Ukryty animag - Teorie, przemyślenia...

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Które zwierzę ze świata Harry'ego Pottera chciałbyś posiadać?

sowę

kota

ropuchę

szczura

hipogryfa

smoka

trójgłowego psa

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

Ukryty animag

Pamiętacie, kiedy Parszywek, szczur Rona, okazał się Peterem Pettigrew? A podobno należał do jego rodziny od lat. Nikt jednak niczego nie zauważył.
Co sądzicie o pani Norris? Raczej wszyscy lekceważą tę sprawę, bo co taka na przykład pani Norris może znaczyć dla całej sagi.
Otóż należy brać pod uwagę tezę, jakoby ta kocica była człowiekiem tj. animagiem, który się w nią zamienia. Bo przecież wszyscy chyba zauważyli, że to nie jest zwyczajny kot. Zawsze snuje się po korytarzach i zawsze też wtedy, kiedy Harry z którymś ze swoich przyjaciół coś kombinuje. Być może szpieg, jeżeli takowy jest w Hogwarcie, ukrywa się pod postacią zwierzęcia? Bo jeżeli to animag, patrolowanie korytarzy, podsłuchiwanie rozmów, a następnie przekazywanie komuś ich treści stają się dla tego kogoś czymś dziecinnie prostym, betką.
Rozumiem, że teoria o pani Norris znacząco traci na wartości, kiedy przypominamy sobie II tom, w którym to została spetryfikowana. Ale może jest animag, który potrafi się pod nią podszyć, przybrać postać?
Zwróćcie też uwagę na profesor McGonnagall. Ona jest animagiem, który może przybierać postać właśnie kota. Czy jest możliwie pomylenie jej z panią Norris?
Przecież kiedy Harry, bądź jakkolwiek inny uczeń natykali się na tę zarazę, była noc. Często widzieli tę "panią Norris" z daleka. Możliwe, że tak naprawdę była to przemieniona McGonagall. Kto wie, czy nie wykrada się gdzieś ukradkiem, przybierając swą animagiczną postać albo by szpiegować. Tego że szpieguje w żadnym razie nie sugeruję. Ale to przecież dobra postać, może kierują nią sekretne, nawet szlachetne pobudki.
To prawdopodobne.
Ukryty animag
Scheu tajemniczy_przybysz 28/12/2006 16:36
Czytano 1141 razy
Liczba komentarzy - 44
kaola_- dnia 28/12/2006 17:11
w sumie możliwe
Herma dnia 28/12/2006 17:22
Możliwe ale niekoniecznie
Lily dnia 28/12/2006 17:33
McGonagall oczywiście mogła wykorzystywac swoje zdolności do szpiegowania, ale z dobrymi zamiarami
adasko0011 dnia 28/12/2006 17:35
no nie wiem .... moze masz racje
Cedric Digorry dnia 28/12/2006 17:39
wątpie
Cedric Digorry dnia 28/12/2006 17:41
ja bym raczej odstawiał że Krzywołap jest animagiem.Nie wiem dokladnie kim ale może to być RAB czyli Regulus Black bo moze tak być pamiętacie jak w 3 tomi bronil i pomagał Syriuszowi??Nie wiem ale calkiem możliwe że to Krzywolap jest animagiem.
Cedric Digorry dnia 28/12/2006 17:42
piszcie co sądzicie na ten temat bo moge się mylić
Cedric Digorry dnia 28/12/2006 17:42
pozdrawiam smiley
paulah88 dnia 28/12/2006 17:46
nie sadze... troche bez sensu bo sam siebie zaprzeczasz. pozatym to by sie na pewno nie ujawnilo w 7 tomie i chyba za duzo by tego bylo. Zeby nagle dwie postacie okazaly sie animagami. To by bylo powtorzenie trego same3go watku co z glizdogonemsmiley a co do krzywolapa to tez mi sie juz kiedys wydawalo. Szczegolnie ze kobieta wsklepie mowilaze to dziwny kot i ze nie zachowuje sie jak kot i ze nikt go nie chce.. Moze to ona nikogo nie chcal?? bo nagle taki mily byl dla Hermiony...
Zajac dnia 28/12/2006 18:00
trochhe pogmatwany ten art jak dla mnie. A teza z Maggonagal moim zdaniem jest błędna.
TomV dnia 28/12/2006 18:06
Zgadzam się z paulą88 i dodaję:
O Krzywołapie było mówione, że to niezwykły kot (pomagał Syriuszowi, gdy ten był psem), ale nie sądzę, by był to animag, bo to już było w Harrym Potterze i nie sądze, by Rowling powtórzyła coś takiego.
TomV dnia 28/12/2006 18:09
A tym bardziej Krzywołapem nie jest Regulus, bo w V tomie było powiedziane, że Regulus umarł 15 lat wcześniej, czyli mniej więcej wtedy gdy urodził się Harry

(swoją drogą to też warte zastanowienia, w książkach o HP nie wolno lekceważyć takich "zbiegów okoliczności"smiley
hermiona--granger dnia 28/12/2006 18:28
to jest możliwe ale nie musi być konieczne tak myśle...smiley
Cedric Digorry dnia 28/12/2006 18:52
noo ja nietwierdze że Krzywolap to RAB ale cąłkiem możliwe że jest animagiem chociaż Pettigrew też bł uznawany za martwego a jednak
Lukas Snape dnia 28/12/2006 18:53
artykuł bez sensu ale jak juz no to fajnysmiley
buczacz94 dnia 28/12/2006 20:06
Regulus Black nie może być Krzywołapem ponieważ w HPiZF pisze że Regulus nie nawidził Syriusza. to moje zdanie.
buczacz94 dnia 28/12/2006 20:06
Regulus Black nie może być Krzywołapem ponieważ w HPiZF pisze że Regulus nie nawidził Syriusza. to moje zdanie.
prawie_jak_Emma dnia 28/12/2006 20:39
nie wiem
mozliwe ze ona jest animagiem
...
taak jest.
wiadomo z drugiej czesci...
no bo przeciez bazyliszek mial zabijac szlamy a kotka nie moze byc szlama..
dobrze mysle?.!
Lord Voldemord III dnia 29/12/2006 12:19
ale przecieszpotem widzieliśmu McGonnagal wśród nauczycieli
Pawel_155 dnia 29/12/2006 14:45
Mi tez sie wydaje ze Pani Norris nie moze byc animagiem bo na balu byla i pani noriss jak i Maggonagall ale Krzywołap moze byc animagiem nie jest to wykluczone wcale
oizz dnia 04/01/2007 16:51
Norris moze byc animagiem
RAB dnia 08/01/2007 14:50
Teza z McGonagall jest nie możliwa bo w książce spotykamy te dwie osoby naraz np w 2 częsci widzieliśmy Minerve i spetryfikowaną panią norris
Black Lilly dnia 24/01/2007 15:51
Bardzo możliwe i zarazem mało prawdopodobne...
Madzia_lily dnia 28/01/2007 19:55
Niemożliwe, żeby pani Norris, była animagiem!!!
smileysmileysmileysmileysmileysmiley
Natalka184 dnia 03/02/2007 00:11
Możliwe i bardzo ciekawe, ale Minerva nie donosiłaby Filtchowi. Wybitny ode mnie!!!
R-A-B dnia 05/02/2007 21:56
nawet...ale prędzej krzywołąp..
Black Lilly dnia 09/02/2007 21:48
a co do krzywołapka. Może i jest animagiem ,ale nie sadze ze jest to Regulus Black, bo on nienawidził Syriusza więc by mu nie pomagał. Ale RAB to niekoniecznie Regulus. Zreszta watek by sie powtorzyl i byloby to nudne wiec tylko 50% podejrzeń jest prawdopodobna..
A co do pomylenia McGonagall z Noris? Nie sądze.
Peeves dnia 10/02/2007 22:30
mozliwe ale wedlug mnie nigdy sie prawdy nie dowiemy bo tak blache sprawy nie beda chyba w siodmej czesci poruszane
Ginny Potter dnia 18/03/2007 13:10
bardzo prowdopodobne daje P
Dorian_Voldemort dnia 04/04/2007 15:53
niemożliwe. W 5 części McGonagall muwi do Pani Norris ,,sio" jak idzie do Dumbledora. Możliwe to to że Pani Norris może być animagiem ale McGonagall się w nią nie zamienia.smiley
cieszyniak dnia 07/04/2007 23:49
to czemu icagle jest zwierzeciem?
CiastkO dnia 08/05/2007 16:07
może może
kajablack dnia 14/05/2007 16:58
a wiesz ze istnieje teoria,ze Krzywołap to Regulus Black??Ha,tojest o wiele ciekawsze teoria,niz ta która ty przedstawiłes
Syriusz__Black_ dnia 22/06/2007 19:18
Ale nawet dziwi mnie jedno co do pani Norris i jej bycia animagiem?? czy McGonagall pozwolilaby do siebie mowic malenka itd przeciez Filch tak gadal do pani norris ale ze pani norris to oglel animag juz bardziej prawdopodobne bynajmiej nie jest to zwykly kot pojawia sie zawsze tam gdzie lamany jest regulamin oraz w jakis sposob przywoluje filcha ktory moze byc kilka pieter wyzej od niej moze to byc na zasadzie tak jak smierciozercy i voldemort z mrocznym znakiem ale watpiesmiley
Maugo777 dnia 29/06/2007 11:54
jak dla mnie to jest zbyt nieprawdopodobne...nie sadze, zeby rowling ujawnila nam w siodmej czesci, ze mcgonagall szpiegowala uczniow pod postacia kota...
Enef dnia 07/07/2007 13:39
Nie popieram teorii Pani Norris=profesor McGonagall,z takich m.in. powodów:McGonagall przemieniała się w charakterystycznego kota,niepodobnego do Pani Norris(chociaż może jako spec od transmutacji potrafi zmieniać swoją postać jako animaga...ale to bardzo naciągane),poza tym często się zdarzało,że były one jednocześnie w tym samym miejscu.Według mnie ten pomysł odpada,w ogóle skąd Ci to przyszło do głowy? Myślę jednak, że kotka może być animagiem lub...kobietą w jakiś sposób zaklętą w kota...wskazywałoby na to jej dziwne jak na kota imię-Pani Norris,pasuje ono bardziej do czlowieka.Może to np. ukochana Filcha,dlatego jest do niej tak przywiązany,chociaż do zwierzęcia też można być przywiązanym,szczególnie będąc tak samotnym jak Filch.Możliwe,że to będzie ważne i poruszone w VII części.

Temat niezły.Daję PO.

Może Pani Norris jet spokrewniona z Chuck'iem Norrisem i zrobi w VII tomie wielką rozrubę?To pasuje-Strażnik Hogwartu.Taki tam żarciksmiley
Enef dnia 07/07/2007 14:00
Co do Krzywołapa to myślałam już o tym,żo on może być animagiem...podawaliście argumenty-to możliwe.
Mati152 dnia 24/07/2007 20:35
Wątpię żeby McGonagall chciałaby być kotem Filchasmiley
mal_granger dnia 25/07/2007 19:09
TO NIE McGonagall BO PANI NORIS ZOSTAŁA W 2 CZEŚCI SPERIFIKOWANA A McGonagall normalnie funkcjonowała
Magda Granger dnia 19/08/2007 11:59
To ze pniNorris moze byc animagiuem to ie zgdzamle nie sadze eb to byla Mc Gonagall te da koty sie roznia a przeciez chyba uczniowe by ja rozpoznalino nie?
Magda Granger dnia 19/08/2007 12:02
A poza tymjak kotlka Filcha byla spetryfikowana to McGonaall była obecna...
_Nimfadora_Tonks_ dnia 21/03/2008 17:40
ja jestem Lordem Voldemortem i chcę zniszczyć wszystkich mieszańców !!!
Nerwa dnia 01/08/2008 18:34
Po pierwsze: McGonagall nie może być panią Noris, bo w książce w 2 części p.N. została spetryfikwana, a McGonagall dalej funkcjonowała Po drugie:ŻADNA KOBIETA NIE ZGODZIŁABY SIĘ BYĆ KOTEM FILCHA, więc pani Noris nie jest animagiem
Po trzecie:McGonaGall ZAWSZE gardziła filchem
Kingu dnia 20/09/2008 02:40
Po 1 pani Norris i Mcgonnal(w postacie kota) Strasznie sie roznia w 7 czesci widzimy gdy mcgonnal mowi do filcha Ty tepy charlaku?(jakos tak) Wiec napewno nie Mysle ze pani norris moze to byc animag szpieg voldermorta czytalem gdzies tu w artyklulac ze voldermott ma swojego zaufanego szpiega w hogwarcie mozliwe ze to kotka norris ;p
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 20% [1 Głos]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 40% [2 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 20% [1 Głos]
Nędzny Nędzny 20% [1 Głos]
Okropny Okropny 0% [Żadnych głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Claire
(Dark Vampire)
22/11/2008 01:08
Ide, bo mi glowa peknie. A moze juz jutro bedzie "Zmierzch" w sieci xD. Pa:*

Serea
(Szef działu)
22/11/2008 01:02
Dziwne sny to czasem blogoslawienstwo xD

Claire
(Dark Vampire)
22/11/2008 01:01
Zaraz zasne... Glowa mnie boli po tych 4 piwach. Przegielam. Teraz bede miala dziwne sny o Edwardzie xD.

Serea
(Szef działu)
22/11/2008 00:59
Nie jestes! Masz racje xD Ksiazki nalezy polecac.

Claire
(Dark Vampire)
22/11/2008 00:53
Chyba nie xD.

Jesli lubisz romantyczne historie, to zdecydowanie polecam "Zmierzch".

Ja to wszystkim polecam, jestesm straszna xD.

Serea
(Szef działu)
22/11/2008 00:48
"Romea i Julie" kocham. A jesli mowisz, ze to rzeczwysicie tak wspaniale... Chyba nic sie nie stanie jesli po skonczeniu "Ptaska" zajme sie lektura nieobowiazkowa? ^^

Claire
(Dark Vampire)
22/11/2008 00:46
Zmierzch to kopalnia cytatow. Drugie "Romeo i Julia", mozna z tego tworzyc kartki walentynkowe xD. To piekne jest: "You're like my own personal brand of heroine".


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2007 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Tibia, Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter