Draco Malfoy - prawdziwe oblicze? - Teorie, przemyślenia...

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Co sądzisz o Pottermore?

Fantastyczne, nie mogę się oderwać!

Spodziewałem się czegoś lepszego, ale nie jest źle

Jeszcze się nie zarejestrowałem

Kompletna strata czasu

Nie wiem, co to jest Pottermore

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

aktualna pogoda w karpaczu

Draco Malfoy - prawdziwe oblicze?

Gdy po raz pierwszy spotykamy Draco, widzimy jedynie nadętego bachora, stanowczo zbyt pewnego siebie. Celowo rani ludzi i ma z tego ogromną satysfakcję. Jednak zamiast ogolnego oceniania go, powinniśmy pomyśleć "dlaczego?". Dlaczego Ślizgon zachowuje się w ten sposób? Może ma powody. Może został tak wychowany. Uważam, że winę ponoszą jego rodzice. A w szczególności Lucjusz Malfoy. Draco od urodzenia skazany był na życie w tym "złym świecie". Służba Czarnemu Panu była mu pisana. Wyobraźmy go sobie jako dziecko... Każda łza prawdopodobnie była karana przez ojca. Ciągłe słowa "musisz być silny".

Zero miłości. Brak jakiegokolwiek słowa otuchy. Prawdopodobnie płakał po nocach, nienawidząc się. Myśląc, że jest tchurzem. Bo tak wmawiał mu tata. Gdy rozpoczął naukę w Hogwarcie już było za późno. Nie można było cofnąć tego co nauczył go Lucjusz. Wszystkie jego słowa były kopią słów Starszego Malfoy`a. O mugolach... szlamach...
Harry Potter. Chłopiec, który przeżył. Dlaczego Draco tak bardzo go nienawidził? Tu również wina spada na ojca. Jako śmierciożerca, sługa Sam-Wiesz-Kogo nie mógł być jego przyjacielem. To by się nie udało. Może gdyby Harry nie odwrócił się tak szybko od Ślizgona, wszystko potoczyłoby się inaczej. Może zdołałby jeszcze jakoś go nawrócić. Tego nigdy się nie dowiemy. Nie sprawdzimy również jakim byłby człowiekiem, gdzyby Lucjusz Malfoy nie opiekował się nim.
Mimo to, to tylko domysły. Trudno dotrzeć do serca chłopca. Lecz wiemy jedno. On nie zabił Dumbledore`a. Mógł - ale tego nie zrobił. Skazał się na śmierć.

Może to strach go opanował? A nawet jeśli to jedyny powód to i tak powinniśmy być z niego dumni. To dowód na to, że Draco malfoy nie jest tak bezwzględnym śmierciożercą jak jego ojciec.
Draco Malfoy - prawdziwe oblicze?
Agee Maritimess 06/03/2007 21:46
Czytano 3849 razy
Liczba komentarzy - 59
Peeves dnia 06/03/2007 21:47
w sumie rozumowanie logiczne, ale nie do końca mnie przekonało, napisane całkiem ładniesmiley więcej takich
Agee Maritimess dnia 06/03/2007 21:51
Hyyy! Napisałam Malfoy przez małe m.... =( Wybaczcie mi wszyscy. To przez przypadek smiley
( Ale jestem.. sama wam błey pokazuje... no ale cóż =P )
Limonka dnia 06/03/2007 22:11
Ekhem, pisałam prawie o tym samym w moim arcie XD Właśnie o tym jaki wpływa miał Lucjusz na Dracona...
Limonka dnia 06/03/2007 22:42
To teraz mamy 2 arty o tym samym, tylko że napisane trochę inaczej. Nawet są dodane tego samego dnia...
wojob3 dnia 07/03/2007 07:49
nie przekonał mnie ten art dalej uwazam ze Malfoy jest glopkiem
Dorian_Voldemort dnia 07/03/2007 08:13
smileyDbe. Pisz tak dalej a zajdziesz daleko
ginny-potter dnia 07/03/2007 08:31
Sorry ale wczoraj był prawie identyczny art.
tina ledung dnia 07/03/2007 10:35
już był niedawno prawie identyczny art. ale zgadzam się z tym bo to raczej jest prawda. a trzeba że nie mógł zabić dumbledora. nie był do tego zdolny.
cath riddle dnia 07/03/2007 10:51
Eeee... bo wiesz, właśnie taki sam art pojawil się niedawno smiley.
Zgadzam się z tobą, a art nawet dobry.
Tylko, że ten temat(tak samo jak o R.A.B., horkruksach i siódmej części) jest trochę oklepany smiley.
Dam Z
Limonka dnia 07/03/2007 14:12
Sorry ale wczoraj był prawie identyczny art.
już był niedawno prawie identyczny art

Eeee... bo wiesz, właśnie taki sam art pojawil się niedawno

Chyba chodzi o mój...pojawił się pare godzin przed tym...
Lunka dnia 07/03/2007 14:47
Może być....
Cho Chang2 dnia 07/03/2007 14:57
Fajny artykuł, ale Limonki jest lepszy...po co piszecie 10 artykułow tych samych????
Sabrina dnia 07/03/2007 14:59
przejmujaco napisane jednak tresc dosc znana z innych artów.
Wniosek ogólnie dobry: wina rodziców. Daje P
ags dnia 07/03/2007 15:10
dobry art i prawdopodobny
milena dnia 07/03/2007 15:29
niezły art, tylko prawie taki sam jak ten wcześniej... Ale z ogólnym wnioskiem się zgadzam. J zawsze lubiłam Draco.
zaaki dnia 07/03/2007 15:37
w sumie byl juz taki artykul ale ten ma te informacje ktorych w tamtym bylo mniej...daje P
TomV dnia 07/03/2007 17:01
Myślę, że ten opis nędznego życia biednego, skrzywdznego przez los Malfoya jest z lekka przesadzony. smiley Płakał po nocach? Zero miłości? Sam fakt, że w 6 tomie rozpłakał się, bo groziła śmierć jemu i jego rodzicom i to, że nie potrafił zabić Dumbledore'a nie znaczy wcale, że Draco jest dobrym chłopcem.
Tonia dnia 07/03/2007 17:02
NIKT nie jest w 100% zły...
Natalka184 dnia 07/03/2007 17:40
Gdyby nie to, że niedawno przeczytałam podobny art byłoby nieźle, bo jest dobrze napisany... ale temat juz oklepany...
Nuda dnia 07/03/2007 18:33
Eee...no dobra.Troche dziwnie napisany, bo zebym wiedziala o co Ci chodzilo to musialam sie dymyslac.No i nie dawno byl o nima art.
Irytek94 dnia 07/03/2007 19:24
A mi tam sie bardzo podobał ten art smiley
katastrofa dnia 07/03/2007 19:34
no no no czyżby Malfoyowi serce zmiękło no cóz zobaczymy......
Draco Malfoy dnia 07/03/2007 20:47
troche nie zrozumiale ale nic pozatym.
Dezerterka dnia 07/03/2007 22:05
hmm.... w ostateczności... może być smileysmileysmileysmiley
Ginny_Weasley12 dnia 08/03/2007 12:10
moze i to jest prawda... ale harry nie jest w slytherinie wiec nie posuwa nas to nawet o krrok dalej, bo nie wiemy, jak by zareagowal i jakby zmienil malfoya.
emilcia1994 dnia 08/03/2007 14:06
Niedawno był podobny art. Chyba wczoraj nawet:/
paulah88 dnia 08/03/2007 14:08
znoof art o malfoyu>?! kurcze.. chyba nie macie pomyslow! art tkai sobie!
-Liska- dnia 08/03/2007 15:40
Mam takie samo zdanie co Tonia - nikt nie jest w 100% zły. Malfoy od początku pokazywał jakie znaczenie ma ojciec w jego życiu. Jestem pewna, że gdyby ktoś inny go wychowywał, stałby się lepszym człowiekiem. Ojciec nie zdodał całkowicie nad nim zapanować i Malfoy wreszcie się sprzeciwił - nie zabijając Dumbledore'a. Nawet, jeśli od urodzenia ma skłonności do gnębienia ludzi, to może to jedynie jakieś 20 % jego osobowości. Art fajny, chociaż niedawno był podobny. Daję P.
Bella dnia 08/03/2007 18:27
Powiem tylko jedno-na jego psychike wpływa Lucjusz
kahlan8 dnia 08/03/2007 19:05
Biedny Malfoy!smiley Ja dziekuje ja jednak mysle ze ten chłopak nawet gdyby był kochany to i tak byłby w jakis sposób zły. No bo przecież Harry tez nie miał najlepszego dzieciństwa był wyzywany, bity i wysmiewany i mysle że tez nie raz płakał po nocy w swojej komórce!smiley Art spoko i zgadzam sie że duza presje wywarł na nim ojciecsmiley
kahlan8 dnia 08/03/2007 19:09
Biedny Malfoy!smiley Ja dziekuje ja jednak mysle ze ten chłopak nawet gdyby był kochany to i tak byłby w jakis sposób zły. No bo przecież Harry tez nie miał najlepszego dzieciństwa był wyzywany, bity i wysmiewany i mysle że tez nie raz płakał po nocy w swojej komórce!smiley Art spoko i zgadzam sie że duza presje wywarł na nim ojciecsmiley
wiktor dnia 09/03/2007 12:29
a ja sobie patrze czy ktos czyta komety! Jak ktos to czyta nniech mi na PW napisze " I AM "
wiktor dnia 09/03/2007 12:29
Rubeus Hagrid dnia 09/03/2007 13:20
Artykuł taki sobie. Przecież jak ktoś by sie nad tym poważnie zastanowił to by dotarł do tego że Lucjusz Malfoy go źle wychował. Ale tak to nieźle. Stawiam Tobie Z
lordMatysek dnia 12/04/2007 19:33
moim zdaniem gdyby śmierciożercy nie przybyli by wesprzeć malfoya on posłuchałby dumbledora i ukrył się gdzieś z matka,on nie jest zły miał zło wpajane od czasu gdy był dzieckiem,
masz ode mnie Zsmiley
Slayerka dnia 26/04/2007 09:38
Ciekawe domysły smiley Ciekawe czy tak było naprawdę, chociaż, to bardzo prawdopodobne smiley Tylko że Malfoy na początku chciał trzymać z Harry'm XD Znienawidzili się po tym, jak Potter mu odmówił.
kajablack dnia 26/04/2007 16:55
Malfoy <malfoy tajmeniczy typ w sumie to nie wiadomo czy w 7 tomie okaze sie zwolennikiem Voldemorta,czy poplecznikiem Harrego,zobaczymy
Etiennette dnia 28/04/2007 16:10
Ja uważam, że on wreszcie zmądrzeje i przejdzie na stronę Harry'ego. Oczywiście nie jest możliwe, że będę przyjaciółmi, ale...Draco mógłby znienawidzic Voldemorta i prześc na stronę Harry'ego. No bo jak wiadomo Malfoy nie zabił Dumbledore'a więc V. mógłby go próbowac ukarac itp...Xd (zagmatwane) Pozdrawiam! smiley
Hermiona12 dnia 02/05/2007 14:19
Fajny artykuł.Pamietajcie że,nie ma ludzi złych, sa tylko skrzywdzeni.nie sztuką jest nienawidzić za zło,sztuka jest je zrozumiec i znależć jego przyczyne.
Daje Ci W
Adamus dnia 05/05/2007 19:40
Powiem tak: może i został tak wychowany ,ale i tak był okropny. Sam powinien wiedzieć co dobre
krushyna dnia 14/06/2007 16:28
Zgadzam się z tobą.smiley
Jak powiedział dziś mój sor od PO, każdy człowiek zaczyne życie z tzw. "czystą tabliczką" i osobowość i zachowanie każdego człowieka zależy od tego jak i w jakich warunkach zostaliśmy wychowani.
Art fajnysmiley daję PO
Bonnie_Wright1200 dnia 22/06/2007 16:06
Ja uwazam ze Draco jest (tak jak to opisała autorka arta) smutnym, zdręczonym przez ojca, zamkniętym w sobie chłopcem. Zwróćmy uwagę na to co działo się w 6 tomie Harry'ego Pottera. Draco zwyczajnie płakał bo nie mógł dac sobie rady ze wszystkim sądzę że jedyną "osobą" której Draco naprawdę ufał była Jęcząca Marta bo z tego co chyba wszyscy wiemy zwierzał się tylko jej. I sądzę że Draco był zwyczajnie zagubiony i przytłoczny tym całym złem którego nauczył go jego ojciec...
Filemona dnia 14/07/2007 14:41
Zgadzam się. To smutne... Daję W.
dlamniekonkretxd dnia 14/07/2007 20:47
Ejże smiley ! przecież Draco nie odrazu nienawidził Harrego, na samym początku chciał się z nim kolegować, ale Harry nie chciał. Ja mimo wszystko stawiam na tego " wrażliwego chłopca" jakoś go lubię nawet i jest mi go troche szkoda. smiley daje PO pozdrawiam smiley;*
to_be_like_Ginny dnia 02/03/2008 19:12
tez uwazam że nie jest taki zły...i nawet go lubie...widać że jest tchórzem..przeciez jak dostał od Hermiony chyba w 3 klasie to uciekał aż sie kurzyło smiley...albo jak w 6 czesci jęcząca Marta mówiła o nim, że przychodzi i sie wypłakuje...czyli nie jest aż taki zły smiley...
Hermiona xDxD dnia 18/03/2009 18:06
no rzeczywiscie takie zachowanie Dracona spoczywa na jego ojcu...bo nic sie znikad nie bierze prawda? Masz z tym racje ze nie nauczono go milosci...w naszym realnym zyciu tez w koncu tak jest....jak ktos jest agresywny i wyżywa sie na innych to odreagowuje poprostu stres, ktory przezyl w domu...smiley podobnie moglo byc z Draconemsmileysmiley
marquess dnia 27/04/2009 20:30
Niezwykle mądre przemyślenia. Myślę, że Draco Malfoy był w głębi duszy dobry.
Ted Tonks dnia 26/06/2009 16:04
i tak go nie lubie
feniks18 dnia 14/07/2009 13:48
Moje przypuszczenia są takie:
Może Malfoy się wstydził dobra?
Może jego ojciec stosował w jego wychowaniu zaklęcia niewybaczalne?
Może Lucjusz był tak samo źle wychowywany?
miri92 dnia 31/07/2009 08:53
Moę śmiało dodać,że Draco ma serce i mam na to dowód.W 6 części przygód Harrego,kiedy Harryn i Ron weszli do łazienki i zastali Jęczącą Martę.I co im powiedziałą?że czeka na chłopca nad którym też się znęcają,który też jest samotny i nie boi się płakać.Chodziło o Draco!A kiedy Potter natknął się na Draco w łazience(potem użył Sectumsempry)Draco płakał w łazience żaląc się Marcie!smiley
Elva112 dnia 05/12/2009 20:18
Jest nad czym myśleć. - Już od dłuższego czasu zastanawiam się nad postacią Malfoy'a ( Drakona), ale jeszcze nie pomyślałam, że za to wszystko winny może być jego ojciec!
Na pewno, gdyby Malfoy spotykałby się ze szlamą Lucjusz nie zawahałby się go zabić.
Ilekroć Voldemort karał Lucjusza, ten najprawdopodobniej wyżywał się na synu.
Zgadzam się z Hermiona xDxD, co do zaklęć niewybaczalnych w wychowaniu syna. To bardzo prawdopodobne do śmierciożercy, który tak zajadle rywalizuje z innymi o miejsce po prawicy Voldemorta i miejsce w hierarchii czarodziejów.
ssylwia dnia 07/12/2009 22:12
art ciekawy, ale nie znamy WSZYSTKICH faktów więc nie możemy CAŁEJ winy zwalić na Lucjusza.

Daję PO
LadyofLake dnia 04/01/2010 22:43
Zgadzam się ze wszystkim, co napisałaś. Myślę dokładnie tak samo.
narcxyza dnia 17/01/2010 16:03
Zgadzam się.Daję P,a nawet W.smiley
olga786 dnia 21/01/2010 09:44
ja go lobię i uważam że niesprawiedliwym jest wobec niego uważać go za złego jeżeli to przecież nie jego wina że go tak ojciec wychował
xszaroburoiponurox dnia 29/01/2010 15:56
Malfoy tak naprawde chce być dobrym , ale jego ojciec - śmierciozerca - pozbawił go resztek uczuć . Chłopiec byc moz nienawidzi samego siebie , za wszelkie zła jakie uczynił. Prawdopodobnie zazdrosci Harr'emu tego , że ktokolwieg sie nim interesuje , i kocha go . Byc moze gdyby Malfoy wychowywał sie z matką , która , miała odrobinę miłości do syna , nie byłby zarozumiałym i chciwym dieckiem .
Luna17 dnia 10/03/2010 00:25
Czy naprawdę Lucjusz miał taki wpływ na Dracona? A może on sam postanowił postępować jak ojciec? Jednak zakładając że to Lucjusz ponosi całą winę za złą naturę Dracona, trzeba stwierdzić że nie wniknął on dogłębnie do serca chłopca. Może młody Malfoy naprawdę chciał być dobry tylko nie pozwalały mu na to zasady panujące w jego domu. Sądzę jednak że Draco jest postacią pozytywną.
zuza878 dnia 14/06/2010 19:59
Tak, to była wina jego ojca, ale też towarzystwa w jakim przebywał. Jednak żeby całkowicie osądzić dlaczego taki był musialoby być więcej o tym napisane w książce.
Hermionjna dnia 04/02/2011 14:19
Draco to po prostu tchórz. Nie umiał się sprzeciwić złu i tyle.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 20% [3 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 53% [8 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 27% [4 Głosów]
Nędzny Nędzny 0% [Żadnych głosów]
Okropny Okropny 0% [Żadnych głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

losiek13
(I Love Helen)
23/05/2012 21:30
Zakladam, ze i tak od Twojej ostatniej wizyty przybylo ich calkiem sporo -.-

scorpius
(Odrobina magii)
23/05/2012 21:27
Widze ze ostatnio za duzo artow nie doszlo. Kiedys nie nadazalem czytac wszystkich bo ciagle znalazl sie jakis nowy

losiek13
(I Love Helen)
23/05/2012 21:27
To idzcie sobie na praktyki ;<

Christina
(Świetny czarodziej)
23/05/2012 21:23
hey

scorpius
(Odrobina magii)
23/05/2012 21:23
elo

Hadys
(Prawdziwa osoba magiczna)
23/05/2012 21:20
a ogolnie dobry, poniewaz wolne, odpoczynek ; )

Christina
(Świetny czarodziej)
23/05/2012 21:19
aa... w moim przypadku i to i to. mam tylko nadzieje, ze dzis juz nie bede siedziec do 3 xD


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2011 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter