Harry Potter dziedzicem Godryka Gryffindora? - Teorie, przemyślenia...

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Które zwierzę ze świata Harry'ego Pottera chciałbyś posiadać?

sowę

kota

ropuchę

szczura

hipogryfa

smoka

trójgłowego psa

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

Harry Potter dziedzicem Godryka Gryffindora?

Taak, od czego są ograne tematy? Jeśli nie masz pomysłów na nic nowego i świeżego, sięgnij po coś, za co ludzie zlinczują cię i znienawidzą. Ciężkie jest życie reportera :)
Postanowiłam udowodnić tezę, jakoby Harry James Potter miał być dziedzicem samego Godryka Grffindora.

1.Znak zodiaku Chłopca, który przeżył, a zwierzak w godle hogwarckiego domu, w którym w odsiaduje siedem lat wyroku.
Łatwo zauważyć, że Harry urodziwszy się 31 lipca jest zodiakalnym Lwem. Jest to interesująca zbieżność między symbolem domu, w którym się znalazł. W godle Gryffindoru widnieje bowiem lew.

To jeszcze o niczym nie świadczy, ale to już jakiś punkt "za".

2.Pamiętacie pierwszą wizytę jedenastoletniego Harry`ego w sklepie Ollivandera? Kiedy chłopak wziął do ręki różdżkę z ostrokrzewu i pióra feniksa, z jej końca trysnęły ZŁOTE i CZERWONE iskry.
Barwy godła Gryffindoru to złoty lew na czerwonym tle.

To robi się dziwne. Bardzo dziwne.

3.To by wyjaśniało pochodzenie fortuny Potterów. Szczerze wątpię, by posada aurora przynosiła bajońskie zyski, a już nie sądzę, by istniała czarodziejska lokata oszczędnościowa, pozwalająca ponad trzystukrotnie pomnożyć swoje dochody. Gauntowie-potomkowie Salazara Slytherina- dysponowali fortuną swojego wielkiego przodka (że ją przehulali to już inna giełda), uważam więc, że Potterowie mieli schedę po Godryku.

4.Pamiętacie scenę z Komnaty Tajemnic? Fawkes przyleciał na nieme wezwanie Harry`ego (co już samo w sobie było mistyczne i dziwne- dwunastoletni dzieciak, a dysponował tak potężną magiczną mocą by wezwać do siebie Feniksa) i przyniósł mu wiekową Tiarę Przydziału. Gdy chłopak założył ją na głowę, "wyleciała" z niej potężna relikwia należąca do Godryka Gryffindora.

5.A teraz tak na logikę : pomijając przepowiednię Sybilli Trelawney, to dlaczego niby Lord Voldemort prześladowałby Potterów, którzy (o ironio) ukryli się w Dolinie GODRYKA? Przeciez przepowiednia dotyczyła tylko i wyłącznie dzieciaka, po jaką więc cholerę miałby mordować rodziców Harry`ego? Wbrew pozorom nie dla satysfakcji. Voldemort mimo wszystko był człowiekiem nader inteligentnym i nie mordował tak dla sportu i zgrabnej sylwetki. Eliminował tych, którzy byli dla niego użyteczni w jakiś sposób, ale swoją pozycją mogli mu zagrozić. O co mi chodzi? O to, że Voldemort po prostu wiedział, iż James Potter w prostej linni przez swojego ojca (to już tylko domysły autorki) pochodzi od samego Godryka Gryffindora, tak jak on pochodził przez swoją matkę od Salazara Slytherina. Żeby zapobiec "namnożenia się" praprapra i jeszcze trochę wnuków słynnego założyciela Hogwartu zabił obydwoje. Co bardzo ciekawe, w Kamieniu Filozoficznym pada zdanie:
-Ale twoja matka nie musiała zginąć..."- czemu? To tylko umacnia mnie w przekonaniu, że ona była po prostu nic nie wartym w tym momencie pionkiem, który w żaden sposób nie mógł zaszkodzić Czarnemu Panu. To w żyłach Jamesa i jego syna płynęła niebezpieczna krew, krew samego Gryffindora.

6.Popatrzmy na samego Harry`ego Pottera. I co widzimy, oprócz nieco cherlawej sylwetki, kiepskiej fryzury i niemodnych okularów? Widzimy dziecko. No dobra, nastolatka :). Zauważyliście jednak, że ma wszystkie kardynalne cechy samego Godryyka? Jest odważny, męski (tylko bez chichotów!), CZASAMI inteligentny, gotowy podjąć ryzyko no i niezwykle lojalny wobec przyjaciół.
Żeby być sprawiedliwą, muszę dodać, iż Harry NIGDY nie skalał się złem. Mierziła go myśl, że mógłby być po stronie Voldemorta, na przejawy zła reagował czystą nienawiścią. Był totalnym przeciwieństwem Czarnego Pana, zupełnie jak... Godryk Gryffindor i Salazar Slytherin. Z tego wynika kolejny punkt.

7.Zauważmy, że Voldemort mimo swojej zaciętości i chęci unicestwienia Chłopca z Blizną, za każdym razem gdy się z nim ściera daje mu minimalne szanse na przeżycie. Wbrew pozorom nie jest to makabryczna wersja zabawy w kotka i myszkę, a... zwykłe wahanie. Tylko nie wyskakujcie mi z tekstem, że Voldemort to taki wielki macho, zaraz udowodnię teorię wahania. Chodzi o to, że jakby na to nie patrzeć, na samym początku Godryk Gryffindor i Salazar Slytherin byli przyjaciółmi (inaczej nie założyliby szkoły, no nie?). I tu wszystko układa mi się w logiczną całość. Lord, potomek Slytherina, waha się przed zabiciem Harry`ego, potomka Gryffindora. Prowadząc okrutne gierki, Voldemort próbuje psychicznie "napocząć" Pottera (a potem go wszamać), tak, jak Slytherin chciał pokazać Gryffindorowi, że zło połączone z inteligencją i sprytem może pokonać czyste dobro. Jakby nie było, Salazar miał jakieś ludzkie uczucia i chociaż minimalne opory przed zadźganiem kumpla... zwłykła ludzka przyzwoitość. :)

Wiem, uznacie mnie za heretyczkę, ale mam kolejny argument.

8.Różdżki. Łatwo zauważyć, że mają rdzeń z pióra feniksa. Feniks jest symbolem odrodzenia. Czujecie bazę? :D Kolejne "za" to... te różdżki są siostrami. Siostrami, które nie są zdolne zniszczyć się nawzajem, a tylko zmusić do cofnięcia zaklęć (Priori Incantatem tak dla przypomnienia formuły). Niepodważalne jest to, iż obaj, Voldemort i Harry, mają tę samą moc, moc pochodzącą od samych założycieli. Że gdyby nie ten konflikt, jaki narodził się z powodu chęci Slytherina do objęcia władzy absolutnej, byliby przyjaciółmi (autorkę prześladuje makabryczna wizja Harry`ego siedzącego na herbatce u Lorda i plotkującego radośnie o Ministerstwie Magii i miłosnych podbojach :D). Sam fakt, że Slytherin zawsze chciał zatryumfować na Gryffindorem w taki sposób, aby ten boleśnie odniósł swoją bohaterską porażkę, daje mi jasno do zrozumienia, kim jest Harry w całym tym bajzlu.

Czy teraz was przekonałam? Mam nadzieję, że tak, ponieważ moje argumenty są niepodważalne. Nie da się tego nazwać "ZBIEGIEM OKOLICZNOŚCI", ponieważ to już by zakrawało na zwykły absurd. Sądzę, że i wy znajdziecie jeszcze jakieś "za", a niedowiarków proszę o wysunięcie kompetentnych "przeciw".

PS: Nie wydaje wam się dziwne, że Dumbledore zawsze traktował Harry`ego z jakąś taką... bo ja wiem... uwagą? Przypomnijcie sobie pierwsze spotkanie dyrektora z młodym gniewnym Tomem Marvolo Riddlem. Dumbkedore wiedział, że chłopiec ma mocne korzenie genealogiczne i obserwował chłopaka non stop, póki tylko miał możliwość. Przy Harrym było prawie tak samo.

Dziewiąty argument przemawiający za tym, że Harry James Potter jest dziedzicem Gryffindora czyni moją tezę bardzo silną i trudną do obalenia. To kto staje w szranki? XD
Harry Potter dziedzicem Godryka Gryffindora?
Anika 10/05/2007 18:03
Czytano 3731 razy
Liczba komentarzy - 159
Meduza dnia 10/05/2007 18:06
Anika już ci mówiłam napisz jakąś książke czy coś!!!!!Daje W,W,W...smileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley
fanka-ginny-weasley dnia 10/05/2007 18:07
oj, Anika, ty to masz podejscie do pisania..
Stawiam W!
Smierciojadek dnia 10/05/2007 18:13
Anika brawo, kolejny super art!!
Tylko dziwi mnie rzecz jedna i następująca^^ Kiedyś wysłałam arta o tej samej tematyce, znaczy, argumenty, że Harry jest potomkiem Godryka Gryffindora, oczywiście nie porównuje swojego arta z Twoim, bo ten jest o niebo lepszy, ale chodzi mi o to, że w odpowiedzi czemu art nie został zaakceptowany było napisane, że J.K Rowling w swoim wywiadzie powiedziała, że Harry nie jest potomkiem Godryka Gryffiondora i dlatego mój nie został dodany^^
Do arta nic nie mam, bo jest naprawdę bardzo, bardzo fajny, ale naprawdę nie rozumiem powyżej zapisanej informacji xD Może ktoś zna odpowiedź na moje wahania? xP
Smierciojadek dnia 10/05/2007 18:14
Sorry tam źle napisałam nie potomkiem tylko dziedzicem^^ hh ta moja skleroza, ja serio muszę się leczyć smiley
lordMatysek dnia 10/05/2007 18:15
wowsmileyart swietny oczywiscie W!!! twoja teza jest bardzo prawdopodobna i...przekonalas mnie ze tak serio moze bycsmileysmiley
lunka_pomylunka dnia 10/05/2007 18:15
Normalnie super się to czyta^^ I faktycznie można podejrzewać że Harry to dziedzić Godryka^^
Pozdrawiam
Wsmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley
asia15963 dnia 10/05/2007 18:17
no no..... W oczywiście, bardzo możliwe, że jest dziedzicem Gryffindora, tylko why [?] tiara przydziału chciała go do Slytherinu zapchać???? super argumenty, twoje arty są najlepsze, mówię serio :]
Dzikimmzpl dnia 10/05/2007 18:18
Meduza ma racje... Powinnaś napisać jakąś książkę!!! To jest ekstra, i chyba Ci wierzę... co tam chyba- Wierzę Ci!!!! Daję W
Pan Nocy dnia 10/05/2007 18:20
Artykuł bardzo dobry. Nie miałbym nic przeciwko, gdyby Potter okazał się dziedzicem Godryka Gryffindora. Dam W
dusia15 dnia 10/05/2007 18:21
zgadzam sie z tobą w 100% nie zgadzam sie z tymi co sie niezgadzają heh fajny artykuł długi i wogóle miła lekturka do poczytania smiley oczywiście nic innego jak WWW i jeszcze raz W
Woodmanka dnia 10/05/2007 18:24
tez sie nad tym zastanawialam i dochodze do podobnych wnioskow. Ale ja nie znalazlam tylu argumentow smiley jest super, czekam na dalsze arty. oczywiscie W
Lady Minionette dnia 10/05/2007 18:29
Zgadzam się art jest boski!!!!!
Patrryk Snape dnia 10/05/2007 18:30
Oj Anika to kiedy wudajesz książke? no przekonałaś mnie oczywiście Wsmiley
patrick dnia 10/05/2007 18:35
DAJE W ZA WSZYSTKO
Olympiaa dnia 10/05/2007 18:36
Naprawde dobry artykuł...wspaniałe teorie..smiley Do autorki: Pamiętasz jak Harry w drugiej klasie był u Dumbledora ponieważ był podejrzany o otwarcie Komnaty Tajemnic i ataki? A Dumbledor był wtedy pewny że to nie Harry. Czyli mogło być tak że Dubledore wiedział o tyz że Harry jest dziedzicem Gryffindora a więc nie może być dziedzicem Slytherina. Stawiam W. Aha...Zastanawia mnie troche to wahanie się Tiary Przydziału...Bo jak ktoś jest dziedzicem założyciela domu to powinna ona od razu to wyczuć no nie? Ale art jest naprawde dobry...
Olympiaa dnia 10/05/2007 18:37
Ale sie rozpisałąm...smiley
Olympiaa dnia 10/05/2007 18:37
*rozpisałamsmiley
Kai dnia 10/05/2007 18:41
Myślałem że to beznasziejne ale mnie przekonałaś.
Oczywiście że dam W.Twoje arty są nie do przebicia. smileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley
oswald dnia 10/05/2007 18:45
naprawdę świetny art niepodważlne informacje ale nie wydaje mi się by bliznowaty był dziedzicem chyba ze przeczytam to w książce
oswald dnia 10/05/2007 18:45
oczywiścię daje WWW i jeszcze raz W
Colin_denis dnia 10/05/2007 18:49
Nie no to jest po prostu świetne i nie prawda że ludzie cię zlinczują bo to świetny tekst i zasługuje tylko na wielkie W
demelza_robins dnia 10/05/2007 18:49
Hej, Olympiaa, chyba zauważyłaś że jest przy twoim komentarzu taki napis"edytuj", Co? Nie musiałaś pisać następnego komentarza z poprawionym słowem...Artykuł świetny. Jest pisany z humorem, znajduje się w nim wszystko czego potrzeba, czyli porządne i długie argumenty potwierdzające teorie napisaną na początku. Poza "Dumbkedore" nie zauważyłam żadnych błędów, więc ode mnie jest wielkie, zdrowe W.
wiktor dnia 10/05/2007 18:53
No art dobry. Daję W
Cho Chang123 dnia 10/05/2007 18:56
art. jest Boski przekonalas mniesmiley
fati166 dnia 10/05/2007 19:01
Łał!Twoje arty są boskie!!!!Teorie nie do pobicia.Do autorki:No może nie jest on aż tak prawdopodobnasmileyotterowie mieszkali w Dolinie Godrika.możliwe,że ta miejscowość pochodzi od Godryka Griffyndora(mało prawdopodobne).Na dodatek Dumbledore na pewno wiedziałby co jest grane-dlatego jako jedyny wiedział,że to nie Harry stoi za atakami,to przecież on wysłał Feniksa z odsieczą,i to on przygotowywał klepał ,że Harry jest jedyną osobą która może zabić Lordzika.Twój art w 100%potwierdza tą teze.Daje W!
Aevenien dnia 10/05/2007 19:09
To już się robi nudne heh Twoje arty są perfekcyjne!! Trzeba chyba jakiś stopień wyższy od Wybitnego specjalnie dla Ciebie wymyślić smiley
Zelda dnia 10/05/2007 19:10
Ja się jedynie nie zgadzam z 2 argumentem, bo w książce nic nie bylo o tym, że różdzki wydobywaly jakieś iskry. Na filmie owszem- ale zapewne wtedy nie myśleli o Godryku Gryfindorze i pewnie przypadkowo zrobili zlote iskry...
Ale reszta argumentów jest ok dlatego daje ci W : P
Hermi 06 dnia 10/05/2007 19:17
twoje domysły mogą być prawdą , ale niekoniecznie, mnie za bardzo nie przekonałaś dlatego daję PO(no bo jednak trochę się napracowałaś, żeby to wszystko wymysleć)
GinnyPotter dnia 10/05/2007 19:24
Nie no ty masz talent! Wszystkie za o których nawet nie pamiętałam! Oczywiście przekonałaś mnie i twoja teoria jest nie do obalenia! Masz W jak nic!
harry potter 399 dnia 10/05/2007 19:26
mimo ze cie nie lubie to art mi sie bardzo podobal i daje ci w . W 100 % sie z toba zgadzam.smiley
paniczna dnia 10/05/2007 19:29
Oczywiście powie to co zwykle....Świetne wspaniałe boskie;D Sensowne argumenty z wplątanymi w nie śmiesznymi tekstami(przy okazji,ta herbatka u Voldzia mnie rozbroiła...;P). Tak więc nie pozostaje mi nic innego jak dać ci wielkie W,W,W;D No i czekać na inne arty twojego autorstwa;P
Marcinq13 dnia 10/05/2007 19:30
kobieto ten art jest świetny załugujesz naWsmileysmileysmiley
Kathrina Shingo dnia 10/05/2007 19:40
heh nie chce mi sie tego czytać smiley Nie no kiedyś przeczytam ale teraz po prostu mi sie nie chce, taki długiiiii smileysmileysmiley
Parvati Patil dnia 10/05/2007 19:44
to bardzo prawdopodobne smiley daje W
Draco Malfoy dnia 10/05/2007 19:51
Nie no! Jedenz twoich najlepszych artów Anika! Daje oczywiście W.
Sybilla dnia 10/05/2007 19:54
To jest fenomenalne, fantastyczne no i fajne!! Daje W!!
Poznaniaczek dnia 10/05/2007 19:57
A wiec twierdzisz że twoje argumenty są niepodważalne.
Całkiem możliwe.
Ad.3
Skąd wiesz że rodzice Harrego byli aurorami? Nie przypominam sobie gdzie to jest napisane.
Ale mam sklerozę wiec mogę poprostu nie pamiętać.
Ad.4
Sam Albus mówił: że feniksa przywołało oddanie i wierność Harrego, a nie duża moc.
Ad.5
Gdyby nie przepowiednia L.V nie szukał by Harrego.
Nie można jej pomijać.
Voldemort mordował dla "sportu", modrował z zemsty,mordował każdego kto mu się sprzeciwiał, stawał na drodzę lub mu w jaki kolwiek sposób zagrażał.
Ad.6
Wszystkie z wymienionych cech pasują do między innymi :
Rona
Hermiony
Nevilla
Ginny
Ad.7
Sam Albus mówił że L.V nie zna litości.
L.V nigdy się nie wahał, on poprostu się znęcał.
Jakoś nie miał skrupułów zabić własnego ojca i dziadków. Nie zawahał się zabić bezbronnej Lilli, której nie musiał zabijać.
I wydaje mi się że nie wahał się zabić HP jak miał roczek,w końcu to było niemowlę.

P.s
Albus obserwował Toma (L.V) ponieważ mu nie ufał.W zamku zginęła dziewczyna (jęcząca Marta), L.V zwalił winę na Hagrida, uwierzył w to ówczesny dyrektor oraz całe ministerstwo
ale nie uwierzył w to Albus i wyłacznie z tego powodu go obserwował.
Pozatym w 6 części wyraznie jest powiedziane że Albus obserwował L.V po tym czego się dowiedział podczas pierwszego spotkania w sierocińcu.
A Harrego obserwował wyłącznie dlatego że znał jego historię z dzieciństwa
i jak sam mówił: wiedział że L.V ciągle żyje i chce odzyskać siły. Dbał poprostu o jego bezpieczeństwo tak jak dbał o bezpieczeństwo jego rodziców.

P.S 2
Osobiscie nie mam nic przeciwko żeby okazało sie że Harry jest
potomkiem Godryka Gryffingora

Artykuł bardzo ciekawy. Wsmiley
Gruba Dama dnia 10/05/2007 19:58
Świetne ! przekonałaś mnie w 100% smiley bardzo fajny art. oby więcej takich było smiley
MaTe dnia 10/05/2007 19:59
Uauuuu daje W za samo poświęcenie czasu i W za sam artykół
MaTe dnia 10/05/2007 20:00
a no i za to ze musialas sie tyle napisac (chyba ze ze innych stron kopiowalas) xD
HP_HG_RW dnia 10/05/2007 20:06
Przekonałaś mnie na początku nie byłam do końca pewna zresztą nadal nie jestem ale jakoś twoj artykuł pozytywnie na mnie wpłynął i teraz mam pewność w 99% Czekam na twoj kolejny artykuł i stawiam duże W
doo_renstwo dnia 10/05/2007 20:08
Suuuper.. !

Przynajmniej KTOŚ się zastanawia nad sensem tego wszystkiego smiley



Daję W !
rafalek06 dnia 10/05/2007 20:08
artykuł super ale nie wydaje mi sie zeby był potomkiem godryka...popatrzcie wstrecz James lubiał się przechwalac a jakos w myslodsiewni nie powiedział ani razu ze był potomkiem
ola_potterka dnia 10/05/2007 20:09
Zgadzam się z tobą! Fajny art.
wera07 dnia 10/05/2007 20:16
super art
wera07 dnia 10/05/2007 20:16
mozna poczytac
wera07 dnia 10/05/2007 20:17
nie wpadl by mi pomysl na taki art
artgryfon11 dnia 10/05/2007 20:18
-Ale twoja matka nie musiała zginąć..."- czemu?


DLATEGO BO GO BRONIŁA TY ANIKO !!! NIE ZROZUMIAŁAŚ KONTEKSTUsmileysmileysmileysmileysmileysmiley
artgryfon11 dnia 10/05/2007 20:23
ale poza tym super art i chciałbym powiedzieć że (MAM WIELE OBALEŃ TYCH TWOICH ''za" )smileysmileysmileysmiley
Narcyza Malfoy92 dnia 10/05/2007 20:25
to najlepszy artykuł jaki przezytałam na tej stronie ( jeden z dwóch najlepszych) super teorja tez kiedys o tym pomyslałam ze dyrektor traktował Harrego tak jakoś po dziadkowemu. super art. byle tak dalejsmiley
Avery dnia 10/05/2007 20:36
Fajny art. Zgadzam sie z się z tobą. Daje W!
Sami-Wiecie-Kto dnia 10/05/2007 20:38
najlepszy art jaki byl!!!!! bez wachania W !!!!! Musisz napisać książke smileysmiley
atena dnia 10/05/2007 20:39
nie no supcio art
zgadzam sie z toba w 100%
oczywiscie daje W
Domcia_hp dnia 10/05/2007 20:42
daje W bo art jest okokoksmileysmileysmileysmileysmiley
Lord Voldemort 007 dnia 10/05/2007 20:44
Mnie bardziej przekonał Poznaniaczek w swoim komentarzu.Nie wierzę aby Harry był Dziedzicem Gryffindora.Po prostu myśląc tak jak ja ta teoria jest niemożliwa.
Pawel_155 dnia 10/05/2007 20:46
Moim zdaniem te argumenty moga byc bardzo mozliwe kiedys na tej stronie pojawil sie news ze Rowling przeczytala w studiu wers z ksiazki gdzie napewno winikalo ze Harry jest potomkiem Godryka mimo ze nie bylo to powiedziane
Ethell dnia 10/05/2007 20:47
Superaśny art. Wszystko wymienilas tak jak nalezy i przekonałaś mnie ze Harry byc moze (90%) jest dziedzicem Godryka. Daje Wsmiley
Carola dnia 10/05/2007 20:50
super!!! chociaż ten tam wyżej Poznaniaczek ma tam po części racje...chodzi o tego feniksa czy obserwacje..fakt nie ufał mu i miał całkowita racje....ale post super i mi sie też wydaje ze to nie moga być zbiegi okoliczności W oczywiście..super post smileysmiley
Asiula_HP dnia 10/05/2007 20:51
Anika,
Twoje argumenty są bardzo przekonujace, ale prosze Cie nie pisz, że są niepodważalne, bowiem wszystko okaże sie w 7 cz. HP. Pomimo Twojej jakże przekonującej argumentacji, nie bede w to wierzyc dopóki nie przeczytam 7cz.
Nie łamiąc tradycji daje Wsmiley
Kate dnia 10/05/2007 20:59
Po pierwsze: jedyne, co mnie tu wkurza, i to wkurza do tego stopnia, że aż mi się niedobrze robi, to komentarze do tego artykułu. Jest to, jakby na to nie patrzeć, poważny artykuł, i to zawierający bardzo wnikliwe przemyślenia, o których nawet nie myślałam, nie zastanawiałam się nad nimi. A tutaj ktoś wyskakuje z komentarzem: daję W. albo "masz talent, W". Koniec komentarza. Oczywiście nie przeczę, że masz talent, powiem więcej, masz niepowtarzalny talent xD. Ale takie komentarze są naprawdę denerwujące... nawet sama prosisz o wyrażanie "opini"... no ale cóż, nie poskromi się tych, którzy czyhają tylko na kolejne punkty i rangi... Co do artykułu: moje przeciw: dotyczy Dziedzica Gryffindora. Pozdrawiam użytkownika o tym nicku xD. Jak wiadomo, autorka zaskakuje, a może te znaki w książce dała tylko po to, żebyś my się nad tym zastanawili... Nie wiem, wiem tylko, że dwóch Dziedziców... to było by troszkę... dziwne, przynajmniej nie w stylu Rowling. Bo jak wiadomo, ma ona niepowtarzalne pomysły, których stara się nie wykorzystywać 2 razy. Więc te wszystkie twoje argumenty, owszem są bardzo silne, ale na ile silne - poczekamy i przekonamy się. Pozdrawiam xD
pottermaniak dnia 10/05/2007 21:18
W czy P. W.
oliffka dnia 10/05/2007 21:27
super daje W!
Maggie Snape dnia 10/05/2007 21:55
smiley super, nigdy się nad tym nie zastanawiałam... czas zacząć
W.
Beluss dnia 10/05/2007 22:04
interesujace.. trzeba by sie bardziej w to zglebic wszystko, aczkolwiek saama p. Rowling tego pewnie nie wie smileysmiley
Tonks999 dnia 10/05/2007 22:08
twoje argumenty sa bardzo trafne i moga okazac sie przawdziwe to jednak zalezy od JO. mysle ze nas zaskoczy
CzaryMary dnia 10/05/2007 22:14
Ty powinnaś napisać własną powieść, genialnie piszeszsmileysmiley art jest świetny, ale nie wiem czy Twoja teoria jest prawdziwa, chociaż masz mocne argumenty, ale ten dziedzic jakoś mi nie pasuje bo tak po pierwsze nie zapominaj że Dumbledore od początku znał treść przepowiedni i to dlatego opiekował się Harrym, Lily Potter nie musiała zginąć ponieważ Voldemort pragnął przedewszystkim śmierci Harry'ego bo znał część przepowidni a co do argumentu nr 4 to Dumbledore powiedział wtedy Harry'emu że to jego chęć pokonania zła sprwiły że mógł wyciągnąć miecz z tiary, daję oczywiści W za art i czekam na następne Twoje arty bo już jestem ich fankąsmiley
Ginny Potter 2 dnia 10/05/2007 22:24
napisz ksiazke bedzie to taki sam hit jak HP
Ginny Potter 2 dnia 10/05/2007 22:25
daje WWWWWWWWWWWWWWWW
Monarcha dnia 10/05/2007 22:43
Art bardzo ciekawy dający sporo dy myślenia. jak by sie zastanowić tak głębiej to można by znaleźć więcej za ale można by i znaleźć argumenty przeciw a koledzy powyżej podali kilka takich. Art oceniam na W a co do dziedzictwa to sie jakiś czas sam zastanawiam i sam nie wiem. wszystko okaże sie w 7 części.smiley
Krzysiek312 dnia 11/05/2007 00:43
Kiedy czytałem 2 tom, to pomyślałem sobie, że jak był dziedzic Slytherina to mógł być dziedzic Grffindora. Pomyślałem sobie tagże, że to właśnie Harry mógł by nim być, lecz za dużo argumentów nie miałem, więc przestałem o tym rozwarzać. A tu prosze, tyle argumentów na tacy!!
Za ten artykuł dałbym więcej niż W ale niemasmileysmiley
szkajka dnia 11/05/2007 06:42
naprawdę się postarałaś! wcześnie wydawało mi się nieprawdopodobne aby harry był potomkiem/dziedzicem gryffindora ale teraz mnie przkonałaś.... piszesz wspaniałe artykuły.
beatus dnia 11/05/2007 09:41
No ja też uważałam, że jest dziedzicem Gryffindora i oczywiście zgadzam się z Tobą, art jak zwykle świetnie napisany, poznałam od razu, że to Ty to napisałaśsmiley I kurczę co tu dużo gadaćsmiley Daję Wsmiley
alishia179 dnia 11/05/2007 10:27
Świetne. Masz racje ja nato nie zwróciłam uwagę. Ja daje W
Dziedzic Slytherina dnia 11/05/2007 10:41
masz racje daje W.smileysmileysmileysmileysmiley
Moniczka99 dnia 11/05/2007 14:18
....! Co tu dużo pisać? Jestem zachwycona... smiley ... Myślę..., że masz racje... smiley A Twoje argumenty są b. dobre .. .... smiley
szymon dnia 11/05/2007 14:31
ten art jest super,teza nie do obalenia powinnaś dostać za ten art 1000 punktów!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pan Nocy dnia 11/05/2007 14:39
I na koniec serii o Harrym Potterze: pojedynek między potomkiem Gryffindora, a potomkiem Slytherina.... Będzie co czytać.
Aga_XD dnia 11/05/2007 14:58
why not? W :smiley EXTRA ART!
Tsavong Lah dnia 11/05/2007 15:09
Zobaczymy czy miałaś rację po siódemce ( myśle że masz, ale nieodgrywa to tak ważnej roli w całej historii). Daje W.
Harter dnia 11/05/2007 15:11
Super artsmiley to mnie przekonało smiley oczywiście Wsmiley
Black Lilly dnia 11/05/2007 15:34
Potrafisz być przekonująca. Naprawdę. To jest bardzo możliwe. Też się kiedyś zastanawiałam nad tym czy coś go nie łączy z Gryffindorem bo tego miecza mógł dobyć jak to powiedział Dumbledore "tylko prawdziwy Gryfon", no i znak zodiaku też mnie kiedyś zainteresował, ale jakoś nie myślałam że mogą mieć znaczenie iskry wydobywające się z różdżki.

TO POWINNIŚCIE PRZECZYTAĆ! ----> Jeśli to co powiedziałaś jest prawdą to co do wahania Tiary Przydziału to mi się wydaje to oczywiste. Tiara wahała się czy go przydzielić do Slytherinu gdyż:
* James Potter ojciec Harry'ego był najprawdopodobniej czystej krwi.
*Posiadał zdolności które przekazał mu Voldemort podczas próby unicestwienia
*Był jako tako związany z Lordem więc mógł pasować do Slytherinu.

Jak coś znajdziecie jeszcze to napiszcie do mnie na prywatną wiadomość.
Herma23 dnia 11/05/2007 15:41
Naprawde swoetny artykul!!! smileysmileysmileysmileysmiley Nie mozna byc do konca pewnym czy Harry jest dziedzicem Gryffindora tego dowiemy sie po przeczytaniu 7 czesci. Fajnie ze napisalas tekst w normalnym jezyjku a nie jakims filozoficznym. smileysmileysmileysmileysmileysmiley
hogwarciak dnia 11/05/2007 15:50
przekonujące wszystko się zgadza no możliwe
wszystkie argumenty sie zgadzają art W
Beasts dnia 11/05/2007 16:05
Jejo ten art jest cudowny, wspaniały(więcej nie powiem, bo nie mam słów, które by to opisały) =W= arcydzieło
hunter_sdz dnia 11/05/2007 16:15
Nie no art jest super.Daję W.Bardzo mi się podobasmiley
Angelina dnia 11/05/2007 16:29
Art bardzo ciekawy i daje nam wszystkim wiele do myślenia choć kiedyś już słyszałam o hipotezie że Harry Potter okaże się dziedzicem Godryka Gryffindora. Jednak myśle że byłoby to zbyt oczywiste a J.K.Rowlin lubi zaskakiwać. Ale wszelkie przemyślenia rozwieje nam dopiero ostatni tom. Wacham się między P a W. Ale ze względu na starania i nieoklepany temat stawiam Wsmiley.
Zenek13 dnia 11/05/2007 16:31
Super artykuł tylko jedno ale ..... Co to znaczy , że Harry jest CZASAMI inteligentny, ???? Daje W smiley
Asiula dnia 11/05/2007 16:34
Hmm...artykuł dobry, nie powiem, ze nie. Miło się czyta i w ogóle. Co do znaku zodiaku to Rowling urodziła się 31 lipca, więc to tu jest związek...n, ale nie znaczy to też, ze nie moze to mieć związku z tym co napisałas. Nie przypominam sobie, by gdzies było napisane, ze rodzice Harrego byli aurorami...do Zakonu należyli, ale aruorzy? nie pamiętam...
Iskry z rżdżki...heh...czy feniks nie był tkaiego koloru? smiley Ale spostrzeżenie i tak jest dobre smiley
James był czystej krwi, więc może...zoaczymy...chociaż własicwie takie rozwiązanie tej zagadki książkowej byłoby fajne ;D
Niestety, ale nie moge dac więcej niż WYBITNY smiley
marami7 dnia 11/05/2007 16:48
SUPER, TY MASZ PRAWDZIWY TALENT, KOBIETO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kaasssia dnia 11/05/2007 17:28
szczerze mówiąc nigdy nie zwróciłam uwagi na te wszystkie rzeczy , chociaz kilka z nich jest odrobinkę naciąganięte ... ale nieźle sopbie poradziłaś ... art interesujący smileysmiley
SAPHIRA dnia 11/05/2007 17:58
interesujacy artdalam juz W
Ginny_Weasley_ dnia 11/05/2007 18:58
prosze nie piszcie tylko "super art daje W" itp. bo takiego typu komentarze są zbędne i niepotrzebne.

A tak do artykułu do czytając go od razy sobie pomyślałąm ze go Anika napisałą. Musze przyznac ze jestes bardzo spostrzegawcza. Najbardziej mnie zaskoczyło z tymi iskrami które wyleciały z różdżki Harry'ego. Ale co do tego za Dumbledore zwracał specjalną uwage na Harry'ego to myśle z powodu tej przepowiedni i że przeżył Avada Kedava Voldemort'a
Narsise Malfoy dnia 11/05/2007 19:05
aż mnie zatkało normalnie xD twoje argumenty na pewno są niepodważalne smiley extra art ^^ daje W smileysmiley
luna_pomyluna dnia 11/05/2007 19:18
Co do komentów szczerze zgadzam się z Kate, a co do arta to jest jak zwykle świetnie napisany Anika... zresztą sama wiesz... moim zdaniem to dosyć prawdopodobne żeby Harry był dziedzicem, chociaż nie wiem czy Rowling by o tym pomyślała, ale twój pomysł był niezly.... oczywiście W ^^
Syn Voldemorta dnia 11/05/2007 20:07
dobre ale nie mozliwe
Sebastian10 dnia 11/05/2007 20:14
smileysmileysmileysmileySuper artykuł!!!!!!!!Czasami się zastanawiam czy to Harry jest Dziedzicem Gryfindora!!!!!!!!!Daję W,W,W,W!!!!!!!!!!!smileysmileysmileysmiley
Sebastian10 dnia 11/05/2007 20:17
Trochę jednak nie jestem pewien bo tiara przydziału chciała go dać do Slytherinu!Ale tylko trochę!smileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley
mela_3 dnia 11/05/2007 20:26
szczerze mówiąc wątpie, żeby 'czerwone i złote iskry', które trysnęły z różdżki harrego mialy coś wspólnego z tematem twojego artykułu. po za tym: ŚWIETNE!!!!! ciekawe, dobre argumenty (wykluczając ten o tych iskrach) smiley daję W!!!!
LunaLoveGood dnia 11/05/2007 20:34
Poznaniaczek, twoje 'przeciw' są denne.Świetny art i bardzo dobre argumenty. W.
oswald dnia 11/05/2007 20:38
supersmiley artsmiley jesteśsmiley najlepsząsmiley artopisarkąsmiley nasmiley tejsmiley stroniesmiley NAPRAWDęsmiley
Poznaniaczek dnia 11/05/2007 20:59
Luna jak są denne to dlaczego nikt ich nie prostuje? Dajcie chociaż odpowiedź na ad.3, bo sam jestem ciekawsmiley
Lady Minionette dnia 11/05/2007 21:00
no, zgadzm się z LunaLoveGood !!!! Art jestś świetny!!!
Wronski dnia 11/05/2007 21:05
super artykuł, bardzo dobre napisałaś argumenty.Ale jest tez rzecz, która mogła by zaprzeczać tej teorii.Czemu Tiara Przydziału rozważała przyjęcie Pottera do Slytherinu.Gdyby był dziedzicem powinna bez wahania wybrać go do Gryfindoru.
Wronski dnia 11/05/2007 21:07
I bym zapomniał.Oceniam twój art na W.Pisz następne tak długie i dobre artykuły.
grusz3k dnia 11/05/2007 21:09
daje W
black dnia 11/05/2007 21:15
normalnie extra, bomba! oczywiście W!
ania12 dnia 11/05/2007 21:19
jak czytałam 6 raz książke HARRY POTTER I KOMNATA TAJEMNIC to dopiero zauważyłam jak Albus mówił Harremu że tylko prewdziwy dzedzic moze wyjąć miecz z triaddy.... daje więc W!!!!!!!!!1smileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley
Katie_14 dnia 11/05/2007 21:40
Daje PO. Nie zauważyłaś kilku ważnych szczegółów, które Poznaniaczek już wyżej wymienił.
Harry Dawid Potter dnia 11/05/2007 22:11
Anika art jest Super, super i jeszcze raz super. Moim wielkim zdaniem HJP dowie się wszystkiego w 7 części Przygód młodego Czarodzieja.smiley Daje Wsmiley
Herma33 dnia 11/05/2007 23:02
Swietnie Anika jak zwykle. Twoje argumenty są być może niepodważalne i jestem gotowa przyznać ci rację, ale w zasadzie czy to cokolwiek zmieni, że udowodnisz swoją tezę? Chciałabym się dowiedzieć jakie to ma znaczenie w ostatecznym starciu?Nie mam jednak wątpliwości co do jakości całego artu. Daję oczywiści W.smileysmileysmiley
Dread Lord dnia 11/05/2007 23:02
Temat ograny, ale dobre argumenty.
Tylko jedno - Dumbledore nie wiedział że Riddley albo Harry mają mocne korzenie genealogiczne. Wątpię żeby stary Dumb sprawdzał drzewa genealogiczne swoich podopiecznych
ginny-potter dnia 12/05/2007 10:20
O matko wow! kobieto jak ty cudownie piszesz! ja chcę jeszczę!
Jeczaca Marta dnia 12/05/2007 11:03
super art. daje W smiley
gzup dnia 12/05/2007 11:52
co tu by dać...hmm możę Wsmiley
pawel1992 dnia 12/05/2007 12:10
kurde, mnie to przekonało... dam w
tomasz dnia 12/05/2007 13:08
fajne, logiczne i dobrze wytłumaczone... daje W
jjustyna dnia 12/05/2007 13:37
nie no masz rację twoje argumenty sš niepodwarzalne, że ja no nie wpadłamsmiley
Dziedzic Gryffindora dnia 12/05/2007 14:32
Naprawde ten art. jest super!!smiley
hunter_sdz dnia 12/05/2007 14:50
Spoko art
harry adrian potter dnia 12/05/2007 15:51
dam "W"ale jedno mi się nie podoba hp niemusiał mieć potężnej mocy aby przyleciał do niego Fawkes, jak powiedział dambeldor w drugiej cz. musiał okazac dużą wiernosć dla dambeldora aby prayleciał doniego smileysmileysmileysmileyFawkessmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley
Renaemma dnia 12/05/2007 18:10
A ja znajdę argumenty. Do pierwszego
1. To potwierdza MOJĄ myśl. ten znak zodiaku tylko potwierdza dzielność chłopca. Każdy wie, że Harry jest dzielny, mężny i odważny. A zapomniałaś jeszcze o tiarze!!! Ona chciała dać Harry'ego do Sliterinu a nie Gryfindoru. Dała go tam tylko dlatego, że ja o to poprosił! A przecież Godrik Gryfindor miał taką sama moc jak Sliterin!!!
2. No dobrze tak było. To znowu potwierdza hipotezę, że ten chłopak to cały w sobie Gryfindor. Może coś w tym jest ale mnie ta hipoteza nie przekonała.
3. Nie wiemy kim był z zawodu Jams i Lili. Może dostali spadek ale BEZ PRZESADY Godrik nie był aż tak bogaty tylko dlatego, że jest sławny. Przecież Dumbledore też był sławny a nie był bogaty!
4. Dumbledore powiedział, że tylko pokazanie naprawdę wielkiej wierności mogło przywołać Faweksa. Czytaj dokładnie!
5. Tam mieli swój dom. Gdybyś ukrywała się przed morderca przyjechałabyś do doliny swojego sławnego przodka? Nie!
6. Jak mógł się skalać jeśli VOLDEMORT ZAMORDOWAŁ JEGO RODZICÓW. Pomyśl. Gdyby był morderca który zabił twoich rodziców czy chciałabyś mieć z nim doczynienia? Nie! a czy chciałabyś zabijać czując jak by się czuli inni? Nie! A tak przy okazji to tej tego punktu teori jest wytłumaczenie W Księciu Półkrwi na str. 549.
7. Tak nie jest. W Zakonie Feniksa ( Który znam na pamięć) Voldemort mówi: "Nie mam ci nic więcej do powiedzenia Potter. Za często mnie drażniłeś, za długo. AVADA KEDAVRA". I co? Tu nie dał mu czasu na obronę. W Czarze Ognia chciał pokazać śmierciorzercą, że jest silniejszy od Harry'ego.
8. Mają taka samą moc przez przepowiednię. Ona przecież mówi " Czarny Pan zaznaczył go jako równemu sobie". Różdżki tu nic nie znaczą
9. Dlatego,że on wiedział, że Harry może pokonać Voldemorta. TYLKO Harry. Nie ktoś inny. Dumbledore zawsze był dla wszystkich miły. Więc dlaczego nie dla małego, biednego, porzuconego chłopca z sierocinca?
Sory Anika, ale ja muszę się zawsze do czegoś uczepić. Ale to naprawdę bardzo dobrze przemyślane więc daje powyżej oczekiwań.
becia17 dnia 12/05/2007 19:08
moim zdaniem art bardzo mocno naciągany. mysle, ze jest jeden argument, przez co wszystkie Twoje argumenty stają się mało ważne:
mianowicie jesli Potter rzeczywiscie bylby dziedzicem Gryffindora, to tiara z pewnoscia ani sekundy nie zastanawialaby sie do jakiego domu go przydzielic. dotknela by tylko jego glowy i juz by wiedziala. i w zadnym wypadku nie rozwazalaby przyjecia DZIEDZICA GRYFFINDORA do Slytherinu. Mysle, iz ten jeden argument jest silniejszy od 9 Twoich.
Slughorn dnia 12/05/2007 20:56
Ona chciała dać Harry'ego do Sliterinu a nie Gryfindoru. blablabla tylko dlatego bo L.V dał harremu cz mocy robiąc bliznę poza tym harry moze być POTOMKIEM Gryffindora. Był tylko DZIEDZIC
SLYTHERINA!!! I co?? Godric tez ma potwota w zamku tyle ze nie bazyliszka a smoka wawelskiego ??????? porombane ale harry potomkiem gryffindora było by fajniesmiley
Wercia_Potter dnia 12/05/2007 22:01
art swietny!Anika mam nadzieje że napiszesz więcej takich świetnych artów!smiley
Ginny_Weasley_ dnia 12/05/2007 22:17
jeszcze chciałam dodać że co do tej fortuny to mogli ją odziedziczyś np. po jakis przodkach Potter'ów. Moze James miał bogatych dziadków czy tam rodziców, a oni mieli wysoko płatną prace
Kathrina Shingo dnia 12/05/2007 22:31
e nie no genialna jestes smileysmiley przerazasz mnie normalnie daję Wsmiley
ToMoKo-chan dnia 12/05/2007 23:56
No, no, no! W końcu naprawdę pożądny artykuł! Daję W! xD brawoooooo!
TomV dnia 13/05/2007 00:07
Możliwe, że skoro jest Dziedzic Slytherina to może również być Dziedzic Gryffindora, którym może okazać się Potter. Tylko, jak dla mnie, nic z tego nie wynika...
xmartusia dnia 13/05/2007 10:08
ja myśle ze to bylaby lekka przesada gdyby Harry został dziedzicem. i tak juz wszystko jest z nim związane. ale i tak wszystko zalezy od autorki.....smiley
Lord Razor dnia 13/05/2007 10:55
a ja myślę gdyby harry zostałby dziedzicem to by była wielka radość i zdumienie
zania dnia 13/05/2007 11:20
A czy ktoś z was czytał ostatni wywiad z samą autorką?? Zadano jej właśnie takie pytanie: "Czy Harry jest dziedzicem Godryka Gryffindora". Powiedziała wprost bez żadnych ogródek, że NIE! A to dlatego że zarówno rodzice Lily jak i Jamesa byli mugolami... To chyba przesądza sprawę co nie?
nindalf_black dnia 13/05/2007 11:43
Harry nie jest dziedzicem Gryffindora(wg mnie)...mógł nim być Dumbledore...stąd bitwa Dumbledore>Voldemort...
Zuzka Johnson dnia 13/05/2007 11:58
Muszę stwierdzić, że rzeczywiście przytoczyłaś wiele argumentów przemawiających za tym, że Harry jest dziedzicem Godryka Gryffindora. Niezgadzam się jednak z niektórymi z nich.

4. To, że feniks przyleciał by pomóc Harry'emu nie świadczy o wielkości jego "czarodziejskiej mocy", tylko o oddaniu i wierności Dumbledore'owi.
5. Voldemort nie zabił Jamesa Pottera z tego powodu, iż rzekomo jest dziedzicem Godryka Gryffindora. Czarny Pan zabijał wszystkich, którzy stawali mu na drodze. W tym wypadku miał również szczególny powód: bronili oni swojego syna Harry'ego, oddali za niego życie.
6. Wszyscy uczniowie, którzy trafiali do Gryffindoru odznaczali się tymi cechami. Tiara Przydziału właśnie w ten sposób wyznaczała dom nowym uczniom: według cech, które posiadali w sobie.
7. Voldemort zawsze był bezlitosny, a w SZCZEGÓŁNOŚci wobec Harry'ego. Chciał go zabić, by wypełnić przepowiednię. o braku sumienia Voldemorta świadczy chociażby noc jego powrotu.
8. Pomijam - ponieważ Twoja teza jest cąłkiem prawdopodobna.
9. Dumbledore przyglądał się młodemu Riddle'owi, ponieważ mu nie ufał. Przyglądał się natomiasi Harry'emu ponieważ znał jego przeszłość oraz przepowiednię.

Artykuł jednak jest świetnie napisany, więc oczywiście dają W. Włożyłaś w to dużo pracy oraz jak sądzę swojego talentu. Mimo tego, nie zgadzam się z Tobą i Twoim przypuszczeniem, iż Harry jest dziedzicem Gryffindora. Niepotrzebnie się napracowałaś, ponieważ sama autorka zaprzeczyła stwierdzeniu, iż Harry jest dziedzicem założyciela Hogwartu.

Oj, ale się rozpisałam. Pewnie nikt tego nie przeczyta..smiley
znurb06 dnia 13/05/2007 14:14
Z jednym się nie zgadzam: to nie Harry wezwał do siebie Faweksa, ale wysłał go tam Dumbledore.P.
Poznaniaczek dnia 13/05/2007 17:03
Albus powiedział że tylko wiara i oddanie przywołała faweksa do harrego, a to oznacza że nie wysyłał go.smiley
Anika dnia 14/05/2007 14:01
Poznaniaczek, ale które dziecko posiada az tak wielką wiarę i oddanie, co?
Black Lilly dnia 14/05/2007 19:58
zania gdzie znalazłaś info ze rodzice Jamesa byli mugolami? Ja nigdzie czegoś takiego nie widziałam.
Caroline dnia 29/05/2007 09:39
No przyznam Anika że masz rację naprawdę!Oczywiście daję W
BIL WESLEY dnia 30/05/2007 17:48
SWIETNY ART ZACHECA MNIE DO CZYTANIA 7 CZESCI smileysmiley
Hermiona Potter123 dnia 31/05/2007 21:08
Ty dziewczyno masz talent. Daje "W". Pisz wiecej artykolow!!!!
kilstrit dnia 09/06/2007 20:29
pisz więcej na wszystkie tematy, bo to wychdzi ci super!!! W
Syriusz__Black_ dnia 23/06/2007 14:59
Anika ty piszesz super no i przekonalas mnie ze harry moze byc dziedzicem godryka a wczesniej o tym nie myslalem
Art zarabisty..widac ze sie staralas i lubic pisac a nie piszesz dla tych pktsmileysmiley poprosze wiecej twoich artowsmiley
Hermi2 dnia 25/06/2007 18:53
W artykule pt. "Jo czytała 7 część?" jest fragment (podobno) 7 części. Jest tam napisane, a właściwie nie dokończone, że Harry spotkał Godrika.
Maugo777 dnia 06/07/2007 17:52
bardzo dlugi art, ale jakze ciekawysmiley argumenty sa mocne i byloby fajnie gdyby ta teoria okazala sie prawdziwa...W+
Harry Potter23 dnia 06/07/2007 22:13
Anika jak Rowling skończy pisać Harr"ego Pottera konntynuj jej opowieść radze cismileysmileysmileysmileysmileysmiley
dlamniekonkretxd dnia 14/07/2007 19:28
Chyba nie trzeba nic dodawać ;d Przekonałaś mnie. ; ) Artykuł świeeetny! Daje W. pozdrawiam ; ) ;*
Filemona dnia 16/07/2007 12:10
Bezdyskusyjnie W!
Evan_Rosier dnia 09/08/2007 14:23
Być może Harry i jest dziedzicem, ale mnie nie chce się uwierzyć. Bez urazy Anika, ja tylko nie lubię dziedziców...
...no wyjątkiem jest Potter!
edith123 dnia 25/08/2007 20:18
Super art..... to bardzo możlwe że Hrry jest dziedzicem Gryffindora..... moim zdaniem jednak jest jedno ale...... mianowicie to że tiara przydziału chciała go umieścić w Slytherinie.... gdyby dył dziedzicem Gryffindora to powinna bez wahania przydzielić go właśnie do Gryffindoru... jednak....twoja teoria jest bardzo możliwa.... daję W...
Donna dnia 25/08/2007 20:32
Zajebisty art daję WWWWWWW ja pierdolę od dawna nie czytałam lepszego art !!!!!!!!!!!!!!smiley
Diana_Di dnia 09/10/2007 15:04
super art. ciekawa teoria, chociaż argumenty mocne i wydaje się to prawdopodobne to ciężko mi uwierzyć, że tak naprawde będzie. DAję W
romek-ziomek dnia 02/11/2007 14:38
zajebjozasmileyrispektsmileydajeWWWWWWWWWWWWWWW(razy 10000000000000000000000) weź napisz książkę, pobijesz Rowling
Royal dnia 09/01/2008 19:17
Ciekawy artykół.... Pełen Informacji
Daje P =)
Dziedzic Gryffindora dnia 03/02/2008 14:53
Harry Potter nie może być Dziedzicem Gryffindora. Dziedzicem Gryffindora jestem ja^^
septimus dnia 20/02/2008 20:32
Ja nie zgadzam się z punktem czwartym, w 7 części miecz z Tiary wyjął Nevil, ten miecz może wyjąć prawdziwy gryfon, nie tylko dziedzic Gryffindora
Hermiona26 dnia 12/03/2008 14:43
Naprawde dobry artykuł...wspaniałe teorie.. Do autorki: Pamiętasz jak Harry w drugiej klasie był u Dumbledora ponieważ był podejrzany o otwarcie Komnaty Tajemnic i ataki? A Dumbledor był wtedy pewny że to nie Harry. Czyli mogło być tak że Dubledore wiedział o tyz że Harry jest dziedzicem Gryffindora a więc nie może być dziedzicem Slytherina. Stawiam W. Aha...Zastanawia mnie troche to wahanie się Tiary Przydziału...Bo jak ktoś jest dziedzicem założyciela domu to powinna ona od razu to wyczuć no nie? Ale art jest naprawde dobry...
Hermiona26 dnia 12/03/2008 14:43
Naprawde dobry artykuł...wspaniałe teorie.. Do autorki: Pamiętasz jak Harry w drugiej klasie był u Dumbledora ponieważ był podejrzany o otwarcie Komnaty Tajemnic i ataki? A Dumbledor był wtedy pewny że to nie Harry. Czyli mogło być tak że Dubledore wiedział o tyz że Harry jest dziedzicem Gryffindora a więc nie może być dziedzicem Slytherina. Stawiam W. Aha...Zastanawia mnie troche to wahanie się Tiary Przydziału...Bo jak ktoś jest dziedzicem założyciela domu to powinna ona od razu to wyczuć no nie? Ale art jest naprawde dobry...
Emma Danee dnia 20/04/2008 20:53
Supcio artykuł. Dobre argumenty. Może filozofem zostaniesz smiley. Daję W. Bardzo mi się podobało.
kenobi23 dnia 28/05/2008 14:46
W
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 87% [109 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 6% [8 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 1% [1 Głos]
Nędzny Nędzny 4% [5 Głosów]
Okropny Okropny 2% [3 Głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

OLCIA
(Pracownik Ministerstwa Magii)
21/11/2008 10:14
ja tez z takiego zalozenia wychodze i tak wiem, ze nie pojme tego sama takze po co za to sie brac.
ide na sniadanko. Ogladam te zdjecia i konca nie widac.

Claire
(Dark Vampire)
21/11/2008 10:09
*nauczymy

Ja juz to odpuszczam,i tak nie dam rady tego pojac w godzine.

Claire
(Dark Vampire)
21/11/2008 10:08
W ogole fajnie, odeslali nas do podrecznika i zapowiedzieli na za tydzien kolokwium. Oczywiscie, jak sie nie naczymy. Jak sie naczymy, to nam nie zrobi =.=

OLCIA
(Pracownik Ministerstwa Magii)
21/11/2008 10:06
No ja na niedziele mam tez cos z rachunkow i za kij tego nie pojmuje takze nie wiem co to bedzie.

Claire
(Dark Vampire)
21/11/2008 10:05
Troche proszy. Dzis mam kolo z fonetyki (mozliwe, ze mam) i je obleje, bo nic nie rozumiem. Bywa...

OLCIA
(Pracownik Ministerstwa Magii)
21/11/2008 10:02
Claire, pada u Ciebie?u mnie zimno, ale oznak sniegu nie widac.

Claire
(Dark Vampire)
21/11/2008 10:00
Coz, pada snieg.


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2007 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Tibia, Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter