Jak Harry i Ron mogli przylecieć do Hogwartu? - Teorie, przemyślenia...

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Które z opowiadań z "Baśni Barda Beedle'a" spodobało wam się najbardziej?

"Czarodziej i skaczący garnek"

"Fontanna Szczęśliwego Losu"

"Włochate serce czarodzieja"

"Czara Mara i jej gdaczący pieniek"

"Opowieść o trzech braciach"

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

Jak Harry i Ron mogli przylecieć do Hogwartu?

Może już ktoś o tym pisał. Ale jesli był już taki artykół to wybaczcie mi, ale nie mogłam go znaleźć.

Podczas, gdy nudziło mi sie i przeczytałam jeszcze raz książkę "Harry Potter i Komnata Tajemnic". Zdziwiło mnie to, że Harry i Ron przylecieli samochodem do Hogwartu. Wcześniej nie zwracałam na to uwagi.

Jak już wiemy, skrzat domowy, Zgredek zablokował barierkę, przez którą przechodzi się do peronu numer dziewięć i trzy czwarte. Harry i Ron postanowili polecieć samochodem taty Rona, Artura Weasleya.

Gdy dolecieli już do Hogwartu, natknęli się na wierzbę bijącą. Samochód roztrzaskał się i poechał do Zakazanego Lasu.
Jednak dla mnie powstaje pytanie: jak? Jak Harry i Ron dostali się do Hogwartu, skoro są różne zaklęcia i zabezpieczenia?

W trzecim tomie Harrego Pottera (Harry Potter i Więzień Azkabanu) przyciągnęła mnie pewna rozmowa, która dotyczyła tego, jak Syriusz Black dostał się do Hogwartu:
"-Może zna sztukę nagłego pojawiania się w różnych miejscach-mówił jakiś Krukon parę stóp od nich (Harry'ego, Rona i Hermiony).-No wiecie, sztukę teleportacji.
-Pewnie się przebrał-powiedział któryś ze starszych Puchonów.
-Mógł tu wlecieć-spekulował Dean Thomas.
-Słuchajcie, czy ja jestem jedyną osobą, która zadała sobie trud przeczytania Historii Hogwartu?-zapytała ze złością Hermiona.
-To bardzo prawdopodobne-odpowiedział Ron-A bo co?
-Bo zamku nie strzegą tylko mury. Nie wiedzieliście o tym? Otaczają go przeróżne zaklęcia uniemożliwiające wkradnięcie się obcym do środka. Nie można tak zwyczajnie pojawić się w zamku, choćby się znało sztukę teleportacji. I nie sądzę, by dementorzy dali się nabrać na przebieranie, a strzegą każdego wejścia na teren szkoły.
Jest kilka opcji:

1.RON LUB HARY ZNAŁ TE ZAKLĘCIA
(w co wątpię)
2.NA DRUGIM ROKU NIE BYŁO ŻADNYCH ZABEZPIECZEŃ
(przecierz wyżej Hermiona przeczytała Historię Howartu. To daje nam do myślenia, że zawsze były jakieś zabezpieczenia)
3.WSZYSCY JUZ WIEDZIELI, ŻE NIE MA HARRY'EGO I RONA
(i wtedy Dumbledore zdjął zabezpieczenia, a poźniej znów je założył)
4. MOŻNA WLATYWAĆ DO HOGWARTU
(na fragmencie powyżej jest napisane, że Blacka wszyscy by zobaczyli, gdyby wleciał)

Czwarty punkt jest chyba najbardziej przekonujący. Napiszcie, proszę, czy znacie jeszcze jakieś inne wyjaśnienie.
Czekam na komentarze. :D
Jak Harry i Ron mogli przylecieć do Hogwartu?
Ginny_Weasley12 01/03/2007 20:38
Czytano 931 razy
Liczba komentarzy - 48
LadyGray dnia 01/03/2007 20:44
Zastanowiło mnie to co napisałaś, ale naprawdę nie mam wyjaśnienia dla tego jak wlecieli do Hogwartu. Może to była jakaś pomyłka Jo i zapomniała o założonych "przez siebie" zaklęciach... Za art daję P
Dorian_Voldemort dnia 01/03/2007 20:48
myslę że punkt 4 smiley
Dezerterka dnia 01/03/2007 20:54
ARt jest do kitu... ://
Herma Granger dnia 01/03/2007 20:57
dobry i dający do myslenia art
paulah88 dnia 01/03/2007 21:08
Ale oni sie nie teleportowali tylko przeliecieli autem! A freagment przez Ciebe przytoczony jest o teleportacji. Jezeli chodzi o zaklecie to pewnie bylo odwoalne na jeden dzien z powodu licznie przybywajacych tam uczniow i nauczycieli!smiley
Lilly Malfoy dnia 01/03/2007 21:08
fajny art daje do myślenia i to dobrze super smileysmileysmileysmileysmiley
aaa dnia 01/03/2007 21:53
Hehe a co tu domyslenia zaklecia dodatkowe były w 6 czesci pamietac dumledor leci z harrym na miotle i musiał zdiac jakies zaklecia mojm zdaniem w tedy nie było tych dodatkowych zaklec ze były te co nie mozna sie teleportowac i nie nanoszalny i te jakies inne co nie znam co tu jest zagadkowego
Gryfonka dnia 01/03/2007 22:01
yyy art troche nudny, nie bardzo mnie teraz to obchodzi jak się dostali...dotarli i tyle...
Peeves dnia 01/03/2007 22:08
jeden z niewielu dobrze napisanych, ciekawych, logicznych i zastanawiających artów na stronie
Wood dnia 01/03/2007 22:08
można wlatywać !! jak na miotłach latają na terenie Hogwartu to czemu mieliby nie wlatywać samochdami ??
misiekjpk dnia 01/03/2007 22:21
E jakieś to mętne
Patrycja dnia 01/03/2007 22:27
hmmm... a jak w 6 cz. Gdy Harry i Dumbledore mieli wleciec na teren szkoły to dyrektor wymruczał przeciwzaklęcia. mi art się podoba. Niedociągnięcie autorki.
ginny-potter dnia 01/03/2007 22:35
No tak nad tym nigdy się nie zastanawiałam ale cóż tylko Jo wie jak to jest naprawdę...
cath riddle dnia 02/03/2007 07:43
Hmmm... nie wiem co o tym sądzić smiley.
Myślę, że zastanawiając się nad tym wszyscy pominęliśmy jakiś istotny fragment. Np. Harry i Ron wlecieli od góry, a na górze nie działają rzadne zaklęcia. Nie wiem. Coś takiego.
Albo rzeczywiście niedciągnięcia autorki...
wojob3 dnia 02/03/2007 07:56
stawiam na 4
Lilusia dnia 02/03/2007 08:49
aaaaaaaaaaaaa
ciekwy nawet ten artykuł
Ewelina dnia 02/03/2007 09:13
bardzo ciekawy artykuł tylko wydaje mi się, że jednak najprawdopodobniejszy jest punkt 3 bo jeśliby można było poprostu wlatywać to dlaczego w 6 częśći Dumbledor gdy leciał z Harrym to szeptał zaklęcia aby wlecieć na teren Hogwartu?aaa jeszcze cośsmileybłędy ortograficzne(okropne)
Lilly Malfoy dnia 02/03/2007 10:22
smileysmileysmileysmileyno ja też się zgadzam punkt 3 smiley mozna można przelatywać fajny art daje do myślenia smileysmiley"smileysmileysmileysmiley
Kate_Luis dnia 02/03/2007 10:25
Eeee... głupi artykuł. Przecież to normalne, że przylecieli tam samochodem... nie teleportowali sie tylko wlecieli! I są czarodziejami, więc beż przeszkód sie tam dostali. I żadna z twoich opcji mnie nie przekonuje. smiley
-Liska- dnia 02/03/2007 10:33
Rzeczywiście 4 punkt jest najbardziej prawdopodobny. Właściwie Harry i Ron nie byli obcymi osobami, byli uczniami, więc chyba mogli wchodzić na teren Hogwartu bez eee... pomocy pociągu smiley Co to nawet za różnica, wejść przez bramę czy przelecieć nad nią? Bo ona chyba była cały czas otwarta. To przecież szkoła a nie twierdza! smiley W drugiej klasie jeszcze nie było kogoś, kto by chciał ją zaatakować. Artykuł fajny, daję P.
Lily Evans-Potter dnia 02/03/2007 13:15
A tam...moze być.A nie zwróciłaś uwagi,że oni przylecieli?? Dobre...
aaa dnia 02/03/2007 13:16
sorki za bledy no ale byłopuzino i jak pisze to nie patrze jakie błedy robie
Nuda dnia 02/03/2007 13:36
Dziwny ten art.Przeciez Dumbledore nie pozwolilby zeby Oni nie byli w szkole.Ten art wyglada jakby pisalo go ciezko kapujace dziecko.Pozatym jest w regulaminie napisane, ze artykulow z bledami typu "ktury" administratozy nie beda przyjmowac.A w tym na wstepie jest napisane "artykól".Czyzby admini dodawali artykuly nie sprawdzajac chociazby pierwszej linijki?
Dorcas_Black dnia 02/03/2007 14:04
stare..i nudneee~!!!
Dorcas_Black dnia 02/03/2007 14:05
Hermiona KK dnia 02/03/2007 16:05
Moim zdaniem 4 punkt odpada. Pamiętacie jak w 6 tomie Harry i Dumbledore lecieli na miotłach do Hogwartu? Było napisane że Dumbledore mruczał jakieś zaklęcie. Fakt że w tedy były dodatkowe zabezpieczenia ale wątpie żeby do Hogwartu można było sobie swobodnie wlatywać i wylatywać.smiley
Mila dnia 02/03/2007 16:44
To prawda nie mozna sie teleportować ale oni przylecieli samochodem. A co do zabezpieczeń to one nie pozwalaja dostac sie obcym do srodka. Może uczniów to nie obowiązuje?
Iryt dnia 02/03/2007 17:07
CZY HARRY I RON BYLI OBCYMI?! SYRIUSZ NIE MÓGŁBY SOBIE PRZYLECIEĆ ALE ONI MOGLI BO BYLI UCZNIAMI!
Lunka dnia 02/03/2007 17:42
Jest w ty TROCHĘ prawdy.....
Natalka184 dnia 02/03/2007 17:42
Może te zaklęcia są zdejmowane w czasie przyjazdu i odjazdu uczniów... art jest ciekawy moim zdaniem i godny zastanowienia.
werka dnia 02/03/2007 17:58
Bardzo ciekawy temat na art. Masz rację Dumbledore mógł zdjąć zabezpieczenia i potem założyć je znów. Najbardziej prawdobodobny ( wedlug mnie ) jest punkt 3. Daję Wsmiley
Ginny Wesley dnia 02/03/2007 18:05
wedlug mnie tez najbardziej prawdopodobny jest punkt 3 Dumbledore jest mądry moze rzeczywiście mógł zdjąć te zabezpieczenia art fajnysmileysmileysmiley
tonx6 dnia 17/03/2007 10:05
noooo,nie wiem...
Matus dnia 17/03/2007 15:16
niepodoba mi sie smiley daje N
smaju dnia 24/03/2007 13:58
Tak to jest dziwne.... [LINK]
Miriel dnia 19/04/2007 17:24
Jeżeli można wlatywać to po co Dumbledore ściągał zabezpieczenia w VI tomie? No chyba, żeby się nie dało, bo dodał jakieś zabezpieczenia...
Maju dnia 25/04/2007 14:40
,,Otaczają go przeróżne zaklęcia uniemożliwiające wkradnięcie się obcym do środka.''
halfbloodprincess dnia 30/04/2007 20:23
spoko smiley
Hermiona45 dnia 02/05/2007 16:56
Troche masz rację ale z drugiej strony w twym artykule jest napisane że nikt OBCY nie może wkraść się do Hogwartu, a przecierz Harry i ron nie są obcy Prawda?
kajablack dnia 08/05/2007 15:22
prawdopodobnie to małe przeoczenie pani Rowling,ale czy to takie ważne?;p
oswald dnia 10/05/2007 15:18
wydaje mi sie ze bedzie to punkt 3
ale to ni jest tak ważne
dam z na zachete
Pomyluna2 dnia 07/06/2007 13:52
W 6 części Dumbledore mruczał coś pod nosem żeby zdjąć czry ochraniające zamek tak aby on i Harry mogli wlecieć na miotłach! Pewnie to jest błąd w książcesmiley Daję N
anka_potteromanka dnia 16/06/2007 12:11
Ooooo, ile błędów. Artykół, przecierz, Hary itp... No ale cóż jeśli chodzi o temat, to mnie też zastanawiało w jaki sposób oni sie tam dostali. Może to po prostu pomyłka Rowling. W końcu ona też jest człowiekiemsmiley
mafi dnia 27/06/2007 17:23
chyba 4
Filemona dnia 16/07/2007 22:13
Napisałaś "Otaczają go przeróżne zaklęcia uniemożliwiające wkradnięcie się obcym do środka." Właśniem, obcym, a Harry i Ron nie są obcy. Nie pomyśleliście o tym?
Filemona dnia 16/07/2007 22:14
Za artykuł daję W.
zbyszek158 dnia 24/08/2007 08:58
a ja mysle ze te zaklecia ochronne działaja tylko na osoby obce ktore nie sa uczniami ali nauczycielani zaklecie po prostu rozpoznało uczniow i ich wpusciło
Diana_Di dnia 11/10/2007 15:53
to kolejne niedociągnięcie Rowling. Bo gdyby te zabezpieczenia nie pozwalały wlatywać na teren Hogwartu, to jak Syriusz mógłby uciec razem z Hardodziobem? A z kolei w HPiKP gdy Harry i Dumbledore przelatywali nad murami zamku dyrektor zdejmował zaklęcia.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 18% [3 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 29% [5 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 6% [1 Głos]
Nędzny Nędzny 29% [5 Głosów]
Okropny Okropny 18% [3 Głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Sarahis
(Uczeń Hogwartu)
07/01/2009 22:29
wlasnie:] jak nacisniesz szukaj po lewej stronie to Ci sie takie okienko pokazesmiley

Claire
(Dark Vampire)
07/01/2009 22:24
A tu niby tak nie robisz?^^

sheknowsit
(Mugol)
07/01/2009 22:23
chodzi mi o taka gdzie wpisujesz w okienko , a nie szukasz recznie- to strasznie zmudne jest jednak...

agatqa92
(Szef działu)
07/01/2009 22:17
odsylam do 'szukaj' po lewej stronie ;p

Carbon
(Uczeń Hogwartu)
07/01/2009 22:16
z lewej strony

Claire
(Dark Vampire)
07/01/2009 22:07
Jest wyszukiwarka do newsow, artykulow, uzytkownikow...

Carbon
(Uczeń Hogwartu)
07/01/2009 22:04
baaaardzo duzo


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2007 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Tibia, Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter