Tajemnica Petunii - Teorie, przemyślenia...

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Które zwierzę ze świata Harry'ego Pottera chciałbyś posiadać?

sowę

kota

ropuchę

szczura

hipogryfa

smoka

trójgłowego psa

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

Tajemnica Petunii

Ostatnio obiegła nas informacja o ty, że poczciwa Petunia ma skrywać jakąś ważną tajemnicę. Pomyślałem, że to może być coś bardzo ważnego dla fabuły. Oto kilka moich teorii na tą tajemnicę.

1) Wiemy, że nie jest ani czarodziejką ani charłakiem
2)Może wie coś na temat swojej siostry Lily(np. że, miała przystąpić do śmierciożerców lub, że lubiła Snapea)
3)Mało prawdopodobne ale może jest Strażnikiem Tajemnicy(np.czegoś o Potterach lub o Horkruksach)
4) Może przechowywać gdzieś horkruks( prawdopodobną historię opisała już Aniatka)
5)Pamięta coś ważnego o Voldku( wiedziała o Azkabanie)
6)Może powie cos o tym co mówił jej Dumbledore (,,...pamiętaj o moim ostatnim, Petunio...")
7) Zna jakies miejsce gdzie byli Potterzy , gdzie jest Horkruks lub jakieś inne miejsce magiczne)

Jak myślicie które są prawdopodobne a które bez sensu?
A może macie swoje własne teorie na temat jej tajemnicy? proszę komentujcie bo to mój pierwszy przyjęty art chcę wiedzieć jakie błędy popełniam!
Tajemnica Petunii
oswald 13/05/2007 17:10
Czytano 2774 razy
Liczba komentarzy - 100
becia17 dnia 13/05/2007 17:12
moim zdamniem wszystkie sa bez sensu oprocz punktu 6.
Narcyza Malfoy999 dnia 13/05/2007 17:13
Mysle ze niektore sa prawdopodobne ale w punkcie 6 chodzilo o list ktory wyslal jej dumbelore...smiley
Carola dnia 13/05/2007 17:14
1) to jest wiadome
2) Lily i śmierciorzercy??absurd ze lubila Snape'a to bardziej możliwe wystarczy sobie przypomniec co Harry wie (5 część)
3) zgoda
4) to też możliwe
5) zgadzam sie
6) też prawdopodobne
7) w to wątpie
ale za to ze sie napracowałaś W bardzo mi sie podoba
hehe pierwsza !
Carola dnia 13/05/2007 17:15
prawie pierwsza ;( buuu...
Wood dnia 13/05/2007 17:17
nie no art jak na początek w porządku smiley heh Petunia mogła być na pogrzebie w Dolinie Godryka gdzie Harry zamierza się udać ( nie było wspominane że nie nawiedzała grobu siostry ) i może przekazać jakąś przydatną Harry' emu informację, no cóż to wszystko zależy już tylko od Jo...
Aevenien dnia 13/05/2007 17:36
bardzo ładnie jak na pierwszy art dam P teorie całkiem ciekawe
MaTe dnia 13/05/2007 17:40
no jak na pierwszczyzne to nie bede oceniał surowo daje Z ale tylko to 6 mi sie zgadza bo reszta wogule
Krzysiek312 dnia 13/05/2007 17:48
przecie każdy wie o co chodzi
Kai dnia 13/05/2007 17:55
ma sens za art dam P
fajne
Poznaniaczek dnia 13/05/2007 18:01
A mi się podoba to co Wood napisał.
Najbardziej prawdopodobne.
Pozatym nie wierze aby Petunia miała odegrać jakąś rolę.smiley
Avery dnia 13/05/2007 18:28
wszystkie nie maja sensu
trnd dnia 13/05/2007 18:28
Wątpie we wszystkie te punkty
Pawel_155 dnia 13/05/2007 18:31
moim zdaniem mozliwe sa 5 6 i 7 reszte raczej nie no i to ze Lily lubila Snape
Loony dnia 13/05/2007 18:49
raczej w nic nie wierze. Juz od dawna zastanawial mnie jednak p-kt. 6. Mam nadzieje ze w 7 tomie ktos nam objasni co znacza slowa ,,pamietaj o moim ostatnim Petunio" dam P
Cho Chang2 dnia 13/05/2007 18:50
Nie za bardzo mi sie podobalo. Jak juz to najsensowniejszy jest 5 i 7 punkt. Nie daje oceny...
fanka-ginny-weasley dnia 13/05/2007 19:05
moe tak, moze nie... nie mam zdania
Dzikimmzpl dnia 13/05/2007 19:09
trochę masz rację... ja też uważam, że Petunia coś ukrywa, ale co, to dowiemy się dopiero w 7 części i to o ile dobrze pójdzie, bo możemy się tego nigdy nie dowiedzieć...
patrick dnia 13/05/2007 19:25
moze cos ciekawszego
Magdalena dnia 13/05/2007 19:34
Mi też się wydaje że punkt 6 jest najbardzie prawdopodobny
Angelina Johnson dnia 13/05/2007 19:36
Dla mnie bez sensu wydaje sie to z horkruksami.Ale ogółem jakaś tajemnica z Petunią jestsmiley
Domcia_hp dnia 13/05/2007 19:38
zaciekawił mnie ten art nigdy o tym nie pomyslałam... jak na cos wpadne na pewno dam znać smiley pozdro
Dziedzic Gryffindora dnia 13/05/2007 19:53
Nic nowego nie wniosłeś...!:/ Niestety, ale Nsmiley
Fenix dnia 13/05/2007 19:54
Wg. mnie Petunia ma jakąś tajemnicę, lecz nie będzie to miało wpływu na przygody Harry'ego. Była siostrą czrodziejki ( Lilly ), więc o pewnych rzeczach musi wiedzieć. Daję Z. smiley
Kathrina Shingo dnia 13/05/2007 20:03
Lily i śmiercożercy??? No coś ty! Daję P za pierwszy artykulik smiley
SAPHIRA dnia 13/05/2007 20:05
patunia?pierwsze slysze,nie przypomina sobie zadnej petuni,ale art. fajny,daje W
Szary mag dnia 13/05/2007 20:12
dowiemy sie otym w 7 tomi lub nigdy
Narsise Malfoy dnia 13/05/2007 20:13
najbardziej absurdalna mi sie wydaje teoria z Lilly i śmierciożercami smiley ale przecież wszystko może się zdarzyć, znając Rowling smiley wiem jedno: na pewno nas zaskoczy ^^
P.S. Daje P smiley
gimikis dnia 13/05/2007 20:33
Moim zdaniem w wiekszości przypadków masz rację, tzn. są bardzo możliwe. Tylko punkt czwarty mi nie pasuje. Niby skąd jakaś mugolska kobieta i to ciotka Wybrańca miałaby mieć horkruks Voldemorta? Może jakiś śmierciożerca jej go podrzucił?... Nie...
Daję PO
cho89 dnia 13/05/2007 20:45
wszystko jest możliwe smiley
słowa Dumbledore'a 'pamiętaj o moim ostatnim, Petunio' nie zostały za bardzo wyjaśnione w książce, więc też mi się wydaje, że w 7części ciotka odegra jeszcze jakąś rolę smiley
Dałabym P, ale ze względu, że to Twój pierwszy przyjęty art - daję W smiley
Lestrange dnia 13/05/2007 21:01
Podoba mi się artykuł, i wydaje mi sie , że większość z teoich teorii jest prawdziwa smiley Dam W smiley
Lady Minionette dnia 13/05/2007 21:23
art całkiem fajny, z wiekszoscią się zgadzam!
Smierciojadek dnia 13/05/2007 21:24
hmm, mogłeś trochę bardziej sie przyłożyć do tego arta, a nie wypisać po kolei co i jak xD ale tak ogólnie to spox
Hermi 06 dnia 13/05/2007 21:51
niektóre teorie są prawdopodobne, ale niektóre są w ogóle bezsensowne i nie adekwatne (1) do tematu
dlatego, że to jest twój pierwszy art daje Z
Ron Weasley14 dnia 13/05/2007 21:52
Wsztstkie raczej mało możliwe z wyjątkiem szóstego.
Daję P.
Angelina dnia 13/05/2007 22:02
Lily i śmierciożercy to śmieszne już bardziej pasuję to że mogła mieć jakiś związek z Severusem choć w to też zwątpiewam. Reszta dla mnie też nie ma sensu.
Ginny_Weasley_ dnia 13/05/2007 22:07
Hmm.. no teori moze byc pełno, ale myśle że punktu 2,3,4 są zupełnie bezsensu
Herma23 dnia 13/05/2007 22:07
"2)Może wie coś na temat swojej siostry Lily(np. że, miała przystąpić do śmierciożerców lub, że lubiła Snapea)"
W to nie wierze, ale inne teorie sa bardzo prawdobodobna ja osobiscie sklaniam sie przy 6 teorii.Dobry artykul daje PO
emilcia1994 dnia 13/05/2007 22:35
Hm... czy będzie ona odgrywać tak ważną rolę w następnej części Harry'ego? CHyba nie. Ale oczami wyobraźni widzę ją lecącą na miotle z Harry'm i pokazującą mu drogę do horkruksa. Hehe
Summer16 dnia 13/05/2007 22:38
jedyne ktore wzbudzilo moje zainteresowanie to 3 i 6... reszta to jakis absurd... ale jak na poczatek nie jest zlesmiley daje P
Woodmanka dnia 13/05/2007 23:01
1. spoko, wiemy o tym
2. moze byc takich rzeczy duzo
3. watpie
4. zgoda, mozliwe
5. chyba najbardziej prawdopodobne
6. tez mozliwe
7. czy ja wiem...
ogolnie spoko. daje P
piotrek0170 dnia 13/05/2007 23:23
moim zdaniem (sorry ale no chcialas ) zabardzo wydumane moglas tez napisac ze to ona potajemnie wszystkim rzadzila by pozbyc sie siostry a voldemmort byl tylko jej ,,murzynem"
dementor dnia 14/05/2007 11:04
Taki sobie ten art
Ale dam Z
Blood Brother dnia 14/05/2007 11:29
wydaje mi sie ze 6 punkt jest bardzo ciekawy i prawdopodobny moze petunia cos ukrywa i my nie wiemy o tym smileysmileysmiley
Anika dnia 14/05/2007 13:07
Twoje tezy są dziwne. Uniosłam przy nich brew. No może tylko 6 jest prawdopodobne, ale.... Petty Strażnikiem Tajemnicy? o.O to już herezja. 2) Tajemnica Lily? Lubić Snape`a mogła lubić i co z tego? Komu to potrzebne? Poza tym wyobrażasz sobie Lil w gronie śmierciożerców? To tak jakby wpuścić owcę między dzikie wilki.
4)Horkruks? U Petty? To już jest śmieszne. Schowałaby go na swoim sterylnym strychu? Nie sądzę, by dała się namówić na coś takieo, więc wybacz.
5)Pamiętać to ona sobie mogła. Jakby nie było, była siostra Lil, ktora była w ZF. I może przypadkowo podsłuchała rozmowy szwagra z żoną na ten temat.
7)Myślę, że zwątpię. Petty nie chciała amieć nic do czynienia ze światem czarodzejów, więc starała się odsunąć od siostry.

To moje kontrargumenty i tyle. Daję Z.
Lady Minionette dnia 14/05/2007 13:51
Zgadzam się z Aniką. Art jest zbyt niesamowity, połowa nigdy by się nie zdarzyła
chrapak_kretorogi dnia 14/05/2007 13:56
prawdopodobny jest chyba tylko punkt 6 ale i tak trzeba bylo troche pracy zeby to wymyslic wiec mimo wszystko daje PO
dumbledore-1 dnia 14/05/2007 14:01
Zgadzam się z Aniką..coś w tym jest...
Demon dnia 14/05/2007 14:05
6 i 5 punkt - może ona jest... Nie chcę powiedzieć, że czarownicą, ale wie o Azkabanie, te słowa Dumbledore'a... Może świadomie nie chciała być czarownicą...
Pan Nocy dnia 14/05/2007 14:06
Według mnie Petunia już swoje zrobiła przyjmując Harry'ego na prośbę Dumbledore'a. Tajemnicą był list, który Albus jej zostawił, a wyjec miał jej o nim przypomnieć, gdyby chciała wyrzucić Harry'ego z domu. Krótko mówiąc, lekcje zostały odrobione przez panią Dursley. smileysmileysmiley
SebaPotter dnia 14/05/2007 14:12
NIEEEEEEEEEEEEZABARDZO
wiktor dnia 14/05/2007 14:49
Może być, ale jakiś taki dziwny
Slughorn dnia 14/05/2007 15:01
to ,,ostatnie" to zaklęcie dumbla ktore chroni harrego do 17 lat
eragon 1234 dnia 14/05/2007 15:06
najlepszy jest 6
Draco Malfoy dnia 14/05/2007 15:08
Nie bede tu wymieniał tych wszystkich hipotez, ale kilka jest prawdopodobnych.
PomyLuna dnia 14/05/2007 15:53
2 4 7 jest bez sensu. dam ci z, choć bez przekonania.
Ginny_xD dnia 14/05/2007 16:03
Z sensem jest 6 bo to jest logiczne ze cos wie!
Yacik dnia 14/05/2007 17:00
ludzie! takie arty przyjmujecie, a moich nie? przecież w tym nic ciekawego nie ma poza 6. punktem!
Moniczka99 dnia 14/05/2007 17:04
Podzielam anatkę, to nie jest zbyt logiczne. Zostawcie biedną Petunię smiley Ona nienawidzi magii ;p A, że musi w tym wszystkim brać udział, to nie jej wina ;p
doo_renstwo dnia 14/05/2007 17:45
To drugie nie ma sensu !

Z
Asiula_HP dnia 14/05/2007 18:16
zgadzam sie tylko z punktem 6. ale dam Psmiley
Pan Nocy dnia 14/05/2007 18:34
Rzeczywiście artykuł nie wnosi nic nowego. Trochę naciągane... i drugi błąd, że za mało napisałeś. Następnym razem trochę więcej się rozpisz.
Katie_14 dnia 14/05/2007 19:31
5 i 6 może byc ale reszta bez sensu
Potteros dnia 14/05/2007 20:13
Wszystko bez sensu ale na cóż......
A co do listu to chodziło o obietnice którą
złożyła Dumblowi że będzię chronić harrego
Potteros dnia 14/05/2007 20:14
Wszystko bez sensu ale na cóż......
A co do listu to chodziło o obietnice którą
złożyła Dumblowi że będzię chronić harrego
Lord Ridlle dnia 14/05/2007 20:32
krótki art ale daję wybitny!
harryfan dnia 14/05/2007 21:04
A czytałeś wogóle art że dajesz wibitny?
Dla mnie średni
Fred10 dnia 14/05/2007 21:37
fajny artykuł ale krótkismileysmileysmiley
Sabrina dnia 14/05/2007 23:24
przyszła mi do głowy absurdalna mysl: Otóż że Dumbledore okazuje się byc w przeszłości inny niż dotychczas znany nam Dumb i w słowach: pamietaj o moim ostatnim..( ma na myśli )..horkruksie smiley nie no absurd wiem ale to była moja pierwsza ambitna teoria dzisiejszego wieczoru...
alishia179 dnia 15/05/2007 07:31
Fajnny art. Ja daje W
LunaLoveGood dnia 15/05/2007 13:07
wszystkie są bez sensu, a w 6) Dumbledore przypomina jej o swoim ostatnim liście, który podrzucił razem z harry'm pod próg jej domu, i w nim pisał jej o tym, żeby pozwoliła Harry;emu mieszkać u niej, bo to zapewni mu ochronę, dużo błędów, po drugie skąd miałaby wiedziedziec ze Lily lubiła snape? przecież one sie nienawidziły! i lily miałaby się jej zwierzac? przecież petunia sie zawsze odcina od swiata magii...
TonksII dnia 15/05/2007 14:43
Mnie się nie zabardzo to podobało... te tezy są do d... ( za głębokim przeproszeniem ) ale pomysł był dobry więc dam ci Z
reformator dnia 15/05/2007 15:36
Z calego artu najbardziej podoba mi sie "Voldek" i na tym poprzestanę. Niestety Nsmiley
asia15963 dnia 15/05/2007 18:59
bardzo możliwe, że coś w niej jest, co pomoże Harry'emu, ale nie powiedziałabym, by odgrywała ważniejszą rolę... a tak dla ulgi tobie, że nie dostaniesz kolejnego N, odejdę bez ocenki smileysmileysmileysmiley
jjustyna dnia 15/05/2007 20:22
nie no nie będę taka sroga miałaś dobry pomysł z artem, a jeśli chodzi o jego treść to taka sobie niektóre punkty mogą być a niektóre niesmiley
Pusia666 dnia 15/05/2007 20:45
Raczej wątpię żeby była związana z Voldemortem.A tak apropos artykułu to troszkę dziwnie napisany.smiley
Madame Rosmerta dnia 16/05/2007 13:03
bardzo słabe, żadnych konkretów. Ludzie piszcie jakies fakty a nie same domysły !
CzaryMary dnia 16/05/2007 14:13
1. To chyba jasne!
2. To absurd, Lily maiłaby być śmierciożercą??? poza tym Voldemort nie chciałby chyba mieć w swojej armii szlamy, którą dla niego była Lily
3. A czy mugol może być Strażnikiem Tajemnicy? chyba jednak w to wątpię, ale kto wie...
4. No nie wiem czy to by było mąmacjedre jej powierzać coś tak ważnego, ale to już jest możliwe
5. To może być prawda, bo Harry'emu mogą być potrzebne różne informacje
6. Zgadzam się, powinna to ujawnić
7. Yyy chyba nie, ale to tylko moja opinia
Za artdaję PO, w miarę mi się podobasmileysmiley
luna_pomyluna dnia 16/05/2007 14:17
To bardzo możliwe, że coś wie, chociaż chyba wszyscy przyznają że jest nierozgarnięta, ale jakby coś wiedziała to może Dumbledore postarał się o to , aby po jego śmierci przekazała to Harremu... daję P!
luki dnia 16/05/2007 15:43
Lily miała być śmierciożercą- bzdura wyssana z palca
remus02 dnia 16/05/2007 18:45
Lili napewno nie no nie ładnie N
anka dnia 16/05/2007 19:30
sama nie wiem ale lilly na 100% nie była śmierciożercą..........
hermionagranger2 dnia 16/05/2007 19:41
Niektóre są możliwe ,a niektóre nie daje Z.
zyrafa12 dnia 16/05/2007 20:06
1) to oczywiste!
2) mało prawdopodobne bo odkąd zaczęła chodzić do Hogwartu zerwały prawie wszystkie kontakty
3) faktycznie mało prawdopodobne
4) może to jakaś nie wartościowa rzecz którą trzymają na strychusmiley
5) prawdopodobne, nawet bardzo
6) bardzo prawdopodobne
7) mało prawdopodobne
szkajka dnia 16/05/2007 20:15
szóste moze być prawdą
Ginny_Weasley_1993 dnia 16/05/2007 23:10
Wiemy że Petunia nie jest ani czarownicą ani charłakiem, ale wiedziała o dementorach i azkabanie . Myślę że wie o świecie czarodziejów o wiele więcej niż można się po niej spodziewać.
adzilla dnia 17/05/2007 10:27
caaaaałkiem faajnesmiley
sonia12 dnia 17/05/2007 11:47
bardzo prawdo podobne Petunia może coś ukrywać ale najbardziej możliwe jest to że ukrywa jakiś horkrusa ma nadzieje że dowiemy sie tego w 7 częścismileyartykuł barzo ciekawy daje W
szymon dnia 17/05/2007 14:13
nieciekawy ten art jest
GinnyPotter dnia 17/05/2007 15:48
dobre dobre, ma sens. ja bym się zgodziła ze wszystkimi
baks94 dnia 17/05/2007 16:12
smileynapewno 1 jest bez nadziejne ale 2 i 4 no no moze byc
pozdrawiam smiley
boska cho chang dnia 20/05/2007 11:14
ludzie...........
oswald dnia 30/05/2007 19:15
ale fajnie az tyle komentów za ten nędzny art
olaaa dnia 08/06/2007 15:55
wszystko w porzo ale to 6 takie jakies dziwne troche i nie wyjasnione
Kocham_Jamesa dnia 01/07/2007 00:38
hmm wiesz ja mysle ze to nie Dumbledore slowa w tym wyjcu tylko jej siostry Lily bo w koncu mowi "pamietaj o moim ostatnim" tu moze chodzic o Harrego bo jest pierwszym i ostatnim dzieckiem Lily i Jamesa a jak wiemy pani Rowling lubi zaskakiwac. A wracajac do tych slow to moze ciotka Petunia zatrzymala Harrego bo mimo iz sie siostry wyparla czula miedzy nimi jakas wiez i moze tak naprawde w glebi serca ja kochala tylko byla zazdrosna o Lily ze jest w centrum uwagi. To tyle co chcialam napisacsmiley smiley
PowalonoOki dnia 21/07/2007 00:13
pisz najakieś ciekawsze tematy,według mnie art bezsensu,więc po co sięmęczyć z wymyślaniem artykułu???
Aryaa dnia 23/07/2007 10:10
Wszystko jest możliwe ( a 1 pewne) Daję W>
mal_granger dnia 25/07/2007 19:03
NO NIE WIEM PETUNIA MOGŁA WIEDZIEĆ O TAKICH RZECZACH ALE RACZEJ WĄTPIE ALE TO 2 WEZ SIE STUKNIJ.....A MOŹE PETUNIA MOŻE WIEDZIEC COS CO POMOGŁO BY ZNISZCZYC VOLDIEGO
Diana_Di dnia 26/10/2007 15:29
Nie zgadzam się co do pierwszej teorii. Bo skąd masz pewność , że Petunia nie jest czarownicą. Ale ogólnie artykuł ciekawy. Daję W
Harry Dawid Potter dnia 16/01/2008 22:25
To wszystko lub część okaże się w 7 tomie czyli
za ok 9 dni.
Premiera będzie z 25/26 o północysmiley
Kingu dnia 20/09/2008 02:49
Wiadomo z 7 czesci ze petunia wie o azkabanie i o dementorach wiadomo rownierz ze wie ze lily lbila snape do m,omentu gdy nazwal ja "szlama"
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 36% [25 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 26% [18 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 24% [17 Głosów]
Nędzny Nędzny 13% [9 Głosów]
Okropny Okropny 1% [1 Głos]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

KatieSparrow
(Charłak)
05/12/2008 11:55
Hay ;p

OLCIA
(Pracownik Ministerstwa Magii)
05/12/2008 09:52
O fajnie, ok pa.

Claire
(Dark Vampire)
05/12/2008 09:52
Nie, film dotyczy tylko pierwszej czesci. Nakreca najprawdopodobniej wszystkie czesci.

Ide sie zrobic na bostwo, pa ;]

OLCIA
(Pracownik Ministerstwa Magii)
05/12/2008 09:50
czyli ten film to jest sklejony z tych wszystkich czesci ksiazki, czy tez beda czesci?

Claire
(Dark Vampire)
05/12/2008 09:49
I tak chyba najlepsza jest trzecia czesc ;] A przynajmniej ja tak uwazam.

OLCIA
(Pracownik Ministerstwa Magii)
05/12/2008 09:49
dzieki bo wlasnie bede wiedziec czy ta ksiazka jest w bibliotece?

Claire
(Dark Vampire)
05/12/2008 09:48
Stephenie Meyer.


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2007 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Tibia, Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter