dnia 15/09/2007 01:33
hm kto wie co ma na myśli pani Rowling |
dnia 15/09/2007 08:12
Tego nikt nie wie co ona ma na myśli ! daje PO |
dnia 15/09/2007 08:29
Super art. świetne argumenty na poparcie swojej tezy. Daję "W" A co pani Rowling ma na myśli to chyba nikt nie wie!!!!!!???????? |
dnia 15/09/2007 08:47
Nie wiuadomo... przecież rówie dobrze można podać na przykład liczbe 10 i też znajdzie się dużo przykładów... wkońcu to 7 książek  |
dnia 15/09/2007 10:12
liczba 7 to potezna liczba magiczna dlatego Czarny pan mial 7 horkruksuw czyli musila byc tez bardzo potezny ale to juz wiemy , , a liczba 7 wziela sie z tad ze jast 7 cz. H P daje W |
dnia 15/09/2007 10:14
interesujące... hmmm... to co miała na myśli Rowling wie tylko ona sama... może napisz do niej
W |
dnia 15/09/2007 10:27
Rzeczywiście jest to ciekawe. Chyba Rowling specjanie dała tą liczbę. Art oceniam na PO. |
dnia 15/09/2007 10:39
Nie zwróciłam na to uwagi. Ale myślę, że nie ma to jakiegoś większego znaczenia... |
dnia 15/09/2007 11:06
Daje Z za pomysł, a przeczytaj sobie książkę Mugole i Magia o której zresztą pisałam art. to się dowiesz..-tego i tamtego.. |
dnia 15/09/2007 11:12
mała poprawka. To nie Syriusz Black zabił 12 mugoli i 1 czarodzieja tylko Peter Petigrew(chyba jakoś tak się to pisze...) |
dnia 15/09/2007 12:20
Oczywiście wiem Ankalima ale cytowałam fragmenty z książki |
dnia 15/09/2007 13:38
dobrze że ktoś to zauważył, dobry art na W |
dnia 15/09/2007 14:13
NO no. Niezłe. Ale sama na to nie wpadłam pewnie tak jak wiele osób więc wniosłaś duuuużo nowego. Oczywiście dam W. |
dnia 15/09/2007 14:17
dobre spostrzezenie art mi sie podoba dajeW  |
dnia 15/09/2007 15:20
Brawo za spostrzegawczość, ja myślę że to zbieg okoliczności, daje P. |
dnia 15/09/2007 15:25
kurcze jak udao ci sie wyłapać tyle 12 w całej serji przygód HP. no żeczywiście masz racje coś moze kryć sie pod tą 12 ale co?? |
dnia 15/09/2007 15:47
Trafne spostrzerznie moje W dla ciebie sama bym tego nie zauważyła |
dnia 15/09/2007 16:03
cieszę sie że jako jedna z nielicznych osób trafnie wnoskujesz dajeW!!  |
dnia 15/09/2007 16:41
hehehe oryginalny art - wlaściwie nie przyszło mi to do głowy xD
+ za pomysł   |
dnia 15/09/2007 16:48
bardzo ciekawe,nie mam pojęcia sdlaczego 12 tak często się pojawia w HP,może jakby zajrzeć do jej bibliografii i innych źródeł to by można się czegoś dowiedzieć9ja zajrze) |
dnia 15/09/2007 17:00
Ciekawe o co chodzi J.K Rowling z ta 12-stka//////nie mam zielonego pojecia:rip co moze jej chodzic |
dnia 15/09/2007 17:22
Ciekawe...nawet tego nie zauważyłam....właśnie o co chodzi Rowling z tą 12?? Dobre pytanie...
Fajny i ciekawy pomysł na artykuł
Musze sie troche pogłówkowac o co chodzi z tą 12?  |
dnia 15/09/2007 17:49
Takie własnie powinny byc arty ciekawe, wciągające xD Jak znajdziesz jeszcze klka takich ciekawostek, napisz kolejny art:* |
dnia 15/09/2007 18:00
Bardzo ciekawy artykuł. Daję W z czystym sumieniem  |
dnia 15/09/2007 18:11
Trafne spostrzeżenie, ciekawe czy w siódmym tomie bedzie coś z tą 12 ?? |
dnia 15/09/2007 18:51
hmmm... może to tylko zbieg okoliczności   no ael nigdy nic nie wiadomo   ale jeśli 12 miałaby dla JKRowling jakieś znaczenie to powinna napisać 12 tomów HP    |
dnia 15/09/2007 19:15
Czy ja wiem... Lekko przesadzone z tymi 12 stopami, no i 12 sumow to po prostu maksymalna liczba, bo tyle jest przedmiotow, z tego co pamietam. No i z cala pewnoscia rownie wiele przykladow mozna by znalezc w zwiazku z innymi liczbami... |
dnia 15/09/2007 19:22
No faktycznie trochę dziwne, przecież są inne liczby ale nie używała ich tak często jak 12 |
dnia 15/09/2007 20:08
Hah A to ci dopiero No popatrz Nidy nie zwróciłam na to uwagi Możliwe, że to przypadek.. ale kto wieee;P |
dnia 15/09/2007 22:36
Daję Wybitny Musiałaś się "trochę" napracować, żeby to wszystko tutaj wymienić. Podziwiam |
dnia 16/09/2007 01:09
Dzieki Ci, że takie ciekawostki znalazłaś. Az miło czytać! Poszerzaja wiedze i myslenie.
Wg mnie nie wiem jak jest w istocie. Wiem tylko tyle, że liczba 12 to w rzeczywistości numerologiczna TRÓJKA.
Trójka jest dość potęzną liczbą, ma sporo energii i mocy (np. "Trójca święta" . Generalnie jest pozytywna liczba, choc jak kazda ma swoje ciemne strony.
Może trzeba by poobliczać rozmaite liczby JKR -l. urodzenia, l. dnia, l.imienia, l. podpisu, l.przeznaczenia, l. celów życiowych; itd. ... a wtedy (jesli coś z tego jest prawdą) wyjdzie co z ksiazki jest jakby troche odbiciem aspektu autorki.
A moze to niezamierzone a jednak spójne..
Albo niezamierzone i niespójne... |
dnia 16/09/2007 07:54
tu jestem zaskoczona,wcześniej nie zwróciłam na to uwagi.myslę ze to jednak tylko przypadek albo polskie tłumaczenie albo jakis cel.może sie dowiemy z encyklopedii którą szykuje dla nas autorka. |
dnia 16/09/2007 08:28
No to mnie zaskoczyłaś. Do tej pory nie zwracałam uwagi na tę liczbę. Najwidoczniej czytałam książki z zamkniętymi oczami Może Rowling celowo zostawiła taki rebus, byśmy się teraz nad nim głowili... nie wiem. W każdym bądź razie, artykuł jest genialny. Daję W bo więcej nie można  |
dnia 16/09/2007 09:43
Bardzo ciekawy artykuł. Podałaś wiele przykładów i chwała ci za to xD Pewnie Rowling jakoś szczególnie polubiła tą liczbę i sama nie zdaje sobie sprawy z tego, że tak wiele razy pisze o dwunastce w swoich książkach. Ja na przykład tego nie zauważałam aż do dziś  |
dnia 16/09/2007 11:29
No i jak widać da się znaleźć jeszcze w miarę interesujący materiał na artykuł. Podobało mi się, choć ktoś przede mną miał rację, że wyszukałby pewnie jeszcze wiele innych przykładów, ale dotyczących innych liczb.
W za to, że wyszukałaś te przykłady. |
dnia 16/09/2007 12:52
raczej wątpię żeby coś z tą liczbą było związane, ale jednak art interesujący |
dnia 16/09/2007 13:00
Ehh koilejny zagadkowy art teraz bedzie nad czym myslec swietnie garulacje |
dnia 16/09/2007 13:50
ktos tam na górze strony pisał że 7 jest bo jest liczbą magiczną. 12 też jest uważana za niezwykła szcześliwą liczbę, a po niej następuja liczba bardzo pechowa. |
dnia 16/09/2007 13:53
Moim zdaniem, mimo że te przykłady z 12 stopami wysokości albo z różdżką Cedrika są już naciągane, to wcale nie jestem przekonana, żeby dla innych liczb mogło się znaleźć tyle samo przykładów Artykuł jest bardzo ciekawy, zastanowiła mnie Twoja teoria, i uważam że właśnie takie powinny się tu znajdować. SZCZEGÓŁY!!! Niezauważone przez innych, jakieś ukryte znaczenia, spekulacje, a seria HP jest ich przecież pełna Oczywiście W
...A i jeszcze jedna uwaga do Woodmanki, przecież to że było 12 przedmiotów nie jest żadnym wytłumaczeniem tylko raczej kolejnym przykładem że 12stka ma dla Rowling szczególne znaczenie |
dnia 16/09/2007 14:03
Bardzo fajny art ja bym na to w życiu nie wpadła oczywiście daje W |
dnia 16/09/2007 14:47
Nieźle! Spostrzegawczy jesteś! Daje W |
dnia 16/09/2007 15:36
Hmmm, niewiem. Myślałam, że 7 to taka liczba symboliczna dla Rowling. W końcu jest 7 części i 7 horkrusów... ale nie sądzisz, że jeśli to było związane z czymś ważnym to dałaby tąliczbe osobom lub rzeczom które znaczą trochę więcej. Np. Harry dowiedziałby się o Hogwarcie w wieku 12 lat... Wydaje mi się, że to przypadek. ale kto wie... |
dnia 16/09/2007 17:35
suuuper art
Juz wcześniej tak myślałem,ale nie wiedziałem ze mozna podać tak dużo przykładów
daje W |
dnia 16/09/2007 18:17
W, W i jeszcze raz W! Świetny art.! Sama nie zwróciłam na to uwagi, dlatego gratuluję spostrzegawczości!  |
dnia 16/09/2007 18:22
no no nie zwrocilbym na to uwag. brawo za spostrzegawczosc i podziwiam ze chcialo ci sie wszystko szukac i wypisywac |
dnia 16/09/2007 19:36
może porostu lubi tą ładną parzystą liczbę  |
dnia 16/09/2007 19:58
niewiadomo o co chodzi Rowling |
dnia 16/09/2007 21:16
Moze to bylo przez czysty przypadek, albo ma to jakies zanczenie.. niewiemy togo! W |
dnia 16/09/2007 22:07
No cóż, być może po prostu uczepiła się tej liczby i jakoś tak odruchowo jej używa. Zreszta nikt nie wie o co może jej chodzić. Równie dobrze mogła przycvzepić się do każdej innej. |
dnia 18/09/2007 12:43
To raczej nie ma większego znaczenia dla ksiązki. Tak z ludźmi jest, że jak cos 'lubią' w tym przypadku liczbę, to machinalnie częściej tego używają.
Jakby się chciało to moznaby zapewne znaleźć wiele takich przykładów dla innych liczb. |
dnia 18/09/2007 15:09
Brawo! Niezła spostrzegawczość! A swoją drogą ciekawe, że tych 12 tak dużo, może to rzeczywiście coś oznacza?! |
dnia 18/09/2007 17:49
zastanów się lepiej czy to czasem ciebie nie przesladuje ta 12...
Ja gdy cokolwiek czytam wszedzie doszukuje sie 11... ale nie tylko... gdziekolwiek jestem widze 11... a co do 23 sie nie wpowiadam bo w to wierze i one tez sa wszedzie
No ale zastanów sie  |
dnia 18/09/2007 19:30
Super nigdy nie zwróciłam na to uwagi. Ty to masz oko |
dnia 19/09/2007 15:10
Sabrina, ciekawe, ale chciałam dać ciekawy art więc dlatego ta dwunastka |
dnia 19/09/2007 17:13
12 ładna liczba |
dnia 19/09/2007 17:31
Tylko Rowling wie, czy to przypadek z tą liczbą 12, czy faktycznie ma ta liczba dla niej jakieś znaczenie. Ale coś w tym musi być.. |
dnia 19/09/2007 19:27
Lubie parzyste liczby |
dnia 19/09/2007 19:39
Nikt nie wie co autor miał na myśli! poza tym nawet nie zwrociłam na tyo uwagi. A ja się urodziłamn 12 grudnia!! |
dnia 19/09/2007 20:00
Podoba mi się twój art, bo dał mi do myślenia i pewnie spędze jeszcze długie minuty na podliczaniu w myślach różnych dziwnych rzeczy i zastanawianiu się czy będzie z tego 12
paula_ też mam urodziny 12 grudnia |
dnia 20/09/2007 08:07
może rzeczywiście Rowling ma jakiś sentyment do tej 12 ... Artykuł świetny , mimo to czytałam lepsze . daję P |
dnia 20/09/2007 12:17
Może dla Rowling ma znaczenie ale raczej nie dla Trójcy. |
dnia 20/09/2007 15:37
właściwie, to przecież nic nigdy nie wiadomo
daję W |
dnia 20/09/2007 16:17
hehe orginalnie moze 12 to szczesliwa liczba dla Rowling? |
dnia 20/09/2007 17:16
przypuszczam, że to zbieg okoliczności, albo po prostu Rowling lubi tą liczbę 
ale nieźle się musiałas napracować, szukając odpowiednich fragmentów 
daję W |
dnia 21/09/2007 09:50
Nieiwm co liczba 12 znaczy dla pisarki... ja naprzykład 12 mam urodziny ... chce powiedzieć że to może być wszystko... a 7 to poprostu szczęśliwa liczba i już.... |
dnia 21/09/2007 17:54
łoł dużo tego
nawet nie zauważyłam czytając książkę xP
moze poprostu podoba jej się ta liczba czy coś  |
dnia 21/09/2007 19:18
moze to jej ulubiony numer |
dnia 21/09/2007 20:20
no ciekawe! Choć mi się wydaje , że to zwykły zbieg okoliczności. Może Rowling po prostu lubi tę liczbę , albo stawia ją podświadomie  |
dnia 04/10/2007 16:47
Faktycznie, nie zwróciłam na to specjalnej uwagi czytając książkę. Fajniutkie     |
dnia 07/10/2007 11:26
Ciekawe...chociaż muszę przyznać, że w tej książce jest więcej takich 'tajemnic' Daję W |
dnia 20/10/2007 17:48
mysle ze to jest tylko zwykly przypadek ale moge sie mylic....z reszta jak kazdy czlowiek....nawet dumbledore    |
dnia 13/11/2007 21:53
Jakoś nie zwróciłam na to uwagi Może ma to jakieś znaczenie ?? Może Rowling napisze 12 tomów ??  |
dnia 24/11/2007 15:23
Może to jej ulubiona liczba ? |
dnia 07/01/2008 22:36
ciekawe stawiam na to że to jest jej szcżęśliwa liczba  |
dnia 10/01/2008 09:28
Pewnie po prostu lubi 12 ale kto tam wie co siedzi w głowie TAKIEJ pisarki  |
dnia 14/01/2008 22:37
O tak zgadzam się z Lilly_Evans_07 ona jest... |
dnia 21/01/2008 13:55
zgadzam się z Lilly_Evans_07
raczej wątpię zęby to był przypadek
może tyle razy ktoś ja.........no wiecie i teraz boli
albo nie wiem |
dnia 08/02/2008 22:40
Jest 6 książek po kilkaset stron, moge wziąść też liczbe 4, i też znaleść mnustwo przykładów, |
dnia 10/02/2008 13:22
No tak może 12 to jej szczęśliwa liczba, albo tak jakoś jej wyszło. |
dnia 18/02/2008 22:16
Bardzo ciekawe.... może to ma jakieś znaczenie ale wątpie super art.! |
dnia 25/03/2008 14:00
Może to jej szczęśliwa liczba? Ale szczerze mówiąc wątpię. Chyba nie ma to żadnego znaczenia dla fabuły książki. Pozdrawiam.  |
dnia 25/03/2008 15:24
w ksiazach Jo nic nie jest przypadkiem to wszystko musi miec powiazanie |
dnia 30/04/2008 20:47
Świetnie napisane . Dużo przykładów podałeś a tak po za tym dobre spostrzeżenie . |
dnia 27/06/2008 17:07
Wydaje mi się że to tylko przypadek... Ale świetnie zauważyłaś że ta liczba tak często się pojawia... xD |
dnia 07/07/2008 14:11
Rzeczywiście, 12 często się pojawia...
Dlaczego? Może dla autorki to szczęśliwa liczba?? A może ulubiona i podświadomie jej używa?? Heh, trzeba by było zapytać o to samą autorkę |
dnia 23/07/2008 23:19
Nie zwróciłabym na to uwagi. Ciekawe ;] Przypomniałam sobie parę rzeczy, których już nie pamiętałam. Czas odświeżyć wszystkie książki  |
dnia 11/08/2008 15:50
Gratuluję dociekliwości, ale nie sądzę, żeby liczba 12 miała dla Rowling szczególne znaczenie. Mimo to za artykuł stawiam Z. |
dnia 01/01/2009 15:10
Tego nikt nie wie. I... już się nie dowiem. Ale loona94 ma rację. Może to szczęśliwa liczba Rowling? Ale gratuluję spostrzegawczości. Daję PO |
dnia 08/01/2009 15:38
Trzeba było jeszcze dodac, że w Anglii jest zegar 12-godzinny, że bylo 12 apostołów... Można tak wymieniac! To zwykły przypadek! Każdą inną liczbę można tak ukazac! Wstrzymuję się od głosu. |
dnia 19/01/2009 22:01
Może?Może? Kto wie? 7 była ważna! A czy 12? Sądze że to przypadek! |
dnia 28/01/2009 19:44
A ja mysle że coś z tym jest 12 to musiała bys jakaś ważna liczba dla autorki |
dnia 08/02/2009 17:22
Może najbardziej jej podobała się cz.2 (wtedy Harry miał 12 lat). |
dnia 19/02/2009 07:33
Może miała 12 meżow xD Jak na mój gust jakbysmy sie uparli znalezli bysmy naprzyklad duzo 7 w ksiazce.Czyty przypadek |
dnia 06/03/2009 21:03
Moim zdaniem 12 jak każda inna liczba była użyta w Harrych Potterach wiele razy. Przecież tych książek jest 7, a każda ma kilkaset stron. Więc liczby zostały użyte tam wiele razy. Być może liczba 8 też była używana dość dużo razy.
Ale poodba mi się, że tak wszystko wypisałeś/aś. Ciekawie xDD
Daję Ci P. |
dnia 11/03/2009 22:41
ciekawe... jak czytałam książki to nie zwróciłam na to uwagi  |
dnia 12/03/2009 20:12
ciekawe, nie zwraca się na to uwagi ^^
Być może, ale tego się szybko nie dowiemy!
Daje PO  |
dnia 14/03/2009 08:53
hmm jak tego nie wypisałaś/wypisałeś to nigdy by mi to do głowy nie przyszło, nawet nie zwracałam na to uwagi. No ale fajnie, fajnie... a w sumie to ciekawe czy to tylko zbieg okoliczność czy to jej jakaś szczęśliwa liczba czy coś  |
dnia 14/03/2009 10:42
Bardzo fajny art. Poparłaś go dużą ilością przykładów.         |
dnia 18/03/2009 17:19
w sumie to nawet nie zwrocilam na to uwagi...ale fajnie ze sie tym zajelas moze rzeczywiscie liczba 12 ma dla Rowling jakies szczegolne znaczenie...   za artykul daje W  |
dnia 21/04/2009 20:56
trafne spostrzeżenie. Ale niestety nikt nie może wiedzieć o czym myśli Rowling. |
dnia 21/04/2009 20:57
a tak na marginesie to zauważyłam że czasami te nasze komentarze są dłuższe i ciekawsze od artykułów! |
dnia 28/04/2009 17:50
Moim zdaniem Jo albo sie bawiła liczbą 12 albo ma w swoim życiu jakieś wspomnienie właśnie z tą liczbą |
dnia 08/05/2009 21:37
Interesujący artykuł...
- różdżka Cedrika Diggory'ego miała dwanaście i jedna czwarta cala
Myślę, że to po prostu przypadek. Różdżki mają około 10-14 cali długości i wiele z nich może mieć 12 cali. |
dnia 17/05/2009 18:26
Książka J.K.Rowling to zgromadzenie dawno zapomnianej już wiedzy np. numerologi. Sama liczba 12 jest uważana za magiczną co mogło by się odwołać choćby do 12 apostołów (od razu zaznaczam, że zgłębiając tą książkę nie sugeruje się religią chrześcijańską). Można też 12 traktować jako wielokrotność liczby 3 od dawien dawna traktowaną za potężną liczbę magiczną. |
dnia 18/05/2009 17:20
Hmm art interesujący i ciekawy . ale większość faktów jest zbyt naciągana. ale za całokształt daję P  |
dnia 31/05/2009 14:48
iczba 7 to potezna liczba magiczna dlatego Czarny pan mial 7 horkruksuw czyli musila byc tez bardzo potezny ale to juz wiemy , a liczba 7 wziela sie z tad ze jast 7 cz. H P daje W
Książka J.K.Rowling to zgromadzenie dawno zapomnianej już wiedzy np. numerologi. Sama liczba 12 jest uważana za magiczną co mogło by się odwołać choćby do 12 apostołów (od razu zaznaczam, że zgłębiając tą książkę nie sugeruje się religią chrześcijańską). Można też 12 traktować jako wielokrotność liczby 3 od dawien dawna traktowaną za potężną liczbę magiczną. |
dnia 15/06/2009 20:52
Ciekawy art i ciekawa teza. Tylko tak myślę czy to nie zbiego okoliczności. Każdemu podoba się jakaś liczba i nawet przez przypadek ciągle ją powtarza. Tak samo był taki art (może nie tu), że duzo imion, nazwisk, miejsc, rzeczy itp. zaczyna sięna literę ,,C'' i pytanie: Czy to ma jakieś znaczenie? Nie. Przypadek, zbieg okoliczności. Nikt specjalnie, na siłę nie wymyśla imion i nazw na podana literę. Zwykły przypadek. |
dnia 22/07/2009 14:52
oho, i tu już nie moge się powymądrzać;-)
dlaczego? bo to za pewnie osobista sprawa autorki a nie bohatera. może to jej ulubiona liczba albo przypadkowo wiele razy użyła liczy 12? tego raczej sie nie dowiemy, hm, no chyba że ktoś zapyta ją w wywiadzie. ;-) |
dnia 26/07/2009 15:54
Dobre spostrzeżenie 
Ja na to jakoś nigdy szczególnej uwagi nie zwróciłam.
Ale według mnie był to jednak czysty przepadek ;] |
dnia 12/08/2009 22:48
Być może to był przypadek... Podobnie jest jednak też z liczbą 4 (4 domy w Hogwarcie, Privet Drive nr 4, Dumbledore miał[ma] 4 imiona, czterech uczestników Turnieju Trojmagicznego, czterech założycieli Hogwartu, po przyjeździe do Hogwartu aż do usłyszenia przepowiedni Harry umknąl Voldemortowi cztery razy itp itd). Być może ażda liczba ma jakieś znaczeni i jest wielokrotnie używana, może JKR kocha liczby i po prostu MUSIAŁA je użyć w 'zaszyfrowany sposób'? Możemy się już tylko domyślać.
Za spostrzegawczość i dużą liczbę przykładów- daję W =]
Pozdrawiam
Maggie Snape-Cullen (MaggieSC) |
dnia 05/12/2009 20:00
Może to przypadek...?
Ale za spostrzegawczość daję W |
dnia 29/12/2009 11:11
no tak w sumie racja abo na przykład w 6 tomie hagrid przyniusł 12 hoinek to ma sens |
dnia 13/02/2010 19:57
Super artykuł i dobre pytanie. Co dla pani Rowling znaczy liczba 12? Daję W. |
dnia 27/02/2010 15:18
no może dlatego że mam 12 numer dziennika(na serio !) artykul świetny ja sama bym tyle nie znalazła i bym na to nie wpadła <W> |
dnia 04/03/2010 20:39
podziwiam Cię że to wyszukałaś. ale myślę że to tylko zbieg okoliczności |
dnia 09/03/2010 16:48
Ciekawe...ja nigdy na to nie zwracałam uwagi. Może to poprostu zbieg okoliczności... Pozostaje nam się tylko domyślać
Ale za art daje W. |
dnia 06/04/2010 13:53
Hm.... Ciekawe
faktycznie, w tym artykule jest mnóstwo przykladów i za to daję W. Jednak myślę, że może po prostu wygodniej by jej bylo poslugiwac wlaśnie tą liczbą, bo można ją nazywać po prostu tuzinem. Tak się mówi odruchowo. Ale slowo tuzin nie pasuje to każdej z wymienionych sytuacji, więc może faktycznie dla Jo jest bardziej wyjątkowa niż inne... |
dnia 14/06/2010 19:43
W wielu książkach można znaleźć podobne powiązania (ta sama liczba itp.). Myślę, że to przypadek i mało znacząca sprawa. |
dnia 25/08/2010 15:18
taak,popieram twoją tezę,sama bym na nią nie wpadła...
może to szczęśliwa liczba Jo.? 
musiałaś się trochę napracować,wyszukując te wszystkie szczegóły,daje W ; ) |
dnia 16/09/2010 16:33
Tak, tego nikt nie wie, co miała na myśli i muszę też dodać, że rzeczywiście jesteś niezwykle spostrzegawcza Daję W |
dnia 17/09/2010 19:31
Nie wiem co o tym myśleć! Czyżby liczba 12 miała jednak jakieś ukryte głębsze znaczenie? Mo.że Rowling ma w tym jakąś tajemnicę. I to ma jakieś znaczenie? Dokładnie, też uważam że jesteś spostrzegawcza. Ja po prostu nie zwracałam na to uwagi. |
dnia 24/12/2010 23:35
Przypadek. Zwykły zbieg okoliczności... Chociaż, może coś w tym jest. Kto wie? |
dnia 25/07/2011 22:34
Interesujące, dziwi mnie, że ktoś zwraca uwagę na takie drobnostki. Ale ta liczba może mieć rzeczywiście jakieś znaczenie. Cóż pozostaje tylko przepertować książki i przeprócić do góry nogami internet. Artykuł zasłóguje na Wybitny. |
dnia 17/09/2011 12:43
Ciekawe co ta Rowling ukrywa ;d. Może ma słabość do dwunastki? |
dnia 06/11/2011 17:46
Trochę to dziwne, nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale co do SUM-ów, to myślę, że dwanaście to był po prostu max i dlatego się tym chwalili... co nadal nie rozwiązuje problemu....
Kurczę. Wzięło mnie!
PS. Daję Z. Gdybym tutaj dała W (a widzę, że sporo osób to zrobiło) byłabym niesprawiedliwa wobec innych artykułów, które dostały ode mnie W. |