Śmierć Łapy - Teorie, przemyślenia...

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Co sądzisz o filmie "Harry Potter i Insygnia Śmierci: Część II"?

Zdecydowanie najlepszy z serii!

Nie potrafię wybrać pomiędzy I a II częścią, film funkcjonuje najlepiej jako całość

Dobry, ale nie jest to moja ulubiona część

Spodziewałem/am się czegoś innego, zawiodłem/am się

Okropny!

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

ostatic.com

Śmierć Łapy

Wszędzie spotykamy się z teoriami, że być może śmierć Dumbledora została sfingowana. Więc dlaczego nie mogłoby tak być też w przypadku Syriusza?

Wszyscy wiemy, że Syriusz był (lub jest nadal) potężnym czarodziejem. Jako pierwszy uciekł z Azkabanu, a mając zaledwie kilkanaście lat został niezarejestrowanym animagiem. Czarnemu Panu bardzo zależało na jego śmierci, więc dlaczego niemiałby mu tego ułatwić? Syriusz nie został trafiony śmiertelnym zaklęciem, a skąd mamy pewność co naprawdę znajdowało się za zasłoną?

Być może ta teoria jest beznadziejna lub ktoś już coś podobnego napisał. Jeśli tak to sorry bo nie jestem za bardzo na bieżąco. Poprostu wpadło mi to dziś do głowy i bez zastanowienia to napisałam. Za wszelkie nieścisłości przepraszam.
Śmierć Łapy
Natalka184 03/02/2007 16:03
Czytano 2596 razy
Liczba komentarzy - 68
Michal dnia 03/02/2007 16:24
myśle, że Łapa, żyje....

Rowling lubi zaskakiwać...

Zobaczy co pokaże czas...
Nuda dnia 03/02/2007 16:52
Nie widzialam takiego arta wczesniej.Mysle ,ze byloby fajnie gdyby Syriusz jednak przezyl.Spoko art
Iryt dnia 03/02/2007 17:01
Oto dowody, że Łapa is dead:
- Stworek musi służyć Harremu -> tak jest zapisane w testamencie Syriusza -> Łapa nie żyje.
- Dlaczego jego śmierć miałaby być sfiksowana?
- Bez Głowy Nick mówił, że duchy wyczuwają "ból kogoś po czyjejś stracie" czy coś
Ginny W dnia 03/02/2007 17:19
...... syriusz napewno nie zginie.....
Ginny W dnia 03/02/2007 17:21
ja by syriusz zginoł to jak dlamnie by był film bez sensy (bez sera bułka z masłem)smiley
Cho Chang2 dnia 03/02/2007 17:27
Przeciez dumbledore powiedział, że Syriusz umarł...a chyba on nie jest głupi, no nie??
Mila dnia 03/02/2007 17:29
Ginny co ty piszesz!
Ja nie nazwałabym Syriusza potężnym czarodziejem(sorki Łapo). Inaczej rozumiemy chyba to pojecie. Dla mnie potężnymi w HP są tylko Voldi, Dumbledore i Snape.
I jeszcze jedno: Czarnemu Panu nie zależało na jego smierci! On tylko chciał ściągnąć Harry'ego do ministerstwa!
I Lupin i Dumbledore mówili, ze syriusz zginął. Ja też jestem za tym...
weronika_151 dnia 03/02/2007 17:32
Syriusz Wpadł do kamiennego łuku a to oznacza jego śmierć!!! Myślę że Syryiusz nie żyje. Ale jednak miło by było przeczytać w VII części HP że Łapa nie zginą!!!
emilcia1994 dnia 03/02/2007 17:45
On nie żyje. Już wiem czemu komentarze wychodziły podwójnie: za długo przytrzymywałam przycisk dodaj komentarz. Teraz już to chyba się nie powtórzy.
Pawel_155 dnia 03/02/2007 17:45
Lapa zginal bo trafilo go zaklecie a wogole gdyby zyl to by juz sie pokazal a nie wciaz sie ukrywal
Ginny W dnia 03/02/2007 17:55
a tak wogule to może jest prawdo podowne że Syriusz umże smiley
Rosive dnia 03/02/2007 18:00
Mi się zdaje że Syriusz umarł. Jednak w 7 części jakoś znajdzie Harry sposób aby się z nim porozumiewać. Wolałabym żeby jednak żył.(Pewnie jak większość).
Natalka184 dnia 03/02/2007 18:15
To była tylko moja teoria, nie musicie się z nią zgadzać. Może ze słowem "potężny" trochę przesadziłam. A o śmierci Dumbledore'a też mówią wszyscy, jednak dopuszczacie taką myśl że żyje. Podobnie mogłoby byc z Syriuszem. A jeśli chodzi o Stworka to przecież zawsze można byłoby mu wmówić, że jego Pan nie żyje. Nie wiem, może się mylę... Ale chyba każdemu byłoby miło dowiedzieć się, że Łapa nie umarł...
Lily dnia 03/02/2007 19:28
ja myśle że syriusz napewno nie żyje, bo: 1. to ze stworkiem, czyli wypełnił się jego testament, 2. sala w której znajdował się ten łuk... dobra nie pamiętam jak sie nazywała, ale wskazywala chyba na to że są tam wykonywane wyroki, więc do tego chyba służył ten łuk 3. jeśliby syriusz by żył, to gdzie by się znajdował i dlaczrgo by sie nie kontaktował z Harrym i przyjaciółmi ?
Asiula dnia 03/02/2007 19:29
Ja mysle, ze jednak Syriusz nie zyje...co do Stworka to skrzaty maja podobno wielka moc i watpie zeby on o ewentualnym zyciu Lapy nie wiedzial....
Asiula dnia 03/02/2007 19:32
Zapomnalam dodac...Ginny W czy Ty wogole czytalas Harrego bo piszes o filmie tak jakbys nie wiedziala o istnieniu ksiazki i tak jakbys nie wiedziala co sie stalo wtedy kiedy Syriusz zginal, albo nie jak niektorzy mysla...na podstawie ksiazki zostal nakrecony filmsmiley
Lilly Malfoy dnia 03/02/2007 21:33
Wiesz masz rację do tego czy Syriusz zginoł nie został trafiony śmiertelnym zaklęciem a jest potęznym czarodziejem wieć może masz rację a może Syriusz pokaze nam sie w 7 część Hp kto wie smiley
fati166 dnia 04/02/2007 10:51
Wychodzi na to,że musimy troche poczekać zanim się dowiemy czy śmierć Syriusza to blef!
hermiona22 dnia 04/02/2007 13:05
syriusz zginął bo tak powiedział Dumbledore bo on chyba głupi nie jest no nie? Natalka głupia jesteś ? czy cos? Dumbledore wie kiedy ktoś zginął a kiedy nie a jak powiedział ze zginął to zginął
Lily Evans dnia 04/02/2007 13:07
Mi sie wydaje, ze Syriusz zginął, ale fajnie by było, gdyby jednak przeżył...
Natalka184 dnia 05/02/2007 12:11
Hermiona sama jesteś głupia! Wątpie czy kiedykolwiek to przeczytasz, ale jesli nazywasz kogos głupim kompletnie go nie znając to jesteś jakaś porąbana! Nie zauważyłam żebys sama kiedykolwiek napisała jakis artykuł więc nie krytykuj kogoś za to, że pisze co mysli. Na tej stronie każdy ma prawo napisać to co mu się podoba, a ja akurat napisałam swoja teorię na temat smierci Syriusza. Więc jeśli ci sie coś nie podoba to poprostu tego nie czytaj.
Black Lilly dnia 08/02/2007 17:12
Sądzę że zginął. Dostał zaklęciem, z tego co pamiętam to Avadą. wpadł za zasłonę. Wszyscy mówili że zginął.
Parvati dnia 09/02/2007 22:22
Wszystko wskazuje na to, że Syriusz zginął. Jednak bardzo bym chciała (i napewno nie ja jedyna smiley) żeby Syriusz żylsmiley
Peeves dnia 10/02/2007 22:43
choc mozliwosc odzycia Lapy jest dla mnie jak swiatelko w tunelu... to niestety nie miesci mi sie w glowie i uwazam za bezsensowne
zginal koniec nie roztrzasajmy tego
Gryfonka dnia 28/02/2007 14:45
Hmm ciekawa teoria ale wydaje mi sie, że Syriusz jednak naprawde zginął, no i nie ma pewności, że nie został trafiony śmiertelnym zaklęciem, to nie jest nigdzie napisane...
wiktor dnia 02/04/2007 10:31
Moim zdaniem ta zasłona przenosi w inną rzeczywistość. Syriusz żyje, ale jakby w innym świecie
asia15963 dnia 16/04/2007 20:13
nie, Syriusz umarł naprawdę, bo przecież w Sali ŚMIERCI!!! tam skazywano na śmierć poprzez popchnięcie za zasłonę co najwidoczniej zabijało, a Syriusz przecież też skończył za zasłoną... Natalka, on nie był wyjątkiem, daję Zsmileysmileysmileysmileysmiley
hermionaginny dnia 17/04/2007 19:07
Syriusz na pewno nie żyje. Wiem o tym,. bo J. K. Rowling pewnie chce wzbudzić w Harrym jescze więcej nienawiści do Sami-Wiecie-Kogo. Zabiła już tylu ludzi... Cedrika to Harry za vbardzo nie lubił, więc nie wiem czemu go znisczył.
Teoria fikcyjna, ale daję Zsmiley
Albus12 dnia 20/04/2007 20:00
Moimi zdaniem nasz kochany Łapa nie żyje, bo Rowling gdyby go ożywila to by zmieniła swój styl pisania itp.
Gruba Dama dnia 22/04/2007 20:05
jakby żył to raczej powiadomiłby o tym Harrego...
truskawka dnia 08/05/2007 15:52
myślę, że Łapcia jednak zginął... ale dziwne, że nie wyjaśnili co było za kotarą!
Angelina Johnson dnia 13/05/2007 19:55
ja tez chce aby Syriusz zyl...Ale jakjuz to on by tego nie zrbil Harremu i nie zostawilby go
Anix dnia 14/05/2007 15:45
Ile razy mam powtarzać, że on ZOSTAL TRAFIONY!? Przeciez jest to jak wół napisane, nie mam książki pod ręka, alwe sprawdzałam, zaklęcie trafiło go w pierś!! I wpadł za zasłonę, CAPISCO?!
kajablack dnia 14/05/2007 16:54
Anika,nie denerwuj sie tak.Ona ma racje, on nie zostałtrafionysmiertelnym zakleciem,a chyba jestes na tyle madra,zeby wiedziec,ze Cruciu nie jest smiertelne!!!!!
Sybilla dnia 19/05/2007 14:46
Syriusz nie może zginąć!!!!!!!!smiley
Gruba Dama dnia 28/05/2007 16:44
Sama sobie nie chcę robić nadziei , że on jednak żyje...ale bardzo bym chciała żeby tak było. Syriusz jest moja ulubioną postacią w HP i nie podoba mi się , że akurat on musiał umrzeć. Wiem, że w życiu tak bywa, że jedni umiarają a drudzy się rodzą, ale to było niesprawiedliwe. Harry jest teraz zupełnie sam...smutne to...
Zenek13 dnia 06/06/2007 13:34
Oto dowody, że Łapa is dead:
- Stworek musi służyć Harremu -> tak jest zapisane w testamencie Syriusza -> Łapa nie żyje.
OLCIA dnia 22/06/2007 10:21
ja uważam że może jednak łapa żyje spadł za zasłonę ale czy to oznacza śmierć może jednak nie...........ale wszystko dopiero się okaże
Syriusz__Black_ dnia 22/06/2007 19:08
a nie zapominajcie jak juz gdzies bylo w arcie ze w tej sali byla druga zaslona taka za ktora wpadl syriusz wiec moze to jest cos tak jak z tymi szafkami w hogwarcie??
syriusz_harry_remus dnia 23/06/2007 11:30
Ja myślę że syriusz na prawdę zginął chociaż wolałabym żeby przeżyłsmileysmiley ale przecież harry ma jeszcze przyjaciół i zakon feniksa no i Lupina z tych bardziej przyjaciół jego ojcasmileysmileysmiley
Kristel dnia 30/06/2007 15:38
To racja, że dostał zaklęciem, ale nie Avadą, bo ona jest zielona, a tamto było czerwone czy jakieś... Moim zdaniem on nie jest zbyt potężny, Dumbledore i Voldemort owszem... Myślę, że jednak zginął, chociaż wolałabym, żeby niea uciekł z Azkabanu dlatego, że naprawdę nie był winny.
Potteromanka 3451 dnia 03/07/2007 11:20
Dałam W ponieważ zgadzam się z tobą. Mogło by to być prawdą. Nie wiem tego jednak na 100% bo przecież dużo się może wydażyć w 7 części. A tak w ogóle dzięki za Art.
Hermione44 dnia 01/08/2007 15:16
Zginal niestety... trudno sie z tym pogodzic, bo zal takiej fajnej postaci ale coz... gdyby nie zginal, to sadze ze juz cos byloby wspomniane w tej kwestii, no ale to wszystko domysly ;]
Ursiss dnia 04/08/2007 14:42
Myślę, że to na pewno nie była sfingowana śmierć. Raczej Syriusz, wpadając za kurtynę trafił do jakiejś niezwykłej krainy zmarłych, w nicość, gdzie słychać jedynie ich szepty. Przynajmniej tak to sobie wyobrażam. W każdym razie nie został trafiony zaklęciem Avada Kedabra, więc cały czas mam nadzieję, że uda mu się wydostać z tego świata.

Co do kurtyny, to ona przecież nie ma drugiej strony. Łuk stał po środku sali, i obie jego strony były według mnie widoczne, jeśli obeszło się go dookoła.
Razel dnia 07/08/2007 08:55
No ja też bardzo polubiłem Syriusza on nie żyjesmiley Wpadł za tą kurtynę...A umarł by tak czy tak bo gdyby się nie cofnął i nie przeszedł na drugą stronę dostał by Avada Kedavra
gnebi dnia 13/09/2007 14:44
Myśle, że kurtyna odegra jakąś ważną rolę. Gdyby było inaczej to Syriusz zginąłby od Avady. Nie potrafie powiedzieć czy Syriusz żyje, ale myślę, że nie jest to taka sama śmierć jak w przypadku uzycia Avady. ta zasłona nie miałaby wtedy żadnego sensu... Myślę, że wszystko wyjaśni się w 7 tomie. A może sie myle co do całej mojej teori....
Filemona dnia 25/10/2007 20:54
Iryt, ten pierwszy dowód jest przekonujący. Chyba że jest w jakimś niedostępnym dla Stworka (a co za tym idzie dla Harry'ego i reszty) miejscu.
potteria dumbledor dnia 26/11/2007 19:40
Moja koleżanka przeczytała gdzieś że Syriusz trafił do innego świata i jeżeli ten świat zginie Łapa wróci.
Milo nie przyczepie się że Łapa jest moim zdaniem (co widać przez animaga w sakole jeszcze)niezłym czarodziejem to wspomniałaś tylko Dumbla i Voldiego. A HARRY?
martynkaaa dnia 28/11/2007 22:06
Interesująco, ale Rowling kiedyś w wywiadzie powiedziała wyraźnie, że płakała pisząc o śmierci Łapy.. Nie wydaje mi się, żeby to była ściema. Według mnie Syriusz nie żyje. A szkoda, bo to moja ulubiona postać..
Ania 95 dnia 26/12/2007 14:33
W książce jest wyraźnie napisane, że Łapa zginął i nie wróci! On wpadł za zasłonę w Sali ŚMIERCI. Wydaje mi się, że w siódmej książce Syriusz powróci, ale pod jaką postacią nie mam pojęcia. Bo na pewno żywy nie wróci. A szkoda bo tak go lubię. Za arta dam Z bo troszkę krótki.
dropsomania dnia 31/12/2007 15:52
Krótki, Z

Syriusz może nie był tyle co potężnym czarodziejem (bo potężny to jest Voldermort), ale był zdolny, mądry etc.
Szczerze wątpię, żeby wrócił w jakikolwiek sposób i w jakiejkolwiek postaci.
Bridget_Riddle dnia 18/11/2008 20:36
Przeciesz Ballatrix zabiła go zaklęciem Avada Kedavra.
Emjot dnia 07/01/2009 17:03
Znalazłem błąd! Łapa nie uciekł jako pierwszy z Azkabanu. Pierwszy był Barty Crouch Jr. Bridget, tak było w filmie, w książce nie było o tym wogóle słowa.
Mambozza dnia 05/06/2009 15:10
Emjot, czyżby? W książce nie było o tym ani słowa? Chyba, że dotarłeś tylko do trzeciej części... Pouczam było słowo i to niejedno w czwartej części. Zapraszam do lektury.
Co do autorki art: Nie dość, że piszesz co Ci ślina na język przyniesie to jeszcze bezsensu. Odnoszę wrażenie, że nie dość, że nie jesteś na bieżąco na stronie, to jeszcze nie na bieżąco z książką O co mi dokładnie chodzi? O Twoje "cudowne" zdanie: " Syriusz nie został trafiony śmiertelnym zaklęciem". To chyba wystarczy. Daję O, bo art lichej jakości+ ilość zdań jakby kot napłakał, co w całości daje nam(=) Okropny.
Cimcia dnia 08/06/2009 15:18
Mi się z kolei wydaje że Syriusz powstanie, powróci do swojego chrześniaka smiley
Przynajmniej fajnie by było..
Fajny art. smiley
Cimcia dnia 08/06/2009 15:22
chociaż można by było trochę polemizować
bo po części zgadzam się z Irytem
Hermi223 dnia 09/06/2009 13:22
Ech...
Szkoda że Łapa zginął smiley
To byl mój ulubiony bohater (po Harry'm, Hermionie itd.)
Rose Potter dnia 18/06/2009 18:41
Syriusz zginą. Wielka szkoda... ale o wiele bardziej szkoda mi Snape który zgina w 6 tomie... spodobał mi się. Przeczytałam kilka blogów o dalszych losach Potter'a i spodobał mi sie Mistrz Eliksirów...smiley
Siria dnia 22/06/2009 18:44
Już wiadomo, że SIRIUS nie żyje. Dla mnie i w mej pamięci będzie jednak zawsze żywy. Black jest moi ulubionym bohaterem z całej serii. Uwielbiam go za spontaniczność, wielkie serce, wybór dobra, nie poddanie się złej woli rodziny i jego psi śmiech

SIRIUS WILL BE ALIVE FOREVER

Bez Syriusza książka wiele by straciła, tak samo jak Harry.
Ghast dnia 07/12/2009 06:17
W mitologii greckiej jest Hades, kraina umarłych, wchodząc tam już się nie wychodziło, było kilku herosów którzy dokonali tego czynu i wyszli z krainy ciemności np. Herakles (Herkules) czy Orfeusz. Za kurtyną była śmierć, to jest oczywiste, ale może Syriusz będzie jednym z nielicznych i wyjdzie za kurtyny?
Elva112 dnia 08/12/2009 14:27
Ja bym chciała, żeby on nie zginął, tak jak wielu z nas.
Ale dobrze wiemy, że to się stało i jest nieodwracalne.
Niestety...
olga786 dnia 29/12/2009 15:14
Ja sondze że nie żyje chociaż wolała bym żeby jednak żył był jedną z mioh ulubionych postaci był dobry to prawda ale jak się tak głębiej zastanowić to może żyje a może nie po tym jak przeczytałam że jest dobry już nic mnie nie zaskoczy
xszaroburoiponurox dnia 29/01/2010 19:26
Myśle , że on serio nieżyje , bo nie byłby takim egoista i pomagał by Harremu w problemach . A po za tym , jak Harry dotkną Kamienia Wskrzeszenia , to pojawil sie tez i Syriusz , wiec sami widzicie .
zdolna czarownica dnia 27/02/2010 19:33
bardzo podoba mi się teoria asia15963 bo przecież Syriusz dostał Expeliarmus a nie Avada Kedavra. zaklęcie popchnęło go i wpadł za zasłonę jak wspomniała asia15963 smiley
Wiktori@ dnia 07/03/2010 17:28
Syriusz zginął od zaklęcia morderczego Bellatriks, a potem wpadł za zasłonę. Daję ,,Z"
lunalovegood555 dnia 18/04/2010 10:28
Widzę, że autorka artykułu niedokładnie przeczytała książkę... Syriusz został trafiony - jak wspomniała Wiktori@ - morderczym zaklęciem i wpadł za zasłonę. Zginął w Ministerstwie Magii. Przykro mi, ale zdania są zbudowane niedokładnie i daję N.
Panna Diggory dnia 04/06/2010 13:34
Mam nadzieję, że jest jak napisałeś... Łapa to jeden z moich ulubionych bohaterów... smiley
Huge Fan dnia 07/08/2010 19:28
Krótkie i troche bezsensu, skoro to zasłona umarłych (czy jakoś tak) to on nie żyje, Płakałam jak umierał ;p
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 10% [3 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 23% [7 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 30% [9 Głosów]
Nędzny Nędzny 30% [9 Głosów]
Okropny Okropny 7% [2 Głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Sann
(Wyśmienity mag)
08/02/2012 16:19
Dokladnie smiley a co?

alette
()
08/02/2012 16:16
Sann?

Sann
(Wyśmienity mag)
08/02/2012 16:13
czesc misiaki :*

Esey
(Abhorsen)
08/02/2012 12:27
nie chcesz gadac, to nie, ransz me serce smiley

Esey
(Abhorsen)
08/02/2012 12:16
HEJ HO

alette
()
08/02/2012 12:10
ha ha ha strasznie smieszne

gnebi
(Świetny czarodziej)
08/02/2012 10:30
Gdybym mogla zmieniac rangi to bym ci kreske pionowa dodala :>


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2011 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter