Grając w gry o Harrym Potterze zawiodłem się na wszystkich częściach z fabułą (nie mówię o "Harry Potter - MŚ w Quidditchu" ta gra jest wpożo).
Fabuła.
W pierwszych trzech częściach jakaś tam fabuła była, ale tylko uczono się zaklęć, chodziło się po Hogwarcie i zbierało się fasolki wszystkich smaków... Czara Ognia - totalna klapa... Tam nie ma żadnej fabuły, pomimo odpowiednich lokacji! Jedną Fabułą wszystkich książek o Harrym Potterze jest walka z Voldemortem... A te gry (no może oprócz ostatniej części) to powinny się znaleźć w promocyjnym opakowaniu po danonkach!
Grafika.
W pierwszych trzech częściach grafika była tak banalna... postacie w ogóle nie przypominały aktorów grających w filmie! W Czarze ognia grafika poprawiła się, ale to jeszcze nie to!
Styl Grania.
W czwartej części tylko chodzisz wybraną postacią, zbierasz jakieś głupie gwiazdki i walczysz z jakimiś stworkami. A w pierwszych trzech... napisałem powyżej... Nie wiem czy wszyscy grali w trylogię "Prince of Persia" ale tam chodzi się bohaterem, wykonuje się akrobacje, skacze, rozwiązuje się łamigłówki... Moim skromnym zdaniem to właśnie tak powinna wyglądać gra o Harrym Potterze (no może z wyjątkiem akrobacji) no i muszą być oczywiście zaklęcia...
Długość.
We wszystkie gry (oprócz MŚ w Quidditchu) gra się góra 6 dni... to zdecydowanie za mało jak na pieniądze, które wydajemy na oryginały... W gre za taką masakryczną cenę powinno się grać z 3 tygodnie!
Poziom trudności.
Tu szkoda miejsca na pisanie - przepraszam za słwo - na pisanie pierdół! Wszystkie gry są tak beznadziejnie proste...
***
Patrząc na screeny z gry Harry Potter i Zakon Feniksa to gra będzie miała super grafikę... Mam nadzieje, że długość i fabuła będzie tak samo dobra jak grafika...
***
Jak na razie jedyną grą, do której nie mam zastrzeżeń jest "Harry Potter - MŚ w Quidditchu"... nie wiem jak wam podobają się gry o Harrym Potterze... piszcie sensowne komentarze co sądzicie o grach...
tina ledungdnia 31/03/2007 10:48 Mi się też nie podobały te gry. Czary Ognia to nawet nie skończyłam bo już mi się nudna robiła. Komnatę tajemnic przechodziłam chyba z 20 razy, ale nie dlatego że była fajna tylko że mi się np. nudziło,a mogłam ją przejść w parę godzin. Zaś w MŚ w Quidditchu, które tak zachwalasz to nie grałam, ponieważ nie za bardzo przepadam za Quidditchem.
demelza_robinsdnia 31/03/2007 19:41 W tym artykule zauważam wiele błędów.Czy komuś się ten artykuł podoba, czy nie, zależy od tego, czy się z tobą zgadza(ja się nie zgadzam).Danonki chętnie bym kupiła z grą Komnata Tajemnic, bo mi się podoba.Zebranie wszystkich kart zabrało mi (w trzeciej części)wiele czasu więc gra nie jest taka prosta.MŚ w Quidditchu akurat mi się podoba.Ale poza tym dla mnie ten artykuł jest bez sensu.
vampirdnia 02/04/2007 16:02 Za nałóke niełóki byscie sie wzieny !! Ino roz. Hehehe, gry są ciekawe, szczególnie te, które mają - jak w niektórych ksiażkach - ciekawą fabułę... Jeśli ktoś interesuje się grami RPG i cRPG, takimi jak Morrovind, seria Gothic czy cokolwiek z tym zwiazane, to zachecam do odwiedzenia ciekawej strony ( o link pytać na GG ). Jakoby większość z Was interesuje isę tylko i wyłacznie HP, to prosze tą malutką grupkę ( jesli się taka znajdzie ) o napisanie mi PW Art. ciekawy, zastanawiam isę tylko.... Czemu nie umieściłeś tego tematu w topicku GRY?
gryfkadnia 17/04/2007 12:52 a mi sie gry podobaja... nie sa nudne, mozna troszeczke sobie czasu zajac-przyjemnie sie gra... ale zgadzam sie co do czasu sa za krutkie, poziom trudnosci??-moze byc... grafika mnie zadowala chociaz mogliby dopracowac... a co do ppstaci to weglug mnie nie musza byc podobne do aktorow... a no i mam nadzieje ze zakon feniksa bedzie robiony na podstawie pierwszych 3 czwesci czwarta mi sie nie podobala... oby sterowanie bylo jak w 1,2 i3... artykol szczery i ok...!
MonicaPotterdnia 31/07/2007 15:00 To prawda, poprzednie gry o HP były do bani. Ich banalność sprawiała,że nie wiiedziałam czy się śmiać czy płakać. CO też mnie zawiodło. Owszem,może i grafika jest ok, ale sama rozgrywka strasznie liniowa i ograniczająca. Sam fakt,że nie mogę swobodnie eksplorować zamku mnie dobija. Mam od niedzieli Zakon Feniksa i powiem,że ta gra jest KOMPLETNIE inna od reszty. Grafika jest bardzo fajna, a postacie wyglądają jak wyjęte w filmu. Tym razem na prawdę. Jak ktoś ma mocny komputer, to będzie mieć śliczną grafikę. W ZK już nie wykonuje się jakiś testów przygotowanych przez nauczycieli. To znaczy można, ale to nie nazleży do wątku głównego. Przede wszystkim można chodzić po ogromnym Hogwarcie, który jest na tyle duży,że trzeba korzystać z Mapy Huncwotów żeby trafić w określone miejsce. Myślę,że o ile poprzednie gry nie były warte świeczki, ZK jest i to na serio
Za artykuł daję N, bo coś nieskładnie piszesz, kolego.
anka-13dnia 12/08/2007 17:53 Uważam, że gry są całkiem niezłe a szczególnie te najnowsze, w których znacznie poprawiła się grafika i nie tylko. Oczywiście te gry nie mogą się równać z filmami, a już z pewnością z książkami... Uważam jednak, że twócy całkiem nieźle wywiązują się z zadania. Co prawda nie grałam w najnowszą grę Harry Potter i Zakon Feniksa, ale na podstawie licznych opisów z gazet wyrobiłam sobie o niej jak najlepsze zdanie. Liczne recenzje zamieszczane w gazetach też są przeważnie pozytywne. Nie wiem co dam ci za artykuł, bo moje zdanie jest całkowicie odmi8enne, sam artykuł też jest taki sobie... Niestety tylko Nędzny :-(
Kuba006dnia 02/09/2007 15:17 oj masz racje niestety. Czwarta jest inna grafika niz w 1-3 ale to malo zmienia. Nie można pozwiedzac Hogwartu, tylko jest kilka lokacji i tyle . A piata czesc rzeczxywiscie jest na razie najlepsza i ze zgledu na grafike i sterowanie, a nawet ze wzgledu na lokacje(a moze przede wszystkim). Quiditch to oddzielna gra, bardzo mi sie podoba, mozna wybrac poziom trudnosci, sa dodatkowe zadania, duzo meczy, do odblokowania sa fajne karty.
moje sprawiedliwe(mam nadzieję, ze takie sa) oceny:
HP i KF - 4.5/10
HP i KT - 5.9/10
HP i WA - 7.1/10
HP i CO - 8.2/10
HP i ZF - 9.5/10
PS. Art wspaniały, wreszcie ktos ten temat poruszyl
1.
33dnia 19/05/2008 18:59 Nie zgadzam się z Tobą do końca, ale masz dużo racji. Ja osobiście lubię gry o HP. Bardzo podoba mi sie ich klimat i fabuła. Ale mają swoje minusy: Po pierwsze gry są zdecydowanie za krótkie! Jako, że bardzo lubię grać w gry (nie tylko o HP) to jej przejście zajmuje mi maksymalnie kilka dni. Po drugie jak już napisałeś to grafika w pierwszych trzech częściach pozostawia wiele do życzenia.
No i niestety w Zakonie Feniksa sterowanie jest okropne Mam nadzieję, że HP i KP nas mile zaskoczy
Agusia Grengerdnia 24/06/2008 11:22 No te gry od 1HP- 3HP mają za niski poziom. Ciekawe, kto zgadnie, kto w moim domu najchętniej gra w HP2? Mój czteroletni braciszek!!! Co prawda, przy "potworach" , w komnacie, na treningu, na pojedynkach i w wyprawach po włosy Goyla i ten róg to mu pomagam, no ale mały jest. Tak po Hogwarcie to chodzi sam i niedługo pewnie sam zacznie przechodzić całą grę... O grafice to nie bede nawet pisała...
Half_Blood Princednia 11/07/2008 12:23 HP i KT przeszedlem w 2 tygodnie ale mialem wtedy
z 7 lat... HP i WA w 3 dni. A HP i CO w niecale 2 dni (to kompletne dno, gdy to wyszlo myslalem ze nastepny HP bedzie zrecznasciowka) HP i ZF zrobilem wszystkie zadania glowne w 3 dni + poboczne 4
PS: Nie wspomnialem o HP i KF bo w to nie gralem xD NO i ocena PO
Ja nie mogę przejść KF,bo to nie jest po polsku,ale przeszłam prawie całą KT,tylko wydaje się krótka.3 i 4 cz. nie mam, Quiddich jest dosyć fajny, a w Zakonie Feniksa to przeszłam niecałe 2 dni do tych przenośnych bagien.Artykuł jest do niczego,lubię gry HP,tylko 3 pierwsze części są trochę nieudane Teraz nie wiem,co kupić 3 czy 4 część? PS. Moja ocena: P
szymonekk11dnia 07/08/2008 18:30 Za nałóke niełóki byscie sie wzieny !! Ino roz. Hehehe, gry są ciekawe, szczególnie te, które mają - jak w niektórych ksiażkach - ciekawą fabułę... Jeśli ktoś interesuje się grami RPG i cRPG, takimi jak Morrovind, seria Gothic czy cokolwiek z tym zwiazane, to zachecam do odwiedzenia ciekawej strony ( o link pytać na GG ). Jakoby większość z Was interesuje isę tylko i wyłacznie HP, to prosze tą malutką grupkę ( jesli się taka znajdzie ) o napisanie mi PW Art. ciekawy, zastanawiam isę tylko.... Czemu nie umieściłeś tego tematu w topicku GRY?
pawelek39dnia 18/08/2008 20:49 Wreszcie ktoś sensownie gada! Jedyne co zauważę, to że najlepsza fabuła jest w 1. części. Trochę głupio, że nie można jej przerwać, ale jest lepsza niż w Czarze Ognia! I zgadzam się też, że gry są krótkie. Lecz nie bardzo podoba mi się wygląd hogwardzkich postaci w Quidditchu. Niezbyt mi przypominają tych filmowych. Daję W.
andziaweasleydnia 20/08/2008 17:44 Mimo, iż według mnie HPiCO oraz HPiZF są dość trudne do przejścia (przynajmniej dla mnie), to nie mam żadnych uwag, myslę jednak, że te gry są niesamowicie wciągające, lecz jeśli chodzi o grafikę, to muszę się zgodzić, z poczatku była kiepska, później się poprawila, ale najgorsze są te filmiki, poprostu załamka.
Parvati_dnia 22/08/2008 14:13 jedne z pierwszych gier o Harrym mi się nie podobały. grafika bardzo, że tak powiem 'cienka', w którejś części w ogóle nie można było połapać się w Hogwarcie, nawet po kilkukrotnym spoglądaniu na mapę. a za artykuł daję W.
immortality_dnia 26/10/2008 18:09 wiesz nie zgadzam się co do twojego zdania.
ja lubię te gry.
na razie grałam tylko w dwie.
ale do tej pory nie mogę znaleźć wszystkich kart więc chyba trudne to jest co?
grafika itp jest dobre!
kapip101dnia 21/12/2008 17:18 5 część gry była najlepsza (grałem tydzień) . 4 totalna beznadzieja (grałem 5 godz.) . 3 taka sobie (5 godz.) . 2nie grałem. 1 tez taka sobie (grałem 3 godz.) , ale jednak 4 była najgorsza. . za arta daj W
MissPotterdnia 28/12/2008 21:47 Fajny artykuł dla mnie gry mogą być,( wszystko co jest związane z Haryym jest ok) ale jak na taką grafikę to były trochę za drogie. Dla mnie ( a nie gram w inne gry niż Simsy) wdale nie są dziecinnie proste. ale mogły by być lepsze..
Guciadnia 13/01/2009 19:07 "Zakon Feniksa" pomimo wielkich oczekiwac ogromnie mnie zawiódł. Grafika, prawda, jest dużo lepsza od poprzednich części, ale łażąc po tym zamku miałam wrażenie, że autorzy skupili się właśnie na tej całej szczegółowości zapominając o najważniejszym - grze. Nie raz widziałam gry, w które można było grać niezliczoną ilość razy, chociaż grafika zaliczała się do "wielkich pikseli". Dlaczego? Bo miały FABUŁĘ. Tak jak powiedział Missiek123, ZF tylko pozornie daje nam swobodę. Zadania są narzucone i brak im jakiejś większej kreatywności, a Harry nie chce nawet dać się zwyczajnie zrzucić z muru (sprawdzałam z nudów). Czyli mamy już szóstą (bo QW też nie należy do najtrudniejszych) z rzędu grę z poziomem trudności przeznaczonym dla młodszych. Teraz pozostaje liczyć na "Księcia...".
Harry160dnia 18/01/2009 19:29 oj masz racje niestety. Czwarta jest inna grafika niz w 1-3 ale to malo zmienia. Nie można pozwiedzac Hogwartu, tylko jest kilka lokacji i tyle smiley. A piata czesc rzeczxywiscie jest na razie najlepsza i ze zgledu na grafike i sterowanie, a nawet ze wzgledu na lokacje(a moze przede wszystkim). Quiditch to oddzielna gra, bardzo mi sie podoba, mozna wybrac poziom trudnosci, sa dodatkowe zadania, duzo meczy, do odblokowania sa fajne karty.
moje sprawiedliwe(mam nadzieję, ze takie sa) oceny:
HP i KF - 4.5/10
HP i KT - 5.9/10
HP i WA - 7.1/10
HP i CO - 8.2/10
HP i ZF - 9.5/10
Dumbeldore_14PLdnia 21/01/2009 14:15 Najgorsza z tych wszystkich czesci to chyba HP i czara ognia...niemozesz chodzic po Hogwarcie tylko cały czas robisz to co każą ci robic Autorzy gry..bezsensowna jest ta czesc..i strasznie głupia..kase niepotrzebnie wydawalem..najlepsza to chyba HP i ZF tam mozesz sie wspinac i wogule zucac czary jakie chcesz...i sie pojedynkowac..to jest Fajne w takich grach..
Garugandnia 16/02/2009 12:20 Niestety twórcy gier o harrym Potterze kierują swoje gry w kierunku młodszej częsci graczy przez co faktycznie nie są one jakoś wybitnie trudne.Jednak czara ognia daje nam mozliwosc troche popocenia sie nad gra
Pauliadnia 27/02/2009 20:38 Ja uważam że tu zdaniie jest po równo...
1. Od 1 i 2 część to "Hallo?!" Zobaczciie jakii rook?
a co do 3... technologiia poszła w górę. A niie mówię już o piętej.. Każda była prosta ale w Quiditcha niie grałam i się nie udzielam. Uważam jednak że trzeba pogratulować bo jednak Harry Potter i Kamień Filozoficzny pojawiło się w jakoś z początkiem 2001 r. albo 2002 a wtedy to grafika wiecie jaka była
Pozdroo ;**
RazorBMWdnia 04/03/2009 17:42 Phew. Zamiast pottera kupcie se CoD 4. Multi miażdży, a pottuśka to co? 1 raz i goodbye.
Żal Mi ludzi, którzy kupują se oryginałki pottera...
Lepiej se pirata ściągnąć, bo te gry to szajs...
Co do HP4 - to prosty konwert z PS2, a płaczecie, że sterowanie lipne... idealne na DualShock'a- grałem na PS2 i tam się lepiej sterowało na padzie.
Latikadnia 05/03/2009 17:13 a według mnie nie są banalne... nawet miewam problemy z przejściem ich. : P
4 nigdy całej nie przeszła bo była akurat najnudniejsza bo nie było Hogwartu i wgl ale 5 bardzo mi się podobałaaa. i czekam na 6. : ))
Ginny_Weasley12dnia 25/04/2009 09:43 Mnie w sumie grafika mało obchodzi, nie patrze na to. Owszem, Czara Ognia to totalna klapa, też jej nie przechodziłam, najbardziej podoba mi się cześć druga, Komnata Tajemnic. A dlaczego? Bo jak się nie zna dobrze zamku, to zwyczajnie można się tam zgubić. ;D Przynajmniej ja, jak byłam mała, bo dawno nie grałam, to się tam gubiłam. I fajnie było! Ten Hogwartjest taaaki wielki, możnma sobie łazić, odkrywac jakieś tajemne przejścia... to mnie najbardziej ekscytuje.
Zaklęcia nie wszystkie były takie same jak w HP. Trudno.
Ogółem: kupcie mi drugą część na Dzień Dziecka! ;D
JumperMaxdnia 05/06/2009 10:10 Mi się wszystkie gry podobały... No Czara Ognia to trochę gorsza była bo trzeba było przechodzić każdy poziom kilka razy i zdobywać tarcze... Ale grafika i fabuła mi nie przeszkadzała, chociaż mogły być trochę dłuższe...
Elva112dnia 22/01/2010 22:05 Zgadzam sie co do w/w "zarzutow", ale tez nie do konca. Pierwsze moje zastrzezenie to dlugosc grania. Sami pomyslcie... taka gra moze sie ciagnac baaaardzo dluga, ale tylko jesli nie siedzi sie na niej calymi dniami!!! Po drogie: kilka slow ( a wlasciwie jedno) zdenerwowalo mnie w ostatnich czesciach artykulu... coz, wedlug mnie to ten art nie zasluguje na ocene wyzsza niz Z
Saqednia 08/02/2010 12:06 dobre to prawda gry sa banalne wszystkie gry przeszedlem do 4dni
grafika od 1-3 to beznadzieja
Fabula-nic z ksiazka ani z filmem
Tylko lokacje ale ich jest niewiele nie ma przejsc za posagami
kumkumdnia 03/03/2010 18:09 ja hp i kamień filozoficzny zrobiłam w godzinę. niektóre części w niektórych grach były banalne ale zdarzały się trudne przypadki w 3 części nienawidzę tego, że kiedy skaczą robią takie: ułeech! a w zf i kp (zapomniałam czy w czarze ognia też) nie lubię tego, że się skakać nie da
kokoszkadnia 01/04/2010 15:26 Ykhm widze, że tu dużo ludzi ma na co naskoczyć. I ja się z tym zgdzam. Gra jaka to nie bylaby, służy do zabijania czasu. I myślę, że tylko o to chodziło twórcom pierwszych części. Toż, oni to zrobili tylko dlatego, że fani Pottera, rzucą sie na to.. i zyski płyną w góre. Bo niektórzy zaślepieni Potterofani, wolą wydać 50 dych i sie podniecac grafiką mario, niż zainwestować kase w coś innego, ciesząc sie jedynie dodatkami do danonków. No, dobra może teraz te nowsze cześci mają lepszą grafikę, fabuła jest chociaż zrozumiała i pdoobna do książkowej, ale ..hmm dugość grania? max 5h i przeszłaś/eś. Całe szczeście ze skonczylam na 4 czesci, bo widzac jak moj brat gra w 5, nawet nie spytalam go" dasz mi...", bo szkoda mojego czasu na takie chlamstwo.
Kiedys, za darmo dostalam 1 czesc, nie pamietam od kogo, ale to malo wazne. Przechodzilam to setki razy, bo mi sie nudzilo chwilami, i nie mialam co poczac. Powiem krótko (bo wiem ze sie niezle rozpisalam) fabula jest tak prosta, ze dziecko 5-7 letnie, potrafiloby przejsc tą pierdółeczke w chwile, ktora jest tak emocjonujca, ze ...
no, ale sie nagadalam. ja nie zamierzam kupowac nowych czesci pierdółeczki, chyba, że dostane na b-day'a "D
Monkadnia 06/04/2010 15:22 zgadzam się, grałam we wszystkie gry o harrym i miałam o nich niezbyt dobrą opinię. Ale wszystko się zmieniło jak zagrałam w piątą część. Udało się wreszcie twórcom coś super! Fabuła nie jest za ciekawa ale ma niezwykłą wartość dla potteromaniaka. Chociażby Hogwart , co tu warto dodać że robiony wraz z Rowling. Wreszcie pogrzebali w programach komputerowych i przeskanowali twarze bohaterów, dubbingowali ich aktorzy z filmu. Tak więc efekt graficzny piątki jest nieziemski
Olbrzymdnia 07/04/2010 11:31 Tak masz rację. Ściągają z popularności Pottera i to główne źródło ich dochodów - choć te ostatnie nie odzwierciedlały dotychczas jakości gry. Idą po prostu na opłacającą się im łatwiznę - też mam nadzieję, że to się poprawi. Pozdro
pudzianekdnia 24/04/2010 07:44 No, pierwsze trzy części były banalne, to prawda, ale Czara Ognia to się rozkręciła- Lepsza grafika, Fabuła jest, bo gdyby jej nie było nie byłoby gry, no i nie trzeba się wygłupiać zręcznością. Czwarta część gry to przełom! To już nie jest gra zręcznościowa dla dzieci od lat trzech, ale gra przygodowa (niekoniecznie fabularna). Mam grę Zakon Feniksa. To po prostu rewolucja! Świetna grafika, zaklęcia rzucamy, gdzie mamy ochotę! To jest dopiero super! Taka powinna być część pierwsza, druga i trzecia!
Do sklepów wystartowała szósta część gry, ja jej jeszcze nie mam, ale mówią, że najlepsza!
Do gry Harry Potter i Mistrzostwa Świata w Quidditchu nie mam zastrzeżeń.
Artykuł nawet dobry, ale zdenerwował mnie język jakim się posługujesz, ale staram się na to przymykać oko. Tak, więc niech będzie Powyżej Oczekiwań.
Bellatriks_xdddnia 29/05/2010 09:32 Wszystkie mi się podobały , ale nie umiałam przejść Czary Ognia (już umiem) . Długo się nad nią zastanawiałam. No 4 gra była inna niż wszystkie , ale była dobra ; )) Kamień i Komnata miały słabą grafikę. Azkaban był super. Zakon - średni , a Książe to już przesada ... Ale te eliksiry mi się podobają ; ))
Artykuł fajny. Dam wybitny.
B-Lazerdnia 20/07/2010 22:20 Ja na temat tych gier mam takie zdanie:
pierwsza i druga czesc w jakie gralem, mialem na psx'ie. i naprawde mi sie podobaly. Pozniej na kompie gralem w kilka czesci i tylko wiezien azkabanu mi przypadl do gustu. reszta jakas taka monotonna, nudna. Zakon feniksa na poczatku bardzo mi sie podobal, ale potem byl naprawde nudny. Ale najbardziej mi sie podobal wiezien Azkabanu na GBA. Uwazam ze to bylo genialne polaczenie, jRPG z Harrym Potterem. A co do reszty gier... totalny crap. A, i widzialem gameplay nastepnej czesci. Deathly Hallows. EA w tym momencie zrujnowalo calkowicie Harryego Pottera. Naprawde. Obejrzyjcie sobie na youtubie wywiady z EA na E3 na temat tej gry. Zlapiecie sie za glowy i bedziecie chcieli pluc w twarz tworcy tej gry. No, ulzylo mi ^^
omnix999dnia 28/07/2010 20:52 w wiekszosci gry są łatwe (chociarz zdarzają sie trudniejsze momenty). główny wątek możne przejść w jeden wieczór ale dla osób chcacych posiedziec dluzej jest przeciez mnóstwo minigierek i zbieranie różnych przedmiotów
Vertusdnia 29/07/2010 11:08 mi podobają się 3 części KP, ZK i MŚ w Quidditchu" co do innych części to myślę to co ty: nudne, banalne, nie warte wydawanych pieniędzy. Za art daje P.
bartosz longbotomdnia 01/08/2010 09:09 nie sądzę aby wszystkie gry były banalne ponieważ niekture części zawierają to czego nie zobaczysz w filmie albo w książce
daje z
PS . przykro mi
My-laidnia 23/08/2010 14:26 Zgadzam się niestety z całą treścią artykułu. Mogliby się bardziej przyłożyć do gier.Na szczęście V część jest o niebo lepsza od pozostałych, polecam
remus1999dnia 24/08/2010 15:50 No cóż grałam w "Więźnia Azkabanu" będę cytować bo to jedyne trafne określenie "klapa". Najgorsze jest to że grając nie ma się żadnej swobody ruchu. Trzeba chodzić za misjami i inaczej się nie da.
Natomiast "Zakon Feniksa" To zupełnie inna bajka. Poziom trudności jest troszkę wyższy, I postacią możesz kierować w dowolne miejsca. Nie chcesz wykonywać misji to chodzisz sobie po Hogwarcie i błoniach.
symusidnia 26/08/2010 09:33 No cóż. Każda część ma swoje wady i zalety. Co do pierwszych trzech masz rację. Ale Kamień Filozoficzny w wersji na PS2 jest pierwszorzędny. O 4 nie bedę nawet wspominać. Co do Zakonu Feniksa-straszna nuda. Owszem-można sobie pozwiedzać Hogwart, a tutaj jest on genialny. I te minigierki też są fajne a tekże SUM-y. Ale strasznie nudna fabuła. Najgorsze jest zbieranie członków GD-dla każdego coś trzeba zrobić. A Książę Półkrwi jest całkiem fajny. Tylko trochę za krótki. Gra się w max.3 h. Ale bardzo mi się tu podoba robienie eliksirów.
Cedrik Lupindnia 27/08/2010 18:20 Wszystkie pierwsze cztery części serii były po prostu banalne. Mistrzostwa Świata w Quidditchu były całkiem fajne, lecz sterowanie (według mnie) było dość toporne. Nie grałem w Zakon Feniksa, więc go nie skomentuje, ale za to HP i Książe Półkrwi pociągnął banalność pierwszych czterech części, ale ostatnio zainwestowałem w Lego HP Years 1-4 i ta gra jest po prostu niesamowita ale o jej fenomenie nie będę puszczał spojlerów dla tych którzy nie grali
Eryk LoNgBoTToNdnia 28/08/2010 18:46 części 1-3 harrego dedykowane były młodszym graczom(prostota sterowania oraz łatwe poziomy).W czarze ognia było po prostu do bani sterowanie oraz zła gra kamery.Co do grafiki nie miałem zastrzeżeń do żadnej z gier ponieważ każda gra miała grafikę jaka była dostępna w danym czasie
__Mineko__dnia 30/08/2010 14:27 Moim zdaniem trochę zbyt surowo potraktowałeś gry. Pod względem graficznym, I i II część są do kitu, nie da się zaprzeczyć, ale od III części grafika jest na w miarę normalnym poziomie. Nie napisałeś niczego o muzyce a jest to bardzo ważny składnik gry. W HPiKF muzyka jest tak doskonała, że rekompensuje braki w grafice ( moim zdaniem ). W HPiCO grafika jest już na bardzo dobrym poziomie, na niektórych kartach graficznych nie pójdzie, ale tak jak napisałeś, gra nie ma ładu i składu, fabuły żadnej. Natomiast grałam już w V część i jest doskonała pod wszystkimi względami. Postacie przypominają żywych aktorów, fabuła taka jak w książce czy filmie, przejście gry zajmuje sporo czasu a do muzyki nie można się przyczepić. Generalnie V część jako jedyna warta jest swojej ceny i ją polecam. Za art daje P.
Paulina Blackdnia 14/11/2010 17:19 Zgodzę się tylko co do Czary Ognia, bo ta część najmniej mi się podobała, ale nie do reszty. Każda część gry ma swój niepowtarzalny klimat oraz wszystkie różnią się od siebie przez co nie są nudne. W pierwszych 3 częściach Hogwart jest pokazany w żywej, kolorowej grafice, a co do jej jakości nie można sie dziwić bo gry nie są już nowe. Każda następna gra wniosła coś nowego. Poziom trudności zależy od opini gracza bo może grać w nie 7-letnie dziecko, a może także licealista . Dlatego ja mimo wszystko uwielbiam grać w gry HP ponieważ uważam, że są one świetne do spędzenia wolnego czasu
profesor Ginnydnia 13/12/2010 09:17 Zgadzam się w zupełności, najgorzej jest w jedynce w której, po przejściu całej gry nie można nawet wrócic i na nowo pozbierac wszystkich kart. Jednak co do kolejnych wersji stają się trochę lepsze. Najlepsze jak dotąd są HP 5 i HP 6
KasiuniaxD13dnia 19/02/2011 14:54 Grałam tylko w 2 części Harrego Pottera... Ale grafika do tych części w które ja grałam była nawet nawet... Prince of Persja było fajne i zgadazam sie z twórca artykułu....
Dawid2795dnia 27/02/2011 12:30 Wiem coś o tym, ale już w Harry'm Potterze wykorzystano nową technologię rejestrowania twarzy, i twarz została laserowo odwzorowana od aktora. Ja osobiście zawiodłem się na Czarze Ognia - widok z góry - nie dla mnie , ale art. nie popieram, powiedzcie, jak technologie nie pozwalała na stworzenia dobrych gier
Ocena: Zadowalający
Kimi14dnia 06/03/2011 15:40 Nie zgadzam się z opinią. HP 5 jest super grą. Nie jest łatwą ani krótką. Najgorsza jest szósta ponieważ tam wszędzie gonisz, jest krótka i nudna nie licząc eliksirów i quidditcha
aga11511dnia 10/05/2011 13:51 Nie do końca się zgadzxam z tą opinią. 5, 6 i 7 jest super. Chociaż reszta jest rzeczywiście beznadziejna.
ElectroVipdnia 17/06/2011 00:51 No cóż. Racja jest - gry są rzeczywiście bardzo proste. Gry jakie zakupiłem za moje własne pieniądze to HP i Zakon Feniksa oraz HP i Książe Półkrwi. I co? Te gry przeszedłem w 2 dni każdą grając po 4h dziennie. NO BŁAGAM WAS! Płace 50zł na 8h grania? żarty jakieś? Insygnia z tego co widze są trudniejsze i grafika 10 razy lepsza ale widać też ze cieżko bd się grało na laptopie więc sobie odpuszcze.
Voverodnia 22/07/2011 14:21 Piszesz, że pierwsze trzy części HP mają banalną grafikę. Grafika z Mistrzostw Świata w Quidditchu nie jest banalna? Moim zdaniem także jest. W takim razie nie wiem dlaczego nie masz do tej gry żadnych zastrzeżeń.
Jeżeli chodzi o poziom trudności to twórcy też nie mogli zrobić jakiegoś bardzo ciężkiego z uwagi na to, że przede wszystkim w grę grają dzieci.
Zgodzę się co do czasu gry, który jest żenująco krótki.
Daję Z!
Syriusz Black885dnia 09/08/2011 13:09 Artykuł mi się nie podoba. Mówisz że banalna grafika. Jak to napisał Vovero grafika z MŚ w Quidditchu nie jest banalna? W jednym masz rację te gry są bardzo łatwe i się szybko je przechodzi.
laurel123dnia 09/09/2011 19:29 ale i tak je uwielbiam
_oliwka_12dnia 26/01/2012 21:15 I część jest beznadziejna . Chyba najgorsza z nich wszystkich .
II pomimo brzydkiej grafiki nie jest taka zła . W ciągu tygodnia przeszłam ją może 20 razy no ale nie jest najgorsza.
III jest fajna . Ma w miarę normalną grafikę . Może jest trochę za krótka i denerwuje mnie to , że nie można pomijać filmików ale ogólnie jest OK.
IV jest najgorszą zaraz po I grą . No niby jest więcej zaklęć i lepsza grafika ale kamera jest do dupy i kompletny brak fabuły. Tylko te durne zadania trzeba robić.
W resztę nie grałam , ale muszę sobie kupić V.
A jaka jest VII?
kamlot1003dnia 29/01/2012 10:23 wIES JEST DUŻO MISJI POBOCZNYCH JAK CO ;P
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.
Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.
Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter