Tajemnice pani Rowling - Teorie, przemyślenia...

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Co sądzisz o Pottermore?

Fantastyczne, nie mogę się oderwać!

Spodziewałem się czegoś lepszego, ale nie jest źle

Jeszcze się nie zarejestrowałem

Kompletna strata czasu

Nie wiem, co to jest Pottermore

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

karpacz pogoda na jutro

Tajemnice pani Rowling

W tym temacie chciałbym poruszyć temat tajemnic Joanne Kathleen Rowling. Co ukrywa i co POWINNO zostać wyjaśnione w siódmej, ostatniej części Harry'ego Pottera.

1. Tajemniczy R.A.B.
Kim on jest? To pytanie zadaje sobie chyba każdy potteromaniak. Najbardziej prawdopodobna jest wersja, że to Regulus Arcturus (Alphard) Black. Wydaje się to niemożliwe, ponieważ nawet Dumbledore przynał, że nikt SAM nie potrafiłby wynieść medalionu z jaskini. Może to być brat Dumbledore'a, Aberforth, w co bardzo wątpię, szczególnie, że inicjały się nie zgadzają i Rowling później sama przyznała, że Aberforth pracuje jako barman w Gospodzie Pod Świńskim Łbem. Jest jeszcze jedna wersja, która przedstawia, jakoby R.A.B. to były trzy osoby. Jeżeli to prawda to może okazać się, że tłumacz źle przetłumaczył list w którym ktoś się wypowiada w pierwszej osobie i liczbie pojedynczej.

2. Severus Snape. Dobry czy zły?
Jest to temat już przeżyty na tej stronie. Jedni chórem mówią, że Snape zdradził Dumbledore'a, innych nie opuszcza myśl, że wszystko było ukartowane i Dumbledore'a poświęcił się, aby Snape mógł nadal być agentem Voldemorta i mieć jaką taką ochronę nad Harrym. Warto też zwrócić uwagę na kłótnię Dumbledore'a ze Snapem, którą Hagrid przypadkowo usłyszał. Snape mówił, że NIE ZECHCE tego zrobić, a Dumbledore stał przy swoim, że jak się zgodził to niech nie podgrymasza. Być może chodziło o Przysięgę Wieczystą i zabicie Dumbledore'a, gdy Malfoy tego nie dokona (a wiadomo, że i tak by nie dokonał).

3. Tajemnicza zasłona w Ministerstwie Magii, gdzie zginął Syriusz Black.
Zasłona ta może mieć duży wpływ na akcję Deathly Hallows. Na obrazku z siódmej części, widać po bokach dwie zasłony. Być może chodzi właśnie o nie, ale tego nie wiadomo. Rowling lubi zaskakiwać i kto wie czy zagadka z Syriuszem się nie wyjaśni. Gdyby miał zginąć na zawsze Rowling opisałaby, że Bellatrix trafiła go avadą (dla lepszego efektu), a on dostał "jedynie" oszałamiaczem.

4. Po której stronie jest Draco Malfoy?
Wydaje mi się, że Malfoy w końcu się przełamię i zostanie jednak po dobrej stronie (o ile Voldemort go wcześniej zabije- w co bardzo wątpię) i pomoże nawet Harry'emu odnaleźć horkurksy. Malfoy nie jest zły. Jest jedynie źle wychowany, ale mieć w domu przez kilkanaście lat Lucjusza Malfoya, trudno być miłym i koleżeńskim w stosunku do innych.

5. Miłości. Ron i Hermiona. Harry i Ginny. Neville i Luna (?).
Wiadomo, że Harry kocha Ginny, ale temat Rona i Hermiony wzbudza największe emocje. Będą w końcu razem czy też ich zupełnie odmienne charaktery przeciwstawią się. Co do Nevilla i Luny to nie wiadomo czy pojawią się w Deathly Hallows, ale miejmu nadzieję, że kolejna miłość ujrzy światło dzienne nad kartkami książki. Jest jeszcze jedna miłość, o której muszę wspomnieć (choćby ze względu na Moony Alex :D:D) to Remus Lupin i Nimfadora Tonks. Według mnie nikt z nich nie umrze i mimo, że Lupin nadal będzie wilkołakiem to ich miłość będzie kwitła.

6. Czy blizna jest horkruksem?
Ja nie podzielam, ani zdania, że nią jest, ani że nie jest. Mogłaby być, ponieważ Voldemort wiedział, że harry będzie jego wielkim triumfem i chciał w ten sposób stworzyć ostaniego horkruksa, więc zabijając James'a i Lily, a nie mogąc zabić Harry'ego, przypadkowo umieścił horkuks w Harrym w postaci blizny? Sam Dumbledore powiedział, że żywe stworzenia mogą być horkuksami( wtedy myślał nad wężem Nagini). Nie może być, ponieważ: Może trzeba wypowiedzieć specjalną formułę, na oderwanie części duszy, a Voldemort akurat wtedy nie myślał o tym, prawie umierając.

7. I to co mnie najbardziej dręczy. Zniszczenie Voldemorta.
Każdy z Was na pewno myśli, że zostanie on zabity przez Harry'ego przez Avadę kedavra. Nie słuchacie (ja też w pewnym momencie nie słuchałem), jak Dumbledore bez przerwy mówi Harry'emu, że to coś co czyni go potężniejszym od Voldemorta to miłość. Harry zdaje się w to nie wierzyć, ale to jest motywem całej serii. Nie przemoc, ale miłość. Przypomnijcie sobie słowa Voldemorta i Dumbledore'a z Zakonu Feniksa:

"-Nie ma nic gorszego od śmierci, Dumbledore! - warknął Voldemort.
-Mylisz się (...) Ale twoja niezdolność zrozumienia, że są rzeczy o wiele gorsze od śmierci, zawsze była twoją największą słabością..." (Harry Potter i Zakon Feniksa, rodział 36, strona 889).

Co miał na myśli Dumbledore? Co jest gorsze od śmierci? Nie chodzi tu oczywiście o miłość, ale o pokonanie wroga POPRZEZ miłość. To wpajał Dumbledore Harry'emu przez kilka lat. I to może być główny czynnik, zniszczenia Voldemorta. Co się stanie...- zobaczymy :).

Tematu, czy Harry jest potomkiem Gryffindora nie przedstawiam, ponieważ został on wspaniale opisany już przez Anikę.

To są oczywiście teorie i od razu chciałbym wyjaśnić, że ten artykuł nie ma na celu przekonania Was do tej czy innej rzeczy, ale po prostu są to domysły, które wigurują na czatach, forach i na tej stronie. Chciałem je tylko przypomnieć i pokazać co jest ważne, a co nie. Jeżeli coś pominąłem (a to bardzo możliwe) proszę o wypowiedź w komentarzu, ponieważ jest jeszcze wiele rzeczy które powinny się wyjaśnić, ale jest ich dużo i niektóre są banalne, więc ich nie przedstawiałem.
Tajemnice pani Rowling
Pan Nocy 12/05/2007 11:44
Czytano 4132 razy
Liczba komentarzy - 82
fanka-ginny-weasley dnia 12/05/2007 12:00
ooo...jestem 1.
No pomysł był super, ale potem schodzisz na psy. Neville i Luna?? Idiotyczne. Blizna horkruksem - wątpię. Za to ciekawa jestem po której stronie jest młody Malfoysmiley
Angelina dnia 12/05/2007 12:03
Bardzo ładnie wszystko miejwięcej podsumowałeś. Znowu pajawiły sie hipotezy na których rozwiązanie musimy oczywiście poczekać do czasu w którym wydadzą 7 tom. Skłania on oczywiście do ponownych przemyśleń (zresztą jak wiele artów na tej stronie), które już niedługo się rozwieją. Zastanawiam się nad postawieniem Ci P lub W. No ale ogólnie nie ma się do czego przyczepić więc daje Wybitnysmiley. PS: Jedynie fragment z Luną i Nevillem bym zmieniła.
Hermi 06 dnia 12/05/2007 12:04
Twój Art skupia się na domysłach i możliwe, że Rowling wyjaśni to wszystko w 7 tomie, ale niekoniecznie, może zostawi jakiś temat dla nas... do przedyskutowania
Katie_14 dnia 12/05/2007 12:08
No niektóre pomysły fajne. Ale nie wydaje mi się że Snape jest po dobrej stronie. Daje Z
wiktor dnia 12/05/2007 12:09
1. Dumbledore tak powiedział, ale nie wiadomo co było w misie gdy R.A.B. zdobywał medalion. Może sam napełnił czarę?
2.Snape cały czas nienawidził Harry'ego. Pokłócił się z Dumbledorem. Moim zdaniem Dumbledore zdziwił się sam zachowaniem Snape'a. Snape myślę że jest po stronie Voldemorta
3.Syriusz żyje, może to jest coś takiego że teleportuje w jakieś odległe miejsce z którego nie można się deportować, nie wiem. Ale moim zdaniem on żyje
4.Malfoy dobry? To tak samo jakby Harry został śmierciożercą. Nie będę komentował
5.----
6.Blizna w MM "pękła", tak było napisane, może z bólu, ale zawsze. Raczej nie
7.A widział ktoś książkę w której zło zwycięża?
Z drugiej strony zawsze musi być ten pierwszy raz. Ale raczej nie w HP
EDIT: Aha, ocena. Daję...hmmm...W!!!
Lady Minionette dnia 12/05/2007 12:12
Art bardzo dobrze wszystko ukazuje, wszystkie zagadki, co powinno się stać, bravo!
xmartusia dnia 12/05/2007 12:13
super artykuł. poruszyłeś tematy które dręcza fanów od jakiegoś czasu. miejmy nadzieje ze w tej ostatnij czesci zostana one wyjasnione.smiley
cho89 dnia 12/05/2007 13:43
świetny art smiley mój komentarz:
1. NIE MOŻE się okazać, że tłumacz źle przetłumaczył list R.A.B.'a, gdyż w angielskiej wersji ów R.A.B. też wypowiada się w pierwszej osobie liczby pojedynczej. ewentualnie mógł tłumacz źle podejść do kwestii płci tej osoby. nie wiadomo, czy jest to kobieta czy mężczyzna.
2. co do powrotu Syriusza - popieram. autorka ponoć wspominała, że w 7 części wróci jedna z wcześniej 'zabitych' postaci. a spośród nich tylko Syriusz nie dostał Avadą, więc jego powrót jest najbardziej prawdopodobny.
3. Też mi się zdaje, że Draco w ostatecznym rozrachunku okaże się dobry.
4. Nie sądzę, aby blizna była horkruksem. to by było jakieś takie.. bezsensowne.
5. popieram Cię w 100% w kwestii punktu 7. we wszystkich fun fickach o ostatecznym starciu wszyscy piszą, że Harry zabija Voldzia Avadą. wkurza mnie to zawsze.. to jest w końcu zaklęcie NIEWYBACZALNE, a od pierwszego tomu przewija się motyw MIŁOŚCI jako największej mocy Harry'ego.
daję W smiley pozdrawiam
oswald dnia 12/05/2007 13:44
Wszystkie najwazniejsze udręczenia potteromaniaków ujęte i opisane po krótce w jednym arcie. SUPER
asia15963 dnia 12/05/2007 13:52
no może i tak, ale wątpię, żeby R.A.B to były trzy osoby ;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/co do pokonania Voldemorta to się całkowicie zgadzam,
Krzysiek312 dnia 12/05/2007 14:21
Ja tam tylko powiem, że dowiemy się tego wszystkiego w 7 tomie.
Dziedzic Gryffindora dnia 12/05/2007 14:28
Myśle że dobrze opisałaś to co Cię "dręczy"... Daje Psmiley
Asiula_HP dnia 12/05/2007 14:37
Fajnie,z ę zostały zebrane te wszytskie watpliwości w jedno,a co do pokonania Volcia, to jest to bradzo ciekawa teoria, z która sie zgadzam daje Wsmiley
Ginny Potter dnia 12/05/2007 14:52
noooo w końcu jakiś porządny art bardzo się rozpisałeś i ciekawie opisałeś swoje przypuszczenia więc dam oczywiście W
paniczna dnia 12/05/2007 15:09
Bardzo ładnie to opisałeśsmiley Wszystko ująłeś w jedno,no i ten fragment,w którym zastanawiasz się nad miłością Luny i Nevilla....Fajnie,pasowali by do siebie.smiley Oczywiście daję W bo nie było błędów(oprócz harry,z małej litery,ale to każdemu może się zdarzyc;P).
Pozdrawiamsmiley
GinnyPotter dnia 12/05/2007 15:14
Ja nie przypominam sobie żadnych innych rzeczy, które powinny się wyjaśnić. Wszystkie już wypisałeś i opisałeś. Bardzo fajny art.
luna_pomyluna dnia 12/05/2007 15:21
świetny art... hmnm... fajne tezy i podejrzenia, masz fajny styl pisania, podoba mi się to że tak jak wszyscy nie rozpatrujesz tego temtu ze Snape'em itp... aha, a co do Neville'a - to fajny kumpel ale nie wiem czy chłopak... ale cóż miłość jest ślepa, może nawet tak Luna się zakocha... daję W!
Dzikimmzpl dnia 12/05/2007 15:22
coś mi się nie wydaję, aby brat Syriusza był R.A.B'em... ale art jest w porzo;-) super, ciekawe przemyślenia...
MaTe dnia 12/05/2007 15:25
Mi także sie podoba ten art. Dużo tłumaczy i to z R.A.B'em. Ja także sie zastanaiwiałem kto to może być.
kaasssia dnia 12/05/2007 15:40
art ciekawy .. ;p niestety , żeby sie o wszsytskim przekojnac trzeba czekac do wydania ostataniej czesci ..
Lestrange dnia 12/05/2007 15:54
Świetny art, ale faktycznie Neville i Luna? Hahaha
susu dnia 12/05/2007 16:05
Bardzo dobry tematsmiley Troch się nie zgadzam z niektórymi argumentami, ale każdy ma własne zdanie.
gimikis dnia 12/05/2007 16:30
Nie wiedziałam, że Rowling powiedziała, że brat Dumbledore'a pracował w tej gospodzie (a tak na marginesie, to czy on w ogóle był na pogrzebie?...). I myślę, że tłumacz nie mógł tego źle przetłumaczyć. To nie wchodzi moim zdaniem w grę.
Padma Patil dnia 12/05/2007 16:39
Fajny art. Daje ci Wsmileysmiley
Narsise Malfoy dnia 12/05/2007 16:42
myślę, że Draco będzie po dobrej stronie ^^ i właśnie, ja też nie wiedziałam, że Rowling mówiła tak o bracie Dumbledora ;> ogólnie fajny art daje P smiley
Moniczka99 dnia 12/05/2007 16:44
Fajne podsumowanie, choć jeszcze dużo więcej się dowiemy np. dlaczego Dumbledore uśmiechnął się, po tym jak Harry mu powiedział, że L.V. mógł go wreszcie dotknąć.... ale fajnie napisanesmileysmileysmileysmiley
Zelda dnia 12/05/2007 16:50
Mam nadzieję, że dowiemy się wszystkiego i jeszcze więcej w 7 tomie HP : >
Wood dnia 12/05/2007 18:00
podziwiam ten artykuł smiley nie wiem tylko skąd wziął się pomysł na miłość Luny i Neuvilla ? smiley
Poznaniaczek dnia 12/05/2007 18:26
Art. naprawdę bardzo dobry.
W wielu punktach się z tobą zgadzam.
Barkuje mi tylko tematu
CZY ALBUS DUMBLEDOR MIAŁ SWOJEGO HORKUKSA? Bo jak wiemy mógł stworzyć.
I ten co ma wrócić to właśnie stawiam na niego.
Chociaż chciałbym aby wrócił i Albus i Syriusz.smiley
chrapak_kretorogi dnia 12/05/2007 18:54
taaa... hp jest pelen tajemnic, wielu rze3czy trzeba sie domyslac i szczerze mowiac mama nadzieje ze Rowling nie wyjasni wszystkiego do konca w 7 czesci bo wtedy hp nie mialby juz tego dreszczyka emocji nawet po skonczeniu serii smiley a w sumie to kto wie moze bedzie wiecej czesci???? wiem ze autorka powiedziala ze nie lecz nigdy nic nie wiadomo - tak jak w ksiazce smiley pzdr smiley
Pan Nocy dnia 12/05/2007 18:57
Poznaniaczek, bardzo wątpię w teorię iż Albus Dumbledore stworzył sobie horkruksa. Musiałby wtedy zabić, a to kompletnie odpada. Dumbledore napewno nie miał horkruksów, a z tych co mogą wrócić stawiam na Blacka. smiley
chrapak_kretorogi dnia 12/05/2007 19:03
poznaniaczek przeciez gdy harry rozmawial z damblem o horkruksach to ten powiedzial ze to jest najgorsza rzecz jaka moze zrobic czarodziej a w ogole to przeciez damblus byl dobry wiec na 100000% nie ma swojego horkruksa. i ostatnia rzecz: gdyby mial horkruksa to po avadzie zostalby z niego cien, duch tak jak z voldka ale on po prostu umarl jak zwykly czlowiek tyle ze od zaklecie. wiec zanim cos napiszesz to sie zastanow czy to w ogole mozliwe
Ethell dnia 12/05/2007 19:30
To sie nazywa artykuł! super mi sie podoba daje W
Kate dnia 12/05/2007 19:46
Siedem propozycji zakończenia wątków na siódmy tom. Pomysłowo, zgrabnie i w ogóle świetnie. Jestem przekonana, że wszystkie te przemyślenia zostaną dokładnie (?) wyjaśnione w książce, na którą tak czekamy. W.
doo_renstwo dnia 12/05/2007 19:52
ŁoŁ !

Myślisz poprawnie !
Długie i zgrabne. Takie myślenie jest nam potrzebne ! Dajęęę W!
pawel1992 dnia 12/05/2007 19:56
Nie wiedziałem, że Rowling powiedziała, że brat Dumbledore'a pracował w tej gospodzie... Dziwne to
Awangarda dnia 12/05/2007 20:26
Błagam odczepcie się od Snape'a!!! On jest DOBRY i po ukazaniu sie 7 czesci wszyscy bedziecie mnie... ekhm..to znaczy Snape'a blagac o przebaczenie na kolanach!!! (o ile ktos go nie zabije) Nasz ukochany Dyrektor byl umierający wiec kazal Snape'owi nie lamac "obietnicy" danej Narcyzie!!!
Draco Malfoy dnia 12/05/2007 20:49
a co tam... daje W... Artykuł dobreze napisany i większośc wyjaśnień jest prawdopodobna...
Dread Lord dnia 12/05/2007 20:50
No dodałeś nic nowego, ale przynajmniej to co jest jest dobrze i przejrzyście napisane
Gruba Dama dnia 12/05/2007 20:51
właśnie to jest fajne w jej książkach...dużo niewiadomych i rzeczy do domyślania się...
Carola dnia 12/05/2007 20:58
1. to jest raczej jedna osoba..moze mu ktoś pomagał (brat syriusza) ktorz wie smiley
2. co do Snap'a to w sumie kto go wie..nienawidzim James'a wiec czemu miał by pomagac Harry'emu??moze ten jeden jedyny raz Dumbledore sie pomylił..zreszta jak go zabijał to Dumbledore go blagał...
3. w sumie fajnie by było gdzyby Syriusz wrocił bo fakt tez sie zdziwiłam ze dostał tylko oszałamiaczem nie avada..przecież równie dobrze mogł cos wymyslic i sie ukryc (ale nie przychodzi mi do głowy co)
4. co do Malfoy'a to mam mieszane uczucia..on pomagac Harry;emu??watpie ale możliwe ze tak bedzie..
5. Luna z Nevill"em..bardzo watpliwe..a co do pozostałych to mam nadzieje smiley
6. zgadzam sie w 100% smiley
7. mam nadzieje ze Harry go pokonasmiley moze jest cos co sie wyjasni dopiero w 7 czescismiley
Ps. W oczywiście bardzo mi sie podoba smiley
Smierciojadek dnia 12/05/2007 21:02
art jest w porządku, ładnie napisany, błędów się nie dopatrzyłam ;D ogólnie mi się podoba, all dowiemy się w VII tomie xD
Harter dnia 12/05/2007 21:48
nie mogę się doczekać 7 części bo mam nadzieje że to sie wyjaśni, a art świetny smiley
Ginny_Weasley_ dnia 12/05/2007 22:23
Nie no nqapewno blizna nie jest horokusem po po pierwsze i najbardziej oczywistsze horokusa nie mozna zostawic przez przypadek rzucając na niego zalkecia Avada Kedavra. Trzeba sie nad tym skupic i włozyc duzo pracy.

I jescze zapomniales napisac czy sie wyjaśni o Glizdogonie. Czy pomoze Harry'emu bo chciałabym przypomnic ze Dumbledore powiedzial ze Harry'ego i Glizdogona łaczy więż, magia w najbardziej nieprzeniknionym aspekcie. A po za tym chyba tiara przydzialu nie przydzielila na darmo Glizdogona do Gryffindoru
Poznaniaczek dnia 12/05/2007 22:25
A wiec posłuchajcie.
Sam chrapak_krętorogi napisał że Albus powiedział żę jest to najgorsza rzecz jaką moze zrobić czarodziej.
hmm... a skąd on to wie?
może wie bo sam to zrobił?
Zrobił, poznał się na tym, zobaczył jakie to złe i dlatego tym tak gardzi. Albus nie zawsze był dobry, w 1945 roku zabił w końcu człowieka (tak było napisane na karcie z czekoladowej żaby).
A co do ducha. To widziałeś spadające ciało?
Jak się nie mylę Albus wypadł przez okno, wiec nikt nie mógł widzieć. Pozatym L.V mówił że był czymś mniejszym niz duch, sam tego nie potrafił określić.
Monarcha dnia 12/05/2007 23:41
Napisane pięknie nie za krótkie i oparte cytatami. to mi sie podoba daje wielkie W za pomysł i wykonaniesmileysmiley
TomV dnia 13/05/2007 00:03
Albus + horkruks? To niemożliwe! To, że zabił Grindewalda w 1945 nie znaczy, że jest złym człowiekiem. Pozbawienie kogoś życia nie jest równoznaczne ze staniem się złym człowiekiem (tym bardziej jeśli ofiarą jest zły człowiek jak czarnoksięznik). Nie wierzę w to, by Albus stworzył horkruksa. Zresztą to byłoby już trochę... hm... naciągane.
ToMoKo-chan dnia 13/05/2007 00:07
Ciekawy artykuł xD Mogło być trochę dłuższe,ale nie jest źle. Zaciekawiła mnie teoria blizny Potter'a. naprawdę ciekawe.Daję P. ^^
oliffka dnia 13/05/2007 00:19
swietny art bardzo przemyslany i szczegolowy. trafne spostrzezenia smiley
Poznaniaczek dnia 13/05/2007 02:02
TomV to jak sobie odpowiesz na pytania:
Skąd Albus wie, że Horkrusy są złe?
Dlaczego nimi tak bardzo gardził?

Poprostu uważam że nie ma dowodów że nie stworzył horkrusa i wiecej argumentów jest że stworzył.smiley
Majandra dnia 13/05/2007 02:20
zgadzam sie z wiekszoscią tez z artykułu a najbardziej mi zależy na tym zeby ostatniemu z 'dobrych' maruderów nic się nie stało i pozwolił Tonks nauczyc go bycia kochanym. Blizna horkruksem? Bzdura!
pawel1992 dnia 13/05/2007 09:57
hm... nie wydaje mi sie zeby RABem były trzy osoby...
Lady Minionette dnia 13/05/2007 10:05
Właśnie, to chyba nie możliwe???
Lord Voldemort X dnia 13/05/2007 11:01
Dlaczego nie?... Longbatom i Luna?... Dobe
Co do R.A.B. skąd wiemy że tłumacz nie zrobił wielkiego błędu w tłumaczeniu. Przeciesz on sam nie wie co to jest R.A.B. . Może to nie być osoba, może jakieś żywy (żywe) Horkusy.... .
voldemordriddle dnia 13/05/2007 11:13
R.A.B. ROWLING AVADA BLACKsmileysmileysmiley
fati166 dnia 13/05/2007 11:31
Od razu mowie daje P!!Co do tajemniczego R.A.B. to nie wprowadzę nowej hipotezy(albo to jest Black albo nowa postać)Nevile na pewno pojawi się w DH.Nie zapominajmy,że to on mógł zostać wybrańcem.(ale LV wybrał Harrego)A co do Luny i Nevila to bardzo możliwe.Tylko jak Harry pokona LV??-wątpie by użył avady,nie jest do tego raczej zdolny,i tak raczej by mu to nie wyszło.Napewno pokona go "miłością"-tylko jak na to musimy poczekać.A co do blizny:Jak już by była ona horokrusem to napewno przypadkowo.Bo co za debil umieszczał by w Harrym Horrokurusa a później by zabijał swoją cząstkę duszy.Zapomniałeś jeszcze o Glizdokonie.smiley
nindalf_black dnia 13/05/2007 11:51
Glizdogon pomoże Harry'emu zabic Voldemorta i będzie to ostatnia rzecz jaką zrobi Peter...Luna i Neville na pewno będą razem...Snape musiał zabic Dumbledore'a, bo bał się śmierci...
Herma33 dnia 13/05/2007 12:12
Ogólnie art jest w porządku. A co do niektórych punktów. Nie wiem kto to jest R.A.B. i nie chce mi się w to już wnikać. Syriusz może, jak najbardziej wrócić. Snape jest po stronie LV , a Draco sie opamieta i w końcu przejży na oczy( on musi się tylko wyrwać spod zgubnego wpływu ojca)A Neville i Luna razem? kompletnie nie mam pojęcia. Natomiast, jeżeli chodzi o horkruksy Dambiego, to uważam, że jest to możliwe. I zgadzam się z tobą co do ostatecznego starcia. Harry nie jest mordercą i nie potrafiłby zabić choćby najgorszego wroga A jeżeli Harry daruje życie LV i tym go właśnie pokona?Zgadzam się również z fati166 zapomniałeś o Glizdogonie. Myślę, że dług wobec Harrego sprawi, że odegra on w ostatecznym starciu bardzo ważną rolę.
Herma33 dnia 13/05/2007 12:16
Przepraszam, zapomniałam cię ocenić. Za art dajęW.smileysmileysmiley
TonksII dnia 13/05/2007 12:31
Art ciekawy i za niego dam ci W, no za przypomnienie... ogolnie zapomniales o kilku rzeczach, ale i tak musiales sie wytezyc zeby to sobie przypomniec... smiley
Angela Davis dnia 13/05/2007 13:11
ciekawy art. zaintrygował mnie szkoda że nie napisałam podobneo wcześniej ;]
Beluss dnia 13/05/2007 13:20
najbardziej podoba mi sie kawalek o Snape'ie smiley ale tego jak jest naprawde mozemy sie tylko domyslac a i tak sie nie dowiemy jak jest naprawde i to sie tyczy wszyskiego smiley
Madame Rosmerta dnia 13/05/2007 13:56
Ja myśle że Snape nigdy nie był dobry. Zresztą łatwo to poznać po jego zachowaniu. Aco do tego czy blizna jest horkruksem, to myśle że jednak nie. smiley
znurb06 dnia 13/05/2007 14:06
Bardzo fajny art. Dziękuję, że w końcu ktoś opisał, gdzie pracuje Aberfoth. W.
Cho Chang2 dnia 13/05/2007 18:15
Dla mnie to troche bez sensu bo kazdy przeciez o tym wie. Tak ogolnie to ladnie napisane itp. Daje Z
Narcyza Malfoy92 dnia 13/05/2007 19:42
jestem zacofana i nie dochodzi to do mnie że Harry ma zginąć mam nadzieję...że sama sobie to wmawiam że Harry nie umrze to dla mnie jest najgorsze , prucz tej zasłony i Syriusza ale Lupin powiedział że Syriusz nie żyje to myśle że tak jest ale z tym tez się nie moge pogodzić. Zadaje sobie zawsze to pytanie dlczego Harry nie zapytał o tą zasłone ... ale ta Rowling umie trzymać w napięciu . Super art.
Angelina Johnson dnia 13/05/2007 19:52
prawdy dowiemy sie jedynie tylko z ksiazki...
Fenix dnia 13/05/2007 20:40
Świetny art. Daję W. Ja tam bym wolał, żeby wszystko się nie wyjaśniło. Seria mi się podoba jak dla mnie może wyjść jeszcze z 20 tomów.
Summer16 dnia 13/05/2007 22:26
jak to mozliwe zeby blizna byla horkruksem? przeciez Voldemort wiedzial ze musi zabic Harry'ego wiec nie umieszczalby w nim horkruksa... szczerze watpie w to ze blizna jest horkruksem...
artykul na poczatku mi sie podobal...ale potem cos ci sie popsulo...Neville i Luna? to przeciez smieszne...
oglolne wrazenie: moglo byc gorzejsmiley artykul dosc ciekawy...daje Z
Pan Nocy dnia 14/05/2007 08:09
Summer16, widać że niezbyt dokładnie czytałeś art. Nie chodzi mi o to, że Voldemort umieścił w Harrym horkruksa, wiedząc, że musi go zabić. Mógł to zrobić NIEUMYŚLNIE, gdy zaklęcie odbiło się od Pottera.
Albus_Dumbledore dnia 14/05/2007 11:15
Artykuł jest świetny. Wątpię trochce co do nawrucenia Malfoy`a ale przekonamy, się o tym z Deathly Hallows. Za Art daje W.smiley
trnd dnia 14/05/2007 12:35
Ja sądze że z tym nawróceniem malfoja to może być prawda (mam swoje żródła)
Anix dnia 14/05/2007 12:47
Pan Nocy, czuję się zaszczycona i zaskoczona :* dziękuję wylewnie za wspomnienie o mnie w swoim artykule! Poruszyłeś klika ciekawych tematów, których wczesniej nikt nie zauważył. I chyba masz rację. Strasznie dużo niedopowiedzeń jest w Potterze... Daję W!
Moony dnia 14/05/2007 16:53
Świetny art, oczywiście daję W. Wszystko ładnie zebrane i przemyślane. Osobiście najbardziej jestem zainteresowana wątkiem dotyczącym Snapa, Syriusza, Remusa z Tons i Voldemorta. Mam nadzieję, że w ostatniej części coś się w końcu jednoznacznie wyjaśni i pani Rowling nie zostawi nas z workiem pytań bez odpowiedzi, bo nie ręczę za siebie!!!
szkajka dnia 18/05/2007 18:36
dobry pomysł, dobre wykonanie, żadnych błędów = super. daję W, naprawdę dobry art.
Alicja Spinnet dnia 18/05/2007 19:39
Bardzo ładny arcik a co do blizny... ona nie moze byc horkruksem bo harry mial byc ofiara potrzebna do stworzenia przez voldemorta horkruksa!! przypominam tylko ale pozdrowionka i oczywiscie W
anka_potteromanka dnia 04/06/2007 09:49
Artykuł bardzo fajnysmiley Ech, już nie mogę się doczekać premiery 7 tomu.....
kasiunia149 dnia 26/06/2007 13:43
bardzo dobry artykuł ale premiera VII tomu już by mogła się odbyć bo od tych przemyśleń wszystko się już mieszasmiley
merylka dnia 16/07/2007 17:39
Moim zdaniem pokonać miłością i to nie byle kogo bo Voldemorta można tylko razem.Harry pokona V.nie sam ale w gronie swoich licznych przyjaciół.Nawet jeśli fizycznie będzie tam sam to miłość i życzliwość wielu osób będzie dla niego jak siła,której V.po prostu nigdy nie mial i mieć nie będzie.
weasley1 dnia 28/10/2007 00:54
Może i więcej niż połowa tych rzeczy jest prawdopodobna ale art jest bardzo dlugi i niezłysmiley
Rose Potter dnia 24/10/2009 18:41
Juz wiem co jest prawda , a co nie smiley. Ale zanim przeczytałam siódmą część miałam mnóstwo pomysłów.
1. To był brat Syriusza, jednak wiedziałam to przed przeczytniem, że to on, ale pod troszeczke inną nazwa, a konkretnie: Regulas Amundeus Black.
2. Snape jest dobry na stówę! To moja ulubiona postac w całej sadze! Jak przeczytacie siódmy tom to wszystko się wyjaśni.
3. Syriusz zginął, nawet Rowling wspomniała, że Black już nie wróci no i może dobrze. Czwórka Huncwotów znów jest razem.
4. Według mnie Draco jednak był dobry, ale wyszło na to, że nadal służył Voldemortowi, ale jego zachowanie wobec Harry'ego zmieniło sie przez to, że Potter go uratował.
5. Wiadome było, że Harry kocha Ginny z wzajemnością. Co do Rona i Hermiony na początku było to niejasne. Na począku ciągle się kłóca itp., ale później zaczynają sie dogadywać. Myslałam, że Nevil i Luna będą razem. Moim zdaniem pasują do siebie, ale cóż. Takie zycie.
6. Nie, nie blizna jest horkruksem, a sam Harry. Można się było tego domyslić.
7. Nie można kogos pokonać miłością. To smieszne. Musi być użyte zaklęcie niewybaczalne (no albo zwykła, ludzka smierć smiley). Dopóki nie dowiedziałam się czym sa insygnia smierci sądziłam, że to nie Harry użyje zaklęcia, aby zabić Lorda, tylko ktos inny. Jakas inna osoba np. Severus (przeciez miała misje od Dumbledora).
McGonagall Profesor dnia 24/07/2011 19:14
Wow jak można snuć domysły na takie tematy???
Harry stał się przypadkowym horkruksem( 8)
Severus Snape jest z Voldemortem, a Neville i Luna są zakochani.
Voldemort zginą, bo ostatni horkruks został zniszczony podczas walki Harry'ego z nim, co go osłabiło, a do tego jeszcze dochodzą zaklęcia rzucone przez Hrry' ego.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 77% [40 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 15% [8 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 8% [4 Głosów]
Nędzny Nędzny 0% [Żadnych głosów]
Okropny Okropny 0% [Żadnych głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Esey
(Abhorsen)
26/05/2012 01:02
siema;p

losiek13
(I Love Helen)
26/05/2012 01:01
Pa ;]

losiek13
(I Love Helen)
26/05/2012 01:01
Ja Was i tak kocham! ;*

xD

Esey
(Abhorsen)
26/05/2012 01:00
a to dlaczego?smiley i dlaczego dopiero teraz?

Smierciojadek
(Gotuj z Jadkiem jajka)
26/05/2012 00:58
Mam dosc loska po dzisiaj : (

Vovero
(#SWAG)
26/05/2012 00:56
Dobranoc! smiley

losiek13
(I Love Helen)
26/05/2012 00:55
Pomecz Jadka, ona to lubi! :D

Branoc! ;]


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2011 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter