Harry Potter i Zakon Feniksa - pierwsze wrażenia - Filmy

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Co sądzisz o filmie "Harry Potter i Insygnia Śmierci: Część II"?

Zdecydowanie najlepszy z serii!

Nie potrafię wybrać pomiędzy I a II częścią, film funkcjonuje najlepiej jako całość

Dobry, ale nie jest to moja ulubiona część

Spodziewałem/am się czegoś innego, zawiodłem/am się

Okropny!

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

wellplayed.org

Harry Potter i Zakon Feniksa - pierwsze wrażenia

Cześć!

Byłem wczoraj z samego rana i może wyrażę swoją opinię.
Filmów oglądałem sporo w swoim życiu - z roku na rok są coraz bardziej wypchane efektami.

"Harry Potter" 1 i 2 były OK, ale bez rewelacji. "Harry Potter" 3 i 4 już były bardziej mroczne jak dla mnie, choć fabule troszkę ustępowały poprzednim częścią. Jednak bardziej podobały mi się 3 i 4.

W kinie byłem z nastawieniem, że film będzie rewelacyjny i właśnie nie był rewelacyjny, a szkoda.

Od początku akcja w filmie leciała szybko i jakby troszkę chaotycznie. Można oczywiście to przeboleć choć czuje się pewien niesmak i niedosyt.

Początek zaczyna się fajnie, potem lekko się rozkleja akcja i czegoś brakuje ( napisze potem czego ).

Gra aktorów jest ok, choć widać, że w poprzedniej części wkładali więcej uczucia (tu już widać rutynę lekką), ale i tak jest na wysokim poziomie (w porównaniu do innych filmów z USA).

Pociągnę temat gry i aktorów.

Dziewczyna grająca Lunę zrobiła to bardzo fajnie (jest naprawdę pokręcona).

Bardzo mało widać Hagrida oraz Dumbledora (szkoda - zawsze te osoby dodawały sporo do filmu).

Co mnie zainteresowało, to niesamowite efekty specjalne, są rewelacyjne i na wysokim poziomie, sporo lepsze niż w poprzednich częściach. Naprawdę robi wrażenie to co sie widzi i słyszy.

Film oglądałem i jakby zmienili troszkę scenografię, pokój wspólny inny, wielka sala też jakby inna i do tego schody jakieś takie śmieszne - też mi te zmiany nie spodobały się.

Na koniec napiszę coś bardzo ciekawego.

Do kina wszedłem, usiadłem i oglądałem film i nagle się kończy - niby ma 2h, a jednak jest za krótki - te 2h i 30 min to minimum. Władca Pierścieni (Powrót Króla) naprawdę trwał długo, bo ponad 3h i się nie dłużył (Tu myślę, że było by podobnie).

Sporo zostało ominięte w filmie, a szkoda.
Neville wielki fajtłapa a w Czarze Ognia pomaga Harry'emu - w tym filmie też (nie napisze jak, ale Ci co widzieli wiedzą o co chodzi).
Szkoda, że nie wprowadzili wątku ze zgredkiem.

Moje podsumowanie:

+ Efekty specjalne fajne
+ sporo się dzieje, a końcówka jest najlepsza
+ nowe postacie, które dobrze zagrały
+ film się kończy tak, że aż się chce czekać na następna część
+ ktoś, kto ogląda filmy o Harrym Potterze (nie czytał książek) film odbierze jako dobry

- jest sporo obcięty i czuje się niedosyt (jest za krótki)
- oczekuje się że będzie lepszy niż poprzednie części, a jest tylko porównywalny.
- Książka powalała, zachwycała, a film już nie aż tak bardzo.
- Zmiany w scenach w poprzednich filmach było jak dla mnie lepiej.

Ale i tak polecam film bo warto zobaczyć w kinie.
Czekam na wydanie na DVD.
Tak dla porównania napiszę czas wszystkich części.
Kamień Filozoficzny - 147 minut
Komnata Tajemnic - 155 minut
Więzień Azkabanu - 136 minut
Czara Ognia - 151 minut
Zakon Feniksa -138 minut (powinno być minimum 160)

Czekam na wasze opinie o filmie (i chyba nie tylko ja).
Harry Potter i Zakon Feniksa - pierwsze wrażenia
tynio 31/07/2007 02:15
Czytano 10502 razy
Liczba komentarzy - 109
agatqa92 dnia 31/07/2007 07:48
Tynio, dobre podsumowanie.
Szkoda, ze nie napisałeś nic o roli Umbrigde- aktorka zagrała świetnie smiley
Mi sie film podobał bardzo. Rzeczywiscie czułam niedosyt, ale to film także dla dzieci- nie mogą zrobić 3 godzinnego.
[Władca Pierścieni (do tej książki porównałeś Harrego) nie miała 960 stron jak Zakon Feniksa. I aż takie małe dzieci, któe oglądają Harrego, nie oglądały Władcy Pierścieni. Nie mogli zrobić ponad 3 godzinnego filmu, jednak masz racje.. coś tu było nie tak, zabrakło gry Dumbledora, Hagrida i MALFOYA!!!]
Naprawde dobry artykuł smiley Pozdro
Dziedzic Gryffindora dnia 31/07/2007 09:57
Świetnie to napisałeś. Zgadzam się z tobą w wielu kwestiach. W końcu film oglądałem już 2 razy (premiera, i w następny dzień). Film powinien być dłuższy. (Kamień filozoficzny miał 238 stron a film trwał 147 minut, Zakon Feniksa 950 stron, film 138 minut!? Chyba coś nie tak??) W sumie mógłbym dopatrzeć się wielu minusów. No ale po co? Film ma też plusy. MIEJMY nadzieję że następny film będzie lepszy!smiley
dominika108 dnia 31/07/2007 10:20
Szkoda, że został tak drastycznie skróconysmiley Ale miejmy nadzieje, że w Księciu Półkrwi ukażą więcej treści (książka jest sporo krótsza)smiley
Eragon041 dnia 31/07/2007 10:21
Zgadzam się z poprzednikiem. Film był świetny, choć sporo wykasowali. Np. nie było meczu Quidditcha w którym Umbridge go wykasowała (wogóle go nie wykasowała)... mógłbym się dopatrzeć wielu innych błędów, ale "film ma też plusy". I chwała mu za to! Oczywiście daję zasłużone W.
Kris dnia 31/07/2007 10:34
Szkoda, ze film był taki krótki. Nie było w nim scen, które są pokazane w album ie z naklejkami. Za artykuł daję P.
Luna-pomyluna dnia 31/07/2007 11:17
bardzo fajny ten art...ja jeszcze nie byłam na ZF ale z tego co jest napisane w tym arcie to film nie jest zadowalajacy...żałuje zę reżyser wyciął aż tyle fajnych momentów które so wymienione na niktórych stronach internetowych ale i tak pomimo tego skusze się i pojde do kina
wawrzus19 dnia 31/07/2007 11:19
Super. Miałem jechać na ten film, ale po przeczytaniu tego arta poważnie zastanawiam się czy to zrobic
Jus-tynka dnia 31/07/2007 11:30
Nie byłam jeszcze na ZF smiley, ale wiem co nieco o filmie! Stanowczo jest ZA KRÓTKI!!! Mógłby przynajmniej trwać ok. 4 godzin xD... Efekty specjalne? Są chyba zachwycające. Na zwiastunie mi sie bardzo podobało! (Zwłaszcza o 1 w nocy po ciemku i sama w pokoju tego słuchałam... Strach się było bać smiley ). Na filmie też są fajne, zapewne.
Narazie mi sie podobał - i to strasznie- 4 cz. książki, kiedy oglądałam film smiley Puszczałam ją sobie z płytki normalnie 3 razy w ciągu dnia... smiley Ciekawe co to bedzie z ZF smiley
Najbardziej mnie boli to, że oni zmianiaja fakty, "obcinaja" niektóre fragmenty ;/
Słyszałam bowiem, że najgorższe wspomnienie Snepa było strasznie króttkie i w ogóle nie ukazalo się w myslodsiewni! Szkoda, a by było się z czego pośmiać xD
Nie bedę wiecej pisać, bo nie ogladałam filmu ;/ Ale juz niebawem go obejrzę...
Atr super, tylko brakuje mi zwięzlości (nie wiem, może to gdzieś przeoczyłam), ale nie bedę taka wstretna i dam W smiley (szegolnie za Twoja szczerą ocene smiley ).
Albus Dumbledore609 dnia 31/07/2007 11:30
inna była wilka sala i inne miejsca bo był inny scenarzysta, ale w 6 części będzie ten sam co z 1,2,3,4
Domcia_hp dnia 31/07/2007 11:35
Ja się dziś wybieram do kina i żadna taka opinia nie zniechęci mnie dopóki sama go nie ocenię! Może w ten sposób już oddaliłeś niektórych od pomysłu obejrzenia tego filmu ... źle zrobiłeś krytykując go troszkę, lecz liczą się tez dobre chęci daje Psmileysmileysmileysmiley
sandra_Potter dnia 31/07/2007 11:51
Ja co prawda nie byłam w kinie ale jeszcze przed premierą ściągnęłam filmik z netu co prawda ktoś go nagrywał kamerą z kina i grafika nie była za idealna. Ale obejrzałam. Film nie jest taki jak książka a szkoda. Jak ktoś nie czytał książki to dla niego film jest idealny. Ja mieszkam w Iławie i u nas nie ma Imax-a a szkoda. W Iławie film będzie od 17 sierpnia do 23 sierpnia. Od premiery 21 dni. ;/ Artykuł spox ;p
sandra_Potter dnia 31/07/2007 11:52
A i jeszcze jedno. Reżyser nie może uchwycić wszystkiego w filmie to co było w książce. Film by chyba trwał jakieś 5h. A to stanowczo za dużo.
Magda Granger dnia 31/07/2007 13:00
Taaak zgadzam się bardzo.
Napisałam u siebie podobny artykuł na temat 5 części HP filmu.
Tylko że opisałam tam przebieg filmu a głównie sceny niezgodne z książką.

Daję W
Harry Dawid Potter dnia 31/07/2007 13:01
A wy co może Fundusze na film ucieli i musieli taki krótki zrobić??? I pamiętajcie, że aktorzy mają swoje lata!!!!!!!!!
fanka_potter_love dnia 31/07/2007 13:09
Yeees, absolutnie zgadzam się z autorem.Film za krótki a to przez ominięcie (moim zdaniem ) sporej części filmu za art daję W i pozdrawiam
hunter_sdz dnia 31/07/2007 13:49
Gdyby film trwał tak jak chcecie czyli około 5h to nie sądze żeby ktoś kto nie jest fanem sagi wysiedział tyle w kinie a im chodzi o to żeby film miał jak najwięcej widzów ps. dlaczego skoro film się tylu osobom nie podobał to w ankiecie ma ponad 40% wybitnych
kinia0711 dnia 31/07/2007 14:34
Myślę, że film byłby zdecydowanie na wyższym poziomie, jakby zmiany nie były tak drastyczne. Zdrada Cho, wysłuchanie przepowiedni, nic o quidditchusmiley, mało, krótko, ale fajne efekty Chętnie zobaczę jeszcze raz i przeanalizuję dokładnie. Ogólnie był fajny. najbardziej podobała mi się scena ucieczki bliźniaków i walka w Ministerstwie. pozdrowienia dla fanów książkowego HP
Lady Lilly dnia 31/07/2007 14:34
Artykuł strasznie denny...Szczególnie ten oto najbardziej bezsensowny fragment:'' "Harry Potter" 1 i 2 były OK, ale bez rewelacji. "Harry Potter" 3 i 4 już były bardziej mroczne jak dla mnie, choć fabule troszkę ustępowały poprzednim częścią. Jednak bardziej podobały mi się 3 i 4." Nie dość,że błąd'częścią' to jeszcze całkiem zamotane ostatnie dwa zdania
Luna_xD dnia 31/07/2007 16:42
Mi w filmie najbardziej zabrakło Quiditcha !! No i mógł być wątek o tym jak Harry i bliźniacy dostali "dożywotnią" karę na gre!!
Kot dnia 31/07/2007 17:08
Oglądałam ten film dwa razy: raz orginał w Londynie a drugi raz już w Poznaniu - za każdym razem uderzył mnie boleśnie fakt niezgodności z książką i wycięcia moim zdaniem ważnych wątków pobocznych. Odniosłam wrażenie iż producenci tego filmu chcieli zaostrzędzić na aktorach np. gdzie Remus Lupin w Straży Przybocznej Harrego? I gdzie reszta straży? Mojego ukochanego Remusa w tym filmie widać było tylko w 3 scenach a mówił coć tylko w jednej!!! Najbardziej podobało mi się zdjęcie z poprzednim składem Zakonu Feniksa - z boku możemu dostrzec pięknego Remusa jak tak stoi smutny! Moim zdaniem świetnie ucharakteryzowali Thewlisa - wydlądał naprawdę jak zmęczona, smutna i samotna osoba! PS. osobiście bardziej podoba mi się głos osoby która podkłada głos do postaci Remusa w polskim dubingu a niżeli oryginalny głos Thewlisa!
Gryfonka dnia 31/07/2007 18:00
Byłam na premierowym pokazie u mnie w Gdańsku i szczerze mówiąc poszłam do kina z olbrzymim nastawieniem na rewelacje i z wielką niecierpliwością bo zawsze filmy o Harrym ogromnie mi się podobały. A tu nagle już na samym początku tak ucięte wątki?! No niezbyt fajnie. W książce sam wstęp jak był na Prived Drive był dość długi a siedząc w kinie na wstępie widze Harrego siedzącego na huśtawce... No coś jest nie tak. Rzeczywiście akcja rozkręcała się strasznie szybko, a nawet za szybko. Wiadomo, była to gruba książka i koniecznością było lekkie "skrócenie" niektórych wątków ale nie całkowite pominięcie!
Szczerze mówiąc wyszłam z kina z olbrzymim niedosytem. Byłam nastawiona na coś lepszego zwłaszcza, że Zakon Feniksa był bardzo oczekiwanym filmem a tu klapa. Jak napisałeś ma on sporo plusów i poszczególne sceny są naprawdę rewelacyjne ale na tym, że niekiedy jest w ręcz niezgodny z książką (co zauważyło i napisało już wiele osósmiley to sporo traci.
Ogółem tym którzy nie widzieli jeszcze piątej ekranizacji to film mimo wszystko polecam bo fani Harrego powinni oglądać kolejne ekranizacje smiley
touch_me dnia 31/07/2007 18:37
dobrze napisane i fajne podsumowanie tylko mam taki wrazenie ze za duzo bylo tych nawiasow
daje P
Meg Wood dnia 31/07/2007 19:15
Luna była świetna!
Widziałam film już 2 razy i też czuję niedosyt! Mi także wydaje się, że film mógł trwać dłużej ]:-> Efakty specjalne były chyba najlepsze z całego filmu...
Asiula_HP dnia 31/07/2007 20:04
Taak zgadzam sie z Tobą... smiley
Byłam na seansie o godz. 00:01 i szłam przekonana, że to będzie najlepszy film z dotychczasowych filmów o Harrym... i niestety rozczarowałam się...

Za dużo rzeczy z książki pominęli lub pozmieniali... to mi sie bardzo nie podobało...
Już sam początek mi sie nie podobał...

Luna była świetna, to fakt!

I muszę sie zgodzić z tym, że dla kogoś, kto nie czytał książki ten film będzie naprawdę znakomitysmiley

Ale dobrze, że film nie trwał dłużej, bo od połowy filmu tak baaardzoooo chciało mi się siusiu...smileysmileysmiley ale za nic bym nie wyszła w środku TAKIEGO filmu...smileysmileysmiley
Ale aż się zdziwiłam, czytając, że ten film jest prawie najkrótszy! powinien być zdecydowanie najdłuższy! bez dwóch zdań!smiley
Jeden wykrzyknik wystarczy.
tomasz dnia 01/08/2007 10:38
masz racje te filmy powinny być co najmniej 2x dłuższe, gdzie tu odwzorowanie do długości książek
''Zakon Feniksa'' to książka najdłuższa, a z tego co napisałeś to film najkrótszy, to jest bezsensowne i
ile się na tym traci
Woodmanka dnia 01/08/2007 11:51
Co prawda filmu jeszcze nie zdążyłam obejrzeć, ale też mi się wydaje, że filmy powinny być dłuższe. Czułabym sie o wiele bardziej zadowolona, gdybym wyszla z kina po 3, a nawet 4 h, ale z pełnym zadowoleniem niż po 2 h, ale jakaś taka... zniesmaczona własnie. Zobaczymy, co zrobią z Księciem Półkrwi...
A, za art daję ci W
Tonks_Nimfadora dnia 01/08/2007 12:54
Mi tam się film podobał. Był ok. No ale Ginny bardzo mało mówiła. Ale my z koleżanką naliczyłyśmy 3 godziny... nie 2. No ale cóż. Powiedzieć chciałam że na zegarku sie znam smiley. Ale Wielka Sala była taka sama moim zdaniem. Ładny był pocałunek Cho i Harrego. I dowcipy Weasley'ów. Ale Umbridge była strasznaaa!Pozdrawiam :*
martuniapotterolog dnia 01/08/2007 18:45
Hmm, ja na HPiZF byłam dzisiaj, i jeszcze ten film nie dotarł do mnie za bardzo,ale uczucia, które najbardziej odczuwam:
1.Po pierwsze świetnie dobrana aktorka w roli Umbrigde-Imelda Staunon, swą rolę zagrała naprawdę świetnie.Milutka ciocia od czekoladowych ciasteczek w roli różowej jędzy, świetnie, za to wielki plus.
2.Luna też była świetnie zagrana, ale w pewnych momentach nie rozumiałam dubbingu, tak ten głos był melancholijny.
3.Efekty specjalne-naprawdę porywają!!!
Sceny w ministerstwie są świetne!!!!
4.Emma Watson-czego nie mogę zboleć!!! Zfilmu na film ma coraz bardziej przyklapnięte włosy, ale to wina charakteryzatorów.
5.Hermiona w ogóle nie jest kujonem-widzieliście ją choć raz przy książkach?! Za bardzo też się nie wymądrzała.
6.Zdecydowanie za mało gry Feltona, Gambona i Coltranne'a.
7.Snape prawie wcale nie szydził z Pottera, Draco z resztą też...
8.Nie było myślodsiewni!!!Tylko jak Harry się bronił przed Snapem, to zobaczył jego wspomnienie, nie widziałam tam Lily!!
9.Harry rozpaczał tylko 2 sekundy po tym co zobaczył(punkt 8).
10.Wielki chaos-wątki nie łączyły się za bardzo ze sobą!!!tu wielki minus.
11.Nie było Quidditcha.
12.To zgredek odkrył Pokój Zyczeń, nie Neville!!!
13.Strasznie ścięta książka.
14.Przyznam szczerze,że nie było za bardzo sięzczego pośmiać;(.
15.Po godzinie film zaczał mi się nudzić.
16.Najbardziej brakowało mi więzi miedzy Harrym, Ronem i Hermioną, nie rozmawiali zesobą za bardzo, i w ogóle tak jakoś.

Nieścisłości między książką a filmem było więcej.
Ale tak ogólnie film był super. Z resztą jak pierwszy raz obejrzałam Czarę też mi się wydawała taka głupia, ateraz najbardziej ją lubię. smiley
Carola dnia 01/08/2007 20:06
powiem tak lubie książki a nawet kocham smiley poprzednie filmy były nawet ok tylko nie lubie tych niescisłości z ksiaązka ale ten to juz przegiecie..tak pomieszane ze az szkoda słów naprawde!! ogladałam to i miałam nadzieiej ze sie wkoncu rozkreci a tu nic!! wynudziłam sie strasznie. ktos kto nie czytał ksiazek nie wiedział o co chodzi. ja byłam zdegustowana strasznie. Dumbla wogole prawie nie było i ten niby krzyk Harry'ego "spojrz na mnie" wogole skad sie wział ;] gdyby nie te zmiany w scenariuszu to bylo by ok ale to mnie zawsze do szłu doprowadza.wiem ze nie bedzie tak samo ale mogli by sie bardziej jakos 3mac tego co Rowling napisała a nie robia totalne dno z tego bo niestety tak to wyglada..daje Ci W bo sie zgadzam smiley
tynio dnia 02/08/2007 00:43
Wielkie dzięki za tak wysokie oceny.
Fakt, że nie napisałem wiecej o filmie, bo wiadomo, że czytają tez ludzi, co nie byli na filmie.
Opisałem tylko, co zobaczyłem i zaobserwowałem. Czytałem też jak pisaliście, że nikt nie wysiedział by trzech czy czterech godzin. Tak zgadzam się, jednak chyba nikt nie pomyślał ,że ucinając kluczowe sceny z książki tak bardzo "okalecz" filmi.
Napisze też, że reżyser nie pomyślał do końca uśmiercając tak Syriusza. W tym czasie, kiedy film kręcono nie było nic wiadomo, co się stanie w 7 części. (nie czytałem jeszcze 7 części) Osoby, które czytały piątą część , wiedzą że Syriusz znika za zasłoną pod wielkim łukiem. Tu zostaje "ugodzony" Avadą i wpada pod łuk. A co by było jak by się okazało, że Syriusz żyje właśnie za tą zasłoną ? Jak wiadomo tylko jedna osoba przeżyła to zaklęcie i jest nią Harry.
Powracając do filmu i jego długości ,starczy by w kinie on trwał o te 20 minut dłużej, ale na płycie DVD można by było nawet dodać te 10-20 minut dodatkowo. Porównując do Władcy Pierścieni miałem to na myśli. Mam wydanie specjalne WP i uważam, że jest sporo lepsze niż wydanie okrojone. I tak też powinny być wydane płyty DVD już dłuższe o te 15-20 minut. Jak ktoś ma film na DVD czy Czarę ognia czy Kamień filozoficzny to wie że na drugiej płycie zawsze są wycięte sceny. To nie jest wielki problem "wkleić" je w film.
Harry652 dnia 02/08/2007 13:34
ja bylem na premierze w nocy, w Imaxsie w krakowie i powiem wam, że te ostatnie 20 minut 3d ( zreszta tak jak sie spodziewalem walki w ministerstwie) nie zrobilo na mnie wrazenia. mam nadzieje ze ci co byli mysla tak samo: jedyna rzecza w imaxsie, ktora ulepszala film byl duzy ekran, a cale to chwalenie sie ze to bendzie 3d bylo bez sensu. fajny art daje W:smiley
megido dnia 02/08/2007 16:46
niesmak i niedosyt bardzo dobre określenia pasujace jak ulał do moich odczuć po filmie
Habibi dnia 02/08/2007 22:21
przyznaje ci racje.czuje pewien niedosyt.duzo mi brakowało i pozmieniali za duzo rzeczy.czara ognia była lepsza.jezeli chodzi o ksiązke to zakon mi sie najbardziej podobała jednak film....nie oddaje tego co sobie wyobraziłam...ci co to kręcili chyba nie czytali książki.tak to mi wyglądało.jestem rozczarowana ale i tak sie ciesze ze mogłam zobaczyc.w imaxie miał byc 3d a dali tylko od lotu testralami i to nie do konca.pozdrawiam
Luna12 dnia 04/08/2007 13:04
Jak narazie to była najgorsza częś Harrego.Pełno wątków które się z sobą nie łączą..kto nie czytał książki, ten nie za bardzo się połapiesmiley
Tonks91 dnia 04/08/2007 18:00
Także byłam na premierze! Osobiście film mi sie podobał, chociaż jak wspomniał Tynio czułam niedosyt. Bardzo dużo wątków było wyciętych z filmu. Książka była rewelacyjna i idąc na film myślałam że film też będzie na bardzo wysokim poziomie. Najbardziej zabrakło mi Quidicha!! Jestem pewna że gra Rona i komenatrze Luny podczas meczów wywołałyby bardzo głośny śmiech w sali kinowej...Artykuł bardzo mi sie podobał, jeden z najlepszych!!smileysmiley
sam-wiesz-kto dnia 04/08/2007 18:15
masz rację Tynio,że Dumbledora mało było widać ale każdy wie dlaczego.moim zdaniem to powinni cały czas pokazywać Snape'a
radcliffe7 dnia 04/08/2007 18:54
fakt, filmik niespodziewanie się skończył i aż się chce czekac na kolejną część smiley. Tonks fajnie zmieniała nosy i robiła świetne miny do Harry'ego smileysmiley... Daję Powyżej oczekiwań smiley
fanka_Pottera dnia 05/08/2007 11:25
Całkowicie się zgadzam.Jak ktoś przeczytał ksiązke to nie bedzie mu się zabardzo podobał film.Ksiązka jest duuuuuuuuuuuuuuużo lepsza.Faktycznie efekty były świetne tak samo jak rola Luny ale reszta by mogła być lepszasmiley Osobiście się zawiodłam...
Nimfadora Tonks93 dnia 05/08/2007 20:15
Z tym, że jest troszkę za krótki, to się w zupełności zgadzam. Książka była lepsza od filmu, ale film był też niezły
Daję Psmiley
Dzieciol5 dnia 06/08/2007 21:58
FILM BARDZO FAJNY CAŁY PRZESPAŁEM BO BYŁ TAKI GNIOT KTÓREGO NIGDY NIE OGLĄDAŁEM CZY ONA WIDZIAŁA FILM "HELIKOPTER W OGNIU" JAK TAK TO NIECH BIERZE PRZYKŁAD Z TAKICH FILMÓW BO PANI TO WIELKIE G*WNO.
Caps Lock nie jest mile widziany, wierz mi.
Luna_Granger dnia 09/08/2007 21:31
Daje W bo w ZF pojawiła się Evanna Lynch ( Luna lovegood).Evanna jest najładniejsza na całym świecie
Harry 10 dnia 12/08/2007 11:50
Moim zdaniem jest to dobry,fajny film.
Jest za krótki.Powinien być bardziej zgodny z książką
leon1502 dnia 15/08/2007 18:47
podzielam zdanie giganta to był swietny film a ty chyba przysypiales jesli akcja ci sie rozklejoa wydała
goblin dnia 15/08/2007 20:23
mnie film sie w miare podobal ale zostal bolesnie skorcony a wiele scen zbytnio zmienionych..... np zapowiadajaca sie swietnie akcja w ministerstwie w filmie byla hmm zadowalajaca a nawet nedzna... pominieto w tej scenie wiele fragmentow np w ksiazce dumbledore wszedl najpierw do sali smierci i rozprawil sie z kilkoma smierciozercami a dopiero potem poszedl na spotkanie z voldim.... albo tez w ksiazce bellatrix nie zabila syriusza czarem "avada kedavra" lecz zycila zaklecie ktore wrzucilo syriusza za zaslone.... film mogl by byc lepszy ale warto obejrzec
Sylwucha dnia 16/08/2007 12:48
5 TO NAJGORSZY FILM ZE WSZYSTKICH O HARRY'M! Było mało scen. 1,2,3,4 pokazują całą książke po trochu, a tu ?!jest tak mało że szkoda gadać. Mogli by sie bardziej postarać! i jeszcze jakie włosy miał Daniel to już nie mówie!
Dolores Jane Umbridge dnia 16/08/2007 13:06
W tej części filmu w ogóle nie wiadomo o co chodzi, nie ma w nim fabuły a Dolores była chyba główną postacią w tym filmie.
lunatyczek dnia 21/08/2007 10:19
mi się film 5 nie podobał a ksiązke uwielbiam znam ją prawie na pamięć więc wkurzało mnie to że nie ma dużo postaci i wiele ważnych faktów pomineli
OLCIA dnia 23/08/2007 15:23
niestety ja jeszcze nie miałam okazji obejrzeć tej części ale mam nadzieje ze już wkrótce kazdy ocenia według swich pogladów
domino dnia 26/08/2007 14:15
dla mnie ten film to jest kompletne dno. wszystkie postacie były strasznie niemrawe, harry usmiechnał sie chyba raz w całym filmie...
White Fighter dnia 30/08/2007 19:05
Film fajny, ale gra aktorska do d***. Myślę, że najlepiej zagrała ta co grała Ubridge i Lune. Poza tym akcja jest troche za szybka i chaotyczna. Ale ogólnie nie najgorzej.
Ferka1994 dnia 31/08/2007 15:43
to był najgupszy film na świecie Harry Potter i Zakon Feniksa totalne dno tej części!!!!!!!!smileysmiley
polaa3636 dnia 01/09/2007 18:55
SUper film ;] przynajmniej jezeli chodzi o Hermione (emme) i rona (ruperta) smiley Szkoda ze taka krotka i troche niezgodna z ksiazka.. Pozdro smiley
Dark Oracle dnia 13/09/2007 21:41
Film jest fajny, ale za bardzo odbiega od książki i za to ogromny minus.
Azkaban dnia 17/09/2007 19:21
Ja tam myślalem że film to będzie rewelacja no bo przecież 5 część a jest ich (tu zwracam uwagę) tylko 7a tu takie nic co by sprawiło zaniemówienie(no poza naprawdę tym że było co oglądać).Film jak na mój gust trochę przereklamowany ale i tak Harry Potter żądzismileyaje P za wyczerpującom wypowiedzi
Azkaban dnia 17/09/2007 19:23
Ja tam myślalem że film to będzie rewelacja no bo przecież 5 część a jest ich (tu zwracam uwagę) tylko 7a tu takie nic co by sprawiło zaniemówienie(no poza naprawdę tym że było co oglądać).Film jak na mój gust trochę przereklamowany ale i tak Harry Potter żądzismileyDaje P za wyczerpujący art
Fleur-Delacour dnia 27/09/2007 19:09
Moim zdaniem film jest beznadziejny
Strasznie było mi szkoda że wydałam kase na bilet xD strasznie sie rozczarowałam film mnie nudził...
był BARDZO chaotyczny super fragmenty z ksiązki zostaly pominiete.... lub zmienione.... po prostu byłam w szoku... ktos kto nie czytał HP pewnie wgole nie zorientuje się o co chodzi smiley
Pff....
ten film jest najgorszy ze wszystkich części !!
podobała mi się tylko walka Voldka i Dumbredora ;P
Demon dnia 13/10/2007 12:03
Filmik extea! Dubbing nawet nawet... A scena w Ministerstwie... I klasa! polecam wszystkim!!!
Lily_Evans11 dnia 14/10/2007 09:52
Nom, też to glądałam.
Tylko nie podoba mi się dubbing Luny,
jest jak na nią za słodki.
Trochę inaczej sobie to wyobrażałam,
ale i tak jest supersmiley
voille_de_mort dnia 25/10/2007 18:17
Film chyba najlepszy ze wszystkich, chociaż poprzednie też były świetne,zgadzam się jednak że 1. i 2. filmy były słabsze niż kolejne, takie troche dziecinne były; wiele scen pominięto, ale i tak całość świetnie wygląda, a szczególnie sceny z dementorami, Umbridge, GD, w ministerstwie
voille_de_mort dnia 25/10/2007 18:18
Sceny w Ministerstwie (na końcu) razem z walką Dumbledore'a z Voldemortem były chyba najlepiej nakręconymi scenami WE WSZYSTKICH FILMACH smiley
Karciia dnia 05/11/2007 20:01
Tak racja film za krótki .
Ale jest super .
ja najbardziej lubię Czarę Ognia , ale nie rozumiem zupełnie o co ci wogóle w tym arcie chodzi ..
Mi sie podobają wszystkie filmy i książki .
Nie mam Rowling , ani tym reżyserom nic do zarzucenia .
Tom Ridle dnia 07/11/2007 18:16
Zdecydowanie film był za krutki w porównaniu z innymi częściami no i scenarzysta powinien zauważyć to że KF miał okoł 350 stron (chyba mniej) a ZF miał ponad 950 a film i tak był krutszy o te pare minut
Ewciak dnia 28/11/2007 17:00
Nie był najgorszy, ale też nie najlepszy z wszystkich filmów HP jakie do tej pory były. Też uważam, że najlepsze były te końcowe sceny z ministerstwa. A najbardziej podobały mi się takie postacie jak Luna czy Bella;]
debil dnia 05/12/2007 11:40
Powrót króla rozszerzona wersja ma 4h a zakon feniksa film jest do bani i za krótki
voille_de_mort dnia 05/12/2007 23:07
Jest pewien błąd: "(...)ale i tak jest na wysokim poziomie (w porównaniu do innych filmów z USA)." Ten film to brytyjska produkcja. To, że Warner Bros. jest amerykańską wytwórnią nie musi oznaczać już, że to amerykański film. Film był kręcony w Anglii (pod Londynem), a wszyscy aktorzy to Brytyjczycy bądź Irlandczycy, cała reszta ekipy to w większości brytyjczycy.
Wookiee dnia 08/12/2007 01:47
Jak dla mnie Zakon to najlepszy film jaki do tej pory zrobiono
jest KAPITALNY...taki jakiego sie spodziewalem..
i na serio jak obejrzalem czare to mialem wrazenie ze ten film wogole byl o czym innym niz pisala ksiazka, i z tego powodu obawialem sie filmu o Zakonie gdyz book jest o 200 stron grubszy od czary i bylem pewien ze bedzie juz calkiem klapa a tu...mile zaskoczenie i choc duzo zmieniono to nie wyczuwa sie tego wogole. ksiazke znam na pamiec a film wcale jak dla mnie nie byl jakis nie dopracowany i zbytnio skrucony...byl jaknajbardziej idealny ^^
lolita13 dnia 16/12/2007 17:44
coz...wole czare ognia...moglabym wypisac wszystko, co pominieto w tym filmie,ale zajeloby to StRaSzNiE duzo miejsca na stronie...moglabym rowniez wypisac rzeczy ktore sa niezgodne z trescia ksiazki i takze byloby ich sporo....tak wiec nie zrobie tego chociaz strasznie mnie kusi....film jest okropny a rzyser poprostu glupi!....(bez urazy)w czarze ognia bylo sporo wywiadow z aktorami,pare gier na dvd,i duzo ciekawostek z planu...natomiast w zakonie feniksa sa zaledwie cztery wywiady lub ciekawostki!...poza tym dementorzy sa malo przerazajacy(smialam sie podczas tej sceny)a scena w ministerstwie magii jest malo zrozumiala i strasznie metna!rozumiem ze ksiazka jest dosc gruba ale pominieto sporo naprawde waznych watkow,np. pominieto fakt,ze ron i hermiona zostali prefektami,a niepotrzebnie zostaly przedluzone malo wazne sceny...poza tym te efekty specjalne tez nie sa najlepsze...na dodatek z syriusza zrobili jakiegos strasznie wrazliwionego i uzalajacego sie nad soba faceta!jedyne co mi sie podobalo w tym filmie to sceny z gwardii dumbledora...mimo wszystko film poruszyl mnie(ryczalam tylko gdy umieral syriusz)i chociaz jest zle wyrezyserowany oplaca sie go kupic,chocby dlatego ze opowiada o losach naszego starego druha harry'ego....=)smileysmileysmiley
KoTeCek dnia 29/12/2007 23:23
fakt,film jest za krotki i akcja bardzo przyspieszona co mi sie troche nie podoba..nim sie obejrzalam seans sie skonczyl, poczulam wtedy lekki 'niedosyt' (chcialam wiecejsmiley) ale plus za to ze jest chaotyczny poniewaz jest duzo walki miedzy czarodziejami,gra aktorow dobra jak i zarazem efekty (rewelka:smilewinkgrinsmiley i ogolnie film mi sie podobal.TYLKO ZA KROTKI!I mam nadzieje ze nastepna czesc bedzie dluzszasmiley
Lee dnia 31/12/2007 10:52
no moglo by byc troche dluzsze no ale tak to do przyjecia
pocisk dnia 26/01/2008 21:05
Hm.. ciężko zekaranizować obszerną powieść, gdy film ma trwać 2-3 godzin. Duzo faktów ominiętych, duzo wątków zmienionych. Jednak uważam, że film jest dość dobry, biorąc pod uwagę obszerność ksiązki.
agita_potteromanka dnia 28/01/2008 19:28
Uważam, że ten film to zepsucie tak fajnej częśći przygód o Harrym Potterze. Czy zauważyliście, że im książka grubsza tym film, nie wiem czemu, krótszy. Ostatni był tak zepsuty, że przeżyłam szok. Uwielbiam Harrego Pottera. Byłam w nocy na premierze. Przebrałam się i liczyłam na fajną zabawę. To tak jakby dostać wyczekiwany prezent, otworzyć go i odkryć ... do matematyki. Niby cieszysz się, że jest, ale z drugiej strony wolałbyś coś innego. Nie jest jeszcze jednak tak denne by nie oglądać. Widziałam ze 3 razy w kinie no i jak tylko się pojawiło to tego samego dnia kupiłam DVD. smiley
szymon95 dnia 28/01/2008 20:42
fajny artykul i zgadzam sie z moimi poprzednikami co do nie ktorych spraw a prace oceniam na PO poniwaz za jest nie zbyt krotkie a sie duzo zmiscilo wiec moze postawie W.
Antonin Dolohow dnia 01/02/2008 14:42
Byełem na premierze bylo super magicznie w bydgoskim multikinie film bardzo mi sie podobal szkoda ze nie trwal dlugo
Tomasz Mahanti dnia 16/02/2008 12:31
Oglądnąłem ten film w 3D (to nic, że tgo 3D było łącznie z 15 minut, ale za to w najlepszych momentach). Jest ok, ale zdecydowanie za krótki. I jeszcze Gary'ego Oldmana żal. Pozdrawiam.
hermiona_94 dnia 27/02/2008 11:56
Zgadzam się , że Evana super zagrała Lune i , że film był krótki smiley Racja Hagrida było mało Dumbledora też (za to w 6 jest go dużo) ale ogólnie rzecz biorąc film mi się podobał smiley
olka14s dnia 08/03/2008 18:26
Zgadzam się. Po raz pierwszy jak oglądałam też film wydał mi się za bardzo chaotyczny, ponieważ akcja tak szybko się dzieje i do tego połowa książki jest pominięta!!! Film ogólnie oceniłabym na Zadowalający, bo jednak film jak film, ale jestem zdania, że książka jest o niebo lepsza.
immortal dnia 09/03/2008 15:35
Jak dla mnie to o 5h za krótki ten film albo nawet o 7 h za krótki. Zawiodła mnie gra Harry'ego zwłaszcza na huśtawce na podwórku. Oboje z Dudasem wyglądali jak niedorozwoje. Kwestie które wypowiadali aktorzy brzmiały jak wycięte kawałki wierszyków ze szkolnej inscenizacji a przeciez każdą kwestię można powiedzieć po swojemu i naturalnie.
Severia dnia 30/04/2008 15:41
Artykuł bardzo fajny. Dokładnie to samo myślałam po wyjściu z kina. Obcięto wiele scen i fajnych akcji. Nie było nic o Quidditchu. W scenie w Zakazanym Lesie powinni być tylko Harry i Hermiona. A jest razem z nimi Ron, który według książki powinien grać swój pierwszy zwycięski mecz. W filmie wychodzi na to że to Cho zdradziła GD, a tak naprawdę zrobiła to jej przyjaciółka. Można tak wymieniać jeszcze długo...
Charity Burbage13 dnia 30/06/2008 08:53
Dobry artykuł. Mnie sie film podobał choc duzo szczegolow bylo pominietych. Zgadzam sie ze byl za krotki.smiley
Sol Angelika dnia 30/06/2008 18:03
Ten film jest nawet fajny, ale strasznie ponury, w pierwszej i drugiej czesci bylo sloneczko i wogole, a juz w innych tylko deszcz. Gdyby nie te bledy ten film bylbu super, ale rezyser oddal za ponura scenerie
Pitera dnia 04/07/2008 15:30
według mnie w tym filmie za szybko toczy sie akcja raz jest rozpoczęcie roku a w nastepnej scenie świeta...
Wielki Inkwizytor Hogwartu dnia 15/07/2008 15:51
Masz racje, że film jest chaotyczny. Fajny jest, ale zabrakło wielu rzeczy jakie były w książce, dlatego uważam, że jest on najsłabszy ze wszystkich.smiley
Harry89 dnia 27/10/2008 07:34
Film oglądałem wczoraj na kompie i muszę powiedzieć że nic mnie nie przeraziło tak samo z czarą ognia
Saldizaar dnia 12/12/2008 20:23
Mój ulubiony moment to ten, w którym dzieci walczą ze śmierciożercami, a potem przypywają Zakonnicy Feniksa i jest coolsmiley
Wezousty dnia 28/12/2008 23:01
Według mnie to jak na razie najlepszy film z serii, nie spodziewałem się tego ale zrobił nawet na mnie wrażenie ...nawet dubbing brzmi fajnie (bo w pierwszej i drugiej części to była masakra).
Zgadzam się ze jest zdecydowanie za krótki ,z tego względu naprawdę wiele ważnych rzeczy zostało pominiętych, trochę za szybko się wszystko dzieje ,momentami jest taka jakby migawka scen,nie ma ciągłości akcji ,jest trochę chaosu.Było też trochę nieścisłości z książką.
Oczywiście zawsze by mogło być lepiej ,ale uważam film za udany ,mimo wymienionych wyżej wad mnie się podobałsmiley
Najbardziej podobały mi się postacie Luny , Bellatrix (bardzo udany dubbing i w ogóle całokształt) smiley
Asza dnia 29/12/2008 19:32
jak dla mnie film był kiepski ale to tylko moje zdanie
nie podobało mi się to że fabuła czasami nie była zgodna z treścią książki
efekty i owszem całkiem przyzwoite, ale ogólne wrażenie niefajne smiley
Shy dnia 01/01/2009 16:08
Wszystkie książki przeczytałam po obejrzeniu HP i ZF. Podobał mi się, a teraz podoba mi się trochę mniej.
Bellatrix_xD_Lestrange dnia 14/04/2009 21:38
Film jest super smiley wogóle z tych wszystkiech części najbardziej podoba mi sie "HP i Zakon Feniksa". Najlepsza w tej części jest Luna !!!!!
gryffcio95 dnia 21/04/2009 16:30
film z początku wydaje się super. Jak się go będzie oglądało dłużej wszyscy zobaczą że nie jest to jedna z najlepszych części. Wdł. mnie najlepsza część na film to 4.
nimbus2009 dnia 16/06/2009 10:26
Bardzo fajny artykuł. Rzeczywiście, film zostawia pewien niedosyt i jakby nie patrzeć, to była ekranizacja najgrubszej książki, a film był prawie najkrótszy. Skoro "Władca Pierścieni trwał tyle, to dlaczego nie zrobili Zakonu Feniksa o mniej więcej takiej samej długości? Film został zdecydowanie obcięty i ogólnie nie ogląda się go najlepiej. Bardzo dobrymi momentami są jednak ćwiczenia GD i końcowa walka. Tam efekty są świetne. Lecz ogólnie film wypada trochę gorzej od wcześniejszych. Nie chcę go krytykować, bo jakby nie patrzeć, jest to film o Harrym, a Harry'ego nienawidzę krytykować. Za arta daję W, bo jego autor ma o nim opinię dokładnie taką samą jak ja.
_Bellatriks_Lestrange_ dnia 21/06/2009 14:53
Mi się najbardziej podobało jak zabiłam Syriusza Blacka!
Moja szałowa piosenka:
"Zabiłam Syriusza Blacka! <śmiech>"
pudzianek dnia 03/08/2009 14:22
Film bardzo mi się podobał. Być może miał kilka błędów, które rozróżniały książkę, a film, ale nie róbmy hałasu. Te różne interesujące wiadomości zawarte w tym artykule są bardzo ciekawe i godne przeczytania. smileysmiley
Iluzjonista dnia 21/08/2009 14:14
W tym arcie zawarłeś odczucia mniej więcej podobne do moich po obejrzeniu filmu. Zakon Feniksa nie jest zły, ale do ideału mu dużo brakuje.
anetta92 dnia 21/08/2009 22:56
Zgadzam się z przedmówcą. Film nie jest ani za dobry, ale tez nie jest klęską. Jak wszytsko ma wady i zalety. smiley Za artykuł daje W smiley
_Alice_ dnia 26/08/2009 19:46
Artykuł w porządku. Fajnie, że każdy ma swoje własne zdanie i odczucia ^^ Mnie osobiście film się podobał, aczkolwiek czegoś w nim brakowało... To prawda, że części HP są krótkie... Ech, a reżyser robi wszystko, by film trwał jak najkrócej! I przez to ucina wiele ważnych, i zauważalnych dla osób czytających książkę, szczegółów! ;D
Moja ocena: W
Natii2000 dnia 13/10/2009 20:32
cześć! Wszystkie części Harrego Pottera są super . Nie wiem co się dziewczynom w Nim niepodoba . Lubię sobie Go poczytać,a potem oddaję Go do biblii. Natalia
kasiula14789 dnia 04/02/2010 23:25
powróce do czsu filmów przecież harry i Zakon ma prawie 800 stron a harry i komnata tylko ok 600 no więc to mówi samo za siebie ;D daje W
weraep5 dnia 18/04/2010 20:29
ŚWIETNY, ŚWIETNY, ŚWIETNY ART!!!!!!!!! Bardzo ciekawie piszesz, tak że chce si.ę zcytać, pomysł podsumowania- smiley A jednak nie zgodzę się z tobą, bo nie cierpię w całości tego filmu.
Alia Bianco dnia 28/04/2010 11:58
Film bardzo mi się podobał. Recenzja też świetnie napisana ale mi najbardziej podobała jedynka.
Ana_Black dnia 13/06/2010 14:01
Dobre podsumowaniesmiley, mnie film się podobał, ale czegoś w nim brakuje, tych najważniejszych wątków w książce czyli m.in. quidditcha i Zgredka. Jeśli reżyser uważa, że z tymi scenami film trwałby za długo, to trzeba było je ukrócić, ale nie od razu usuwać albo co gorsza, zmieniać bohaterów (w książce Zgredek, w filmie Neville). Takie coś jest niedopuszczalne, film powinien być jak najdokładniejszym odzwierciedleniem książki.
demilily dnia 12/07/2010 16:28
Wydaje mi się, że na początku jest trochę za dużo akapitów, trochę się pogubiłam, ale ja się tam nie znam! Super napisany, bardzo ciekawy i ogólnie świetny. Daję W, a cóżby innego...?

PS
Ja nie czułam żadnego niedosytu, niedosyt i to duży poczułam podczas oglądania Księcia Półkrwi. Kiedy film się skończył myślałam, że minęła dopiero jakaś połowa... smiley
Vertus dnia 21/07/2010 16:41
Artykuł super daje W. Ja nie czytałem książek tylko oglądałem filmy i moim zdanie Zakon Feniksa był najlepszom częściom bo 1i2 wydawały mi sie troche dziecinne 3 i 4 uchodzą lecz efekty specjalnie mnie nie zachwyciły 5 spoko i w ogóle akcja tragiczna śmierć syriusza i walka dumbeldora z voldemortem a w 6 mało akcji i za dużo romantyzmu i całowania- takie jest moje zdaniesmiley
My-lai dnia 11/08/2010 14:55
Zakon Feniksa to moja ulubiona część i mogłabym oglądać ją setki razy pod rząd. Jedyne co mnie w niej przeszkadzało to to, że zbyt wiele ważnych rzeczy pominięto. Film powinien być trochę dłuższy, jak na mój gust.
Lapa98 dnia 15/10/2010 19:05
Zgadzam się z tobą w 99%.
Uwielbiam książkę hp5, ale nie cierpię filmu. Mnóstwo było tam pomyłek. Uważam, że to najgorsza część filmu. Wszystkie sceny były złe.
Ginevra_Ginny dnia 21/10/2010 19:48
W ogóle to o wiele, wiele bardziej wolę ksiażki, ale masz rację-1 i 2 tom były jeszcze spoko. 3 i 4 również, ale 5 (i teraz też 6) jest okropny. Nie byłóo nic o Quidditchu, ani Zgredka. O Cho też nie było dużo... A tak przy okazji- w ksiazce jest, że to Marietta(przyjaciółka Cho) mówi i to z własnej woli Umbrige o GD. Natomiast w filmie Umbrige przepytuje uczniów i Cho w końcu jej to mówi(veritraserum). Poza tym w filmie było, że Brygada Inkwizytacyjna i Filch widzą członków GD jak wchodza do pokoju życzeń, a oni przeciez nie widzieli ich! Jest jeszcze dużo, dużo rzeczy, októrych można by napisać, ale nie przedłużając-za art W.
strasznykolec dnia 15/04/2011 15:50
ja najbardziej lubię Quidditch więc ogromny minus za jego brak, no bo po pierwsze Luna komentowała grę,Ron został zastępcą Wooda i po meczu Gryfonów przeciw Ślizgonom Harry i (chyba) Fred pobili Malfoy'a także serio ---------- (nie da się dokładnie połączyć tych minusów razem ale powiedzmy że to jest jeden wielki minus smiley )
a po drugie naprawde bardzo odbiega od książki więc następny wielki minus ----------------- za artykuł daje W a za film Z
Hermionjna dnia 28/06/2011 22:55
Zakon Feniksa to moja najukochańsza książka i film. Owszem sporo ominęli, ale jakoś nie zniechęciło mnie to do dalszego oglądania. W tej części wszyscy są już dojrzali, co mi się bardzo podoba.smiley
toscik23 dnia 11/07/2011 20:55
Świetna recenzja taka od razu po obejrzeniu, na gorąco. Po raz pierwszy mogę dać Wybitny !
Dwie godziny to zbezczeszczenie, tak pięknej książki.
Fred14 dnia 25/07/2011 19:15
Film jest extra !!!smiley
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 70% [52 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 16% [12 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 8% [6 Głosów]
Nędzny Nędzny 0% [Żadnych głosów]
Okropny Okropny 5% [4 Głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

anetta92
(Świetny czarodziej)
09/02/2012 19:52
hm, to nie to...

yersinia
(Ja latam...)
09/02/2012 19:45
Moze ma zly dzien albo cos i potrzebuje byc sama smiley

anetta92
(Świetny czarodziej)
09/02/2012 19:39
Ani na fb ani na gg ani telefonicznie jej nie moge dorwac ;<

yersinia
(Ja latam...)
09/02/2012 19:35
alette, stalo sie co?

anetta92
(Świetny czarodziej)
09/02/2012 19:16
ale co sie stalo sie ? ;o

alette
()
09/02/2012 19:07
Nie ma i nie bedzie. Nie bede pisac juz newsow sorry. Siema

anetta92
(Świetny czarodziej)
09/02/2012 19:06
czesc gnebuszku.


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2011 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter