Harry Potter się nie rozbierze się w Insygniach - Insygnia Śmierci

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Statystyki
Gości online: 40
Administratorzy online: 2
Użytkownicy online:
Esey (Abhorsen)
Hadys (Prawdziwa osoba magiczna)

Zarejestrowanych: 26,060
Najnowszy Użytkownik: shani152
Ankieta
Co sądzisz o Pottermore?

Fantastyczne, nie mogę się oderwać!

Spodziewałem się czegoś lepszego, ale nie jest źle

Jeszcze się nie zarejestrowałem

Kompletna strata czasu

Nie wiem, co to jest Pottermore

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

karpacz pogoda na jutro
Przyjaciele
Wszystko o Harrym Potterze

Harry Potter News

Hogsmeade.pl

Eragon Italia
Puchar Domów
Aktualnym mistrzem domów jest  RAVENCLAW!
Gryffindor
Punktów: 1046
uczniów: 61
Hufflepuff
Punktów: 1170
uczniów: 22
Ravenclaw
Punktów: 2651
uczniów: 17
Slytherin
Punktów: 1765
uczniów: 37
Losowe Zdjęcie

Harry Potter się nie rozbierze się w Insygniach

Insygnia ŚmierciHarry Potter, a dokładnie grający go Daniel Radcliffe, nie pojawi się w najnowszym filmie nago.

Kilka dni temu dotarły doniesienia, iż w jednej ze scen w obrazie "Harry Potter i Insygnia Śmierci" młody aktor wystąpi w rozbieranej scenie, namiętnie całując Hermionę (Emma Watson). Tymczasem kolejne serwisy zaprzeczają tym doniesieniom. Filmowcy przekonują, że ostrzejsze sceny są wykluczone, w przeciwnym razie musieliby narzucić dla produkcji ograniczenia wiekowe, czego robić nie chcą.

Przypomnijmy, że ekranizacja "Harry Potter i Insygnia Śmierci" będzie dwuczęściowa. Premiera pierwszej odsłony planowana jest na 19 listopada 2010 roku.

Źródło:megafon.pl
kamilx98 dnia 11/12/2009 07:19
specjalnie rzucili jakąś plotkę żeby zaciekawić,a niektórych zbulwersować,i po tygodniu powiedzieć że to nie prawda.
danio66 dnia 11/12/2009 09:05
ta scena to pewnie wymysł reżysera...bo w ksiązce napewno nie było rozebranego Harry'ego!!!
Penelope dnia 11/12/2009 09:36
I bardzo dobrze, że nie będzie rozbieranych scen, bo to już nie byłoby to...
Iveria dnia 11/12/2009 14:43
był rozebrany Harry ale w innym miejscu
harrypotter777 dnia 11/12/2009 16:07
zgadzam się z Iveriasmiley
Hamdaoui dnia 11/12/2009 16:56
mam pytanie trailerze HPiIŚ 1.02 był jakiś facet fotografowany kto to był
Jessica Clarke dnia 11/12/2009 17:54
Co?! Namiętnie całował Hermionę?!
To rzeczywiście musi być jakiś wymysł reżysera, bo w książce ni takiego nie ma... A poza tym nie mogłabym iść wtedy na film z młodszą siostrą...smiley
anetta92 dnia 11/12/2009 18:04
Omg. Po pierwsze uważniej czytajcie książkę. Kiedy Ron wraca i przy okazji ratuje Harry'ego, niszczą horkruksa. I wtedy Ronowi ukazują się Harry I Hermiona i gadają jakieś głupoty, a potem się całują.
krzysiekchorzow dnia 11/12/2009 18:53
Właśnie ja też o tym pomyślałem o czym pisała anetta92, ale tam nie było nic o rozbieraniu. To jakaś głupota z tym namiętnym całowaniem...
kapsiutek dnia 11/12/2009 19:22
W sumie dobrze, Harry Potter to film także dla dzieci, którym chyba nie a bardo podobałoby się gdyby Harry nagle okazał się nagi.
saphira00 dnia 11/12/2009 20:14
ciekawe w jakiej scenie miałby się NIBY całować z Hermioną

bezsens
kajah1 dnia 11/12/2009 20:31
Za rok.... smiley W książce raczej nie było tego, że Harry całuje Hermionę :/
oh_Ginny dnia 11/12/2009 20:37
Scena między harrym a hermioną jest wtey kiedy harry i ron otwierają horkruksa - medalion. No. aH, specjalnie nie będzie mi brakować nagości Daniela smiley

No i strasznie daleko do tej premiery XDD
pepes93 dnia 11/12/2009 23:02
haha ciekawe co by ta scena miała przedstawiać. Lepiej żeby to były plotki choć mogło by byc ciekawie ;d
harrypotter1994 dnia 12/12/2009 08:15
To wszystko to wina Yatesa!
bartek_1136 dnia 12/12/2009 16:01
przeciez harry byl nago w scenie na king cross
Bellamort dnia 12/12/2009 16:39
Jesli okaze sie, ze jednak sie rozbierze, to nie wybieram sie na film ;x ;D
Santino dnia 12/12/2009 16:43
Tak jak pisałem pod pierwszym newsem, to zagrywka tylko i wyłącznie po to, żeby zwiększyć oglądalność. Scena z pocałunkiem Harry'ego i Hermiony, jak najbardziej może zostać nagrana, nie mam nic na przeciwko.
brutus malfoy dnia 12/12/2009 19:17
zgadzam się z santino.Niemam nic przeciwko temu żeby nagrali ta scenę
panna-granger dnia 12/12/2009 20:04
Namiętny pocałunek? Tak namiętny jak Harryego i Ginny w "Księciu"?? Ludzie! Oni nie potrafią robić całowanych scen! Ta w 5 części bądź, co bądź nie była taka zła. Ale założę się, że pocałunek Rona i Hermiony skończy się na całusie w policzek. A skoro Harry i Hermiona nie będą się całować (scena z horkruksem) to znaczy, że nie trzymają się faktów.
A jeśli by to wszystko zrobili bardzo dobrze, to rodzice 10-latków, którzy poszli na film zaczęliby się skarżyć. Bo Harry Potter to nadal mały dzidziuś, który nie może całować się z własną dziewczyną i to samo się tyczy wszystkich innych...
(wyczuwacie mój sarkazm?) :/
Ginny_323515 dnia 12/12/2009 21:59
Ludzie, i wy się uważacie za wielkich fanów HP ? To są przede wszystkim ksiażki a nie filmy, jak się wydaje niektórym. Ja oczywiście nie chcę oglądać Dana na go...ale chcętnie zobaczę ten pocałunek smiley
altey dnia 12/12/2009 23:05
A ja troszkę odejdę od tematu, ale mam takie pytanie. Kto wam pisze newsy? Czy wy nie widzicie jak brzmi tytuł tego newsa? "Harry Potter się nie rozbierze się w Insygniach" i się się się poczytałem. 12 latek napisałby to lepiej. Po za tym chyba jest tu jakiś admin który mógłby to zmienić bo po wejściu od razu widać ten tytuł, który metaforycznie mówi: "To strona dla dzieciaczków, którzy zamiast nad książkami siedzą w internecie". Błagam was - poprawcie TO.
xXxPusiaxXx dnia 12/12/2009 23:09
ech jaka szkoda... miał nadzieję.. ale w sumie to by było głupie... tyle dzieci czyta tą książkę...
Carmell dnia 13/12/2009 07:42
I dobrze. Napalają się jak nie wiem co. Wystarczy zwykły pocałunek, to nie ma być erotyk. Poza tym hm, ograniczenia wiekowe...
Tak, puścili jakieś plotki... Przesadzają. Nie potrzeba takich scen, moim zdaniem.
dorsz dnia 13/12/2009 11:37
Wielkie mi objawienie!
Bella_i_Cyzia dnia 13/12/2009 12:59
harry się rozbierał tylko w Dean Forest, żeby wziąć tego horkruksa z wody...
Jakaś bezsensowna plota..
A pozatym to by było bezsensu, jakby Harry się całował z hermioną..
mikolaj dnia 13/12/2009 13:49
Bella ma racje !!! przecież w Ron ma chodzić z Hermioną było by głupio jak by harry się z nią całował
Carmell dnia 13/12/2009 13:55
Bella ma racje !!! przecież w Ron ma chodzić z Hermioną było by głupio jak by harry się z nią całował

Jak rany, pisał już ktoś o tym wcześniej. ; f Kiedy Ron i Harry zabijali horkruksa pojawiły się widma Harry'ego i Hermiony namiętnie się całujących. Trudne nie? ^^
fred12 dnia 13/12/2009 14:04
Po komentarzach niektórych osób wnioskuję, że albo nie czytały książki, albo nie wiedzą kiedy dokładnie Harry ma być nagi w filmie.
SPOILER
W książce całkiem nagi jest tylko na King's Cross (podczas rozmowy z Dumbledorem), a rozbiera się przed wskoczeniem do wody po medalion (ale jak łatwo się domyślić - nie rozbiera się całkowicie, bo kto o zdrowym zmysłach zdejmie całą bieliznę, aby wejść do wody).
Dla przypomnienia niektórym - Yates miał w planach pokazać rozebranego Harry'ego (nie wiadomo w jakim stopniu rozebranego) całującego się z Hermioną, aby wzbudzić w Ronie zazdrość i gniew. Scena ta wytworzona jest przez horkruks, który za wszelką cenę próbuje uchronić się przed Mieczem Gryffindora trzymanym przez Rona.
pudzianek dnia 13/12/2009 14:05
Szczerze zgadzam się z mikolaj`em i uważam, że taka scena, że wpada do wody po horkruksa nago to nic wielkiego, a całowanie się z Hermioną niech Harry zostawi Ron`owi.
mikolaj dnia 13/12/2009 14:07
no dobra sorry jestem tu od nie dawna i przeczytałem to tylko raz skąd miałem zapamiętać kto co napisał jak kogoś zdenerwowałem to przepraszam
anetta92 dnia 13/12/2009 14:25
fred12 dzięki, że to napisałeś, bo ja już normalnie się załamuję nad głupotą ludzi. Jeżeli nie jesteście czegoś pewni to po cholerę piszecie?! Każdy porządny fan HP wie, o którą scenę chodzi i nie dziwi się, że Harry całuję się z Hermioną.
A co do tych "rozebranych" scen, to jak dla mnie Dan ściągnie koszulkę i na tym się skończy. Więc nie przeżywajcie.
mikolaj dnia 13/12/2009 14:48
no jak tacy jak ty są porządnymi fanami HP to ja mu współczuje ja się nie chce obrażać ale już przeprosiłem a ty dalej zwracasz mi uwagę smiley
anetta92 dnia 13/12/2009 15:07
Czy ja mówię do Ciebie?! Boshe! Pisząc "ludzie" mam na myśli te 30 komentarzy nade mną, z których większość to oburzenie jak Harry może się całować z Hermioną. A Ty nie jesteś pępkiem świata, żeby wszystko co się pisze tutaj dotyczyło Ciebie. Jakbym chciała Ciebie skomentować to bym napisała "mikolaj". A czegoś takiego nie zrobiłam.
A co do mojej emm fanowskiej osoby to wybacz,ale dla mnie porządny fan, to prawdziwy fan, który zna książkę na wylot i nie pyta się głupio np "Skąd wiecie, że Snape kochał Lily?" Bo to jest dowód, że nie czytał książki.
Ginny_Weasley12 dnia 13/12/2009 18:28
Haha, jestem zaskoczona wprost waszą inteligencją. xD Czytajcie komentarze z góry, droga polska młodzieży.
Nie będę tego powtarzać po raz wtóry, gdzie ta scena się odbywa.
Dla mnie to w sumie raczej nie ma znaczenia, czy on się rozbierze, czy nie. Szczerze mówiąc, bulwersuje mnie, że jest taki niski. ; D
Jessica Clarke dnia 13/12/2009 18:46
hej, wydaje mi sie że całowali się tak z przyjaźni, wiecie. Ale z tą rozbieraną sceną to mocno przesadzili... No cóż jeśli jednak ta scena będzie... cóż, to nie będzie to ten sam Harry...
fred12 dnia 13/12/2009 19:30
Słabo mi już...
KaskaPMNokturn dnia 13/12/2009 20:33
Jessica, blagam jak komentujesz to przeczytaj chociaz połowe komentarzy. To takie trudne?
Z przyjaźni mówisz?
Czytałaś może tą część?
Bo jak nie to ja Ci powiem zakończenie. Harry jest z Voldemortem,wiesz?
Tak z przyjaźni, wiesz o co chodzi.
Carmell dnia 13/12/2009 21:26
Słabo mi już...

Podpisuję się pod tym wszystkimi czterema.
Serio, tak ciężko rzucić okiem na kilka poprzednich komentarzy?
maggy297 dnia 14/12/2009 15:32
lepiej, że się nie rozbierze
nie miałabym ochoty oglądać go nago
michcio1998 dnia 14/12/2009 16:25
pewnie będziecie mi to wytykać że powtarzam to co inni piszą, jak klikam np na jessice clark to mi się robi słabo jak widze że ona ma range uczen czarodzieja skoro czyta książke albo piąte przez dziesiąte albo dla lansu że ona przeczytała całego harrego pottera a co do mikołajka to wiem że przepraszałeś ale jak to jest że ja raz przeczytałem insygnia śmierci i jakoś wszystko wiem jeśli chodzi o takie rzeczy zresztą jak można nie pamietać takiej sceny. To była moja opinia na temat niektóryck czytelnikow a jesli chodzi o daniela to pewnie sam sie nie zgodził na tą scene (choć może)
panna-granger dnia 14/12/2009 21:27
Mam nadzieję, że nie uważacie mnie za pseudo fana? Tak dla wyjaśnienia: przeczytałam książki po kilka razy, ale już po pierwszym potrafiłam wyjaśnić każdy wątek jak ktoś nie rozumiał. Naprawdę, ludzie są zaskoczeni, że tyle pamiętam. Niech robią co chcą z tą sceną z horkruksem, ale gdyby Harry i Hermiona namiętnie się całowali (bez rozbierania!) wyszłoby bardziej realistycznie. Już widzę wkurzonego Ronalda. smiley A ja naprawdę mam nadzieję, że Ron i Hemiona będą się całować równie "dobrze" jak to było opisane w książce. I żeby Ron nie zasłonił twarzy Hermiony tak jak to zrobił z twarzą Lavender.

fred12 - jestem z tobą.
Jessica - schowaj się
panna-granger dnia 14/12/2009 21:42
A no tak! Wiem jak wyjaśnić ten problem. Cytuję:

"-A kto by go wolał, jaka kobieta by go chciała? Jesteś dla niego nikim, nikim, nikim - zapiała Riddle-Hermiona, po czym wyciągnęła się jak wąż i oplotła Riddle'a-Harry'ego: ich usta połączyły się."

Może "ich usta połączyły się" to dla naszych maluszków za mało powiedziane? Może trzeba wyraźniej, ale takimi określeniami TUTAJ się nie posłużę...
Jak chcecie sprawdźcie - Insygnia Śmierci strona 390.
Tak, to 7 część sagi...
fred12 dnia 14/12/2009 22:29
"Riddle-Hermiona, po czym wyciągnęła się jak wąż i oplotła Riddle'a-Harry'ego: ich usta połączyły się." - no to nawet tłumaczy te plany 'pikantnych' scen, nie tylko pocałunku. smiley
Lilien_Snape dnia 14/12/2009 22:49
Ogólnie jak z początku przeczytalam to że wgl mial się rozebrac to mnie troszkę zszokowało, no bo przeciez wciąż to jest ekranizacja dla dzieci nie? Tak wiem dla tych starszych też, ale przede wszystkim dzieci. No więc troszkę nie na miejscu by to bylo, poza tym jakos jak czytalam ten fragment to tej sceny sobie tak nie wyobrażałam... Dla mnei to ja bym przedstawila to calkowicie inaczej, no ale to juz zalezy od rezysera...
potterolog dnia 15/12/2009 14:42
szkoda, wiadomo gdyby to nie była książka dla dzieci i Rowling dałaby się ponieść emocją to, gdy Ron opuścił H&H to mogłoby się coś wydarzyć ^^ smiley
Harry1642 dnia 15/12/2009 17:17
mnie szkoda ze emma sie nie rozbierzesmiley
Harry1642 dnia 15/12/2009 17:17
mnie szkoda ze emma sie nie rozbierzesmiley
mmm99 dnia 16/12/2009 17:32
dla forsy trzeba poświęceniasmileysmiley:
alette dnia 18/12/2009 18:39
Nie rozbierze się? Co za szkoda A ja tak tego pragnęłam. Od kilku lal nic nie robię tylko czekam na nagie ciało Daniela. Po prostu horror.
eewulkaa dnia 29/12/2009 22:34
HAHAHAHAHAHA!
LadyofLake dnia 04/01/2010 20:58
Po pierwsze primo: "Harry Potter, a dokładnie grający go Daniel Radcliffe, nie pojawi się w najnowszym filmie nago." No co za szok, dla nas, fanek. xD
Po drugie: namiętny pocałunek z Hermioną? WTF? xD Jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić.
ginny_19 dnia 05/01/2010 19:16
w sumie to dobrzesmiley Dzieci poniżej bariery wiekowej nadal mogą ogladąc.smiley
A ta scena nie jest aż tak ważna i ciekawe czy wogóle bedzie, często takie rzeczy w filmach są pomijane.smiley
Lily1212 dnia 03/02/2010 19:01
Jakoś w to nie wierzę. Nie mogliby przecież aż tak odchodzić od treści książki. Nie mogą prawda?
Elaine dnia 01/03/2010 18:36
Nagi Harry całujący Hermionę??? Nigdy nie chciałabym tego zobaczyć!!! a zresztą nie było tego w książce, reżyser zbyt by się pogrążył...
DragonT dnia 01/03/2010 20:20
Omg tyle zachodu z Danielem nagim, a Emma to co? xD Też powinna być wtedy naga i jakoś nikt o tym nie mówi smiley.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 8% [1 Głos]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 0% [Żadnych głosów]
Zadowalający Zadowalający 23% [3 Głosów]
Nędzny Nędzny 8% [1 Głos]
Okropny Okropny 62% [8 Głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Hadys
(Prawdziwa osoba magiczna)
24/05/2012 19:04
wlasnie, kolezanki to mozesz wyslac ;d

Esey
(Abhorsen)
24/05/2012 19:04
no

Vovero
(#SWAG)
24/05/2012 19:03
A fajne chociaz te kolezanki? Jest co ogladac?

Esey
(Abhorsen)
24/05/2012 19:03
mam zdjecia, ale kolezanek, ja swoejgo nie mam smiley chyba, ze cien chceszsmiley

Hadys
(Prawdziwa osoba magiczna)
24/05/2012 19:02
pjona, pjona, esiu, szkoda ze az tak mocno ;d musisz kajs zdjecie wyslac aby sie pokazac w nowym image. ;d

Esey
(Abhorsen)
24/05/2012 19:01
chyba spyrasmiley

Vovero
(#SWAG)
24/05/2012 19:00
Hades, pjona! Ta sama mysl xD


Archiwum
Najaktywniejsi
Na miejscu 1 jest:
Limonka
Avatar
Punktacja:
Ogólne: 28624
Bonusy: 0
Kary: 0

2) Isabelle (23923 pkt.)
3) Slayerka (10476 pkt.)
4) Esey (9950 pkt.)
5) alette (9418 pkt.)
6) Peeves (8997 pkt.)
7) losiek13 (8144 pkt.)
8) Ginny_Weasley12 (7691 pkt.)
9) Venly (6419 pkt.)
10) lukasyno (6355 pkt.)

     
 

Copyright © 2006-2011 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter