Pojedynek- Harry Potter i Lord Voldemort - Teorie, przemyślenia...

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Które zwierzę ze świata Harry'ego Pottera chciałbyś posiadać?

sowę

kota

ropuchę

szczura

hipogryfa

smoka

trójgłowego psa

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

Pojedynek- Harry Potter i Lord Voldemort

Czytałam artykuł na temat tego, dlaczego Lord Voldemort ma przewagę w starciu z głównym bohaterem powieści J. K. Rowling. Chciałabym przedswawić wam to, co wywnioskowałam czytając te książki.

Jak głosi przepowiednia wypowiedziana przed narodzinami Harrego, Lord Voldemort "zaznaczył go jako równemu sobie" co jest dowodem na to, że mają różne szanse w pojedynku.

Druga teza polega na tym, że Harry nadal jest chroniony miłością. Voldemort wie, jak wielką moc ma ta pradawna magia ale sam jej nie uznaje.

Trzecia i najbardzij zastanawiająca teoria. Napewno pamiętacie co stało się pod koniec czwartej częci z cyklu. Myślę, że Lord Voldemord nie może zabić Harrego ponieważ ich różdżki są z pióra tego samego Feniksa.

Nie jestem do końca pewna ale z tego co pamiętam to Dumbledore po wysłuchaniu opowieści "Wybrańca" na temat tego co zdarzyło na cmentarzu wspomniał coś o tym, że różdżka nie może użyć Avada Kedawry przeciwko swojej siostrze.
Tego wątku akurat nie jestm do końca pewna. Jeśli popełniłam błąd to z góry przepraszam.

Interesującym jest też fakt, że Voldemort lubi najpierw "podroczyć" sie ze swoimi "ważnymi"ofiarami (którą z pewnością jest HP), trochę potorturować, powiedzieć coś w stylu "nadszedł twój koniec", "Teraz juz nikt nie pomoże sławnemu Wybrańcowi" itp. W ten sposób Harry zawsze ma jakąś szansę. A przy tym zawsze ma swoich wiernych przyjacieli i osoby, które mu pomogą.
Aczkolwiek nie jest nigdzie powiedziane, że to Czarny Pan usmierci głównego bohatera...

To tylko moje teorie. Bardzo bym chciała dowiedzieć się co Wy o tym sądzicie.
Pojedynek- Harry Potter i Lord Voldemort
truskawka 09/05/2007 14:31
Czytano 4567 razy
Liczba komentarzy - 79
chrapak_kretorogi dnia 09/05/2007 14:41
aha mam tylko jedno "ale" w 4 czesci na koncu połącze nie rozdzek nastapilo z powodu tego ze zaczely dzialac w tym samym momencie i sa bratnimi rozdzkami a nie dlatego ze jedna przeciw drugiej uzyla avada kedavrasmiley
Anika dnia 09/05/2007 14:45
wiernych PRZYJACIELI? jeej... fajne słowo ^^ a tak w ogóle to wiem czemu Voldemort daje Harry`emu szansę- bo to Death Vader, mówiący Anakinowi, że jest jego ojcem XDXD jakoś niezbyt ciekawe... dam Z za rozbawienie mnie do łez :*
Pawel_155 dnia 09/05/2007 14:56
No w koncu gdyby Voldemord nie gadal z Harrym na cmentarzu to on by go napewno usmiercil a tak przezyl i dowiedzial sie o wszystkim Dumbledora. Moim zdaniem ze bedzie podobnie Czarny Pan bedzie sie wychwalal swoja przewage nad Wybrancem w koncu Harry go zabije daje W
Narcyza Malfoy92 dnia 09/05/2007 15:14
ja mysle że Voldemort podzielił swą moc z Harrym poprzez blizne na czole . Aby usmiercic Czarnego Pana Harry musi poświęcic i siebie więc musi zginąć. więc dla mnie Harry jest czymś w rodzaju kawałka duszy Voldemorta. ale to są tylko moje przemyślenia i niewiem czy ktokolwiek uważa tak jak ja . wszystko wyjaśni się przy premierze ostatniej cześci( choć mam nadzieje że Harry nie umrze i zostanie napisane jeszcze z 15 częścismiley)
Karolcia89 dnia 09/05/2007 15:30
nudny ten artykul. napisalas tylko to co juz wiemy i to czego mozemy sie w w bardzo prosty sposob domyslic... kto dokladnie czytal wszystkie czesci HP nie musi sie nawet zastanawiac nad tymi tezami bo sa dla niego oczywiste... daje Z
Pan Nocy dnia 09/05/2007 15:35
Nie jest to nowością. Dam Z
Draco Malfoy dnia 09/05/2007 15:54
Każdy w tym pojedynku ma szanse, ale chyba zginią obydwaj. Daje Z za artykuł.
GinnyPotter dnia 09/05/2007 16:04
też myśle że zginą oboje. Teoria z różdżką...zastanawiające
Lady Minionette dnia 09/05/2007 16:20
właśnie, teoria różdżki jest ciekawa, nigdy sie nad nią nie zastanawiałam
Justysia-wisienka dnia 09/05/2007 16:34
przecież w czary ognia voldemort zdjął to ochrone miłośc
Blood Brother dnia 09/05/2007 16:45
tu chodzi o ta blizne tak naprawde wiec nie wiem czy to czasem nie odegra waznej roli jak i nie najwazniejszej hmmmm dobry artykul +smiley
Smierciojadek dnia 09/05/2007 17:04
art jest fajny^^ Ale temat troszkę obklepany jest ;D Jeszcze trochę poczekamy i się wszystkieo dowiemy =)
asia06071994 dnia 09/05/2007 17:05
Nawet fajne. Mogło byc lepsze. Dam Ci nie najgorszą ocene.smileysmiley
MaTe dnia 09/05/2007 17:09
ja takze sie zgadzam ze Voldemort lubi sie bawic swoimi ofiarami daje Zsmiley
nindalf_black dnia 09/05/2007 17:51
Voldemort może zabić Harry'ego...w ministerstwie zabiłby go na pewno, gdyby nie Albus...Voldemort dowiedział się na cmentarzu, że Harry ma różdżkę z pióra tego samego feniksa...Voldemort jest potężnym i mądrym czarnoksiężnikiem i...nie próbowałby zabić Harry'ego w 5 części, gdyby było dla niego zagrożenie(dowiedział się rok wcześniej o ródżkach)...porwał Ollivandera(zapewne, choć nie do końca wiadomo)który jest wytwórcą różdzek!!Ollivander najlepiej zna się na różdżkach...Voldemort zapewne też...smileysmiley
zaneta dnia 09/05/2007 17:51
Zgadzam się z tymi argumentamismiley Artykuł jest bardzo ciekawy. Szkoda, że nie jest dłuższysmiley Daję W.smiley
Olympiaa dnia 09/05/2007 17:57
W sumie nic nowego nie powiedziałaś...nie ma nawet głównego wątka, powiedziałaś to co wszscy fani HP wiedzą...Krótki art który nawet nie ma żadnego sensownego końca, nie ma tu żadnych twoich teorii na temat końca i niestety wykazałaś nie złą znajomością ksiżek pani Rowling...I do tego krótki. Daje Z
rafalek06 dnia 09/05/2007 18:18
nie czytałem bo mi sie niechiało nudne ;rzynajmniej z początku nie dam oceny bo jak wyzej napisałem nie czytałem do konca
asia15963 dnia 09/05/2007 18:26
NO TAK, TYLKO , żE JEśLI VOLDEMORT NIE MOżE ZABIĆ HARRYEGO, TO HARRY NIE M OżE ZABIĆ VOLDEMORTA, A TO SYTUACJA BEZ WYJśCIA, CHYBA, żE POZABIJAJą SIę W INNY SPOSóB NIż RóżDżKą...
ZOSTANę BEZ OCENY... ;/
Carola dnia 09/05/2007 18:30
nie moze uzyc mocy przeciwko siostrze zgoda smiley tylko ze w 4 czesi połaczyły sie dlatego ze obaj w tym samym czasie wypowiedzieli zaklecie to jest powod..moze byc ale od oceny sie wstrzymam smiley
reformator dnia 09/05/2007 18:41
PRZYJACIELI!! Weź się zastanów!!
Moniczka99 dnia 09/05/2007 18:53
HMM...To nie tak.. Voldemort może zabic Harry'ego! Poza tym już raz Voldemort powiedział po prostu "Za długo mi już przeszkadzałeś" czy coś w tym stylu i rzucił Kedavrą... No nic nowego raczej nie odkryłaś ale P masz smiley
kornels2 dnia 09/05/2007 19:11
Przecież jak Voldemord zginie to i Harry musi zginąć
Gosiak dnia 09/05/2007 19:35
Jak głosi przepowiednia wypowiedziana przed narodzinami Harrego, Lord Voldemort "zaznaczył go jako równemu sobie" co jest dowodem na to, że mają różne szanse w pojedynku. Dlaczego nie mają równych??
SAPHIRA dnia 09/05/2007 19:50
przepowiednia glosi ze ktos zginie z drugiej reki,no nie?wiec jesli harry zabije voldemorta to chyba obaj zgina?nie wiem.dowiemy sie z 7 czesci.
daje W
Gruba Dama dnia 09/05/2007 20:04
dosyć ciekawe i prawdopodobne...
hm. daje P
Meduza dnia 09/05/2007 20:05
Niezłe informacjei teorie.Daje W!smiley
Narsise Malfoy dnia 09/05/2007 20:06
dosyć dużo błędów (np. przyjacieli) ale ogólnie artykulik fajny ^^ ta teoria z różdżkami wydaje się trochę niemożliwa wg. mnie, bo wtedy nie mogli by się zabić. Musieliby wymyślić jakiś inny sposób zrobienia tego. Daje P ^^
CiastkO dnia 09/05/2007 20:10
Ciekawy art.Trochę błędów ale warto się zastanowić nad tym co napisałaśsmileysmiley
beatus dnia 09/05/2007 20:30
no temacik fajny, błędów rzeczywiście kilka jest, ale to jakoś nie psuje całoścismiley Ogólnie podobają mi się te Twoje teoriesmiley Daję POsmiley
Zalewa_Harry Potter dnia 09/05/2007 20:32
ten pojedynek był obłędny jakie efekty ludziesmiley

pojedynki pojedynki czy harruy kiedys skonczy z tym voldemortem
luna_pomyluna dnia 09/05/2007 21:12
fajne tezy... hmnm.... mi sie podoba i daję PO!
mimid dnia 09/05/2007 21:31
jA UWAŻAM ŻE hARRY ZABIJE vOLDEMORTA I ORZENI SIĘ Z HERMIONĄ ALBO Z GINNY JAK DOROŚNIE OCZYWIŚCIE! I MAM NADZIEJĘ A LE NIE WIEM CZY TAK BĘDZIE ŻE dAMBLEDOR JEDNAK PRZEŻYJE
mimid dnia 09/05/2007 21:34
Super żartt

Harry na pewno nie zginie

(Wyedytowano przez Administratora)
Kate dnia 09/05/2007 21:37
napiszę to bez skrupułów, chociaż pewnie mnie za to nie polubisz...: nie bierz się za arty. Nie ocenię tego, bo napewno nie spodobałaby ci się ta ocena. Pozdrawiam.
CzaryMary dnia 09/05/2007 22:03
takie gdybanie o niczym to już wszystko było, jak nie jesteś czegoś pewna to trzeba sprawdzić a nie od razu pisać ja uważam że Harry na pewno przeżyje i pokona Voldemortasmileysmiley
Monarcha dnia 09/05/2007 22:42
troszkę za krótkie ale ciekawe daje P
illmonte dnia 09/05/2007 22:52
OD REDAKCJI:

Proszę Was abyście do pisania komentarzy podchodzili rzetelnie. Komentarze bezsensowne, nic nie wnoszące w treści oraz będące samą oceną artykułu, na przykład w stylu:


" spoko art" "daje W"; "nawet nawet"; "dziwne"; "......"; "smileysmileysmiley"; spox art. daje P" itp. - mogą byc usuwane! Regularne praktykowanie tego typu komentowania grozi otrzymaniem ostrzezenia.

Komentarze kopiowane wielokrotnie pod artykułem - bedą kasowane i grożą otrzymaniem ostrzeżenia.
Beasts dnia 09/05/2007 23:00
Piszesz, że Harr'ego chroni miłość, uważam, że nie za dobrze przeczytałaś 4 część. W tej części Voldemort dotyka policzka Wybrańca i nic mu się nie staje. Daję =Z=
bestia dnia 10/05/2007 00:41
hmm....dosyc ciekawe,ale cos mi sie nie widzi zeby Harry zginal... ja bym to ujeba tak: Potter ma w sobie milosc . Wie co to za uczucie.Jak wazne....a nie,ze chhroni go milosc...ale spoko.. Ddaje PO pozdrosmiley
cho17 dnia 10/05/2007 01:59
Ja się zgadzam z Tobą bo w 5 części "wchodzi" w Harrego a gdy ten sobie przypomina o Syriuszu Voldemort nie moze tego zniesc i opucza cialo Harrego. Daje W
Lady Minionette dnia 10/05/2007 08:38
właśnie, miłośc w Harrym jest silniejsza od Voldemorta i dlatego nie może ( on Voldemort) opętać harry'ego
Mrs_Snape dnia 10/05/2007 09:42
a moze zgina obydwaj zgina?? bylo by naj lepiej wg mniesmiley
SebaPotter dnia 10/05/2007 11:32
przyjacieli BŁĄD ORTOGRFICZNY A POZA TYM DAM Z-------
keyis dnia 10/05/2007 11:42
powiem krotko: to ze rozdzki nie dzialaja przeciwko sobie, nie oznacza ze harry nie zginie. bo nie wiem czy pamietasz ze rozdzki sie polaczyly natomiast zaklecie sie przesuwalo po laczacej je nici..i mogly dotrzec o ktorejs ze stronsmiley
Lord Valdziu dnia 10/05/2007 12:21
fajne ja osobicie jestem za teori nr
3
Anika dnia 10/05/2007 12:48
Ja, zainspirowana jedynie tematem tego arta wysnułam bardzo ciekawy art na zupełnie inny temat XD ciekawe nie? Dlatego zmieniam moją ocene i daję W.
Albus Dumbledore609 dnia 10/05/2007 13:42
fajny artykuł
Albus Dumbledore609 dnia 10/05/2007 13:42
daje W
Priori incantatem dnia 10/05/2007 14:18
w sumie ciekawy artykuł, sama sie nad tym nie zastanawiałam. jest świetny daje W
artgryfon11 dnia 10/05/2007 14:37
POPEŁNIŁAŚ BŁĄD DUMBLEDORE NIC TAKIEGO NIE POWIEDZIAŁ smileysmileysmiley
Magdalena dnia 10/05/2007 14:42
Ciekawe
szymon dnia 10/05/2007 14:42
dosyć ciekawe
Dziedzic Gryffindora dnia 10/05/2007 14:57
czy ja wiem, wszystko to wiemy, ale mimo to dam P!smiley
Herma23 dnia 10/05/2007 15:04
"zaznaczył go jako równemu sobie" zle napisane powinno byc "naznaczy Go jako rownego sobie". Nie ciekawy tekst. Dumbledore po wysłuchaniu opowieści "Wybrańca" na temat tego co zdarzyło na cmentarzu wspomniał coś o tym, że różdżka nie może użyć Avada Kedawry przeciwko swojej siostrze. NIE PRZYPOMINAM SOBIE ZEBY BYLO CO TAKIEGO NAPISANE A CZYTALEM KSIAZKE ZE 4 RAZY. NIE DAM CI OCENY NO CHYBA ZE CHCESZ N
Marcinq13 dnia 10/05/2007 16:13
Zgadzam sie z toba, dlatego daje W
krzys4e dnia 10/05/2007 16:45
Zgadzam się z Herma23. Daję N
Zenek13 dnia 10/05/2007 17:19
Ja myślę ,że haRRY ZABIJE Voldemorta .... i sam nie zginie .. Popełniłas kilka drobnych błędów ale dam ci PO smiley
Lunka dnia 10/05/2007 17:36
srednio
Meduza dnia 10/05/2007 17:59
Nieźle daje Nsmiley
Woodmanka dnia 10/05/2007 18:10
Mi sie podoba. W ksiazce bylo dokladnie tak, ze kiedy rozdzka spotyka swoja siostre to przestaje normalnie dzialac, ale szczegolow nie bylo. I masz racje, to moze byc wazne w ostatecznym starciu. Daje W
lunka_pomylunka dnia 10/05/2007 18:27
Wcale nie jest powiedziane, że to akurat Voldziu mógłby uśmiercić Pottera... zgadzam się z tym.
Godryggrifindoor dnia 10/05/2007 19:37
Przyjacieli no chyba przyjaciół ale co z tego fajnie napisany i za to fajna ocenka . PO
ola_potterka dnia 10/05/2007 20:22
Fajny art. Zgadzam się z twoimi tezami. Najbardziej przekonująca jest trzecia!
Sami-Wiecie-Kto dnia 10/05/2007 20:26
Ja zostaje przy wersji że to Harry zabije Voldzia Szału nie ma ale widać żę sie namęczyłaś daje Z
Jaga dnia 10/05/2007 20:32
Hmm...Może być daje Z!!!
Domcia_hp dnia 10/05/2007 20:41
daję Wybitny
Avery dnia 10/05/2007 20:48
może być daje P
Beluss dnia 10/05/2007 22:07
hm dziwne to i zagmatwane smiley na pewno dowiemy sei wszystkiego w dalszej czesci smiley
Krzysiek312 dnia 11/05/2007 00:18
Chyba znoeu musze przeczytać 4 tom bo troche zapomniałem.
Lecz na ten artykuł mogłeś się bardziej wysilić.
Daję Z
Dziedzic Slytherina dnia 11/05/2007 10:44
smileydobra zawsze wygrywasmiley
HarrVol dnia 11/05/2007 14:07
Tu masz racje z tym, że Harrego nie tylko może zabić Vol. Ale i tak myślę, że będzie odwrotniesmileysmiley
Fajny naprawdę artykuł daje W
kaasssia dnia 11/05/2007 17:34
hmm... jak skonczyłam czytac nie berdzo wiedzialam o czym była w końce mowa ... jakos mnie to nie ruszyło pomimo tego , ze jest to jedna z najważniejszych rzeczy ("jakei są szanse , ze harry wygra z L.V.? "smiley
Sebastian10 dnia 11/05/2007 18:56
Ciekawe kto wygra.smileysmileyAle Voldemord może zabuć Harrego tak jak Harry jego!!!!!!!!!!!!Harry chyba zginie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!smileysmileysmiley
suchymss dnia 11/05/2007 19:27
Dosyc fajne, lecz daje Z, poniewaz za krotkie wedlug mnie. Ale dobra jestes! serpensortia!!!!!!!!!!!!!! smiley
Madame Rosmerta dnia 11/05/2007 20:46
ja tam myśle, że voldemort ma większe szanse bo przeciez on był wybitnym uczniem i ma wielką wiedze na temat czarów,a le harry jak to Harry pewnie bedzie miał więcej szczęścia i wygra ten pojedynek
Dread Lord dnia 11/05/2007 21:58
Co do drugiej tezy do nie jestem pewien, ale ta ochrona chyba już przeminęła, bo w ministerstwie Vold mógł dotknąć Harr'ego.

A ja myślę że Harry nie zabije Voldemorta. Nie zginie, ale go nie zabije. Może być tak jak we Władcy Pierścieni, gdzie żaden mąż nie mógł zabić Czarnoksiężnika z Angamaru, a zabiła go kobieta. Tak może być ominięta przepowiednia. Miłość Ginny przezwycięży cośtam, ble ble...
Poznaniaczek dnia 12/05/2007 23:56
Chociaż sam chcę aby Harry pokonał L.V nie mogę się zgodzić z twoim art.
1. Owszem przepowiedna informuję że tylko wybraniec bedzie w stanie pokonać L.V ale popierwsze nie mówi kiedy to ma się stać, dlatego nie mozemy założyc że juz dziś Harry dorównuje L.V
2. Czytałeś 4 część? Harry nie jest już chroniony miłością. Przestał być w momencie kiedy L.V odrodził się z wykożystaniem krwi Harrego.
3. Z tymi różdżkami to się pomyliłaś.
Jeżeli L.V nie może zabić HP z powodu różdżki to oznacza że HP nie może również zabić L.V.smiley
HERMIONKA15 dnia 13/05/2007 11:01
Moim zdaniem twój komentarz zasługuje na ocenę "Zadowlający".Masz rację co do niektórych teorii.Tak,różdżka pochodząca z włosa tego samego Fawkesa nie może zabić jeśli przeciwnik ma tę samą.Zapewne wiesz,że gdy Voldemort rzucił niewybaczalna klątwę Avada Kedavra,Harry Potter zrobił to samo i między ich różdżkami pojawiła się ZŁOTA NIĆ.To dzięki niej Harry przeżył wydarzenia tamtego czerwca.Jeśli chcesz mojej rady przeczytaj jeszcze raz wszystkie części HP to może coś skumasz papasmileysmiley
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 41% [25 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 25% [15 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 25% [15 Głosów]
Nędzny Nędzny 5% [3 Głosów]
Okropny Okropny 5% [3 Głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

agatqa92
(Szef działu)
05/12/2008 02:18
Edwardowych snow ;*

agatqa92
(Szef działu)
05/12/2008 02:17
i tak dobrze, ze przynajmniej wy nie musicie odpierdzielac calej roboty ;p

Claire
(Dark Vampire)
05/12/2008 02:17
Dobranoc ;]

Claire
(Dark Vampire)
05/12/2008 02:14
Najbardziej wkurzajace jest to, ze te newsy trzeba poprawiac. Naprawde, ludzie mogliby sie html nauczyc xD.

agatqa92
(Szef działu)
05/12/2008 02:09
w sumie to poczytam sobie 15 minut i tez ide spac xd o 5:30 musze wstac, wiec to i tak za 3 i pol godxiny ;p

Claire
(Dark Vampire)
05/12/2008 02:08
Jeszcze newsy sprawdzam xD.

agatqa92
(Szef działu)
05/12/2008 02:06
idziesz? nie wierze xd ja sie wezme za franca ;p

ja tam moge odwalac modlitwy, byle nie za glosno xd
(jeszcze 15 h i 53 min)


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2007 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Tibia, Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter