Krew Dementora - ¦wiat magii

Harry Potter

Ostatnie Artyku³y
Nawigacja
Ankieta
Co s±dzisz o Pottermore?

Fantastyczne, nie mogê siê oderwaæ!

Spodziewa³em siê czego¶ lepszego, ale nie jest ¼le

Jeszcze siê nie zarejestrowa³em

Kompletna strata czasu

Nie wiem, co to jest Pottermore

Musisz siê zalogowaæ, ¿eby móc g³osowaæ w tej Ankiecie.

karpacz pogoda teraz

Krew Dementora

W jaskini, Dumbledore musia³ wypiæ zielon± ciecz o przedziwnych wla¶ciwo¶ciach. Zacz±³ skrêcaæ siê z bólu ( lub obrzydzenia) i mamrotaæ. Z tego, co mówi³ wynika³o, ¿e ktos na jego oczach zabija, lub zneca siê nad bliskimi mu osobami. krzycza³, ¿eby ten kto¶ zabi³ jego, lecz ich po¶wiêci³.

Moim zdaniem ta tajemnicza substancja to krew dementora. Dementor wysysa szczêscie ( dziwi mnie, dlaczego nie pije Felix Felicis), a wiêc jego krew powoduje najgorsze doznania jakie dany osobnik mo¿e znie¶æ (lub nie). Dumbledore nie ba³ siê ¶mierci, lecz odda³by ¿ycie za innych. To w³a¶nie widzia³.( Mo¿liwe,¿e bylo to jego nargorsze wspomnienie). Z kolei taki Voldemort przeszed³ granicê wszelkiego mo¿liwego z³a - wiêc dla niego ma to mniejsze skutki. W ka¿dym razie po wypiciu porcji krwi dementora baaaaaaaardzo suszy.

I jestem ciekaw jak to zniós³ Regulus A. Black.
Krew Dementora
Lord Voldemord III 14/12/2006 18:50
Czytano 3306 razy
Liczba komentarzy - 51
Anix dnia 16/05/2007 10:55
literówki.... no i sens- dementorzy to nie ludzie, nie posiadaj± krwi. Wiêc wniosek nasuwa sie sam- nie mog³a to byæ krew dementora!
Wood dnia 18/05/2007 02:56
ciekawy temat, osobi¶cie w±tpiê ¿e jest to krew dementora... ale przeczuwam, ¿e napój ten mo¿e odegraæ jak±¶ rolê w Deathly Hallows...
Fleur Delacour 4 dnia 19/05/2007 16:16
Có¿.... mo¿liwe nawet, ¿e by³a to krew Dementora. Je¶li twoje domys³y okaza³yby siê s³uszne, to wydaje mi siê, ¿e argumentacja by³a tutaj bardzo szczegó³owa. Zbieraj±c to do ,brzydko powiedzianej, kupy, podoba³o mi siê. Gratulujê tematu. smiley
Nonfukus dnia 11/08/2007 13:12
Bardzo dobry pomys³ , ale z drugiej strony to móg³
byæ porostu jaki¶ morderczy eliksir. Zazwyczaj bywa tak ¿e w strasznych chwilach cz³owiek przypomina sobie ró¿ne rzeczy.
Hermiona_Granger134 dnia 12/08/2007 13:02
Nie wiem twoja teoria jest mo¿liwa ale nie wiadomy kto kryje sie pod inicja³ami R.A.B Mo¿e i jest to Regulus A. Black ale sk±d to mo¿esz wiedzieæ nie wiadomo...
Artyku³ fajnysmiley
EwuS dnia 24/08/2007 09:58
ciekawa teoria choæ nie do koñca logiczna... w dementorze raczej krew nie mo¿e p³yn±æ.
Po drugie ... ca³y urok dementora, jego rola w ksi±¿ce schodzi w³a¶nie do wysyania szczê¶cia z ludzi, z ich w³asnych dusz dlatego nie pije Felix Felicis....
Testralik dnia 28/08/2007 18:09
W±tpiê, ¿eby ten tajemniczy eliksir by³ krwi± dementora. W ogóle w±tpiê, ¿eby dementor mia³ cia³o, wiêc co dopiero krew. Ale mo¿liwe, ¿e ten p³yn mia³ co¶ wspólnego z dementorem, chocia¿ niekoniecznie... Domys³ów jest bardzo du¿o. Mo¿e siê kiedy¶ dowiemy, co to konkretnie by³osmiley
Je¶li chodzi o felix felisis, to dementorzy nie posilali siê samym szczê¶ciem w czystej postaci, jak± jest felix felisis, ale szczê¶liwymi wspomnieniami ludzi. Przynajmniej tak mi siê wydaje. A wiêc, nie do¶æ, ¿e zdobywali po¿ywienie, to niszczyli ludzi...
Interesuj±cy artyku³ i ciekawa teoriasmiley)))
olsia15 dnia 12/03/2008 11:28
Ale czy dementor ma krew? Przecie¿ to WIDMO tak samo jak duch, a duchy nie maj± krwi....
olsia15 dnia 12/03/2008 11:28
Ale czy dementor ma krew? Przecie¿ to WIDMO tak samo jak duch, a duchy nie maj± krwi....
voille_de_mort dnia 12/03/2008 13:17
Wszystko by³oby dobrze, gdyby nie fakt, ¿e dementorzy nie maj± krwi. Wystarczy podej¶æ do tego z biologicznego punktu widzenia. Po co im krew? Oni ¿ywi± siê przecie¿ ludzkimi emocjami, wysysaj± je. A g³ównym zadaniem krwi w organizmie jest transport do komórek ca³ego cia³a substancji od¿ywczych. Ciekawa teoria, ale to napewno nie to. Jedyne co mnie dziwi z tym eliksirem, to dlaczego Dumbledore nie móg³ po nabraniu tego do kielicha po prostu wylaæ tego do jeziora obok.
Phoenix21hp dnia 24/04/2008 18:29
do Anika (i innych którzy tak s±dz±) kot to nie cz³owiek a ma krew. Krew nie jest zarezerwowana tylko dla ludzi ale tak¿e dla innych istot. Dementor ma cia³o i... Liszaje!!! które potrzebujakrwi by "istnieæ" art fajny jednak ma³o inf
Voldzio 94 dnia 29/04/2008 16:52
Przecie¿ dementor nie ma krwi, bo nie ma cia³a! Dziwne...
palec dnia 22/06/2008 16:39
dumbldore napewno nie pi³ krwi dementora a to ze krzycza³ z bólu to chodzi³o o to jak grindelwald rzuci³ cruciatusa na aberfortha i chodzi³o te¿ o to ¿e gridelwald trafi³ morderczym zaklêciem w kendre siostre dumbldora


karciaa11hpfans dnia 28/06/2008 22:59
Temat ciekawy, szkoda ¿e nie rozwine³a¶ go bardziej. My¶le jednak, ¿e dementor nie ma krwi... Ae ten eliksir móg³ dzia³aæ na "bazie" odczuæ jakie doznaje siê podczas spotkania z dementorem.
Margolcia dnia 18/07/2008 15:00
To w dementorach p³yne³a krew??
Potteromannka dnia 13/08/2008 17:23
fajnesmiley
Hermiona2509 dnia 14/08/2008 02:17
Bardzo ciekawy artyku³.. no i temat...
dobrze ¿e go poruszy³a¶... w koñcu nikt nie wie co to by³ za wywar... mo¿e kiedy¶ kto¶ spyta siê . Rowling co za eliksir opisa³a w ksi±¿ce...
Cho12Chang dnia 18/08/2008 10:01
Terz siê nad tym zastanawia³am
JoeMonster2008 dnia 21/09/2008 15:27
Sk±d ten pomys³?
Mopsik dnia 16/10/2008 18:42
Sk±d ten pomys³?? Dementor to nie cz³owiek wiêc nie ma Krwi!!!
kamilkahp dnia 20/10/2008 14:56
Ciekawe. Twoja teoria jest bardzo mo¿liwa je¿eli nie bierze sie pod uwagê, ¿e Dementor raczej nie mia³ krwi. Tak czy siak fajne.
-H-A--R--R-Y- dnia 16/11/2008 11:23
Ciekawy temat, ale w±tpiê w to, ¿e dementor mia³ krew. Mo¿emy nad tym tematem tylko gdybaæ bo nigdzie nie pisze co to by³ za p³yn. Tak czy inaczej fajny artyku³.
moniachang dnia 30/12/2008 13:56
Dementor, nie cz³owiek, nie ma krwi, ale bardzo ciekawa teoria.
jonny164 dnia 30/12/2008 15:44
wed³ug mnie to mog³a byæ krew dementora... Przecie¿ nie tylko ludzie posiadaj± krew prawda? zwierzêta równie¿... wiêc m¿liwe, ¿e Twoja teoria jest prawdziwa...zgadzam siê z ni±smiley
Hermiona__Granger__ dnia 26/01/2009 13:20
No w³a¶nie ...
Mo¿e to byæ krew dementora .
Bardzo ciekawe .
Ale czy dementorzy maj± krew ?
Oto jesy pytanie .
Hermiona__Granger__ dnia 26/01/2009 13:20
No w³a¶nie ...
Mo¿e to byæ krew dementora .
Bardzo ciekawe .
Ale czy dementorzy maj± krew ?
Oto jesy pytanie .
Lily_Syen dnia 08/04/2009 19:42
Có¿, z informacji które daje nam Rowling po przez ksi±¿ki o HP wynika, ¿e dementorzy nie maj± krwi, s± jakby... eeeeeeeee, jak to nazwaæ... s± jakby widmami, które przybieraj± ró¿ne kszta³ty.
Alec dnia 10/05/2009 13:10
okay tylko jak dementor mo¿e mieæ krew? to samo pytanie, które zada³a Hermiona. Dementor jest wygladem podobny do trupa wiêc jak to mozliwe ze posiada serce i inne ograny? Teoria, i¿ maj± krew i organy jest równie nieprawdopodobna.
Fiflak dnia 30/05/2009 08:47
No nie jak jest trupem to ma tylko ko¶ci a i to nie zawsze pewnie ca³e. Sadzê ¿e to by³ jaki¶ eliksir wzbudzaj±cy w cz³owieku nieszczê¶cia. No bo co innego?
Wiktor1168 dnia 16/06/2009 20:54
Dementorzy chyba raczej nie maj± krwi. To by³ raczej jaki¶ eliksir.
kotwq dnia 21/08/2009 10:43
Raczej nie krew dementora, co najwy¿ej krew jakiego¶ innego stworzenia...
SimI dnia 22/11/2009 19:50
HAHAHAH co za pomys³ z t± krwi± nie ma takiego czego¶ jak krew dementora /......;P
DrAcO_MaLfOy_1997s dnia 05/12/2009 16:26
Krew dementora...? liszaje potrzebuj± krwi wiêc prawdopodobne... le z k±d wzi±³ j± Voldemort??? popieram aluzjê.
ds1000 dnia 07/01/2010 14:28
Ciekawa teoria,ale niejestem pewny co do tej krwi.DAJE P
olga786 dnia 23/01/2010 21:21
to ma sens.. A Regulus da³ to do wypici skrzatowi domowemu. Ale z drugiej strony powa¿nie zastanowi³a bym siê czy demento¿y maj± krew
zdolna czarownica dnia 26/02/2010 18:00
bardzo ³adny art, lecz troszke niezgodny z prawd± black nie pi³ tego tylko pi³ to Stworek. no i jak wcze¶niej wspomniano nie wiem czy dementorzy maj± krew...
kumkum dnia 08/03/2010 20:58
To nie krew dementora bo dementorzy to tak jakby duchy i nie maj± krwi! A co widzia³ wtedy Dumbledore jest napisane w siódmej czê¶ci i radzê j± przeczytaæ
Karmen Cortez dnia 05/04/2010 20:30
nieee nie mo¿liwe
Ana_Black dnia 20/04/2010 18:43
To nie mo¿liwe, dementorzy to zjawy, wiêc nie mog± mieæ krwi! Maj± co prawda cielesne rêce, ale to tylko jakby ko¶ci pokryte ob¶lizg³± b³on±, zero krwi.
Mazia dnia 17/05/2010 15:12
Ja siê z tob± zgadzam Lord Voldemord III.
To mog³a byæ krew Dementora, bo Dumbledore zobaczy³ najgorsz± chwilê w ¿ycie (¶mieræ siostry).
A to, ¿e go bola³o to oczywiste, bo to co¶ da³ Voldemort.
A to, ¿e to nie cz³owiek, nie ma znaczenia, bo olbrzymy, zwierzêta i wszystkie materialne postacie maj± krew, a dementor jest materialny, bo mo¿e czego¶ dotkn±æ, albo co¶ chwyciæ, a kto¶ niematerialny nie mo¿e.
Wiêc uwa¿am, ¿e masz racjê.
Dajê W
Mazia dnia 17/05/2010 15:14
upsss... nie ma ocen, ale jakby by³y, to bym da³a W smiley smileysmiley
Mazia dnia 17/05/2010 15:22
Do Voldzio 94, Mopsik... dementor ma cia³o.
Do Hermiona_Granger134- to pisa³o w ksi±¿ce, ¿e RAB to by³ Regulus.
Do olga786, zdolna czarownica... - to wypi³ Regulus, bo da³Stworkowi naszyjnik, ¿eby go zniszczy³, a inferiusy go do jeziora wci±gnê³y
Do Lily_Syen - piszesz o Boginach, a mie dementorach
wampirzyca dnia 28/06/2010 17:09
dementorzy to cos na ksztalt duchow, wiec nie mogli posiadac krwi. Art nawet fajny. Ale krotki.
wampirzyca dnia 28/06/2010 17:15
w ZF jest napisane ze patronus uderzyl dementora tam, gdzie POWINNO BYC serce, a nie ,,prosto w serce".
xFan dnia 06/07/2010 20:08
No niewiem... Hipoteza ciekawa,ale problem w tym,¿e dementor nie ma serca!
Montanaa dnia 15/07/2010 22:46
¦wietnie, ¿e ktos zebra³ siê i w koñcu poruszy³ ten temat, bo mnie osobi¶cie te¿ bardzo ciekawi, co takiego móg³ piæ Albus. Jednak¿e jest to teoria troche naciagane, poniewaz dementory nie sa organizmami zywymi i nie posiadaja ciala i krwi.
kumpelmacka dnia 13/09/2010 21:08
Ciekawa teoria. My¶lê jednak, ¿e dementorzy jednak nie posiadaj± krwi. Zastanowi³o mnie stwierdzenie, ¿e dementorzy powinni piæ Felix Felicis. Stwierdzi³em jednak, ¿e przecie¿ Felix zapewnia szczê¶cie w ka¿dej sprawie, ale po co dementorowi fartsmiley? Byæ mo¿ê mog± oni przyswajaæ tylko uczucia wyssane z ¿ywych osób.
Ginevra_Ginny dnia 28/11/2010 00:31
Ciekawe... Ale ja jednak myslê, ¿e dementorzy nie maj± krwi. byli(przynajmniej w moim wyobra¿eniu) tak jakby duchami. A je¶li chodzi o ten Felix Felicis to to chyba te¿ jest troche takie g³upie, bo po co? Skoro wysysaja szczêcie to raczej ich ofiary powinny to piæ!
pomylusia dnia 05/12/2010 09:30
Ciekawa teoria. Co do Felix Felicis: przecie¿ dementorzy wysysaj± uczucia po to, aby ludzie byli nieszczê¶liwi.
Vallerine Black dnia 16/09/2011 20:25
Powiem szczerze - zaskoczy³a mnie ta teoria, a jednocze¶nie wydaje siê do¶æ sensowna. Tyle ¿e niestety nie dowiemy siê, czy to prawda.
Zgadzam siê jednak stu procentowo z tym, ¿e niewa¿ne co by to by³o, na Toma Riddle'a najwyra¼niej to nie dzia³a³o, a¿ tak.
Pasuje mi teoria, pomy¶lê nad tym (mo¿e wymy¶lê co¶ nowego do mojego Hogwartu, czyli tam, gdzie ja jestem smiley.
Mikimus dnia 19/11/2011 20:55
W sumie.... czemu nie? A tak w³a¶ciwie to dementory to istoty ¿ywe , czy nieumarli? Je¿eli pierwsze to to mog³a byæ krew dementora , a je¿eli to drugie to to nie by³a krew dementora
Dodaj komentarz
Zaloguj siê, ¿eby móc dodawaæ komentarze. -
Logowanie
Login

Has³o

Zapamiêtaj mnie



Rejestracja
Zapomniane has³o?
Shoutbox
Tylko zalogowani mog± dodawaæ posty w shoutboksie.

Esey
(Abhorsen)
25/05/2012 10:38
HAAA ;P

alette
(*:)
25/05/2012 10:38
Juz zakladam sobie drugie konto xD

Esey
(Abhorsen)
25/05/2012 10:36
no! takie moga byc

alette
(*:)
25/05/2012 10:32
albo - kocham_esa xD

Esey
(Abhorsen)
25/05/2012 10:30
:< raczej fanka_esa

alette
(*:)
25/05/2012 10:29
Ale pod ciebie - kopia_esa. Wiesz - masz prestiz ; D

Esey
(Abhorsen)
25/05/2012 10:27
no raczej nie ;p


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2011 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Porady prawne, Kamieñ Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Wiêzieñ Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Ksi±¿e Pó³krwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter