Czy faktycznie Voldemort ukradl historyczny miecz?? - Teorie, przemyślenia...

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Co sądzisz o filmie "Harry Potter i Insygnia Śmierci: Część II"?

Zdecydowanie najlepszy z serii!

Nie potrafię wybrać pomiędzy I a II częścią, film funkcjonuje najlepiej jako całość

Dobry, ale nie jest to moja ulubiona część

Spodziewałem/am się czegoś innego, zawiodłem/am się

Okropny!

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

wellplayed.org

Czy faktycznie Voldemort ukradl historyczny miecz??

Dzisiaj pojawił się fantastyczny art na temat planów Lorda Voldemorta. Przyznam szczerze, że nie zastanawiałam się wcześniej dlaczego Czarny Pan pozostał w ukryciu. Jednak rozumowanie, choć imponujące zawiera kilka błędów.

1. W HP cz.2 kiedy Harry rozmawia z Dumbledorem o swoim triumfie nad bazyliszkiem dyrektor Hogwartu tłumaczy mu, że miecz Gryffindora z Tiary przydziału mógł wyciągnąć tylko prawdziwy Gryfon. W jaki więc sposób dziedzic Slytherina mógłby to oszukać?

2. Kolejne pytanie: W 5 części HP gabinet dyrektora zamyka się na 4 spusty przed Dolores Umbridge, ponieważ nie jest ona prawdziwym dyrektorem szkoły. Wynika z tego, że tylko Dyrektor Hogwartu może w nim urzędować...

3. Powiedzmy jednak, że Lord chciał tam wtargnąć jako "gość"...w jaki sposób pokonałby Gargulca nie znając hasła...tym bardziej, że Dumbledore musiał odpowiednio zabezpieczyć szkołę kiedy wyruszył z Harrym w poszukiwaniu horkruksów.

4.Czy naprawdę Dumblodore opuszczając szkołę tak często nie zabezpieczyłby odpowiednio tak bezcennych i pożądanych przez LV przedmiotów??

5.Jeśli marzeniem LV było rozdzielenie swojej duszy na magiczne 7 części po co miałby to robić po raz kolejny? Oczywiście zakładając, że zdobył przedmiot Roweny...

I co o tym myślicie??

Ps. Chcę jeszcze zaznaczyć, że teoria o tajemniczych planach LV jest jak najbardziej prawdopodobna...jednak wydaje mi się, że dotyczyła ona czegoś innego.
Czy faktycznie Voldemort ukradl historyczny miecz??
keyis 13/04/2007 11:13
Czytano 3215 razy
Liczba komentarzy - 72
Cho Chang2 dnia 13/04/2007 12:09
Artykuł bardzo fajny. Nie podoba mi sie, ze piszesz LV, bo tak nie można zdrabniać itp(pisze tak w regulaminie). Zgadzam sie z Tobąsmiley
keyis dnia 13/04/2007 12:11
a nie wiedzialam z tymi zdrobnieniami smiley choc nie chcialom mi sie pisac caly czas LOrd Voldemortsmileywezme to pod uwage przy next art
ladyAlex dnia 13/04/2007 12:53
Argumenty słabe podałeś, ale jest jeden który niewątpliwie wspiera twoją tezę smiley Skad LV mógł wiedzieć o mieczu? Horkruks zginął i nie miał zdolności telepatycznych z LV, o mieczu wiedzieli Ginny, Harry i Dumbledore smiley Voldi nie wykradłby czegoś, o czym nie ma pojęcia. Zresztą skoro już raz horkruksy okazały się dosyć mocne, po co mialby tworzyć kolejne i ryzykowac przy tym spotkanie z Dumbledorem? ;>
Novik dnia 13/04/2007 12:58
bardzo dobre rozumowanie i pytania bardzo zadowalajacy artsmiley
coral dnia 13/04/2007 13:07
Daje ci PO... Bo ręce musiały cię boleć jak to pisałeś... Nie dam W bo masz słabe argumenty....
Fleur-Delacour dnia 13/04/2007 13:09
Artykuł ciekawy i argumenty też dobre smiley podoba mi się to.... ale nie ma co się teraz nad tym męczyć niedługo w końcu wyjdze 7 część i miejmy nadzieje że nie ostatnia a wtedy wszystkie tajemnice będą rozwionzane pozdrawiam
a ocenie ten Artykuł na
''Powyżej oczekiwań''
smiley
Draco Malfoy dnia 13/04/2007 13:31
Moje teorie:

1. Później miecz został przeniesiony do gabloty w gabinecie.
2. Voldemort na pewno nie chciał tam urzędowac.
3. Skoro Snape jest zły, mógł mu przekazac hasło.
4. Tego nie wiem.
5. Może wiedział, że stracił jakąś częśc duszy i chciał ją czymś zastąpic?
keyis dnia 13/04/2007 13:42
"Horkruks zginął i nie miał zdolności telepatycznych z LV, o mieczu wiedzieli Ginny, Harry i Dumbledore" -n ie rozumiem o co ci chodzi. zreszta nie jestem facetem jak mnie okresliles
wiktor dnia 13/04/2007 13:46
bardzo dobry artykuł. rzeczywiscie, na to w punkcie 1 nie zwrocilem uwagi
Daniel_R dnia 13/04/2007 14:04
Jedno zastrzeżenie: miecz był w gablocie, więc Lord Voldemort nie musiał go wyciągać z Tiary
tmr-hp dnia 13/04/2007 14:13
Voldemort nie mogl zrobic sobie kolejnego horkruxa !! inny czarodziej dal rade zrobil max. 2 a Voldi mimo ze jest super hyper extra mega czarodziejem nie moglby sobie pozwolic na kolejne rozdarcie swojej zwiodczalej i roztrzaskanej na dodatek malutkiej juz duszy !!
HP_HG_RW dnia 13/04/2007 14:56
Ja tam myśle ze Voldemort nie ukradł miecza z gablotki i myśle ze nie wie ze Harry wie o Horkrusach.
Miriel dnia 13/04/2007 15:23
Ja myślę(a nawet wiem), że Czarny Pan nie ukradł miecza. Sam Dumbledore to powiedział.
nindalf_black dnia 13/04/2007 15:37
Voldemort nie widział nigdy miecza...
Lord Voldemort X dnia 13/04/2007 15:49
Oczywiście że Voldi nieukradł miecza nie mógł go tak poprostu wziąść do ręki.
Lord Voldemort X dnia 13/04/2007 15:51
Aha art mi się podoba, jest jednym z najlepszych. Oczywiście W
Dziedzic Gryffindora dnia 13/04/2007 16:48
Sorki, ae nie podoba mi się ten art, nie można pisać "LV". Na zachętę dam Z
Zmorek dnia 13/04/2007 17:00
Moim zdaniem nie wykradł miecza a z resztą miecz juz był wyciągnięty z tiary!!
gzup dnia 13/04/2007 17:17
art może być tylko nie można pisać LV jak zauważył Dziedzic Gryffindora.Daje Z
Herma23 dnia 13/04/2007 17:23
takst jest słaby nie masz mocnych argumentów, ale tak na zachęte daje Z
Dorcas Meadows dnia 13/04/2007 17:35
szczerze to nie zastanawiałam się nad tym ... ale mi sie argumenty w miare podobały smiley
musze o tym pomyslec ...
beatus dnia 13/04/2007 17:40
ciekawe teorie nie ma co, ale mogłabym tu troszkę podyskutować;P Pzdr daję W
NATAGRANGER dnia 13/04/2007 18:26
art niezbyt fajny nie mogę z niego nic zrozumieć
majuneczka77 dnia 13/04/2007 18:32
Ja osobiście nie mam co do tych teorii własnego zdania..smiley Ale z tym ostatnim artykułem na którym się opiera twój..nie zgadzam sie..:/ Daje Z
chochang12 dnia 13/04/2007 19:19
Ja uważam że Lord Voldemort nie mugł wejśc w posiadanie tego miecza, ponieważ Dumbledor napewno by mu na to nie pozwolił. A poza tym po co Czarnemu panu był by miecz skoro już nie opłaca mu się tworzyć nastepnego horkruksa. taka jest moja teoria. Narazie nic lepszego mi do głowy nie przyszło. pozdrawiam.

matrix - spamujesz
Korneliusz Knot dnia 13/04/2007 20:05
Moim zdaniem Lord Voldemord nie ma tego miecza.. Zgadzam się z tym artem.
Pawel_155 dnia 13/04/2007 20:34
Mi tez sie to podoba zrobisz bardzo ciekawy artykul za to daje W
anka-13 dnia 13/04/2007 21:00
Praca ciekawa, interesująca teoria... Ale to wszystko trochę za bardzo zagmatwane
Ginny_Weasley_ dnia 13/04/2007 21:28
No ciekawe smiley. Lubie takie artykuły o różnych teoriach. To oznacza ze nie piszesz byle jakich artykułow i sie starasz. a tak po za tym art b.interesujący
toma13 dnia 13/04/2007 21:30
Spoko teorie ciekawe gdzie LV ma te wszystkie Horokuksy ? GRUDEK NIE WKURZAJ MNIE !!
Carola3000 dnia 13/04/2007 21:50
Bardzo dobry art! Bardziej podoba mi się Twoja teza i popierwam ją! Argumentacja wporzo! Daje W
Ginny Potter 2 dnia 13/04/2007 22:31
Artykuł bardzo fajny. Nie podoba mi sie, ze piszesz LV, bo tak nie można zdrabniać itp(pisze tak w regulaminie). Zgadzam sie z Tobą
R_Lupin dnia 13/04/2007 22:34
Ja nie sądzę aby Lord Voldemort zrobił horkruksem miecz Godryka Gryffindora, jakoś mi to nie pasuje, tak samo jak tobie. Daje P
Gin dnia 13/04/2007 22:39
Jestem sceptycznie nastawiony do tej teorii. Nie sadze aby LV udalo sie w jaki kolwiek sposow wtargnac do gabinetu prawdziwego dyrektora szkoly. Jak z kazda teoria do tej tez powstanie pewnie wiele pytan i odpowiedzi ale wydaje mi sie ze Dumbledore zawsze byl ostrozny w swoich poczynaniach.
ladyAlex dnia 13/04/2007 23:03
Eh. Skąd Voldi mógł wiedzieć o istnieniu miecza wogóle? Horkruks-Tom Riddle zginął i nie miał umysłu wspólnego z Voldemortem. O mieczu i jego historii wiedzieli tylko Harry, Ginny i Dumbledore. Voldi nie ukradnie moich spinek do włosów bo
a) nie wie o ich istnieniu
smiley wydaje mu się, że nie są mu potrzebne - to tylko zwykłe spinki (jakiśtam miecz)

Rozumiesz już o co mi chodzi? ;>
Harry Dawid Potter dnia 14/04/2007 08:31
Mam pytanie jak by V mogło wejść do Gabinetu Hogwardu smiley
Malinjaaa dnia 14/04/2007 11:08
pozosal w ukryciu bo nie chcial zeby go znaleziono!! proste i logiczne xD
emilcia1994 dnia 14/04/2007 11:13
Logiczny artykuł. Ale ja chyba wolę przeczytać książkę, niż tak nad tym główkować.
Sweet Luna_xD dnia 14/04/2007 16:33
Art jest przemyślany i napisany na temat.
Tego pewnie dowiemy się w siódmym tomie smiley
Lady Minionette dnia 14/04/2007 19:37
To całkiem nieprawdopodobna teza, np. LV zna wiele zaklęć i na pewno złamał by chasło gargulca
milena dnia 14/04/2007 20:09
Po pierwsze - w gabinecie Dumbledore'a miecz nie był w tiarze, tylko leżał w gablocie (jest to gdzieś w V albo VI części). Po drugie, jak już ktoś wcześniej słusznie zauważył - hasło mógł Voldemortowi podać Snape. A po trzecie, Voldemort chciał mieć duszę w siedmiu częściach, a wiedział już, że przynajmniej jedna z nich została zniszczona (dziennik), więc mógł chcieć odtworzyć wcześniejszą sytuację, a jako że nadarzyła się okazja do zdobycia przedmiotu należącego do Gryffindora, którego wcześniej mu brakowało do kolekcji, mógł chcieć go zdobyć.
ola_potterka dnia 14/04/2007 20:19
Voldemor na pewno wyczul ze zostal zniszczony ktorys z horkruksow, przeciez to czesc jego duszy!
Nimfadora Tonks dnia 14/04/2007 20:47
fajny art. według mnie są to przekonujące argumenty. Zagadzam się z tobą
Silver dnia 14/04/2007 20:53
juz gdzies pisalem ze srednio przemawia do mnie teoria miecza gordyka i voldemorta ale napisane jest ladnie
Luna12 dnia 14/04/2007 22:12
Art dobry, tylko szkoda, że nie czytałam tego na którym się opierałaś..więc nie mam zdaniasmiley
Ogólnie daję Psmiley
Lily 6 dnia 14/04/2007 22:24
ja jestem pewna że miecza nie zdobył
i zgadzam się z Luna12
paulah88 dnia 14/04/2007 23:17
a kto powiedzial ze ktos go urkadl?! nie bylo o tym w skiazce...wiec ksad te domysly? z reszta pomyslmy logicznie! LV(fajny skrot) musialby umiescic i zabrac (wg. Ciebie) miecz przed przyjsciem Harrego na swiat, a przeciez Harry w drugiej klasie osobiscie wyciagnal go z tiray...wiec skad te domyslenia? chyba pomyliles tematy... powinien on brzmiec "czy LV stworzyl horcruxa w mieczusmiley "
Dread Lord dnia 14/04/2007 23:33
Skoro Voldemort ma (albo mu się wydaje że ma) 7 horkruksów, to po co mu więcej? Chyba że chodzi ci o to, że ukradł miecz wcześniej. Bo jakoś ciągle odwołujesz się do tego jakiegoś innego artukułu - ''dzisiaj pojawił się fantastyczny art''
keyis dnia 15/04/2007 00:43
do wszystkich ktorzy zadali pytanie na czym sie opieralam - na artykule o tym dlaczego LV nie bral w zasadzie udzialu w 6 czesci...ktos(niestety nie pamietam kto) napisal, ze to dlatego, ze chcial ukrasc w tym czasie miecz godryka i dlatego wywolal zamieszanie na wiezy astronomicznej
keyis dnia 15/04/2007 00:45
aha i owszem teoria jest jak nabardziej nobiecujaca, jednak podalam argumenty dlaczego nie mogl on ukrasc wlasnie tego iecza. fakt przeoczylam, ze miecz jest w galbotce...ale mimo wszystko uwazam ze nie byloby sensu robic kolejnego horkruksa
Fred Weasley dnia 15/04/2007 09:10
Moim zdaniem Harry może byc horkruksem Voldemorta.smiley
piotro_09-100 dnia 15/04/2007 09:48
ja też tak myślę Fredzie Wesleyu
Bialy Wilk dnia 15/04/2007 14:56
Hmmmm...
Myślę że Lord Voldemort nie ukradł tego miecza...

Daję Z
geffer dnia 15/04/2007 15:34
Ja zawsze piszę skrutami smiley a tak to fajny artykuł i powiem ze nad takimi teoriami jakie tutaj na tej stronie przeczytałem sa zdumiewajace smiley
dusia15 dnia 15/04/2007 16:24
a ja uważam że LV mógł ukryć część swojej duszy podczas spodkania z dyrektorem kiedy starał sie o posade nauczyciela obrony przed czarną magią w końcu nie wiadomo ile to zajmuje czasu takie wszczepienie duszy do przedmiotu bo w końcu już wtedy dusza LV była rozszczepiona bo zabił on już swojego wuja smiley daje P
Trzykropka dnia 15/04/2007 19:57
Ciekawa teoria, możliwe, ze masz racje...
Kai dnia 15/04/2007 20:57
Taki sobie ten art
Goosiiaa dnia 15/04/2007 22:21
Nie czaje o co chodzi tym mieczem smiley Ale wstawiam W, jak zwykle zreszta.
Tonks999 dnia 15/04/2007 22:48
nie bardzo kleje o co chodzi tym arcie. daje P
Mrs_Snape dnia 16/04/2007 13:58
no niby sie zgadza.... do 2 jak dumbledore niezyje to jego gabinet sie nie zamyka mozna swobodnie tam wchodzic i wszystkosmiley
agniecha_ja dnia 16/04/2007 16:04
jakies to pomieszane
keyis dnia 16/04/2007 17:38
nie mozna tam wchodzic
teraz nieograniczony wstep ma tam tylko nauczycielka transmutacjismiley
skyblueangel dnia 16/04/2007 22:11
wow fajna notka cóż to się żadko zdaża w końcu ktoś wytłumaczył że LV nie ukradł tego miecza
bestia dnia 16/04/2007 22:12
Ja sodze,ze Voldemort nie mogl zdobyc miecza. NAwet gdyby to w jaki sposob?????
Lunka dnia 17/04/2007 16:08
Nawet nawet
Sweet Luna_xD dnia 17/04/2007 16:12
Nie chcę się wtrącać w role administratorów, ale jednak pozwolę sobie przypomnieć, że komentarze powinny odnosić coś do artukułu, a nie, że niektórzy piszą bezmyślne komentarze np. Fajny art, Daje W itp, tak jak to admini mówią jest to karane ostrzeżeniami aha i spam też nie jest mile widziany, bo uwierzcie admini naprawdę się starają oczyszczać ze spamów choć nie jest to takie łatwe jeśli ciągle pojawiają się nowe
Hermiona19 dnia 17/04/2007 17:10
nie no nie wiem ale dam Z
Matirix dnia 17/04/2007 19:15
a kto powiedzial ze ktos go urkadl?!Skoro Voldemort ma (albo mu się wydaje że ma) 7 horkruksów, to po co mu więcej?
Wronski dnia 17/04/2007 20:01
Spoko artykuł.Choć to było dość oczywiste, że nie mógłby ukraść tego miecza ale trafnie to udowodniłeś.Daję P.
LunaLoveGood dnia 03/05/2007 15:03
Według mnie Voldemort nie ma nic, co należało do Gryffindora. Horkruksy tworzył przecież wcześniej, a nie dopiero wtedy, kiedy Dumby opuścił szkołę. Voldemort zdobył wszystkie przedmioty na horkruksy, kiedy był jeszcze młody, a nie wtedy, kiedy dowiedział się o nich Harry! I stworzył te 7 na początku! A nie część wtedy, część później.
OrderofPhoenix dnia 27/08/2009 18:35
Argumenty da się rozpracować, no ale ujdzie. Teoria nie zgorsza. zreszta przed wyruszeniem na poszukiwania horkruksa Dumbledore zabezpieczła szkołę tak że nic się nie prześlizgnie.
remus1999 dnia 29/06/2010 16:28
1.Jesteśmy tylko ludżmi a Harry miał 12 lat przecież każdy może zostać oszukany.
2.Nie koniecznie tylko dyrektor Hogwartu może w nim urzędować choć to nie wykluczone. Może Dumbledore zaczarował drzwi a żeby nie wpuszczały Umbirdge.
3.Okazuje się że posąg Chimery który pilnuje wejścia do gabinetu jest a przynajmniej zachowuje się jak żywa bo kiedy w 7 części HP Harry idzie do gabinetu po Myślodsiewnie Chimera już częściowo zniszczona ze zrezygnowaniem przepuszcza go bez podania hasła.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 30% [14 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 35% [16 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 28% [13 Głosów]
Nędzny Nędzny 2% [1 Głos]
Okropny Okropny 4% [2 Głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

anetta92
(Świetny czarodziej)
09/02/2012 19:52
hm, to nie to...

yersinia
(Ja latam...)
09/02/2012 19:45
Moze ma zly dzien albo cos i potrzebuje byc sama smiley

anetta92
(Świetny czarodziej)
09/02/2012 19:39
Ani na fb ani na gg ani telefonicznie jej nie moge dorwac ;<

yersinia
(Ja latam...)
09/02/2012 19:35
alette, stalo sie co?

anetta92
(Świetny czarodziej)
09/02/2012 19:16
ale co sie stalo sie ? ;o

alette
()
09/02/2012 19:07
Nie ma i nie bedzie. Nie bede pisac juz newsow sorry. Siema

anetta92
(Świetny czarodziej)
09/02/2012 19:06
czesc gnebuszku.


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2011 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter