Zarejestrowanych: 16,369 Najnowszy Użytkownik: Thomas Black
Ankieta
Niech spoczywa w spokoju
Robert Knox, który swoją filmową karierę miał zamiar zacząć grając w filmie Harry Potter i Książę Półkrwi w roli Marcusa Belby'ego, młodego Krukona zginął dnia wczorajszego. Strona The Telegraph donosi, że osiemnastoletni Robert znajdował się razem ze swoim młodszym o 2 lata bratem w jednym z barów. Tam zaczepiło ich dwóch mężczyzn. Zaczęła się bójka. Robert Knox broniąc swojego brata został śmiertelnie dźgnięty nożem.
Jak na razie tylko udało się złapać podejrzanego 21-latka, któremu zostanie postawiony zarzut morderstwa.
Wszyscy jesteśmy zszokowani oraz zasmuceni tymi wieściami, z całego serca współczujemy jego rodzinie - wypowiedział się na ten temat rzecznik wytwórni Warner Bros.
Artykuły na tan temat - opublikowane na stronach Telegraph i BBC - przeczytacie (oczywiście w języku angielskim) tu i tu.
Narcia1994dnia 24/05/2008 22:21 Szkoda...to głupie ale jak bym spotkała tego faceta który to zrobił to bym chyba go udusiła własnymi rękami. Niewiem ską się biorą tacy ludzie...niech spoczywa w spokoju...
klaudusiaaadnia 24/05/2008 22:25 No i takie są realia, spędzasz czas z bratem i nagle zostajesz dźgnięty nożem (bójkę pomijam) . Nagła śmierć jest najgorsza, pomyślcie co czuje jego rodzina...Przykro mi, bo wiem co to znaczy stracić kogoś naprawdę bliskiego...[*]
Klaudia@Harry Potterdnia 24/05/2008 22:36 I teraz tak jest wszędzie. Wychodzisz do baru, a tu za chwile umierasz. Szara rzeczywistość. Współczucia dla rodziny Roberta Knox'a. Bardzo młodo zmarł, jeszcze całe życie przed nim było. Naprawdę współczuje...
LoveDracoMalfoydnia 24/05/2008 22:49 Matko jak to przeczytałam to mnie przeszedł dreszczchłopak miał zacząć pracę nad filmem....Jestem w szoku.Dlaczego ten (głupi)człowiek go zabił?Przecież on bronił tylko brata!!!Dlaczego zaczęła się bujka???I najważniejsze-Dlaczego nikt nie zareagował???Tak mi go szkoda...Szkoda mi jego rodziny zwłaszcza brata>Jestem zdruzgotana.Niech spoczywa w spokoju
karolakhpdnia 24/05/2008 23:21 Tak popieram moich poprzedników. To głupie. Nie można normalnie wyjść z domu bo może ktoś cię zabić ;/. Co się na tym świecie dzieje...
No szkoda mi go. Dopiero co zaczął pracę nad filmem. Niech spoczywa w pokoju, i szczere kondolencję jego rodzinie.
Jak bym spotkała tego faceta co go zabił to nie wiem co bym zrobiła wrr...
Harry652dnia 25/05/2008 00:00 Niestety nie mogę powiedzieć, że wiem co czuje jego rodzina, bo sam nigdy nie przeżyłem straty kogoś bliskiego... jednak wyobrażam sobie jaki to musi być ból... nie mówię już nawet o tym człowieku co go zabił... cóż... oczywiście przeczytałem wszystkie pozostałe komentarze i je popieram... jednak w moim przypadku złość na tego... mężczyznę pokrywa smutek... Niech spoczywa w spokoju
sowa152dnia 25/05/2008 01:01 Szkoda chłopaka. Ale pamiętajmy że zginą w obronie własnego brata więc nie była to śmierć która poszła by na marne i da innym do myslenia. Sprawców trzeba ukarac i to jak najszybciej aby takich przypadków było coraz mniej. Niech spoczywa w pokoju [*]
klaudsdnia 25/05/2008 09:33 Pewnie wiecie, iż doznałam szoku. O mój Boże, on miał 18 lat. Szkoda chłopaka... Ale i tak wielki szacunek; bronił swojego brata. W zasadzie, kto by się nie poświęcił dla rodzeństwa? Jej, naprawdę wielkie współczucia jego znajomym i rodzinie. A jemu, niech będzie dobrze tam na górze. [*]
Magnus Walterdnia 25/05/2008 10:29 Współczuję jego rodzinie. Zginąć i to od dźgnięcia nożem w tak młodym wieku!? Caly świat stał przed nim otworem, mógł zostać najlepszym na świecie aktorem za kilkadziesiąt lat... ehhh. Skąd tacy ludzie?
[*]
Szkoda...to głupie ale jak bym spotkała tego faceta który to zrobił to bym chyba go udusiła własnymi rękami. Niewiem ską się biorą tacy ludzie...
Nie chcę nic mówić i rozumiem cię, ale zauważ, że ty zabijając go zachowałabyś się zupełnie tak jak ten 21-latek... a sama mówisz, że to złe. Ale rozumiem cię. Też nie raz nie dwa chciałbym kogoś udusić za to, co zrobił.
Dlaczego zaczęła się bujka???I najważniejsze-Dlaczego nikt nie zareagował???
1. Policja i prokuratura to ustalą i podejrzewam, że zostaniemy powiadomieni.
2. Nie mam pojęcia. Tacy są ludzie. Jak ktoś miałby ich bić to zaraz by się darli, by ktoś zareagował, ale jak komuś dzieje się krzywda - to ich to nie interesuje (to jest napisane ogólnie, ale wiadomo, że jest wiele ludzi, którzy oddaliby własne życie za kogoś obcego).
[*]
Lithien_Faelivrin_dnia 25/05/2008 10:29 Nieznacząca rola w filmie a jednak mogła być początkiem wielkiej kariery... W najlepszym świetle stawa go fakt, że bronił brata. Ale taki już jest ten dzisiejszy świat. Współczuję przede wszystkim rodzinie.
Ale znając tamtejszy wymiar sprawiedliwości, morderca odsiedzi 2-3 lata w więzieniu, by potem wyjść na wolność. Pozostaje mieć nadzieję, że media narobią wokół tego wystarczający szum, aby sędzia nie puścił przestępcy na wolność w obawie o utratę wizerunku i ubiczowanie przez opinię publiczną.
Mistrzyni_Afrytowdnia 25/05/2008 10:57 Widać, nawet gwiazdą zdarzają się ludzkie tragedie. Szkoda chłopaka, był młody, miał przed sobą dobrą karierę i jeszcze kupe życia. Ale umarł broniąc brata, więc umarł nie na darmo i z honorem. Lithien to Ameryka, tam karają ludzi nieco inaczej. Myślę, że i tak nic nie zrekompensuje rodzinie zmarłego tego strasznego przeżycia. A co do uratowanego brata - na jego miejscu dbałabym teraz bardziej o życie. Nie na darmo zginął Robert Knox...
fan Lupinadnia 25/05/2008 11:24 Z tego co wiem wszystko zaczęło się kilka dni wcześniej bo podobno kolega Roberta ukradł temu kolesiowi telefon. [LINK] Tutaj można przeczytać. Współczuję rodzinie chłopaka. Jego koledzy zareagowali, jednak napastnik ich ranił, miał jeszcze drugi nóż.
Hermiona HPdnia 25/05/2008 12:23 Zginął broniąc brata, po prostu śmierć bohatera, no ale myślę że większość by tak zrobiła. No ale niestety nie da się już nic zrobić jak tylko złożyć wyrazy współczucie rodzinie, chociaż to i tak nic nie pomoże bo i tak będą przeżywać okropny ból po stracie bliskiej osoby. Zamknięcie mordercy moim zdaniem też nic nie da, w końcu życia mu nie wróci, no ale trzeba go jakoś ukarać, więc to więzienie to chyba jedyne wyjście.
Hermiona1334dnia 25/05/2008 12:24 Współczuję jego rodzinie.Wiele razy już straciłam kogoś bliskiego i znam ten ból w sercu,który się wtedy odczuwa.To smutne,że w dzisiejszych czasach nie można wieść spokojnego życia bo wszyscy nieraz tylko dla zabawy chcą cię zabić..Biedny facet
nb993dnia 25/05/2008 12:30 Ciekawa jestem jak się czuje jego młodszy brat. Pewnie ma wyrzuty sumienia, że to nie on zginął. Robert zachował się bardzo odważnie. A co do tych mężczyzn co wszczęli bójkę... brak słów, nawet tego nie skomentuje. Nigdy się nie dowiemy czy byłby dobrym aktorem
[*]
Lithien to Ameryka, tam karają ludzi nieco inaczej.
Ja bym obstawiała, że to stało się jednak w Wielkiej Brytanii, ale nie jestem pewna.
Współczuję rodzinie chłopaka i przykro mi z powodu jego śmierci. To mój rówieśnik i przechodzą mnie ciarki, kiedy pomyślę, że coś takiego mogło się przydarzyć równie dobrze mojemu koledze.
E-Vairednia 25/05/2008 14:55 Ale się zgrywacie. 'Och, przeżyłam szok, on miał tylko 18 laaaaaaat, łeeeeee'. Co wy piszecie? Weźcie to wszystko przeczytajcie jeszcze raz! Co innego współczuć, a co innego płakać za jakimś tam gościem. Bądźcie szczerzy chociaż przed sobą samymi, nic was nie obchodzi chłopak, który zginął, leciutko tylko współczujecie rodzinie więc odpuśćcie sobie te dziesiątki płaczących gęb, bo to naprawdę jest uważane za coś w rodzaju spamu, a wy je wysyłacie bez jakiegokolwiek powodu.
Mam płakać, bo zginął jeden 18-latek? Codziennie umierają setki tysięcy lub więcej więc mam płakać za nim tylko dlatego, że miał grać w HP? Oj, na szczęście niedoczekanie.
radzioo95dnia 25/05/2008 19:00 Taką sytuacje najlepiej opisała piosenka Liroya ,, A Gdzie była Policja ?'' A oto fragment :
On nikomu nie zawinił nie zadzierał z gangsterami. Nie był alkocholikiem iż prycował się dragami. Był jednym z najlepszych na uniwersytecie, żył między nami w naszym chorym świecie.
Student matematyki brutalnie zamordowany, roztrzaskana czaszka, bassebollami. Przez dwóch małoletnich skurwsynów napewno świadomych swojego czynu. To było w Krakowie w mojej dzielnicy Pogórze w niebezpiecznej okolicy. A gdzie była policja, nasi stróże prawa, patrol uliczny ? Przecież zmrok zapadał. Pewnie dwie ulice dalej nieubłaganie wciskali komuś mandat za złe parkowanie...
Ta piosenka najlepiej opisała to co się dzieje w XXI wieku i działnia policji z tym związane...
Dla rodziny zmarłego składam najdroższe kondolencję, współczuje i nie zazdroszcze.
Niech spoczywa w spokoju...
Ges-en-ladnia 25/05/2008 19:23 To się po prostu w głowie nie mieści. Jak to czytam to normalnie mam łzy w oczach. ;(
Jaki ten świat się niesprawiedliwy!
Wychodzisz z domu i nie wiesz czy wrócisz, czy nie spotka Cię na ulicy jakiś psychopata z nożem.
To co się stało jest okropne. Nie potrafie wyrazic w słowach jak jest mi go żal.
Niech spoczywa w spokoju. [*]
GinevraPotterdnia 25/05/2008 19:52 Radzioo95 chyba nie myślisz, że jest aż tylu policjantów, żeby byli wszędzie? To nie jest wina policji tylko tych bandziorów, więc przestań pisać takie głupoty.
czaroslawdnia 25/05/2008 20:24 co za pech [*] współczuję jego mołodszemu bratu na pewno nie jest w za dobrym stanie. Ale powinien być dumny z tego , ze miał takiego brata.
Hermiona_Hermioneczkadnia 25/05/2008 20:56 To oburzające, a zarazem okropne. Jak można tak bezprawnie kogoś zaatakować. Nawet z prawem to zgodne nie jest. Naprawdę bardzo mi przykro i współczuje całej rodzinie. Zginął jako bohater, i niech spoczywa w pokoju!
Vemyanadnia 25/05/2008 21:02 Nie będę płakać i nosić czarnych ciuchów na znak żałoby. Żadnych płaczących gęb, bo zgadzam się z E-Vaire. Mam płakać bo on grał w Harrym Potterze? Wprawdzie współczuję rodzinom, i bratu Knox'a, który teraz może mieć wyrzuty sumienia. Jak zawsze, troszkę się wzruszam, gdy ktoś zginie w taki sposób, ale bez przesady.
Fleksadnia 26/05/2008 09:06 Vemyana , to chyba oczywiste, że nie będziesz nosić czarnych ciuchow. To nie jest ani Twój znajomy ani bliski, więc to chyba normalne. Ale sam fakt zabicia tego chłopaka jest straszny. I nie chodzi czy to jest ktoś kto grał w Harrym Potterze czy ktoś inny.
radzioo95dnia 26/05/2008 15:43 [*]
GinevraPotter ile razy usłyszysz na ulicy czy w wiadomościach o tym, że człowiek umiera, a policja przybyła za późno...
W tamtym fragmencie jest dokładnie opisane :
- Przecież zmrok zapadał...
Wówczas policja powinna niemal na co drugiej ulicy patrolować rejony...A na meczach ? Policja ucieka od kibiców i jest bezradna...
I jeszcze raz ci powiem GinevraPotter - policja jest jak zwykły człowiek, jak policjant, który zakończył służbę...W policji jest coraz więcej starszych osób, a policja ? Emeryture daje coraz później - teraz może sięgnąć nawet 48 lat i taki staruszek miałby dogonić jakiegoś 20 latka ? - pomyśl...
GinevraPotterdnia 26/05/2008 16:47 radzioo95: no właśnie- myślę. Skąd weźmiesz tyle policji, żeby była na co drugiej ulicy? Po za tym: człowiek nie umiera dlatego, że policja przybyła za późno. Ewentualnie dlatego, że pogotowie nie zdążyło. I co do śmierci Roberta Knoxa mają mecze?
Hermionka_adnia 26/05/2008 17:25 Dzisiaj kolezanka mi o tym powiedziala... naprawde jak mozna kogos zadzgac? czyli sceny z nim nie zostaly nakrecone? ehh [ * ]
Ginny_Weasley12dnia 26/05/2008 17:26 Przeczytalam to ja innej stronie. Zaszkowało mnie to. Jak tak można? Skąd się biorą tacy ludzie?!
Chłopak młody, 18 lat. Całe życie przed nim... kariera i te inne.I pomośleć... normalne wyszedł do baru, i spotkała go śmierć.
To straszne, jednak takich przypadków jest wiele.
Niech wszyscy spoczywają w pokoju [*]
E-Vaire dnia 05/25/2008 14:55
Ale się zgrywacie. 'Och, przeżyłam szok, on miał tylko 18 laaaaaaat, łeeeeee'. Co wy piszecie? Weźcie to wszystko przeczytajcie jeszcze raz! Co innego współczuć, a co innego płakać za jakimś tam gościem. Bądźcie szczerzy chociaż przed sobą samymi, nic was nie obchodzi chłopak, który zginął, leciutko tylko współczujecie rodzinie więc odpuśćcie sobie te dziesiątki płaczących gęb, bo to naprawdę jest uważane za coś w rodzaju spamu, a wy je wysyłacie bez jakiegokolwiek powodu.
Mam płakać, bo zginął jeden 18-latek? Codziennie umierają setki tysięcy lub więcej więc mam płakać za nim tylko dlatego, że miał grać w HP? Oj, na szczęście niedoczekanie.
Wiesz co, a ja mu bardzo współczuje. I szkoda mi go. Naprawdę to bardzo bohaterski czyn, bo nie wiele osób oddało by życie za swoje rodzeństwo. To co napisałaś, świadczy tylko o twoich poglądach. A co z tego że grał w HP? To, że pisana mu była wielka przyszłość, a poza tym grał jakiegoś Krukona, a Krukonów lubię najbardziej...
I naprawdę współczuje jego bliskim, bo to co się stało, to jest coś okropnego . [*] [*] [*]
xXxAniaxXxdnia 26/05/2008 19:17 Współczuję jego rodzinie. To był pewnie dla nich wielki cios... Nie chciałabym, ale spotkało mnie coś podobnego!
[*][*]
Angel 95 xDdnia 26/05/2008 19:41 [*]... Szkoda.. Taki młody, a już nie żyje . Wiem jak to stracić kogoś bliskiego, bo przeżyłam to tak samo jak xXxAniaxXx. Dla mnie powinnien trafić do więzienia, ale znając policje to im ucieknie . Oczywiście chodzi mi o tego który zabił Roberta Knoxa. _Luna Lovegood, E-Vaire zawsze się czepia i nic na to nie poradzisz, taki charakter. Jak coś to jestem szczera.
Angel 95 xDdnia 26/05/2008 19:41 [*]... Szkoda.. Taki młody, a już nie żyje . Wiem jak to stracić kogoś bliskiego, bo przeżyłam to tak samo jak xXxAniaxXx. Dla mnie powinnien trafić do więzienia, ale znając policje to im ucieknie . Oczywiście chodzi mi o tego który zabił Roberta Knoxa. _Luna Lovegood, E-Vaire zawsze się czepia i nic na to nie poradzisz, taki charakter. Jak coś to jestem szczera.
NesseYdnia 26/05/2008 20:13 Tym bardziej szkoda, że był u progu wielkiej przygody swojego życia, jakim jest życie aktora. Jemu i jego rodzinie należy współczuć, bo to Ci 'lepsi' najwięcej obrywają. A ci, co powinni dawno wąchać kwiatki od spodu, dalej chodzą po ziemi i niszczą wszystko, co i m stanie na drodze!
niesmialek33dnia 26/05/2008 20:56 To smutne, że zginął, ale faktem jest, że wielu z was rozpacza, jakby zginął mu przyjaciel albo ktoś z rodziny. E- Vaire ma trochę racji, choć ja nie do końca się z nią zgadzam. Uważam, że zatakowała trochę za ostro, ale w niektórych komentarzach szczerości to ze świecą szukać...
cheese-mousednia 26/05/2008 21:01 szkoda chłopaka... ludzie nie reaguja bo się boją...my sobie siedzimy przed szklanymi ekranami i nam to jest łatwo cos powiedzieć na ten temat, ale inaczej byc przy takim zdarzeniu...
Ktos13dnia 26/05/2008 21:04 Na ogół nie komentuje newsów, ale zrobię wyjątek. Szkoda go, niestety go zabito(i po co to? Ludzie bywają okrutni), jednak przed śmiercią wykazał się odwagą i obronił swojego brata(no w każdym razie nie pisze że jego brat umarł). Niech spoczywa w spokoju.
Bossydnia 26/05/2008 21:09 [*]
Biedny chłopak...strasznie mi go szkoda, jeszcze stanął w obronie brata. Naprawde szkoda chłopaka bo taki młody był. Mam nadzieje, że złapią osobę, która to zrobiła!
E-Vaire może i codziennie umierają młodzi ludzie, ale to nie znaczy, że mamy byc obojętni! I jest mi strasznie przykro kiedy ginie tak młoda osoba, która miała całe życie przed sobą, a przez jakiegoś pijanego palanta skończyła je szybciej niż zaczęła.
Harry89dnia 26/05/2008 21:14 żal mi rodziny i bliskich
zginął w honorze ratując brata
Aty E-vaire może pokażesz że współczujesz przynajmniej
Askaydnia 27/05/2008 09:27 To prawda, nie znasz dnia ani godziny. Trzeba żyć pełną piersią tak, żeby niczego nie żałować. Tak trudno ogarnąć tę ostateczność.
Nie mogę podejść do tej wiadomości osobiście, ponieważ nie znałam tego chłopaka, ale same okoliczności jego śmierci są wstrząsające.
radzioo95dnia 27/05/2008 10:57 GinevraPotter. Jeśli chodzi o mecze to daje przykład. A skąd wezme policje do patrolowania co drugiej ulicy ?
1/5 policjantów patroluje ulice, a reszta tylko siedzi na komisariaie i wcina pączki
Nimbus1995dnia 27/05/2008 12:11 A miało być tak pięknie....
Ale masz rację radzioo95. Policjanci naprawdę mają to wszystko gdzieś. Szkoda mi go....
Kto wie, może mógł dzięki tej roli zrobić wielką karierę.... [*]
ginny 7dnia 27/05/2008 17:46 Tak, to jest szokujące, ale bez przesady...
Nikt nie może pomóc już jemu, a jego rodzinie tym bardziej ..!
Głupie komentarze tu w niczym nie pomogą!
EthacridiniLactasdnia 02/06/2008 22:22 Nie żebym sie czepiała, ale...
Narcia1994 dnia 05/24/2008 22:21
Szkoda...to głupie ale jak bym spotkała tego faceta który to zrobił to bym chyba go udusiła własnymi rękami. Niewiem ską się biorą tacy ludzie...niech spoczywa w spokoju.
Każdego dnia, w naszym ojczystym kraju ginie w taki sposób co najmniej kilkanaście młodych osób. Każdego morderce będziemy łapać i dusić własnymi rękami? Błędne koło, bo ten ktoś też jest czyimś synem, bratem, mężem, ojcem.
Oczywiście, że każdemu jest przykro, ale czytając wasze komentarze, dochodzę do wniosku, że z niewłaściwych powodów.
Jest wam przykro bo zginął aktor, który miał grać w HP, a nie dlatego, że zginął młody człowiek, który dopiero zaczynał życie.
Zastanówcie się ludzie, co piszecie...
karciaa11hpfansdnia 18/06/2008 22:09 Strasznie współczuje rodzinie i przyjciołom aktora... ;((
loona94dnia 01/07/2008 14:04 SMUTNE TO... ŻAL MŁODEGO CZLOWIEKA...
Hekkodnia 28/07/2008 19:20 Żal tak młodego czlowieka tyle życia mial przed sobą, mógł zrobić wielka kariere [*].
Merciadnia 14/08/2008 21:40 o rany... jak Hekko: mi też jest żal... to smutne jak szybko człowiek może umrzeć...
EvannaLdnia 28/08/2008 17:48 No bez przesady... Aż tak wielkiej kariery, jak np. Dan, Emma lub Rupert, raczej by nie zrobił. W końcu Belby to postać drugoplanowa. Mimo to i tak bardzo współczuję jemu i jego rodzinie. Taa... szkoda młodego. ^^ Ale (jak znam życie) za jakieś 2, czy 3 miesiące, może nawet nie... wszystko pójdzie w niepamięć. Znajdą innego, lepszego aktora, a wszyscy będą się cieszyć i radować. KONIEC.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.
Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.