Jednak można się porozumieć z umarłymi - Teorie, przemyślenia...

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Które zwierzę ze świata Harry'ego Pottera chciałbyś posiadać?

sowę

kota

ropuchę

szczura

hipogryfa

smoka

trójgłowego psa

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

Jednak można się porozumieć z umarłymi

W serii książek o "Harry`m Potterze" bohaterowie, tak jak wszyscy, mogą również umrzeć. Tak stało się właśnie z rodzicami Harrego, który bardzo cierpiał po tej stracie. Wiele razy miał też nadzieję, że jego rodzice żyją i czasami zaczynał w to wierzyć. Moją uwagę przykuło to, że mimo iż profesor Dumbledore wiele razy mówił Harremu, że nic nie może ożywić zmarłych, w książkach znalazłam dowody, mówiące o możliwości "kontaktowania" się z nimi. Nie wiem, czy o to chodziło autorce, czy może są to błędy książkowe, jakie każdemu się zdarzają.

Już w pierwszym tomie znalazłam dowody, iż Harry mógł skontaktować się ze swoimi rodzicami. Uczynił to właśnie, kiedy znalazł przez przypadek zwierciadło Ain Eingrap. Wtedy ujrzał tam swoich rodziców, którzy nie dość ucieszyli się na jego widok, to jeszcze zasmucili, kiedy Harry musiał już iść. Potwierdzili nawet ruchem głowy, kiedy główny bohater, nie wierząc w to, co zobaczył, zapytał się ich (mama?(...) tata?)

Innym dowodem może również być to, że Harry mógł przemówić do swoich rodziców na zdjęciach, które dał mu Hagrid, a oni to słyszeli. Tak samo zrobił, też Alastor Moody w HP ZF, kiedy pokazywał Harremu zdjęcia członków Zakonu Feniksa. Powiedział wtedy: "No rozsuńcie się(... na co grupka ludzi rozstąpiła się..." Może nie jest to bezpośrednio związane z Harrym, ale również posłużyło się, jako kolejny argument służący do potwierdzenia mojej opinii.

W czwartym tomie zaś, Harry mógł rozmówić się przez moment ze swoimi rodzicami, których zobaczył w postaci widm. Usłyszał wtedy, jak do niego przemawiają i mógł im odpowiedzieć.

I ostatni argument też może nie bezpośrednio związany z Harrym. Zmarli pozostawiają po sobie ślad również jako portrety, które zachowują ich niektóre cechy charakteru. Ta przypadłość jest bardzo przydatna, ponieważ możemy w pewien sposób porozumieć się z osobami, które odeszły z tego świata.

************************
Przepraszam za błędy literówki. To mój pierwszy art, więc bądźcie wyrozumiali.
Jednak można się porozumieć z umarłymi
anita_fanka 21/07/2007 23:00
Czytano 3791 razy
Liczba komentarzy - 88
illmonte dnia 21/07/2007 23:08
Temat - rzekę wybrałaś. Myślę, że można by pisać o tym jeszcze i jeszcze. Pewnie z różnych stron i troszkę szczegółowiej.
Artykuł wg mnie ok, ciekawy temat, dość zwiężle opisałaś, może troszkę chaotycznie?
Trochę tytuł "oczywisty" i zabrakło mi jednolitego przesłania, jakiejś linii myślenia.
Ale spostrzeżenia wg mnie słuszne, a jakże. Fajnie, jakbyś pociągnęła kiedyś ten temat ...
Trzymam kciuki.
Luni Kate dnia 21/07/2007 23:22
TO NIE JEST BŁĄD.! Dumbledore powiedział, ze nie można ich przywrócić do życia a nie że nie można sie z nimi skontaktowac... jako duchy czy tam widma...
Pawel_155 dnia 21/07/2007 23:30
Uwazam ze autorka specjalnie umieszczyla to w ksiazce bo napewno to bedzie z tym zwiazany VII tom
Rubeus H@grid dnia 21/07/2007 23:38
super sie czyta ten artykuł... czysto i naprawde jak na pierwszy artykuł to jest bardzo fajny temat... Daje WYBITNY smiley (I trzymaj tak dalej!)
nagini dnia 21/07/2007 23:40
Można jeszcze dodać właśnie duchy. Prawie Bezgłowy Nick tłumaczył Harremu, że Syriusz mógłby przyjąc posatć widma i pozostać w świecie zywych, ale tego nie zrobi.
Od Luny otrzymał zas Harry niezwykłe i niejasne nadal pocieszenie , a odnosiło się to do zasłony nad łukiem gdzie zniknał Syriusz i skad dobiegały głosy. Była absolutbue przekonana, ze skontaktuje sie ze swoją matką a dowodem miały byc własnie te głosy.
Ciekawy temat i ładny styl choć zabrakło konkluzji. Ale wszystko przed Tobą. Powodzenia
Ginny__Weasley dnia 22/07/2007 00:35
Fajny art smiley
Habibi dnia 22/07/2007 09:03
no ja mysle ze mozna sie z nimi kontaktowac co ewidentnie pokazałas,ale nie mozna ich przywrócic do zycia.i koniec
molek dnia 22/07/2007 09:11
fajny tekst
ja myśle że jest nie możliwe aby ludzie umarli powrucili i żyli tak jak my
arto94 dnia 22/07/2007 09:57
art dosc fajny jak na twoj pierwszy dobrze ze wybralas taki nieznany temat daje P
krychu1991 dnia 22/07/2007 10:15
Wielu ludzi zastanawia sie na ten temat.Chcą porozumieć się ze swoimi bliskimi po ich śmierci.Dobrze że poruszyłaś ten temat,chętnie bym o nim pogadał nieco dłużej.Daję W na dobry początek
franek123 dnia 22/07/2007 10:28
Fajnie czyta się ten artykuł P
martunia23 dnia 22/07/2007 10:31
ale jeżeli o to zwierciadło to było tylko jego pragnienie,a nie kontakt,przecież nić do niego nie mówili,a zdjęcia,nie za bardzo,oczywiście z widmami jak najbardziej się zgodze ,był to przecież efekt zaklęc,a oniteż do niego mówili,fajny art.
Aevenien dnia 22/07/2007 10:36
Artykuł ciekawy i dobrze napisany. Jednak ten temat możnaby było bardziej rozwinąć. Daję PO i czekam na rozwinięcie smiley
PomyLunka dnia 22/07/2007 11:09
ogoolnie to calkiem dobrze, jeszcze troche popracujesz i bedzie Wsmileyjak na razie dam ci zadowalajacysmileysmiley
fuerte dnia 22/07/2007 11:37
jak na Twój pierwszy artykuł to opisałaś dobrze, wybrałaś dobry temat ;]
a i zgadzam się z kimś, kto wcześniej napisał, że Dumbledore powiedział, że martwych nie da się przywrócić do świata żywych, ale nie powiedział, że nie można się z nimi skontaktować..
Woodmanka dnia 22/07/2007 11:39
Pewnie, ze mozna sie kontaktowac, ale:
1. Watpie, czy Harry moglby sobie dluzej pogadac z rodzicami w zwierciadle Ain Eingarp.
2.Potrtrety i zdjecia to jest to samo, wiec ja bym to dala do jednego punktu
3. A ta sytuacja z Priori incantatem byla tak nadzwyczajna i rzadka, ze watpie, czy duzo osob mialo mozliwosc czegos takiego doswiadczyc. Zreszta Harry wtdedy raczej nie myslal o pogaduszkach z rodzicami na tematy ogolne smiley
Nie mniej jednak zgadzam sie, ze ze zmarlymi da sie kontaktowac i art uwazam za calkiem niezly, daje P
touch_me dnia 22/07/2007 11:42
Artykul jak na pierwszy raz bardzo dobrze napisany, dobrze sie go czyta aczkolwiek jest jeszcze kilka przykladw swiadczacych o tym ze mozna sie porozumiec ze zmarlymi
Daje P
Harewit dnia 22/07/2007 11:46
Wydaje mi się, że postacie ukazujące się na zdjęciach i portretach są tylko "odciskiem" rzeczywistych osób, a przez to nie są nimi samymi, ale odrębnymi bytami (w przeciwiwnym razie każdy czarodziej miałby własny portret, aby uzyskać nieśmiertelność - to byłoby zbyt proste). Kiedy Moody pokazuje zdjęcie Harry'emu, chłopiec myśli o tym, że postacie na zdjęciu nie wiedzą jeszcze, co czeka ich w przyszłości, a więc na zawsze pozostały odzwierciedleniem danej chwili, są tylko ruchomym śladem przeszłości.

P smiley
Syrjusz Black 5 dnia 22/07/2007 11:59
Super.smiley
hermiona_kujonka dnia 22/07/2007 12:16
Extra!!!!smiley
Lord VoldemorTT dnia 22/07/2007 12:29
smileyniewiem o co chodziło dumblowi ale wie co mówi
marti-tina dnia 22/07/2007 12:34
zgadzam się z Luni Kate, Dumbledore mówił, że nie można ich ożywić!!!!!!!!! Artykuł bardzo ciekawy i mimo obszernego tematu doskonale streszczony
misiekxx dnia 22/07/2007 12:36
no może widzisz umarłych na zdjęciach albo na zwierciadle ale gdy się ich coś zapytasz to i tak ci nie odpowiedzą ...
Dziedzic Gryffindora dnia 22/07/2007 12:38
OK, napisałaś zwięźle, ładnie.. Myślę że zasługujesz na Psmiley
Nimphadora Tonks dnia 22/07/2007 13:17
Fajny artykuł, podoba mi się... Ja też o tym myślałam ale jakoś specjalnie nie przykuło to mojej uwagi smiley
Ola4 dnia 22/07/2007 14:02
Fajny i ciekawy atrykułsmiley
chrapak_kretorogi dnia 22/07/2007 14:10
no coż ale nie można z nimi pogadać.. mozna ich zobaczyć, wspomnienia itd. no po za tym na cmentarzu w 4 czesci, ale to przypadek jeden na milion...

ja bym uznala troche niezwiazłości z tematem...
Monarcha dnia 22/07/2007 14:19
co do obrazu w zwierciadle to nie jest to akurat argument iż zwierciadło ukazuje najskrytsze marzenia osoby która w nie patrzy a nie duchy zmarłych osób. co do fotografii to zapisana jest w nich dane zdarzenie a nie tak jak mówisz że znajdują sie na nim duchy. wybrałeś temat obszerny i za bardzo nie wyszło ci to ale nie przejmuj sie mną pisz kolejne arty. a za ten art daje Z.
Luna-pomyluna dnia 22/07/2007 14:38
bardzo fany art...harry kontaktował sie ze swoimi rodzicami ale były to jedynie ich dusze jesli tak to mozna okreśłić...a co do zdjecia to mysle ze było to cos takiego jak zatrzymanie czasu...w koncu to jest świat magii w którym wszystko jest możłiwe
Veela15 dnia 22/07/2007 15:06
Jeśli chodzi o moment ze zwirciadłem Ain Eingarp, to jego rodzice kiwnęli glowami na dźwięk słów "mama, tata" .. ale w filmie, a nie w ksiązce. I to nie było porozumiewanie się tylko to, co chciała zobaczyc dana osoba oraz to, czego jej brakowało.
biffyclyro dnia 22/07/2007 15:36
hm...
z portretami można pogadać, ale trzeba liczyć się z tym, że się kiedyś oszaleje smiley
jak Stworek smiley
Mania dnia 22/07/2007 17:05
Atr ciekawy smiley
Bardzo ciekawy temat podjełaś!
Ale myślę, że to nie jest bezposrednie komunikowanie się ze zmarłymi tylko z ich podobiznami lub duszami, jeśli można tak to nazwać... Ale w tym lustrze to bylo tylko jego najskrytrze marzenie, o nie rzeczywistne...
A te Duchy w Hogwarcie to przecież tez są umarli, z którymi mozemy pogadać smiley tam pogadać...
Dementor90 dnia 22/07/2007 17:07
Podoba mi się-jest krótko i zwiężle smiley Ale mam pewne zastrzeżenie: Przez zwierciadło Ain Eingarp nie da się kontaktowac ze zmarłymi!Owszem, Harry skontaktował się ze swoja zmarłą rodzina, ale to było jego marzenie!Zastanówcie się:gdyby np. Ron pragnąłby skontaktowac się np. ze swoim zmarłym dziadkiem to nie mógłby tego zrobic, ponieważ jego marzeniem jest, aby byc najlepszym(jak juz się dowiedzieliśmy w HP i KF).Tak więc nie można powiedziec, że dzięki temu lustru można kontaktowac sie ze zmarłymi.Ale i tak dobrze(jak na pierwszy artykuł), więc dostajesz W smileysmileysmiley
Wieczor dnia 22/07/2007 17:38
świetny art daje P najfajniejnejsze było te lustro
Jus-tynka dnia 22/07/2007 17:47
Naprawdę ciekawy artcik smiley
Ale ten argument z wykorzystaniem lustra Ain Eingarp jest wątpliwe.. To tylko najskrytrze marzenie zilustrowane!
Duchy też są przeciez umarłe, a mozna się z nimi porozumieć (w Hogwarcie jest ich [z tego co pisała Rowling] ok. 6 )...
Ale o połączenie róźdżek to nie jest porozumienie bezpośrednie. To stało sie przypadkiem. Jak bym była na miejscu Harry'ego powiedziałabym: "Kocham Was mamo i tato! Kocham Was... "
A portrety... To i jest pewna forma porozumienia, ale nie wszyscy maja swoje portrety smiley
Horokrusy (zawsze mam problem z napisaniem własciewi tego wyrazu ;/ nie wiem czy dobrze napisalam ;/) to taka forma zachowania 'życia'
Ech, kazdy czarodziej powinien miec coś takiego.. Ale to jest kaleczenie swojego ciala... Dotąd możliwe było podzielenie samego siebie na 2 czy 1 cz., ale teraz Voldzik dzieli sie na 7 (ujć, ale to nie przyjemne ;/)...
smiley Atr zasługuje na... ocenę smiley
wawrzus19 dnia 22/07/2007 19:14
Fajny, ale moło go trochęsmileysmileysmileysmileysmiley
tasia dnia 22/07/2007 19:18
ciekawy lecz troche nie opisalas dokladnie .daje p
Marsjanin dnia 22/07/2007 20:22
super artykuł ale nie wiem o co ci chodzi z tym zdjeciem przeciez oni tego nie rozumieja tyko sie ruszaja
Kylo_EL dnia 22/07/2007 20:59
Z, poruszasz temat ciekawy, ale tylko poruszasz. Art jest spoko, ale uważam że można był wziąć pod uwagę różne interpretacje.
Asiula_HP dnia 22/07/2007 21:06
Jak na pierwszy art, podoba mi sięsmiley Dam Psmiley pomimo że można by jeszcze rozwinąć ten temat...
Evan_Rosier dnia 22/07/2007 21:24
Extra Art Daję W!!!!!!
naciiia dnia 23/07/2007 00:54
jak można porozumieć się z umarłymi. ?
Lord VoldemorTT dnia 23/07/2007 08:37
zmyslny artykuł
Lord VoldemorTT dnia 23/07/2007 08:38
daje P
Gryfonka dnia 23/07/2007 10:44
Temat rzeczywiście jak rzeka. Możesz jego kontynuować i rozwijać dalej, wtedy na pewno będzie jeszcze bardziej ciekawy.
Artykuł naprawdę mi się podoba zwłaszcza, że jest napisany zwięźle (co już nie jedna osoba zauważyła).
Jeżeli to jest twój pierwszy art to naprawdę dobrze napisany i ja tam żadnych literówek nie zauważyłamsmiley PZDR
znurb06 dnia 23/07/2007 11:19
No, a w DH Harry rozmawia z Dumbledorem.
_Harry_Potter_ dnia 23/07/2007 11:57
fajny artykuł...nie za długi i nie zakrutki...aż chce się czytać...smiley...Daję W...smiley
bioly66 dnia 23/07/2007 12:51
Spox. Daje P.
kairi dnia 23/07/2007 13:32
A juz myslalam, ze pojdziesz w tym artykole o krok dalej. Szkoda. Moim zdaniem to, co napisalas jest po prostu oczywiste. Ja bym sie raczej zastanowila, jak to moze wykorzystac Harry. A! Nie wspomnialas jeszcze o duchach, one tez sa wazne.
anita_fanka dnia 23/07/2007 13:48
Wiem, że zapomniałam o duchach. Przypomniało mi się jak już wysłałam newsa. A tak wogóle to dzięki za te komcie. Jesteście kochani, bo to mój pierwszy art i myslałam, że będzi o wiele gorzej przyjęty.
Ginny_Wesley007 dnia 23/07/2007 14:53
Świetnie mi się go czytało, chociaż to jest twój 1 art. daje W. smiley Trzymaj tak dalejsmiley
Kris dnia 23/07/2007 15:42
Art bardzo czytelny. Argumenty też dobre.
naciiia dnia 23/07/2007 16:34
gratuluje artykułu
DamianSikora100 dnia 23/07/2007 21:26
A jakby ktos wymyslił zaklęcie ożywiające?
Daje N.
plumup dnia 24/07/2007 01:26
jednak to wszystko co opisujesz daje jedynie posmak, widmo prawdziwych kontaktów. zmarły juz nie wróci. nic nie sprawi, że harry bedzie mogł przytulić się do swojej mamy np lub polatać na miotle z tatą ...
hermiona22 dnia 24/07/2007 10:43
ciekawy temat i fajnie napisany art daje Z.
Dracool dnia 24/07/2007 14:03
ee tam moze byc smiley)
Dracool dnia 24/07/2007 14:05
aha i jeszcze jedno daje PO
Dracool dnia 24/07/2007 14:07
najfajniejsze bylo to lustro
monia dnia 24/07/2007 15:54
Nawet fajny art. smiley
monia dnia 24/07/2007 15:54
Dostajesz Psmiley
olek23 dnia 24/07/2007 20:37
pisałaś to od tak na biegu?? to wszystko wygląda jakby wyrwane z kontekstu...
patii dnia 24/07/2007 21:14
ekstra!!!!!!!!!smileydaje wybitny!!!!!!!!smiley
Emma_Watson_17 dnia 24/07/2007 21:54
No tak. Też tak myślałam jak wczoraj przeczytałam Księcia Półkrwi że Dumbledore może pomagać Harry'emu przez portret.
rafalek1993 dnia 24/07/2007 22:02
dobra jak na pierwszy razsmiley
LunaLovegood95 dnia 25/07/2007 08:13
OLCIA dnia 25/07/2007 10:55
fajny art serio ale jakoś dumbledor smacznie sobie drzemał w portrecie ale nie było nic więcej wspomiane
maxime dnia 25/07/2007 10:58
Ciekawy art ale myslę, że można jeszcze poszerzyc ten temat. Nigdy nie pisałam artykułów więc daję W.smiley
Kapek dnia 25/07/2007 11:21
Dokładnie
śietny artykół ale nie najlepszy
ostatni argument jest dobry
jak ktoś czytał HP i ZF to w siedzibie był powieszony portret matki Syriusza
która była tak wredna że szkoda mówićsmileysmiley
krokusik dnia 25/07/2007 12:53
masz racje

wiecie co pamietacie w szystej czesci dumbledor zginal ale harry mugl z nim rozmawiac jak z prawdziwym tylko poprostu on byl na portrecie jakby ktos namalowal rodzicuw harrego hary niebylby az tak sam poniewarz by czul ze rodzice sa kolo nie go co nie zgadzam sie z Anita poniewaz ona ma racje tylko szkoda ze nie mogzzna tego robic w naszym swiecie co nie

a wracajac to artykulu niezly daje W ale wiecie ff jest lepsze
Hermi007 dnia 25/07/2007 13:38
Dla mnie super ale lustro Ain Eingarp pokazywało tylko marzenia tak jak Harry zobaczył w nim swoją rodzinę tak Ron zobaczył siebie trzymającego puchar Quidditcha. Hermiona mogła by tam zobaczyć... co kolwiek związanego z dobrymi ocenami.smileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley art taki sobie ale daje P
Marsjanin dnia 25/07/2007 19:10
lol
Herma33 dnia 25/07/2007 21:51
Zawarłaś w tym arcie ciekawe spostrzeżenia, ale mogłaś go trochę rozwinąć. Niemniej jednak jak na pierwszy raz zupełnie nieźle. Daję PO
Lily_Evans_HP dnia 25/07/2007 21:51
spoko art
Lily Evans dnia 26/07/2007 19:41
Ciekawy art, jak na pisrwszy to bardzo dobrze;] Daje PO.
Marti15 dnia 26/07/2007 20:56
Dumbledore powiedział, ze nie można ich przywrócić do życia a nie że nie można sie z nimi skontaktowac... jako duchy czy tam widma...
Harry652 dnia 26/07/2007 21:16
Dubledore mówił, że żadna magia nie moża przywrócić życia... a nie że nie można się z nimi skontaktować... Mimo jeszcze paru błędów których nie będę wyliczać, daje P.
Levander0013 dnia 27/07/2007 18:57
Fajny temat artykułu ale o tym można by było napisać jeszcze więcej ale jak na pierwszy to bardzo dobry
Asiunia1616 dnia 27/07/2007 21:02
Mimo twoich argumentów uwarzam, że nie można porozumieć sie ze zmarłymi w swiecie czarodziejów. Mianowicie w lustrze HP zobaczył to co chciał zobaczyć, zdjęcia... hmm... to tylko postacie uwiecznione na obrazku, które za pomocą magi pokiwają do oglądającego, to tak jak krótki filmik... Jako widmo rodzice HP ukazali sie mu tylko dlatego, ze połączyła go ta "nić" z LV. Jedynie uwarzam, że obraz to jakieś rozwiązanie na kontakt ze zmarłymi ale nie do końca...
Asiunia1616 dnia 27/07/2007 21:04
oczywiście daje Po, poniewarz art. jest ok
duszka dnia 28/07/2007 13:58
bardzo ciekawysmiley i mozna rozmawaiac normalnie z duchami...bo jak niesmiley super W
jaczula dnia 29/07/2007 19:58
Nie można OŻYWIĆ ich, ale można się z nimi skontaktować. Poza tym ładnie, W.
TomMarvoloRiddle dnia 29/07/2007 21:47
Słusznie. Jeszcze jednym przykładem jest prapradziadek Syriusza Fineas Nigellus który miał portret w gabinecie Dumbledora i w domu Syriusza na Grimmauld Place 12. Daje W
Parvati16 dnia 30/07/2007 08:01
Ciekawy,któey daje wiele do myślenia.Daję P smiley
doo_renstwo dnia 30/07/2007 12:56
z tym zwierciadłem to się nie zgadzam ..
ono ukazuje pragnienia każdego człowieka a nie zmarłą rodzinę !
Kapek dnia 30/07/2007 13:10
artykół jest dobry ale nie najlepszy można dopatrzyć się kilku błedów tak jak to zauważył doo_renstwo z tym zwierciadłem było tak że ono pokazywało pragnieniasmiley Pamiętacie jakie było pragnienie Rona chciał mieć puchar Quidditcha, i w zwierciadle zobaczył samego siebie trzymającego ten oto puchar!
Daje PO
iwczulka dnia 30/07/2007 14:49
fajny artykuł jak na pierwszy....xD
Kite Bell dnia 11/11/2008 11:24
Porozumieć się można ,ale jak zauważyło parę osób przedemną nie ożywić zmarłych. Ode mnie dostajesz Z.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 28% [15 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 45% [24 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 15% [8 Głosów]
Nędzny Nędzny 6% [3 Głosów]
Okropny Okropny 6% [3 Głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Claire
(Dark Vampire)
01/12/2008 22:30
Taki, na ktory szybcy zdazyli sie zglosic xD.

Smierciojadek
(Szef departamentu)
01/12/2008 22:29
Ale co to za nabor.. ; ]

Claire
(Dark Vampire)
01/12/2008 22:29
Bo musisz miec uTorrent.

Nie mozemy sobie "wziac" koloru.

agatqa92
(Szef działu)
01/12/2008 22:28
Claire moglyscie wziasc rozowy! xd
i nie umiem sie poslugiwac tym piratem

Her-mio-na 13
(Szef działu)
01/12/2008 22:28
Ano Vay by byla dobra. A co z Veela? Dawno jej nie widzialam... xdd

Claire
(Dark Vampire)
01/12/2008 22:28
Przeciez byl nabor XD. Ja jestem z naboru, bo z czego innego?

Smierciojadek
(Szef departamentu)
01/12/2008 22:27
Teraz to tego nawet ekipa nazwac nie mozna.


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2007 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Tibia, Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter