitny Wybitny 6% [1 G³os]
Powy¿ej oczekiwañ Powy¿ej oczekiwañ 18% [3 G³osów]
Zadowalaj±cy Zadowalaj±cy 35% [6 G³osów]
Nêdzny Nêdzny 12% [2 G³osów]
Okropny Okropny 29% [5 G³osów]
Logowanie
Login

Has³o

Zapamiêtaj mnie



Rejestracja
Zapomniane has³o?
Shoutbox
Tylko zalogowani mog± dodawaæ posty w shoutboksie.

Esey
(Abhorsen)
26/05/2012 01:02
siema;p

losiek13
(I Love Helen)
26/05/2012 01:01
Pa ;]

losiek13
(I Love Helen)
26/05/2012 01:01
Ja Was i tak kocham! ;*

xD

Esey
(Abhorsen)
26/05/2012 01:00
a to dlaczego?smiley i dlaczego dopiero teraz?

Smierciojadek
(Gotuj z Jadkiem jajka)
26/05/2012 00:58
Mam dosc loska po dzisiaj : (

Vovero
(#SWAG)
26/05/2012 00:56
Dobranoc! smiley

losiek13
(I Love Helen)
26/05/2012 00:55
Pomecz Jadka, ona to lubi! :D

Branoc! ;]


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2011 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Porady prawne, Kamieñ Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Wiêzieñ Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Ksi±¿e Pó³krwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter