Tajemnica blizny - Teorie, przemyślenia...

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Które zwierzę ze świata Harry'ego Pottera chciałbyś posiadać?

sowę

kota

ropuchę

szczura

hipogryfa

smoka

trójgłowego psa

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

Tajemnica blizny

Zapewne każdy z was kiedyś zastanawiał się, czym tak naprawdę jest blizna Harry'ego. Ten temat wywołał prawdziwą burzę na forach internetowych całego świata! Na początek jednak trochę przypomnienia.
Harry swoje znamię ,,zawdzięcza'' Lordowi Voldemortowi, który chcąc zabić młodego Pottera rzucił na niego zaklęcie Avada Kedavra.
Klątwa odbiła się jedak od chłopca i trafiła Czarnego Pana. Sami-Wiecie-Kto potrzebowal aż czterech lat, aby z powrotem powrócić do swojej dawnej świetności. Jednak wróćmy do Harry'ego. Chłopca obroniła osłona, którą, oddając za niego życie, zapewniła mu jego matka. Jedynym znakiem po tym tajemniczym zdarzeniu jest blizna w kształcie błyskawicy. Znamię piecze Pottera wtedy gdy Voldemort jest w pobliżu. Istnieje wiele hipotez czym ona naprawde jest...

1.Voldemort umyślnie zostawił na czole Harrego to znamię. Blizna jest czymś w rodzaju ,,zapieczętowania'' horkruksa .Chłopiec, aby ostatecznie zabić Czarnego Pana będzie musiał zabić najpierw samego siebie!!!

2.Wszystko okazuje się jednym wielkim snem!!
Harry niedoceniany i osamotniony chłopiec poprostu chciał śnić o czarodziejach, magii, różdżkach. Tam czuł się lepszy i w pewnym stopniu ,,wywyższony". Jego rodzice umarli w wypadku samochodowym, a on zamieszkał u wujostwa.

Wiem, że te hipotezy są dość nietypowe, jednak ten temat jest tak ciekawy, że trzeba go rozwinąć! Uwaga!! Nie bierzcie tego na serio, to są tylko domysły!! A co wy o tym sądzicie? Czy macie swoje własne hipotezy? KOMENTUJCIE!!
Wyrażajcie swoje uwagi i zastrzeżenia!

Druga część tego artykułu znajdziecie TUTAJ.
Tajemnica blizny
H@rry 07/10/2006 19:00
Czytano 1318 razy
Liczba komentarzy - 36
nimfadoraxD dnia 08/10/2006 17:51
hej H@rry!!! Nie ukrywam, że ze sporym zainmteresowaniem przeczuytałam twój artykuł!! 1 hipoteza wydaje sie realna... ale najpierw harry będzie musiał zmierzyć się z Voldemortem, a dopiero na końcu bedzie musiał zabić siebie!!! Druga wudaje mi się nie wiarygodna ale to moje zdanie!!!!
P.S . trzymaj się... ja chyba tez musze coś w końcu napisać... ale czasu mi brakuje:/
Zucher dnia 10/11/2006 15:59
Art dobry tylko skad takie pomysły
monika_black dnia 20/11/2006 17:43
Możliwe, choć trochę nieprawdopodobne.
Zucher dnia 21/11/2006 19:55
Dziwne .... Bardzo Dziwne ... Zarazem Ciekawe
Emma Watson dnia 23/11/2006 19:24
Wiesz że miałam podobne domysły?
Emma Watson dnia 23/11/2006 19:25
Bardziej realne wydaje się to że Harry musi zabić także samego siebie ....
Emma Watson dnia 23/11/2006 19:27
Chociaż Rowling kiedyś wymsknęło się że Harry gdy skończy szkołę a przecież w 7 części ma już do nie nie chodzić, to będzie opisywała jego dorosłe życie...
Emma Watson dnia 23/11/2006 19:27
ale o czym by wtedy pisała?
Madzia Watson dnia 26/11/2006 10:14
ten pierwszy punkt jest NAPEWNO nie prawdziwy
Skoro blizna byłaby horkusem to czy Voldi próbójąc zabić Pottera nie wiedziałby że zniszczy też swego horkusa? Co do 2 punktu też wątpie.
Rambo13 dnia 26/11/2006 14:14
Ja uwazam ze ta blizna, to pozostalosc po Voldemorcie. Moim zdaniem ta blizna to częśc mocy Voldemorta.Moze dzieki bliznie Harry jest taki silny ze potrafi przeciwstawic sie Czarnemu Panu.Mysleliscie kiedys czemu H.Potter jest taki silny?To tylko chlopiec a niejednokrotnie byl w stanie walczyc jak rowny z rownym z Voldemortem... Sadze ze chcac zabic Harrego zostawil mu troche soej mocy i czesc siebie...dlatego blizna piecze gdy CZarny Pan jest blisko Harrego Pottera.To jest moje zdanie.
Herma dnia 27/11/2006 14:54
Ciekawa teza Rambo!
Nimfa dnia 28/11/2006 21:44
Ma nadzieję, że obie te hipotezy nie okarzą się prawdziwe... Zwłascza 2, beznadziejne byłoby takie zakończenie
kanarek dnia 30/11/2006 13:35
hmmmmmmmmmmmmmmmm
niewiem z kon ta blizna ale zgadzam sie z rambo że to pozostałosc po woldemorcie
Lily dnia 05/12/2006 15:26
wedlug mnie obie teorie nie mogą sie sprawdzic
kanarek dnia 06/12/2006 16:28
ta ta blizne to złowrogie zaklęciekture żucił
TomV dnia 23/12/2006 15:11
Ten pomysł ze snem... na pewno tak nie będzie.smiley
James_Potter dnia 25/12/2006 13:32
hehe nie wierze w to Harry nie bedzie horkruksem!! ludzie zrozumcie to w koncu
You know who dnia 25/12/2006 16:31
No, no H@rry, artykuł niezły, pogratulować bujnej wyobrażni, ciekawe rozwiązania, ale wydaje mi się, że w jednym stwierdzeniu jest błąd piszesz: "Sami-Wiecie-Kto potrzebowal aż czterech lat, aby z powrotem powrócić do swojej dawnej świetności." Czterech?!; str672 tom4 : "już trzynaście lat minęło odkąd widzieliśmy się po raz ostatni." Voldemort powróciłpo trzynastu latach a nie po czterech.smiley
HP-maniaczka dnia 25/12/2006 18:55
Taaa... jesnę, malutki pan Potter wymyślił sobie, że jeste czarodziejem. Idź do Rowling i jej to powiedz. Obalisz cały świat HP. Za to wieże mocno w 1 teorię...
Pawel_155 dnia 27/12/2006 21:38
Według mnie Voldemort nie planowal pozostawienia mu swej mocy to zdarzylo sie nie spodziewanie a blizna jest znakiem który laczy Harrego i Voldemorta bo dzieki niej Harry moze znac odczucia Voldemorta i czy cos planuje srogiego
PietroX dnia 28/12/2006 04:15
Pierwsza i druga hipoteza nie ma najmniejszego sensu. Kazdy by sie chyba zabil, gdyby to wszystko okazalo sie snem. Pierwsza hipoteza jest bardzo glupia : przeciez, tylko Harry ma pokonac Czarnego Pana, prawda? Wiec jesli to on jest horkruksem, to jak zabije samego siebie, a potem Sami-Wiecie-Kogo? Dwie hipotezy nie zawieraja najmniejszego sensu...
melancholia dnia 28/12/2006 14:46
Och na moje, to po prostu zwykła blizna. Nie ma co tu debatowac na ten temat. Ile osób zostało rannych, podczas napadów, postrzałów itp. A fakt, że blizna przypomina błyskawice jest caazystym przypadkiem, mogła również przypominać drzewo i co byście wymysliali, że Harry ma jakieś powiązania z Eflami Leśnymi???smiley
amnesii dnia 29/12/2006 11:00
Z maelancholią się nie zgodzę, ale popieram pomysł, że Voldi zostawił część mocy Harry'emu. Co do hipotez jedna dziwaczniejsza od drugiej, ale cóż...to zależy od wyobrażni
TomV dnia 23/01/2007 19:47
Blizna horkruksem? Taaaaaaaak?
No dobra to jak wyjaśnicie to: Voldemort przybył do Doliny Godrika z celem pozbycia się chłopca, który miał się stać dla niego zagrożeniem. Czarny Pan zabił Jamesa, Lily i podszedł do Harry'ego. Chciał go zabić. Po co miałby tworzyć na czole bliznę-horkruks komuś, kogo zamierzał właśnie zniszczyć??? Tworzyć horkruks, a potem rzucać na niego Avadę Kedavrę????? Bez sensu...
Nuda dnia 01/02/2007 22:59
Eeeej , byla by faza jakby to byl jedny po prostu jedny SEN.Bo wiemy ze ostatni wyraz to blizna.Wiec moze byc "Harry obudzil sie i znikla nawet blizna".Ale nie , to bylby chyba za duzy szok xD xD
Natalka184 dnia 02/02/2007 18:15
Tą teorię o śnie już słyszałam. Gdyby była prawdziwa cała historia okazałaby się bezsensowna. Ja bym chyba zwątpiła w Rowling. Ale na pewno tak nie będzie...
Black Lilly dnia 08/02/2007 17:16
teoria ze snem jest trochę mało prawdopodobna. Gdyby tak było to nie śniłby raczej że wraca na wakacje do wujostwa, tylko ze cały czas jest w swiecie magii
Black Lilly dnia 08/02/2007 17:23
a tak nawiasem....
Voldemort potrzebował 13 LAT na odzyskanie ciała a nie 4 jak napisałes
Parvati dnia 09/02/2007 22:36
heh druga hipoteza jest malo prawdopodobana. ale kto wie.... Pierwsza już bardziej ale tez małe szanse, żeby Voldemort tak zrobił
Parvati dnia 09/02/2007 22:36
heh druga hipoteza jest malo prawdopodobana. ale kto wie.... Pierwsza już bardziej ale tez małe szanse, żeby Voldemort tak zrobił
Peeves dnia 10/02/2007 22:38
mam nadzieje ze jednak twoja druga etoria sie nie spelni choc bylaby ciekawym zwienczeniem calego cyklusmiley
Fleur-Delacour dnia 18/02/2007 11:22
hmm.. nie wiem ciekawe smiley
Salazar dnia 20/02/2007 06:29
1 wydaje mi się prawdopodobna ale 2 nie
kajablack dnia 17/05/2007 14:11
Pierwsza teza wydaje sie byc realna,bo watpie zeby Rowling chciała u spic głównego bohatera na tak długi okres.Nie, 2 teoria odpada!!!
szczurek_13 dnia 03/07/2007 21:32
nie nie nie nie. OOOO i jeszcze raz O za tą głupote ze snem
Harry Potter23 dnia 08/07/2007 16:44
1 teza może okazać się prawdą ale wątpie by Harry był horkruksem ale ta 2 teza jest do kitusmileysmileysmiley
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

OLCIA
(Pracownik Ministerstwa Magii)
05/12/2008 13:07
nara, milego spadania

Albus-Brian-Animag
(Mugol)
05/12/2008 13:06
ide skoczyc z balkonu(4 pietro)
narasmiley

Albus-Brian-Animag
(Mugol)
05/12/2008 13:05
wlasnie

OLCIA
(Pracownik Ministerstwa Magii)
05/12/2008 13:03
A widzisz zeby cos sie dzialo? wieje nuda.

speeader6666
(Uczeń Hogwartu)
05/12/2008 13:02
elo ^^ przed chwila wlazlem

Albus-Brian-Animag
(Mugol)
05/12/2008 12:57
co slychac
jest cos ciekawego?

Albus-Brian-Animag
(Mugol)
05/12/2008 12:53
siema, wlasnie weszlem na kompa


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2007 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Tibia, Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter