Udana prowokacja Voldemorta - Teorie, przemyślenia...

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Co sądzisz o Pottermore?

Fantastyczne, nie mogę się oderwać!

Spodziewałem się czegoś lepszego, ale nie jest źle

Jeszcze się nie zarejestrowałem

Kompletna strata czasu

Nie wiem, co to jest Pottermore

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

pogoda dlugoterminowa karpacz

Udana prowokacja Voldemorta

Zanim przejdę do właściwej treści artykułu, powróćmydo pewnego zdarzenia z przed czterech lat...

W Komnacie Tajemnic spotkali się Harry Potter i młody Voldemort, czyli Tom Riddle. Wydawało by się, Ze głowny bohater nie ma najmniejszych szans w starciu ze śmiercionośnym Bazyliszkiem. Jednak, ku ogólnemu zaskoczeniu, pojawia się Feniks Faweks wraz z Tiarą, z której wypada szlachetna broń- miecz Godryka gryffindora, jednego z założycieli Hogwartu. Harry po raz kolejny wychodzi cało z opresji...

Powróćmy do sytuacji rzeczywistej: jest ciepła, letnia noc. W zamku nie dzieje się nic szczególnego. Uczniowie słodko drzemią w swoich dormitoriach. Nagle nad uczelnią zaczęła się unosić zielona, widmowa czszka. Mroczny Znak obwieścił obecność śmierciożerców pragnących mordu dyrektora. Istotnym faktem jest to, że wyszli z Pokoju Życzeń na siódmym piętrze.

W całym Hogwarcie rozgożały niesamowite walki: tu i tam trzaskało tłuczone szkło, zwalone fragmenty sklepienia zamykały drogę do innych pomieszczeń...Zakon przeżucił praktycznie całe swoje siły na piętro niopodal wejścia na wieżę Astronomiczną.

Nikt jednak nie uświadomił sobie, że wśród batalionu śmierciożerców zabrakło Bellatrix Lestrange; według mnie, duchowego przywódcy. Dziwna jest także nieobecność samego Voldemorta.Przecież darzy Hogwart jak mało kto niezwykłym sentymentem. Obie absencje można jednak wyjaśnić.

Kiedy w rozdziale ,, Spinner's End'' Snape i Bellatrix wykłucają się, ta druga mówi coś o tym, jakoby Voldemort, obdarzył ją czymś największym''. Myślę, że Voldemort wysłał Bellę na jakąś ważną misję o której wiedzieli tylko oni, A kiedy Snape przechwalał się jakich to czynów dokonał, Bellatrix po prostu nie wytrzymała i prawie powiedziała o ważnej misji. Niestety, w ostatniej chwili opanowała się i tu skazani jesteśmy tylko na domysły. Ale gdzie podczas nalotu na zamek był Voldemort ? To zupełnie inna historia...

Od Dumbledore' a dowiadujemy się, że Lucjusz zaraz po odrodzeniu swego pana wyznał mu, co stało się z dziennikiem. Voldemort wtedy wpadł w szał, co wcale nie jest dziwne, bo jego idea duszy w siedmiu częściach przeszła do historii.

Dochodząc do sedna: śmierciożercy przenieśli walkę na pewne partie zamku. W tym mógł być ukryty jakiś cel...Może wtedy, gdy ofensywy trwały, do gabinetu dyrektora wkradł się Lord Voldemort ( wyszedł także z tej szafki, tylko później od swych podwładnych). Była to dla niego idealna okazja do znalezienia nowego przedmiotu, w którym mógłby ukryć ewentualnie część swojej duszy. Nie trudno się domyślić, co wpadło mu w oko: Miecz Griffindora, który mógł spokojnie ukraśc i na jego miejsce, do gabloty, wstawić plagiat. Nikt nie pozna, że został skradziony, będą przecież cierpieć po śmierci Dumbledore'a...Obrazy w gabinecie na 100 % się nie obudziły, bo wiedziały że dyrektor często tu przychodzi pod osłoną nocy...Dla Voldemorta magiczna siódemka na nowo stała się faktem...Niestety, tylko dla niego...
Udana prowokacja Voldemorta
znurb06 12/04/2007 16:13
Czytano 2406 razy
Liczba komentarzy - 47
Sweet Luna_xD dnia 12/04/2007 16:16
brawo!! art jest dla mnie na PO+
naprawde masz rację z tym mieczem Gryffindoru smiley
chochang12 dnia 12/04/2007 16:17
Poprostu świetny art i daje dużo do zastanowieniesmiley Daje Wsmiley
James_Potter dnia 12/04/2007 16:20
no bardzo fajny artykul choc wydaje mi sie to troche niemozliwe
wiktor dnia 12/04/2007 16:22
ja daje W ale pod koniec widze blad. Ostanie zdanie. Tam ma chyba być "nie tylko dla niego", a nie"dla niego". A poza tym byl artykul ze miecz z czary mozna wyciagnac tylko w komnacie tajemnic. wtedy nie musialby go podmieniac
Sweet Luna_xD dnia 12/04/2007 16:28
nindalf_black!!! przestan spamowac!! tu sie ocenia artykuly a nie buzki wkleja...
Sirius B dnia 12/04/2007 16:34
Ciekawa teoria, nie zastanawiałem się dlaczego Vodemorta nie było wtedy w Hogwarcie...
Pawel_155 dnia 12/04/2007 16:39
Naprawde bardzo fajna teoria tylko o jednym zapomniales w piatej czesci gargulec nie chcial wpuscic do swego gabinetu Umbridge mimo ze znala haslo a Voldemord napewno jego nie znal bo skad i gargulec napewno by go nie wpuscil i by nie mogl zabrac ze soba miecza
Ginny_93 dnia 12/04/2007 17:18
oooo....dobry art!!naprawdę dobry!!daje duzo do myślenia,wcześniej nie zwracałam na to sczzególnej uwagi...daję W!
cieszyniak dnia 12/04/2007 17:25
tylko pytanie....z kąd on mugł znac hasło?
Cho Chang2 dnia 12/04/2007 17:34
Artykuł taki sobie. Miejscami dziwnie sie go czyta i jest trochę błedów. Może tak się stało, ale fakt skad znał hasło???
Limonka dnia 12/04/2007 17:49
Proszę Was, żebyście nie pisali komentarzy w stylu 'Fajne, daję P', 'niezłe' i tym podobnych. Jeżeli nie macie do powiedzenia nic ciekawego, to po prostu dodajcie ocenę. Komentarz musi wnosić coś do tematu. Osoby, piszące poniżej bezsensowne komentarze zostaną ukarane ostrzeżeniami.
Dorcas Meadows dnia 12/04/2007 17:56
daje P takiese ... smiley
Limonka dnia 12/04/2007 17:59
Dorcas Meadows, a ostrzegałam... Bardzo mi przykro. Mam nadzieję, że to ostatnia osoba, której będę musiała dać ostrzeżenie...
fati166 dnia 12/04/2007 18:06
Dlaczego nie było Voldemorda w szkole??-to chyba proste,poprostu nie chciał się spotkać z Dumbledore.A co do tego miecza to wydaje mi się,że Lord już umieścił wszystkie swoje horokrusy.Acha i jeszcze,jak by był w Hogwarcie to by zmierzył się z Harrym.Słowa Snape potwierdzają,że chce dopaść Harrego osobiście-"Zostawcie go,pamiętajcie rozkazy Pana.On należy do niego"
Ginny Potter dnia 12/04/2007 18:36
bardzo dobrze myślisz nigdy się nad tym nie zastanawiałam nad tym to może odegrać ważną rolę w HP7 daję a jakże zasłużone W
Hermiona Weasley dnia 12/04/2007 18:44
Mi sie wydaje to troche niemozliwe i skad znal by haslo a nawet gdyby znal to i tak gargulec by go nie przepuscilsmiley
R_Lupin dnia 12/04/2007 18:52
Nie, to jest niemożliwe, ja sądzę że jakby Voldemort miałby wejść do zamku to tylko po to aby osobiście zabić Dumbledora, a poza tym pewnie i tak nie było Voldemorta w Hogwarcie.
Ale tezę masz fajną, dlatego daje P
Carola3000 dnia 12/04/2007 18:52
Artykuł może być. Teoria w porządku ale mnie jednak nie przekonuje. Trochę namieszałeś w arcie. Nie sądzę, że Bellatrix jest kimś "bardzo ważnym" czy najbardziej oddaną śmierciożerczynią. Przypomnijcie sobie jak się do niej odnosił, jak nią pomiatał, gdy się dowiedział w budynku Ministerstwa, że przepowiednia się rozbiła...
Inka dnia 12/04/2007 18:53
Bardzo fajne !!!!Nigdy nie zastanawialam co moglo byc z Balletrix!ale z tego co tu napisales to moglo byc prawdopodobne. a Voldemort moze ukradl miecz Gryfindora bo nikt pozniej nie sprawdzal czy jes!!!smileysmiley
milena dnia 12/04/2007 19:02
Dumbledore powiedział Harry'emu, że miecz z tiary może wyciągnąć tylko prawdziwy Gryfon, a Voldemort z całą pewnością nie był ani Gryfonem, ani tym bardziej prawdziwym Gryfonem, więc nie mógł go wyciągnąć - w tym momencie cała teoria upada.
HP_HG_RW dnia 12/04/2007 19:53
Nie zgadzam się z tobą milena !!!!!Możliwe ze ukradł miecz.
skyblueangel dnia 12/04/2007 19:56
głupie to daje O za te porąbane domysłu
skyblueangel dnia 12/04/2007 19:57
a jeśli czegośnie kumasz to się zapytaj
skyblueangel dnia 12/04/2007 20:02
Voldemort nie przyszedł do Hogwartu ponieważ Malfoy miał zabić Dumbledora a śmierciożercy mieli mu pomuc jakby coś nie wypaliło a z resztą pewnie mu się nie chciało
Korneliusz Knot dnia 12/04/2007 20:03
Cudowny art!!!!Myśle że o bardzo realistyczne ale jakoś mi się nie wydaje...chociaż...
Silver dnia 12/04/2007 20:23
Teoria fajna ale wydaje mi sie malo prawdopodobna. Art dostaje od mojej osoby mocne Psmiley
Peter_Black dnia 12/04/2007 21:18
Powiem to tak na początku chciałbym zauważyć ze podobno do gabinetu nie może wejść do gabinetu dyrektora tylko on sam lub jego następca , inna sprawa uważam ze draco dostał to zadanie po pierwsze żeby ukarać Lucjusza a po drugie Voldemort był pewny że go złapią i dlatego dostał to zadanie , tylko pomyślał ze może podjąć takie ryzyko bo jakby mu się udało to miał zabitego dumblerdora wiec nie musiał sie z nim zmierzyć. Nie powiem ,że dywersja to dobry pomysł jednak nie wydaje mi się że Voldemort przez cały rok obmyślał zrobienie horokruksa tym bardziej że nikt poza dumbledorem harrym ronem hermiona i macgonnagal nie wiedzial co wyjoł z tiary harry wiec raczej nie mógł przewidywać że coś tam jest co należało do któregoś z założycieli hogwartu . Wiec jak dla mnie to Hipoteza ale naprawde widać że zastanawiałeś się nad tym wiec daję PO
Asiula_HP dnia 12/04/2007 21:38
Faktycznie dziwne, ze nie było Beatrix i nawet tego nie zauważyłam... Ale nie zgadzam sie z tym, ze Voldemort miałby być w Hogwarcie i tworzyć nowego Horkruxa...daje P
Kasiunia dnia 12/04/2007 21:55
Ile razy można Limonka, a nie przyszło ci do głowy, że nawer takie spoko, fajne jest to co akurat chce powiedzieć ??

I mówie:

Cooooool
( Ja bym nie zauważy ła takich faktów, choć nie wiadomo czy są prawdziwe)
Luna12 dnia 12/04/2007 22:01
Tyle do myślenia..aż nie wiem od czego zacząćsmiley
Moze jutro cos dodam o ile to nie będzie spam bo zaostrzaja reguły..
Super art.daję W
Luna12 dnia 12/04/2007 22:02
Szkoda, że nie ma wyzej.. więc WWW do n-tejsmiley
Ginny Potter 2 dnia 12/04/2007 22:02
oooo....dobry art!!naprawdę dobry!!daje duzo do myślenia,wcześniej nie zwracałam na to sczzególnej uwagi...daję W!
PS. czary są nie do przeniknięcia
ladyAlex dnia 12/04/2007 22:40
Wszystko możliwe.
W bo lubię takie naciagane teorie, choć mało prawdopodobne to nie absurdalne. smiley Tak trzymaj smiley
Harry Dawid Potter dnia 12/04/2007 22:41
Hm... wątpię Vol... by coś innego znalazł i...smiley
keyis dnia 12/04/2007 23:58
Tylko jest mały haczyksmiley Dumbledore powiedzial ze miecz mogl wyciagnac tylko prawdziwy gryfon...wiec nie wiem jakim cudem Dziedzic Slyterina mialby sie pod niego podszyc...Ale fakt faktem artykul zasluguje na wielgachne Wsmiley
Draco Malfoy dnia 13/04/2007 06:21
Co dac? Aaa W. Zgadzam się z tobą.
Daniel_R dnia 13/04/2007 07:36
Artykuł świetny, tylko Voldemort musi kogoś zabić aby stworzyć horkruksa. Bo trzeba to zrobić bezpośrednio po mordzie (chyba), a Dumbledora przecież on nie zabil.Daję W.
Lady_Black dnia 13/04/2007 08:02
No, no no... Nigdy o tym nie myślałam... Ja skłaniam się raczej do teorii, że skoro Bellatriks nie brała udziału w ataku na Hogwart, musiała mieć inną misję, niekoniecznie tam. A nie sądze, żeby Sam-Wiesz-Kto tak po prostu wszedł sobie do gabinetu dyrektora, zabrał miecz i nikt niczego nie zauważył. Mimo to Twoja teoria jest bardzo ciekawa, jeszcze się z nią nie spotkałam. Czy jest prawdziwa - dowiemy się w siódmym tomie. Na razie masz ode mnie W, i pisz więcej takich dobrych artów.
uosiu_potter dnia 13/04/2007 08:36
Ciekawe spostrzeżenie z tym mieczem, daję P
Lestrange dnia 15/04/2007 15:16
Świetny art. Dam ci W... Nie wiem co jeszcze napisać... ...
znurb06 dnia 24/04/2007 13:13
Hej ! PRZCIEŻ MIECZ BYŁ JUŻ WYJĘTY, TO VOLDEMORT MIAŁ DO NIEGO SWOBODNY DOSTĘP
kajablack dnia 14/05/2007 16:50
swietny art,podoba mi sie
zaneta dnia 19/05/2007 13:22
Super!!! Podoba mi sie ten artykułsmiley
magda99 dnia 14/08/2007 17:01
ciekawe ale to tylko domysły
Lara dnia 25/08/2007 15:56
Naprawdę świetnie napisane....też mnie zastanawiało czemu nie ma tam Bellatrix (moja ulubiona bohaterka), ale czy wy czasem nie zastanawialiscie sie, ze Bellatrix i Voldemorta cos laczy? smiley
_Nimfadora_Tonks_ dnia 21/03/2008 17:38
spox artykułsmiley
Tomek_Potter dnia 25/06/2009 11:29
ja się zastanawiałem czemu nie ma voldzie.. najpierw myślałem że jeszcze woli się ogólnie nie pokazywać ale też mi przyszło do głowy pomysł żeby sprawdzić czy horkruks w pokoju życzeń jeszcze tam jest ( ale to po przeczytaniu 7 części.. )
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 62% [16 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 27% [7 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 8% [2 Głosów]
Nędzny Nędzny 0% [Żadnych głosów]
Okropny Okropny 4% [1 Głos]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Esey
(Abhorsen)
26/05/2012 01:02
siema;p

losiek13
(I Love Helen)
26/05/2012 01:01
Pa ;]

losiek13
(I Love Helen)
26/05/2012 01:01
Ja Was i tak kocham! ;*

xD

Esey
(Abhorsen)
26/05/2012 01:00
a to dlaczego?smiley i dlaczego dopiero teraz?

Smierciojadek
(Gotuj z Jadkiem jajka)
26/05/2012 00:58
Mam dosc loska po dzisiaj : (

Vovero
(#SWAG)
26/05/2012 00:56
Dobranoc! smiley

losiek13
(I Love Helen)
26/05/2012 00:55
Pomecz Jadka, ona to lubi! :D

Branoc! ;]


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2011 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter