Śmierciożercy nie umieją zabić swojego pana? - Świat magii

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Które zwierzę ze świata Harry'ego Pottera chciałbyś posiadać?

sowę

kota

ropuchę

szczura

hipogryfa

smoka

trójgłowego psa

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

Śmierciożercy nie umieją zabić swojego pana?

Zaciekawiło mnie dlaczego Śmieciożercy tak bardzo boją się Czarnego pana (jak nazywają go Śmierciożercy). Mogą przecież połączyć swoje siły i zabić jego horokruks a potem przejść na stronę Ministerstwa Magii i Harry'ego Pottera.
Ja myślę że Ten Którego Imienia Nie Wolno Wymawiać (Voldemord) gdy wypalał Śmierciożercy Mroczny Znak rzucał także na niego zaklęcie które uniemożliwiało rzucić zaklęcia niewybaczalnego (konkretniej uśmiercającego) na jego pana.


Moja koleżanka sądzi jednak inaczej.
Według niej Śmierciożercy nie umieją zabić swojego pana ponieważ chcą oddawać za niego życie (niektórzy nawet chcą rządzić jakimś krajem gdy wraz z Voldemordem wygrają jakąś bitwę o kraj) a jeszcze inni (tacy jak Lucjusz Malfoy) chcą oczyścić cały świat z ludzi którzy urodzili się w mugolskich rodzinach (Śmierciożercy nazywają tych ludzi szlamami)

Ciekawostka:

Zaklęcie które wypalał Voldemord na ramieniu Śmierciożercy brzmiało tak:
MORSMORDE
ale różdżka jest skierowana nie na niebo lecz na ramię człowieka który chce służyć Voldemordowi jako Śmierciożerca.

Śmierciożercy nie umieją zabić swojego pana?
ginny90 15/03/2007 09:02
Czytano 2310 razy
Liczba komentarzy - 96
aaa dnia 15/03/2007 10:44
nono ciekawe ale tylko ciekawostka a reszta bez sensu i daje tylko z
T124 dnia 15/03/2007 12:44
Jest w tym troche racji
MrozkaHeo dnia 15/03/2007 13:03
Zgadzam sie z toba ,nie z twoja kolezanka
Lavender_Martusia dnia 15/03/2007 13:06
calkiem dobry art smiley tez mysle ze to ty masz racje smiley daje P smiley
goldynka dnia 15/03/2007 13:37
Ale oni przecież boją się, że Czarny Pan ich zabije! Nie chcą działać przeciwko niemu. Przecież jeśli ktoś mu się sprzeciwi to w następnej godzinie już nie żyje.. Nawet nie zobaczywszy uprzednio ponuraka pzdr :*
Lily Evans-Potter dnia 15/03/2007 13:52
Ech......głupie,nudne i do...eee..kitu?.Sory,ale mi się nie podoba. Oni "uwielbiali" swojego pana, więc to śmieszne,żeby chcieli go zabić.
Dezerterka dnia 15/03/2007 14:14
Hmmm... wsumie nic nowego...
Nie lubie artow ktore nic nie wnosza... sorry
Wood dnia 15/03/2007 14:43
po co mieliby go zaibijać ?? sami się do niego przyłączyli, boją się go bo wiedzą że posiada nie przeciętną moc, a pozatym opanował sztukę czytania w cudzych umysłach...
Lunka dnia 15/03/2007 14:45
Po co mają go zabijać ? Oni sami się do niego przyłączyli.
Daję Z.

Pozdrawiam
oliffka dnia 15/03/2007 14:55
fajna tylko ciekawostka smiley
Selekcjonerka dnia 15/03/2007 14:56
Ekhem *chrząka*. Ale oni chcą mu służyć. Uwielbiają go. Więc po kiego grzyba mieliby go zabijać jak tylko on może doprowadzić ich do władzy i potęgi (no a przynajmniej oni tak myślą). Może i Glizdogon wolałby, żeby Czarny Pan nie żył, ale on zbyt się boi, żeby coś mu zrobić. Śmierciożercy mogą nie wiedzieć o horkruksach; może wiedzą tylko że Voldek jest nieśmiertelny, ale nie wiedzą dlaczeho...No a poza tym, chyba większość Death Eatersów boi się, że nie uda im się zabić V. jednym zaklęciem. A jakby udało mu się przeżyć atak, to raczej nie byłby taki zadowolony ze swojego sługi...
rafalek06 dnia 15/03/2007 15:11
predzej bym sie zgodził z toba niz z twoja koleznaka bo jak ktos wystrzeli morsmorde w niebo to cco niebo nie moze go zabic??
Krzyychu dnia 15/03/2007 15:25
nic nie rozumiem!
ginny3 dnia 15/03/2007 15:46
Zgadzam się z Limonką chociaż gdzieś w książkach była mowa o tym, nie którzy śmierciożercy byli zastraszani. Moim zdaniem oni sa przekonani, że Voldi jest nie śmiertelny i już.
ginny3 dnia 15/03/2007 15:49
"predzej bym sie zgodził z toba niz z twoja koleznaka bo jak ktos wystrzeli morsmorde w niebo to cco niebo nie moze go zabic??"
rafalek06 o co Ci chodzi, bo jakoś nie kapuje? xD

PS: daję Z
paulah88 dnia 15/03/2007 15:51
Rafałek06, o co ci chodzi? wieszz w ogole co to za zaklecie? to byla ciekawostka, jej koleznaka nie mowi ze niebo zabija! A to zaklecie i tak nie jest usmiercajace tlyko oznacza czarny znak ktory smwirciozercy maja na przedramieniu glabie!
A co do Arta to uwazam ze twoja koelzanak ma juz wiecej racji! to tak jakbys sie spytala czemu nazisci nie zabili Hitlera!? no bo byl ich Guhru i ich przywodca. Wiec po co zabijac kogos kto jest Twoim idealem i przwodca. I oczywiscie dzieki ktoremu masz wladze i kase.. (bo niew iem czy zauwazyliscie ale wiekszosc smierciozecow plawi sie w luksusach.. )
Cho Chang2 dnia 15/03/2007 15:54
Ja mysle po czesci jak ty i jak twoja kumpela. Ta ciekawostka to żadna mi ciekawostka...
Natalka184 dnia 15/03/2007 16:08
Troche zagmatwane i sorry ale nie podoba mi się to. Może odebrałam to inaczej niż powinnam, ale poprostu uważam że to raczej oczywiste że smierciożercy czczą Voldemorta jak Boga. Zdażają się jednak tacy, którzy od niego uciekają i tak jak np. R.A.B chcą przyczynić się do jego unicestwienia...
Authvrennil dnia 15/03/2007 16:11
Nie podoba mi sie ale nie ale nie martw sie na drugi raz artykuł wyjdzie lepiej
Carola3000 dnia 15/03/2007 16:14
Art nawet ciekawy. Ja myśle że dla nich Voldi jest jak bógsmileyMoże przy ramieniu Czarnego Pana czują sie bezpieczniej??smiley
Madzia_lily dnia 15/03/2007 16:19
Przecież jak ktoś przechodzi na stronę zła, to tylko z własnej woli. Jakby tak nie było, to nie dał by rady zabijać niewinnych ludzi. Voldemort jest dla nich tylko pretekstem i oparciem. Nie potrzebują Lordzika, aby czynić zło, bo i bez niego sami dawaliby sobie radę.
masiarena dnia 15/03/2007 16:25
jestem bardziej za opianią twojej koleżanki... artykuł ok
paulinkazgedyminka dnia 15/03/2007 16:55
Arcik nawet fajny...podoba mi się :] Daje W!
Madziorek dnia 15/03/2007 17:06
Luudzie !!! Jak myślicie?? Dlaczego Śmieciożercy nie potrafią pokonać Voldemorta??!! Przecież to jest jasne!! Skoro nawet taki wielki profesor jak Dumbledore nie dał rady pokonać Voldemorta w Ministerstwie ( 5 część ) , to co może zrobić garstka przygłupich Śmierciożerców??? Co?? przyjdzie sobie taki Avery Bott i powie ''witaj Czarny '' i co??? rzuci sobie na niego Avade ?? No co wy?? oni są zbyt ciemni (Śmierciożercy) !
ginny92weasley dnia 15/03/2007 17:18
głupi art z tym zaklęciem to juz szczyt...:/ daję O
Ginny_Weasley12 dnia 15/03/2007 17:35
art fajny. zgadzam sie z toba a nie z twoja kolezanka. moze i od razu rzucil takie zaklecie (Voldemort)?
PS voldemort ma na koncu T a nie D
ladyAlex dnia 15/03/2007 17:41
1. Śmierciożercy nie potrafią się zjednoczyć.
2. Poza tym, że mają być posłuszni lord im na wszystko pozwala - ministerstwo nie.
3. Oh, Voldi by ich bunt szybko poskromił.
4. Niektórzy, jak np. Bellatrix, są w niego zapatrzeni.
ladyAlex dnia 15/03/2007 17:43
A i jeszcze jedno - śmierciorzercy nie mają pojęcia o horkruksach Voldiego. Malfoy dając dziennik Ginny nie miał pojęcia czym on jest i za tym wQrzył Voldemorta. Dumbledore mówi o tym w II i Vi tomie Harremu.
Fleur007 dnia 15/03/2007 17:46
Ja sie zgadzam troche z toba i troche z twoja kolezanka(jesli chodzi o Malfoya to ona ma racje),ale twoje zdanie tez jest bardzo prawdopodobne
Szary mag dnia 15/03/2007 17:49
nie chce służyć dla Czarnego Pana
olus666 dnia 15/03/2007 17:49
po Twoim artykule można dojść do wniosku, że śmierciożercy to debile kompletne
emilcia1994 dnia 15/03/2007 18:02
Ciekawostka jest ok; ale nie reszta...
Peeves dnia 15/03/2007 18:15
... co to ma być... ja bym tego na arta nie dodała... no ale cóż... moim zdaniem zas to punktó trzeba się bardziej wysilić
Anitka dnia 15/03/2007 18:25
Hmm.Ja to wiem ale dla tych którzy nie wiedzą może okazać się ciekawe.
Tonia dnia 15/03/2007 18:47
Ej to ja już miałam lepszy temat- oparty na książce( Lupin i Lily-miłość?) a się nie dostał!smiley Zgadzam się z peeves poltergeist!
Hermiona94 dnia 15/03/2007 19:42
moim zdaniem to śmierciożercy nie wiedzą o horkruksach. Voldemort im tego nie powiedział bo uważał, że właśnie mogą przejśc na strone ministerstwa. To jest tylko moje zdanie...
wojob3 dnia 15/03/2007 20:00
fajny art fajna ciekawostka daje po
gimikis dnia 15/03/2007 20:06
ci śmierciożercy chyba chcą mu służyć z własnej woli, może nie wierzą, że sami zdołaliby coś osiągnąć, a może liczą na to, że Lord... pomoże im także osiągnąć nieśmiertelność?...
z@bol1294 dnia 15/03/2007 20:08
nawet fajny art, z teoją koleżanką się nie zgadzam głupi śmierciożercy nie potrafią samodzielnie myśleć więc co o zabijaniu Voldka??smileysmileysmileysmiley daję nie wiem co dajęcyba Z...
Lukas Snape dnia 15/03/2007 20:58
Art fajny ale rozbawiło mnie to że Smierciożercy mogliby przejść na stronę Ministerstwa przecież oni są źli
demelza_robins dnia 15/03/2007 21:04
Mi się to nie podoba
toma13 dnia 16/03/2007 06:01
tak sobie Art. ale czy ja wiem oni są mu za bardzo oddani a gdyby przeszli na strone ministerstwa ...ODRAZU DO AZKABANU bo ministerstwo by myślało że są oszustami zresztą każdy by tak myślał wiec człowieku myśl co piszesz
Sonia Escarton dnia 16/03/2007 13:47
Ok smileysmiley
rafalek06 dnia 16/03/2007 14:43
bo limonka napisała ze jak Voldi rzuca morsmorde na kogos to ten nie moze go zabic.... wiec jak ktos wystrzeli morsmorde w niebo to niebo go nie moze zabic???-do ginny3
ginny90 dnia 16/03/2007 15:23
Myślę że artykuł fajnysmileysmiley ale ciekawostka do kitu...smileysmiley
ginny90 dnia 16/03/2007 15:24
a tak normalnie to mój artykuł ale napisał go mój kolega
ags dnia 16/03/2007 15:31
ale po co mieli by go zabijac? ministerstwo szuka jago a nie nich, nie zna ich tozsamosci, sa anonimowi, po co im rozglos? i wiedza ze voldemort jest bardzo silny
ginny90 dnia 16/03/2007 15:32
ags niewiem ale pytaj sie mojego kuzyna
Rupert Weasley dnia 16/03/2007 15:33
Nie uwzgednili trola to daje O
KaMcIa dnia 16/03/2007 17:02
troszeczkę zalatuje nudąsmiley ale przeczytać się dasmiley
Mila dnia 16/03/2007 17:42
Dziwna problematyka tego arta... To tak jakbyś zapytała, dlaczego członkowie Zakonu Feniksa nie zabiją Dumbledore'a! To przecież oczywiste! Po co zabijać kogoś, kogo uwielbiasz, podziwiasz ponad wszystko i chcesz być z nim i po jego stronie do końca? Paulah88 dobry przykład z tym Fuhrerem
tina ledung dnia 16/03/2007 18:28
Ale przecież śmierciożercy chcą służyć Voldemortowi, wiec po co mieli by go zabijać. może znajda się tacy którzy służą tylko dlatego Czarnemu Panu, bo się go po prostu boją ale nie jest takich wielu. A poza tym nawet tak potężny czarodziej jak Dumbledore nie był w stanie go pokonać mając za sobą cały Zakon Feniksa.
Nawet jakby się im to udało(co jest prawie niemożliwe) to spotkała by ich pewna śmierć, bo przecież Śmierciożercy nie wiedzą o horkruksach Voldiego, więc Czarny Pan i tak by powrócił bo istnieje jeszcze kilku wiernych sług którzy by mu w powrocie pomogli.
Dumle-dore dnia 16/03/2007 22:29
Moim zdaniem Śmierciorzercy nie mogli by zabić Voldemorta dlatego że nie wiedzą o jego horkurusach a sam Dumbeldore mówił Harry'emu że tylko on wie o jego najgłębszej tajemnicy czyli o horkurusach.
alisterek dnia 16/03/2007 22:58
Fajny, ale zgadzam sie z wiekszoscia. Smierciozercy nie wiewdza o horkruksach Voldemorta...
TomV dnia 16/03/2007 23:40
Omg... Przyznaj sie, masz 7 lat czy 8?
Wytłumaczę ci wszystko po kolei i bardzo dokładnie:

"Zaciekawiło mnie dlaczego Śmieciożercy tak bardzo boją się Czarnego pana "

Boją się, bo jest straszny. Bo nie ma litości, skrupułów i może ich ukarać torturami, albo smiercią.

"Mogą przecież połączyć swoje siły (...) a potem przejść na stronę Ministerstwa Magii i Harry'ego Pottera. LOL Przecież oni sami przyłączyli sie do Voldemorta!!! Oni są źli więc nie przejdą na stronę dobra smiley

"zabić jego horokruks "
Horkruks jest przedmiotem, a przedmiotów się nie zabija tylko niszczy.

"(Voldemord) gdy wypalał Śmierciożercy Mroczny Znak rzucał także na niego zaklęcie które uniemożliwiało rzucić zaklęcia niewybaczalnego (konkretniej uśmiercającego) na jego pana" Nie ma ŻADNEJ obrony przed zaklęciami niewybaczalnymi, Voldemort nie mógł tego zrobić.


Poza tym nie sądze, aby marzeniem śmierciożerców było oddanie życia za Czarnego Pana. Niektórzy jak np. Bellatriks zapewne by to zrobili, ale raczej woleliby tego uniknąc, prawda...? smiley
Albus12 dnia 17/03/2007 13:27
Chciałbym jeszcze dodać, że nie tylko Lucjusz Malfoy chciał oczyścić świat z ludzi nieczystej krwi,
jeżeli ktoś uważnie czytał szóstą częśc(Książe Półkrwi) to wie że i Lord Voldemort chciał oczyścić świat z mugoli z zemsty do swego ojca!:shysmileysmiley
milena dnia 17/03/2007 15:14
Oni wszyscy mu służą, bo chcą się "załapać' na trochę sławy i władzy, którą on zdobędzie. Poza tym nawet nie chcą myśleć o czymś takim jak zabicie go, w końcu Czarny Pan jest mistrzem legilimencji. Jakby o czymś takim chociaż pomyśleli to góra godzinę później by już nie żyli...
milena dnia 17/03/2007 15:15
Jeśli chodzi o sam art, to musisz jeszcze duuużo popracować nad składnią.
Matus dnia 17/03/2007 15:25
wydaje mi sie że to ty masz racje fajny art smiley daje P
Ginny Potter dnia 17/03/2007 17:24
nie zgadzam się ani z teorią twojej koleżanki ani twoją chociaż gdyby połączyć kilka faktów twojej teorii i jej to by może coś sensownego z tego wyszło za wysiłek daje Z
ginny90 dnia 17/03/2007 22:31
MAM 11lat a art napisał kuzyn
cieszyniak dnia 18/04/2007 16:42
z kad wiesz o tym zakleciu na ramieniu?

a artykół fajnie napisany.
Gruba Dama dnia 28/04/2007 22:16
zgadzam się z Twoją koleżanką...
kajablack dnia 05/05/2007 10:15
fajny artykulik,ale skad wiesz ze takiego zaklecia sie uzywa podcza swypalania mrocznego znaku?
Zenek13 dnia 11/05/2007 21:02
Ale oni przecież boją się, że Czarny Pan ich zabije , i chyba nie działaja przeciwko niemu bo się boją ...
fanka-ginny-weasley dnia 13/05/2007 10:38
Bardziej chyba zgadzam sie z twoją koleżanką, choć i z nią nie całkowicie.
Po pierwsze wątpię, by wszyscy byli tak wierni Voldemortowi (nie "VoldemorDowi" - nienawidzę, kiedy tak ktoś pisze) przeciez są też tacy jak Glizdogon.
Co do zamordowania Voldemorta, napewno bardzo trudno by sie go zabijało. Jest on swietny w oklumencji, a poza tym to zadanie zarezerwowałabym raczej dla Harrego.
Zenek13 dnia 06/06/2007 13:52
Ale oni przecież boją się, że Czarny Pan ich zabije! Nie chcą działać przeciwko niemu
Syriusz__Black_ dnia 23/06/2007 13:36
Art nie ciekawy! nie bylo zadnego zaklecia! nie zapominajcie ze Voldemort to potezny czarodziej nie da sie oszukac ani zabic on sam sobie dobieral wlasnie takich ludzi ktorzy nie beda sie przeciwko niemu buntowali i nie beda go chciali zabic wkoncu jest swietny w legilimencji wiec nikt by go nie oszukal! inaczej mowiac art nie potrzebny i bledne rozumowanie twoje
konczordo hp dnia 01/07/2007 20:23
Sorry, ale ten artykuł jest... strasznie nudny.
Nimphadora_Tonks dnia 07/07/2007 11:16
Smierciożercy raczej nie chcą zabić swojego pana. Kto by nimi rządził?smiley
Levin dnia 11/07/2007 19:12
Moje skromne zdanie jest takie:
Śmierciożercy sami przystąpili do Czarnego Pana więc nie miałoby sensu zabijanie go. Oczywiście był wyjątek ( słynny RAsmiley.
Poza tym nawet jeśli by złączyli siły to wydaje mi się, że i tak by go nie pokonali, zanim by nie zniszczyli horkruksów. Nie zapominajmy, że to jeden z najpotężniejszych czarnoksiężników.
Twierdzenie, że Voldemort rzucił zaklęcie na śmierciożerców, które uniemożliwiało rzucenie niewybaczalnego czaru na swojego pana jest głupie. Z dwóch powodów: 1. Zaklęć niewybaczalnych by im nie wolno było użyć, ale wszystkie inne tak? Wątpie
2. Nie ma takiego czaru, które by chroniło przed zaklęciami niewybaczalnymi.

Zgadzam się z twoją koleżanką co do oddania Voldemortowi i strachu przed nim, ale <Cytuj>
Według niej Śmierciożercy nie umieją zabić swojego pana <Cytuj>
jakby się kto uparł to by umiał go zabić, ale na pewno nie przed zniszczeniem horkruksów. A nawet i po zniszczeniu ich tylko najpotężniejsi mogą mu stawić czoło.
marti-tina dnia 14/07/2007 21:35
fajnie tylko horkruksa nie można zabić no mnie to za bardzo nie interesuję wolę żeby "bohater dobra" znany powszechnie jako Wybraniec czy Harry Potter zniszczył horkruksy i zabił Voldzia tak to powinno być bo taki Malfoy jakby go zabił to by było dziwne i nudne (on ciągle zabija!!!) daję N za nędzny temat i ubogą treść
_Harry_Potter_ dnia 25/07/2007 11:16
Spoko...tylko troche to jest śmieszne...smiley...aleprzecież nigdy śmierciożercy nie zabili by Voldemorta...smiley
remuslupin35 dnia 06/08/2007 13:14
racja święta racja
Lord Voldamort dnia 14/08/2007 14:49
oni nie chcieli mnie zabic a nawet to nie wiedzieli o moich horukruksach daje O
Oliss dnia 27/08/2007 19:26
1. horkruxow sie nie zabija...
2. czemu mieliby zabijac voldemorta?
3. rozdzka jest skierowana w niebo :/
czarodziejka001 dnia 08/09/2007 18:40
fajny art ale myślę że sugestia twojej koleżanki jest bardziej przawdopodobna więc daję P
martynkaaa dnia 26/11/2007 11:45
Hmm.. Twoja koleżanka mogłaby mieć racje ;P ale dlaczego śmierciożercy mieliby zabić Voldemorta? Moim zdaniem wtedy książka nie miałaby najmniejszego sensu. Art ciekawysmiley
Royal dnia 09/01/2008 19:48
niezabiliby swojego pana ....
Dragosani dnia 13/01/2008 17:30
Według mnie przyczyna tego stanu rzeczy leży gdzie indziej. Czarny Pan jest po prostu zbyt potężny. Byłby w stanie bez trudu zabić wszystkich zdrajców, nawet jeśli zaatakowali by w jednym momencie. To jest prawdziwa potęga czarnej magii.
Harry Potter 93 dnia 12/02/2008 19:36
A po co by zabijali pana ?
Laydy_Potter dnia 16/02/2008 15:38
Ciekawy artykuł. Dał mi troche do myslenia. Przecież każdy z nich napewno chciałby być kim takim jak sam Voldemort a nie tylkojego marnym sługą wiec ...
emce danicel dnia 02/03/2008 21:35
No a postaw sprawe tak: np. Powstanie Warszawskie. Przecież powstańcy mogli zabić tych któży byli patriotami i przejść na strone niemców. A dlaczego się tak nie stało? Bo wierzyli i chcieli umrzeć za sprawe. Śmierciorzercy pewnie też.
anusiakamien dnia 05/03/2008 13:19
Ogólnie fajny artsmileysmileysmiley
olsia15 dnia 12/03/2008 11:43
Moim zdaniem oni nie chcą zabić Voldemorta, bo mają takie same poglądy na świat jak on. Są zwolennikami czystej krwi i bardzo chcę się pozbyć niemagicznych ludzi z magicznego świata. A Voldemort jest po prostu dobrym przywódcą, który umie przekonać innych do swoich racji.
olsia15 dnia 12/03/2008 11:43
Moim zdaniem oni nie chcą zabić Voldemorta, bo mają takie same poglądy na świat jak on. Są zwolennikami czystej krwi i bardzo chcę się pozbyć niemagicznych ludzi z magicznego świata. A Voldemort jest po prostu dobrym przywódcą, który umie przekonać innych do swoich racji.
Eomera dnia 15/03/2008 19:04
zgadzam sie z olsia15. nic dodac nic ujac. nawet mi sie pisac nie chce nic wiecej
mateusz9 dnia 07/04/2008 13:19
zgadzam sie z toba fajna ciekawostka daje zsmiley
Poter 1000 dnia 11/04/2008 15:55
nie jestem pewny z twoją teorją daje Z
kenobi23 dnia 27/04/2008 09:18
Wątpie zeby chcieli zabic swojego pana.
karciaa11hpfans dnia 27/06/2008 17:04
Ale przecież oni uwielbiali Voldemorta! Był ich panem i władcąsmiley Nie po to mu przez wiele lat służyli żeby później zniszczyć to. Po za tym potrzebowali lidera w walce o swoje chore poglądy (np. zabijanie mugoli i szlam).
mati90 dnia 29/07/2008 14:05
w sumie bali się go
artykuł taki sobie.smiley
ron_my_love dnia 21/10/2008 20:55
ciekawostka fajna- na to nie wpadłam, ale artykuł taki sobie, szczerze mówiąc... No bo po co śmierciożercy mieliby zabijać Voldemorta? Przecież oni byli nim tak zachłyśnięci, że niektórzy oddaliby życie za niego! Słynna Bellatrix, czy rodzeństwo Carrow'ów... Niektórzy się go bali, ale przede wszystkim czuli podziw! Więc po co i dlaczego mieliby się jednoczyć i go zabijać? Poza tym... skoro sam Dumbledore (którego jako jedynego boi się Czarny Pan) walcząc z Voldemortem nie mógł go pokonać ("Harry Potter i Zakon Feniksa"smiley to jak mieliby to zrobić śmierciożercy...?
immortality_ dnia 26/10/2008 18:18
no widzisz.
a o ciekawostce o której napisałaś to nie wiedziałam.
Minerva Dumbledore dnia 08/11/2008 19:48
Eee... Ale po co mają go zabijać?? Przecież oni mu służą bo chcą i go uwielbiają! Po co mieliby zabijać swojego... pana? Artykuł trochę bezsensu, jak dla mnie. A ciekawostaka? Dla mnie to żadna ciekawostka...
Gwenog_Jones dnia 14/11/2008 22:03
Ludzie!! Nie zauwazyliscie tu jednego bledu??!!! Smierciozercy niewiele wiedza o horkruksach, nawet jesli to nie sa tak utalentowani jak Dumbledore, a nawet jemu horkruksy sprawialy klopot np w odnalezieniu... LUDZIE!
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 5% [2 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 24% [9 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 49% [18 Głosów]
Nędzny Nędzny 8% [3 Głosów]
Okropny Okropny 14% [5 Głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Fleur13
(Prefekt Naczelny)
05/12/2008 13:35
dobra ...wieczorem moze jeszcze wpadne
pa pa ;*

OLCIA
(Pracownik Ministerstwa Magii)
05/12/2008 13:31
Albus, jeszcze nie skoczyles? nawiazcie jakis fajny temat to cos sie zacznie dziac!

Fleur13
(Prefekt Naczelny)
05/12/2008 13:31
Np.???

Albus-Brian-Animag
(Charłak)
05/12/2008 13:30
ludzie niech cos sie zacznie dziacccccccc!!!!!!!!!!!!!

OLCIA
(Pracownik Ministerstwa Magii)
05/12/2008 13:29
Prawda.

Fleur13
(Prefekt Naczelny)
05/12/2008 13:24
ale nie buda..smiley

Fleur13
(Prefekt Naczelny)
05/12/2008 13:21
swiat jest piekny co nie ??smiley


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2007 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Tibia, Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter