dnia 21/03/2007 09:59
Bardzo fajne zakończenie! Podoba mi się ten cytat... art na W! |
dnia 21/03/2007 10:02
Ja też się zgadzam z tym i też zaczynam się nad tym wszystkim zastanawiać od samego początku, artkuł jest niezły, dam ci za niego Z |
dnia 21/03/2007 10:05
Ja też myślę, że Snape jest po złej stronie. Art mi się podoba, daję P. |
dnia 21/03/2007 10:12
Ja myślę ze Snape jest po stronie dobra jednak za art dam Ci P |
dnia 21/03/2007 10:50
Snape na pewno nie był dobry, można to stwierdzić po tym, w jaki sposób odnosił się do uczniów domu Gryffindoru. Czy był po stronie Voldemorta, a raczej czy nadal po niej jest...? wolę się na razie nie domyślać. To samo tyczy się śmierci Harrego.
P.S. - ja uważam, że on nie zginie!!! |
dnia 21/03/2007 12:29
No nie wiem...Trochę ....Niewiarygodne!!  |
dnia 21/03/2007 12:32
ja mam na ten temat swoje zdanie |
dnia 21/03/2007 12:39
Sorry, ale wkurzacie mnie piszac 10 artow na jeden temat... Wiecie, ze na ten temat jest ok. 20artow?? Wszyscy dawajcie napisze o snape dobry czy zlyy i niech kazdy napisze co o nim mysli..... |
dnia 21/03/2007 12:51
Ładnie napisane nawet. |
dnia 21/03/2007 13:38
Dumbledore też na pewno znał się na oklumencji, bo przecież była wzmianka o tym że to on a nie Snape powinien uczyc Harrego.
A na pyatanie czy Dumbi naprawdę nie żyje odpowiadziała sama Rowling. W którymś z wywiadów powiedziała "Dumbledore umarł całkiem". Może to tylko plotka...nie wiem na 100 |
dnia 21/03/2007 14:35
A mi się wydaje, że oklumencja to nie jest stan w którym nie można zauważyć, że ktoś kłamie tylko zdolność do zamknięcia umysłu przed ingerencją z zewnątrz. Co oznacza, że umiejętność ta jest przydatna gdy ktoś próbuje ingerować, niekoniecznie zaś gdy opiera się na znajomości natury ludzkiej. W książce zaś w zasadzie nie jest wyjaśnione dlaczego Dumbledore zaufał Snape'owi, są jedynie domysły Harry'ego. Riddle'owi na przykład nigdy nie zaufał choć potrafił on omamić każdego. Albo była to starcza naiwność, albo nie wszystkie karty zostały odkryte. |
dnia 21/03/2007 14:38
Co ty pleciesz! Jeśli zastosowałabym się do twojej rady, musiałabym żyć w przekonaniu, że nikomu nie można ufać, a każdy przyjaciel może nagle stać się wrogiem. Mam nadzieję, że nie to jednak miałaś na myśli. Snape no cóż dziwaczna postać, dotąd nie sądziłam, że byłby zdolny do popełnienia takiej zbrodni... Miejmy nadzieję, że wszystko wyjaśni się w ostatnim tomie i czekajmy cierpliwie. |
dnia 21/03/2007 15:14
ta cała OKLUMENCJA to chyba jakaś dziwna. Snape przecież zawsze wygląda jakby kłamał, kombinował i nie wiadomo co jeszcze..
a tak w ogóle to sram na to po jakiej był stronie. Ja się zastanawiam, czy autorzy tych oklepanych artów mają móżg po tej właściwej stronie... złej lub dobrej |
dnia 21/03/2007 15:52
Zagadzam sie z twoimi poglądami! Też nad tym rozmyślałem !! Okulumenecja jest przydatna!! Snape mógłby nawet nie być po stronie Voltemorta!! A może tak jest?? Może w VII tomie ukaże co naprawdę zamierza może chce przejąć władzę w świecie magii, pozbywając się swych największych przeciwników!! |
dnia 21/03/2007 16:00
Znowu!? czy do was nie dociera ze nie chcemy czytac artow na ten temat juz!? czy tak trudno to zrozumiec? sa dwa wyjscia, lbo jest dobry albo zzly. I sa argumenty i a tym i za tym! tylko dwa rozwiazania a sto artkow na ten temat! te argumenty sie powtarzaja! a Ty zamiast pisac ze nie zgadzasz sie i podawac (ZNOWU) jako dowod oklumencje to wystarczylo pod zeszlym artem napisac komentarz ze oklumencji mogl uzyc nie tylko by oszukac Voldka ale i po to aby oszukac Dumbledora! i tyle! po co piszac identyczny art tylko w miescje Voldemort wstawiasz Dumbledore! to jest nie do pomyslenia ze Admini umieszczaja tutaj te arty! zalosne! Koniec z ta strona;/ juz tutaj nie wchodze! miarka sie przebrala!!!!! sto razy o tym samym tro ja czytac nie bede! |
dnia 21/03/2007 16:00
Poniekąd masz i rację ale ja uważa że Dumbledore to wszystko zaplanował. Chciał oszukać Voldemorta jak i żeby Czarny pan darzył snape większe zaufanie. |
dnia 21/03/2007 16:14
zaraz się... pożygam... WIECZNIE ARTYKUłY O TYCH PIERDOLACH!!! |
dnia 21/03/2007 16:15
Za art daje P, niezły i może być... |
dnia 21/03/2007 17:01
Moje pierwsze wrażenie po przeczytaniu książki było identyko. Teraz mam już troszkę inne zdanie, alwe po części zgadzam się z tobą. Daję P |
dnia 21/03/2007 17:08
Zgadzam się, że Snape był zły. Art może być. Daję.. Z 
pzdr |
dnia 21/03/2007 17:26
Bez komentarza na temat paulah88, a art oczywiście już był podobny i to nie raz... |
dnia 21/03/2007 17:50
Troche racji ,a troche ,,nie racji'' |
dnia 21/03/2007 19:13
Draco malfoy zgadzam sie coś w tym jest ale to zagadka .. okaże sie dopiero jak wyjdzie 7 tom 
Spoko Art. |
dnia 21/03/2007 19:15
A ja i tak uwazam ze on jest zły |
dnia 21/03/2007 19:16
ja tez tak uwazam  |
dnia 21/03/2007 20:27
snape jest wery bad ;PP |
dnia 22/03/2007 13:33
on jest zly i juz. a dumbledore nie zyje, bo jest: lament feniksa, portret w gabinecie dyrektora i wiele wiele innych dowodow ze Dumb NIE ZYJE! |
dnia 22/03/2007 14:29
snape jest dobry poprostu dobrze gra i tyle a co do smierci dumbledora to jestem pewny ze marl ale snape go zabil by mogl dalej byc szpiclem u valdka  |
dnia 05/05/2007 10:11
to tylko przemyslenie,mozemy podejrzewac ze Severus jest dobry czy zły,czy Dumbi zyje czynie.Ja osobiscie mam nadzieje ze Snape jest po tej dobrej stronie,a co do dyrktora to sama Rowling powiedziała,ze juz ta postac niestety nie wróci=( |
dnia 18/07/2007 13:53
Ja myśle ze Snape jest po stronie zła, chociaż chciałabym sie mylić bo zawsze czułam jakiś sentyment do tego bohatera |
dnia 25/07/2007 12:25
nie krótki i nie długi artykuł...w sam raz aż chce się czytać.... |
dnia 05/08/2007 20:04
Na początku też miałam takie zdanie, ale teraz po większym zastanowieniu i z perspektywy czasu juz wcale nie jestem pewna cz Snape był zły. |
dnia 26/11/2007 11:59
A ja tam uważam, że Snape był dobry. Będę orginalna?;p jak powiedział kiedyś Syriusz "świat nie dzieli się na ludzi dobrych i śmierciożerców" ;] |
dnia 02/03/2008 21:59
Snape według mnie chociaż przeczytałem tylko do VI części był dobry i nic tego nie zmieni |
dnia 20/06/2009 20:48
Snape jest dobry i prosze zamknijcie ten tema! Wwszyscy pisza tylko o tym. Severus nadal jest dobry, wrażliwy, uczuciowy. Skrywa to jednak pod maska obojętności! Takie miał życie, tak go wychowano. Nikt nie okazywał mu uczuć więc on też ich nie okazuje, ale ja MA! Jeżeli chcecie, abym wyjaśniła Wam to bardziej precyzyjnie to piszcie. Może napisze o tym arta i zakończe tym wszystkie kłótnie!
Za arta dam Z, ponieważ jest napisany poprawnie, ale znów o tym samym! |
dnia 25/02/2010 17:22
Snape od poczatku był złym czarodziejem, lecz to nie znaczy ze nie mial CZASEM dobrych intencji. np w KF gdy odbyl sie mecz Quiditcha Quirel zaczarowal miotle Harry'ego a Snape probowal rzucac przeciw uroki... wiec nie wiem do konca... |
dnia 05/06/2010 21:25
Snape jest dobry. Zabił Dumbledore NA JEGO POLECENIE, bo Dumbledore i tak by zginął, bo ciążyła na nim klątwa pierścienia Gaunta (czyli jednego z horkruksów) i był wyniszczony przez eliksir z jaskini, w której był fałszywy medalion Slytherina. Warto zauważyć, że Snape cały czas chronił Harry'ego. Gdyby był po stronie Voldemorta, to dlaczego nie dostarczył mu Harry'ego, chociaż miał tyle okazji? Oklumencję stosował przeciwko Voldemortowi, żeby nie wykrył, że jest szpiegiem Dumbledore'a. |
dnia 19/06/2010 21:19
Ja się nie zgadzam z Tobą. Snape był dobry. "Jaki cel miałoby zabicie Dumbledora, gdyby Snape był po dobrej stronie??" A taki, że uchronił Draco od tego zadania. Poza tym miał tą klątwę od pierścienia, więc i tak by umarł. A Snape zabił go na jego własne życzenie. I morał bym napisała inny, a mianowicie: najpierw należy kogoś dobrze poznać, a potem oeniać. |